- Aktívan készül az LPDDR6 és DDR6 szabvánnyal a JEDEC
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- SSD kibeszélő
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- MILC felhasználók szakmai topikja
Hirdetés
-
Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord teszt
gp 43 év szinte beláthatatlan idő a videojáték-világban – márpedig az első Wizardry idén tölti be ezt a kort. Most az eredeti legenda az eredeti játékmenettel, de megújult látványvilággal tért vissza.
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
ph Sokak számára teheti vonzóvá az Apple TV-t, hogy lehet rajta Commodore 64, NES vagy PlayStation 1 játékokat futtatni.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
SirKero
őstag
válasz AndrewTdi #28200 üzenetére
Lehet,hogy az idén már nem is viszem hanem tavasszal ( ha még meg lesz ) egy komplett szezonra való felkészítés keretei között nézetem meg vele.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Otisz
őstag
Sziasztok!
Erről a papíros 125-ös Runnerről mi a véleményetek így elsőre?
(OO[IIII][IIII]OO)
-
runner 125
nagyúr
Tákolt.
Tuti, h totálkáros volt, mert elől a régi 125-180-as 2 üteműnek, a köztudottan nagyon szar zsíros villája van benne. Ezeket a 125-ös 4t-ket már olajos Paioli-val gyártották.
Fényezésén is látszik, h már sokadik réteg, gyári matricák sehol.Tükrök sem gyáriak, kipufogó hővédőből hiányzik egy 100FT-os csavar. Ha, valakinek erre nincs igénye, akkor mi lehet a motor belsejében?!
Lauda
Nem törvényszerű, h karbishoz berugót kell tenni.
Ezeken gyárilag nincs."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
félisten
válasz runner 125 #28205 üzenetére
Oksa, koszonom a kiegeszitest!
-
Otisz
őstag
válasz runner 125 #28205 üzenetére
Köszönöm!
Tudtam hogy itt számíthatok segítségre.
Mutatok még néhányat, ha nem gond. Vásárlás előtt állok, és a közelemben (Szfvár) keresek valami jó kis gépet max 125ccm-ig (B kat.)
A nagyon-nagyon max keret 300e.
Egy komolyabb 50-es mellett az szól, hogy nem kell különbözeti vizsgát tennem, és nem kell átírni, így kevesebből is kijöhetek (talán).Amiket kinéztem, és tetszenek első ránézésre:
Benelli 49x bár ez már szerintem nem a régi Benelli minőség.
Ilyenem volt már, és ahhoz képest, hogy Kymco volt, nem lehet rá egy rossz szavam sem.
Derbi GP1 - ezt 290-ért odaadná.
Amint látható, elég széles repertoárban nézegetek. Igényeim bármelyik kielégítené, a kérdés az, hogy képek alapján melyik érhetné meg.
(OO[IIII][IIII]OO)
-
barack1997
senior tag
A Kymco-k nagyon jók. Élő példa arra, hogy Tajvan nem Kína. A Benelli 2004 óta (azt hiszem) kínai tulajdonban van. A Derbi drága, nem rossz csak nem ér ennyit. Az SR szép csak 50-es. A Suzuki-val, szerintem különös baj nincs, de én olvasnék teszteket róla.
[ Szerkesztve ]
-
AlterEgg
csendes tag
válasz barack1997 #28209 üzenetére
Eddig az SR felé hajlok a leginkább, de a tarsolyban van még a Suzuki is.
Teszteket néztem, igazából nem nagyon olvastam rosszat róla. Ráadásul helyben van. -
Otisz
őstag
Na, frankó.
Feleségem nickjével írtam (ilyen ha egy gépet használunk ketten...)
A lényeget azt hiszem lehet érteni így is.Van amikor hatalmas az elhatározásom, de pár perc múlva elillan.
[ Szerkesztve ]
(OO[IIII][IIII]OO)
-
Tothgera30
Ármester
Ha komolyabb 50-estkeresel, akkor vizes Piaggio vagy Minarelli blokkal szerelt példányokat nézegess. Aprilia SR 50R vagy Factory, Gilera Runner, Piaggio NRG Power (csak DD vagy PJ) nagyon ajánlott. Ezek mind-mind Pigi blokkos. vizes blokkal vannak szerelve, papíron 6-7 lóerő körüli teljesítménnyel, persze fogyasztásban a befecskendezős 2,5 litert ehet maximum, 100km-enként, míg a karbis 3,5 litert is simán megeszi. Tartósak, megbízhatóak, én csak ajánlni tudom őket.
Az általad nézett SR egy kereskedőnél van (konkrétan szutyok Factory-k behozatalával és felújításával foglalkozik, azután 70%-ban több darabból lesz egy épkézláb járgány, de ez legyen magánvélemény), messziről kerüld el inkább a 300k-s ársávban fogj meg egy Runnert vagy NRG-t.
#28213 AndrewTdi: Nem csak te tartasz ott, mikor hirdettem a motort, abból a nyomott árból is alkudtak volna a porba. Érdekes hogy a szutyok és a jó motor között árban nem igazán van különbség, látok itt porrá törött, újratákolt Runnert 200-250k-ért is. Amúgy Derbi, i-vel írjuk.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
AndrewTdi
addikt
Jól néznek ki ezek a Derbyk.
Bár én még most is ott tartok, hogy 50esért kiadni közel 300k-t....
Számomra nem logikus. -
Otisz
őstag
válasz Tothgera30 #28212 üzenetére
Köszönöm az infót!
Örülök, hogy először kérdezek, és csak azután cselekszem. Jó tudni ezt arról az SR-ről.Köszönöm a linkeket is, de sajnos messze vannak (Székesfehérvár). Csak lábon tudom elhozni. Vagy is Győr nem is lenne messze, de a 81-es utat nem kockáztatom meg robogóval
AndrewTdi: valahol én is ezt érzem...
[ Szerkesztve ]
(OO[IIII][IIII]OO)
-
Tothgera30
Ármester
Akkor ezt hozd el! Míg el nem viszik előled! Nekem is NRG Power van, tudom mit beszélek.
ui.: ...bár a km nem valós, olyan 20-25 ezer simán lehet benne (az aprón látható motorok 90%-nál nem az), első, és gondolom hátsó gumi se eredeti már. Az enyémen még a hátsó 16 ezer km után is nagyon patent. Attól a járgány még állapotra szép, külsőleg szebb mint az enyém, de karburátoros, és 3,5 litert eszik 100km-enként. De 250k-ért elég jó vétel, doboz nélkül elfogadnám a PJ-m mellé .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #28215 üzenetére
A becsúszószár elég saras, nem?
Otisz
300k körül szvsz 125-öst nézz. Sokkal jobban járnál vele. Nem tolnak le városban, és városon kívül a kamionok sem. Bármikor mehettek két személlyel és fogyasztásban ugyanannyit fog kajálni, mint egy 50-es.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #28217 üzenetére
2. és 3. képen mint ha tisztább lenne. Látni kéne hogy mennyire jó. Amúgy a korábban linkelt Runnert megnéztem, hát nem adnám oda érte az enyémet, az első villa se úgy jár már benne, biztos sokat kerekeztek/stoppieztak vele.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Otisz
őstag
válasz runner 125 #28217 üzenetére
Akkor neki állok 125-ös mocikat nézegetni.
Az előzőleg linkelt Suzuki esetleg? Feleségemnek is tetszik, de igazából ő soknak tartja. Persze jobb lenne minél olcsóbban megúszni, de bontószökevényt sem szeretnék.
Mint már írtam, az 50-es előnye, hogy anyagilag kevesebben lenne, mert ugye a 125-öst lepapírozni, plusz letennem a különbözeti vizsgát is, alaphangon is 70ezerrel dobja meg a büdzsét.Egyébként ha még picit visszatérek az 50esekhez, lett volna/lenne egy nagykerekű Kymco Agility 50 City 4T. nagyon pöpec állapotban, 1 éves, kevés kilométerrel, megbízható helyről 180ezerért, vagy egy Grand Dink 50 200e-ért (ez utóbbi alattam - 85kg - valós 80 körül ment a gyári fojtás nélküli cuccokkal sík úton).
Viszont ha oda kerül a sor, bármikor egyszerűbb eladni egy Aprilia, Yamaha, Piaggio, stb... márkát, mint pl. egy Kymcot.[ Szerkesztve ]
(OO[IIII][IIII]OO)
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #28218 üzenetére
Melyik Runner-t? Amelyiket Te ajánlottad, de az NRG-det nem adnád érte?
...Bakker, felejtsd már el ezt a "sokat egykerekeztek, stoppie-ztak" beidegződésed.
A Piaggio zsíros villa alapvetően is _szar_. És nem azért, mert a fentebb említett mód gyilkolja mindenki, hanem elgondolási, tervezési és kivitelezési hiba egyaránt jelen van. Nézd meg hány nagymotorban van zsírral töltött villa.Elméleted szerint akkor a 40 literes dobozzal szerelt gyári NRG-vel is 1 keréken, stoppie-zva jártak bevásárolni. Életszerű.
Múltkor is írtad, h "mert nem rendeltetésszerűen használják".
Nem akartam arra is bővebben reagálni, mert úgysem érted meg. A rendeltetésszerű használt nem abból áll, h km-enként zsepivel kiverjük a becsúszószárat, hanem abból, h használjuk. Ha, kell macskakövön, ha kell szar úton - persze ésszel, lehetőleg a kátyúkat kikerülve. Egyébként egyetlen a szervizkönyv sem részletezi, h a zsíros villa becsúszóját mindig töröljük le.Tisztában vagyok vele, h a tiéd hibátlan, hisz eleve alig fut az a motor, másrészből kímélve van és mindig tiszta. De, ha valaki használja a mindennapokban, - pláne Pesten - az ilyen villás robogóját, nagyon hamar kileheli a lelkét.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
barack1997
senior tag
Sziasztok, egyszerűen nem tudok dönteni az alábbi két motor között :
Gilera Runner FX125
- gyors
- erős
- silány zsíros teleszkóp
- sokat eszik, bár nem mindegyik.
- szép, de kevés a nem széthajtott példány
- kevesebbet bír, mint a 4T, de a jó olaj itt is nagyon fontos
- könnyebb tuningolni, mint a 4T-tGilera Runner VX125/ST125
- gyors
- picit gyengébb, mint a 2T
- kevesebb a fogyasztás
- szép, az ST és VX is egyaránt.
- egy nyitott dobbal nagyon jó hangja van.
- külső vízpumpás, így könnyeb a vízpumpát felújítani
- többet kibír, mint egy 2T, csak a jó olajra kell odafigyelni, és nem kell széthajtani, akkor kivisz a világból
- a tuningolás macerásabb, mint a 2T-nél.
- olajos első teleszkópA kérdés, ki melyiket venné meg ? Én nem tudok dönteni, mindkettő tetszik
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Milyen Suzuki? Az a chopper?
Nézd, először is jó lenne konkretizálni, h mi a célod. Mire kell a motor, mennyit használnád. Mert elég nagy szórással linkeltél motorokat, robogókat. A 'gyorsaságitól', robogón át, a chopper-ig.
Egy olyan Suzuki tök jó - fél évig, míg megtanul az ember váltani, és vesz egy 600-as V2-t helyette.
Alacsony építés, széles kormány, váltós, hosszú tengelytáv, nulla pakolási lehetőség, körülményes alkatrészellátás. Ezen érvek egyike sem pozitív. Városi használatra rendkívül előnytelen.Célszerű olyan 125-öst keresni, ami már eleve rendszámos. Átírása 30k és csinálsz egy B125-öt, ami egy _életre szól_. Egyértelmű, h ezek plusz költségek, de hidd el, h kifizetődő, és abszolút megéri. Pl. innen topikból lassan már többen hajtunk maxit, mint 50-est. Fentebbi postban pár előnyét már soroltam, de itt van pl. SirKero is, akik a párjával csak úgy nyomják a km-eket a 125-ös Burgi-ba. Ilyen - és még sok más - élményeket egy 50-es nem fog nyújtani.
Kymco egyébként abszolút frankó minőség. Bár, az emberek fejében nehéz helyrerakni a sztereotípiákat - hozzáteszem, melyek sokszor nem alaptalanok, hisz a keleti csodák 95%-a fos. Noh a maradék 5%-ba beletartozik a Kymco.
De, az továbbra is tény, h egy korrekt állapotú japán, vagy olasz könnyebben eladható, nagyobb a piaca is.Összegezve; 300k körül, városi használatra én mindenképpen valamilyen 125-öst javasolnék rendszámmal. Takarékos, normális használat mellett nagyon tartós motorok ezek. Megfelelő hellyel, jó pakolhatósággal, dinamikával abszolút legjobb választás városi - és - agglomerációs - célokra.
Yamaha Majesty, Aprilia Leonardo, Yamaha Maxster, Runner (hasznaltauton ebből most egy sem érdemes arra, h egyáltalán felhívd őket), Aprilia Sportcity, Suzuki Burgman, esetleg Kymco-k.
Törekedj arra, h mo.-i forgalomba helyezésűt vegyél, illetve minél gyáribb állapotút. A kort, ha rám hallgatsz leszarod. Állapotot vegyél és ne az órában lévő km futást. - Utóbbival kb. ne is foglalkozz."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Otisz
őstag
válasz runner 125 #28222 üzenetére
Igen, a chopperről van szó.
Amennyiben 125-ös lesz, akkor a célom, hogy használjam, és akkor bizony már nem egyedül. Amennyiben 50-es lett volna, akkor csak városban, munkahely, meg ide-oda...és persze élvezni magát a motorozást.
Amint látható, igazából sok mindennel ki tudnék egyezni, bár a gyorsaságiak azok, amit nem tudnék úgy használni, mint mondjuk egy nagyrobogót - szerintem erre lenne szükségem.Az órával alapból nem foglalkozom.
Így hirtelen ezt a Honda pantheont találtam.
(OO[IIII][IIII]OO)
-
barack1997
senior tag
válasz barack1997 #28221 üzenetére
runner125 : te mit javasolsz ? 161 cm/50kg vagyok, nem egy száguldozó típus, szóval igazából a teljesítmény szempontjából mindegy melyik a jobb.
-
korpicschess
veterán
válasz barack1997 #28224 üzenetére
Én nem nagyon értek hozzá, de a 4T-t javaslom. Fogyasztás sok mindenért kompenzál.
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
barack1997
senior tag
válasz korpicschess #28225 üzenetére
Runner VX/ST 125 vs Runner FX125 2-0 Ha szép gyári állapot nincs karbon fóliázás ám
[ Szerkesztve ]
-
LA1703
tag
válasz barack1997 #28224 üzenetére
Én személy szerint a 4 üteműt választanám.
Enyhén ellentmondást érzek az utolsó két hozzáoszlásodban. Vagy csak nekem tűnt fel, hogy a 2 ütemű azért lenne jobb mert azt lehet tuningolni (itt jegyezném meg, hogy lehet a 4T is), most meg a teljesítmény szempontjából mindegy.
De ha rám hallgatsz amelyikből előbb találsz elfogadható állapotút amiért el is tudsz menni, mert nincs 600 km-re tőled.
Ugyanis a karbon fólia mindkettőn ugyanúgy mutat.http://fektigumi.hu/
-
runner 125
nagyúr
Ez a Phanteon már nagyon lehasznált, az ilyet, ha lehet kerüld. Millió tulaja lehetett, és ezekben minimum 50-60.000km van már.
Pl. egy ilyen SportCity abszolút jó vásár lehet, sajnos ez is tipikusan az a típus, amiből mo.-it esélytelen venni.
F-18, nagyon szépnek tűnik. Idomokat tekintve lehet csak necces vétel.
Hahu-n nincs normális Malaguti PhatomMax. Arra is keress rá, jó választás abból is a 125-ös.barack1997
"De ha rám hallgatsz amelyikből előbb találsz elfogadható állapotút amiért el is tudsz menni,.."
A 'nagy igazság' már elhangzott. Runner-ből szép, megkímélt és rendszámos darabot nagyon nagyon nehéz lesz találni.
Mindkettőnek megvan az előnye, hátránya. Ha, jó állapotú a 2t, pár decivel eszik csak többet.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #28220 üzenetére
1. igen.
2. Persze, értem. De az nem igaz hogy az enyém 06-os és nem nyomja ki a zsírt, ezek meg 1-2 évesen már tolják mint állat. Pedig a becsúszószár nem porosodik, nem koszolódik úgy hogy annyi retket bevigyen.
2. 40 literes dobozt én is rakhatok rá, előtte meg 14 éves hülye gyerek alatt is lehetett, ez nem jelent semmit, ha kereskedő lennék, én is tennék rá, anno korábbi Aeroxnál amit linkeltek, azon is volt, közbe kereskedőé. Bár az enyémen is volt doboz, tartóval együtt el lett szedve.
3. Egyébként egyetlen a szervizkönyv sem részletezi, h a zsíros villa becsúszóját mindig töröljük le. - Persze, attól még alapvető dolog hogy letörlöm, nehogy a kosz belemenjen, ezt akkor is megtenném ha nem zsíros lenne, egy 30 éves 30 ezer forintos Jawa Babettán is megcsináltam. Pusztán arról szól a séma hogy mennyire vigyáz az ember a dolgaira, mert manapság nem becsülnek semmit, minden csak úgy van. Apáin, nagyapáink meg fél éveket dolgoztak egy-egy kerékpárért, hogy megvehessék, manapság meg két-három-négy hónapnyi fizetésből van egy használt motor, amit szét lehet b@szni.
4. Az utakról ne is beszéljünk, eleve szétkúrja bármilyen jármű futóművét (kivéve úthenger) haverék Pug 407-esében is most kellett majdnem komplett futóművet cserélni, akkor én mit szólja k egy robogóval, ha az ember 70-el belecsattan egy tanknyi gödörbe.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Otisz
őstag
válasz runner 125 #28228 üzenetére
Most már legalább tudom, hogy milyen csapáson haladjak tovább
(OO[IIII][IIII]OO)
-
SzlobiG
félisten
válasz barack1997 #28221 üzenetére
4T
Kevesebbet eszik.
Olajköltség is jóval kevesebb.
Sokkal szebb hang. -
AndrewTdi
addikt
Ez azért elég horror!
-
runner 125
nagyúr
válasz AndrewTdi #28233 üzenetére
Kb. már a videó felénél azt hittem, h 'na jó, ennél már nincs feljebb'.
Egyébként jah, nem semmi.
A slussz poén, h a 250-es belpiacos Hornet bőven az ezredforduló előtt kb. 18.000-es percenkénti fordulatot tudott. S, mindezt brutális tartóssággal.
Egyik barátomnak volt egy ilyen '97-es sor 4 250-ese, Gyakorlatilag Nexus tempót tudta két személlyel is. Ő kb. 45.000km-rel vette, és majd 80k körül adta el. Persze bontatlan blokkal."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
adrian360
őstag
hello !
tudom elég hülye kérdés így látatlanban, de erről mi a vélemény :
malaguti f12nem láttam még közelről, de ami furcsa hogy kereskedőtől van, ennek ellenére nincs túlárazva. szerintetek megérné, akár úgy is hogy egyből megy hengercserére mondjuk ?
-
Sweetpapa
csendes tag
válasz adrian360 #28236 üzenetére
képen nem rossz, rajta egy TT, jól át kell nézni, megnézni mit is tud, felmérni volt-e már törve, fényezve biztosan, de az még nem jelenti azt, hogy rommá volt törve a motor.
ha jó állapotban van, és a blokkja is rendben, ennyit megér..attól hogy kereskedőtől van, nem kell tőle megijedni.
Mindig tartsd a festést felül, és a gumit alul.
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #28235 üzenetére
-
AndrewTdi
addikt
Nagyon gondolkodom, hogy autóval vagy runcival induljak el Pestre. Nemsokára indulnom kéne, de kocsival nem akarok szopni a dugóban. De ez a 18 fok picit visszahúz
Amugy:
Isten éltessen runner 125[ Szerkesztve ]
-
-
AndrewTdi
addikt
válasz Tothgera30 #28245 üzenetére
Végülis nem volt olyan hideg, mint gondoltam. Hosszúgatya, kabát, térdvédő, és nem fáztam.
Vácszentlászló- Budapest, baros utca 27 perc, de 60-65 alatt nem mentem.És a lányom is rendben megszületett.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Aktívan készül az LPDDR6 és DDR6 szabvánnyal a JEDEC
- Elektromos autók - motorok
- Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord teszt
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Vallás
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Politika
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen