- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Milyen RAM-ot vegyek?
- E-book olvasók
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
it Miközben Kínában adatközpontot építhet Elon Musk és a Tesla, addig Indonézia kapcsán akkumulátorgyár felépítését fontolgatják.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
horvathkrisz
addikt
válasz runner 125 #28951 üzenetére
MegaLOL
-
-
Ketrec
csendes tag
válasz runner 125 #28953 üzenetére
Értem. Bocsi ha hülyeséget kérdeztem de sajnos nagyon nem konyítok hozzá semmit, és még ismerősöm sincs aki megmutatná legalább az alap dolgokat. Még olyan kérdésem lenne, hogy indexel van egy kis bibi. Konkrétan ha álló helyzetben van a motor és alapjáraton megy, akkor sokkal lassabban villog, mint mikor megyek a motorral. Ez mitől lehet?
-
runner 125
nagyúr
válasz Ketrec #28954 üzenetére
Semmi gáz, én vagyok túl fáradt.
Valószínű azért, mivel a szintjelződ rá van kötve az akksira, így az folyamatosan szívja, s ebből fakadóan gyenge az akkud töltöttsége, így alapjáraton gyengébb lehet a világítás is, illetve lassabban, szabálytalanul villoghatnak az indexek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
barack1997
senior tag
válasz Tothgera30 #28937 üzenetére
Helló, a 70-es JOG-ot eladtuk, de van egy 50-es, ma mentem vele faternál, és ha simán huzok egy nyeles gázt akkor is kikapja a kemény 53kg-m alatt
(#28950) Ketrec: Suzuki Katanán és Address-en is ilyen a benzinszintmérő[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz barack1997 #28956 üzenetére
53kg alatt nem csoda, bár eleve jó kis pörgős gépek azok, csak a mai (sz@r) utakra nem ideálisak.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Mr.Csizmás
félisten
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
horvathkrisz
addikt
válasz Mr.Csizmás #28959 üzenetére
ez a kemeny, nem a rollingsztonsz...
-
moszka
tag
megnéztem ezt is 200e a vége
Ég és föld az enyém meg ez. Végre megy egyenesen és fognak a fékek, mellé még csőgázra kiemeli az elejét. Csak az a fránya rendszám. Le is mondtam róla. Félnék hogy megfognak.
[ Szerkesztve ]
kőbalta
-
moszka
tag
válasz SzlobiG #28962 üzenetére
B125-t májusban megcsinálom szóval annyira nem.
runner 125
Matrica ügyileg ez milyen?
Papírjai megvannak szóval ha más nem esetleg ez is játszhat. Az FX helyére.mod.:
Csessze meg. Ez valami nepper
Keressetek rá a számára[ Szerkesztve ]
kőbalta
-
Uzmany
őstag
Sziasztok, egyik kollégám robogót akar venni a melóba járáshoz.
Aprilia SR 50 "valamilyen" injektoros, vizhűtéses vagy Derbi GP1.
Utóbbiról még nem is hallottam...
Pár jótanácsot szabadna kérnem? 200-250k körül szánna rá.
Köszönöm előre is.A Ditech az injektoros verziót jelenti?
[ Szerkesztve ]
® visions created with passion
-
SzlobiG
félisten
válasz moszka #28965 üzenetére
Ha minden papír megvan, akkor olyan 60k körül meg lehet úszni. Mivel kereskedés így biztosan meg is van. Meg szerintem ők meg is csinálják a rendszámozást úgy jársz a legjobban.
(#28964) Uzmany
Derbi GP1-et ennyiért nem fog kapni normálisat inkább SR50-et nézegessen és igen a Ditech az injektoros.
Jó tanácsok első hsz-be.
[ Szerkesztve ]
-
moszka
tag
válasz SzlobiG #28966 üzenetére
Na az tök jó köszi. Majd megérdeklődöm. Ha kicsit be is tudom alkudni és tényleg patent állapotban van akkor elhozom.
Matrica szakértő válaszát és véleményét még várom
mod.:
Kereskedést miből szűrted le?
Mondjuk van pár eladó csettegője az tény.mod2.:
Tényleg
Na majd holnap kiderül.-----------------
[ Szerkesztve ]
kőbalta
-
Tothgera30
Ármester
válasz Uzmany #28964 üzenetére
PureJet-et nézzen, ha befecskendezőset akar, az Piaggio blokkra épül. Tehát Piaggio NRG Power PureJet/Gilera Runner PureJet/Aprilia SR Factory. Szívem szerint SR-t nem vennék, mivel kissé érdekes az elektronikája, és 180cm fölött belevered a térded a térdidomba, a többi viszont zsíros teleszkóppal van szerelve.
Ez az NRG nagyon jó áron van, érdemes megnézni, nekem is ilyesmi van, 16700km-t letudtunk eddig és tökéletes, ahogy kell.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Uzmany
őstag
válasz Tothgera30 #28969 üzenetére
Köszönöm.
Ha esetleg valami gond van a zsiros teleszkóppal az javitható?
A Derbi GP1-ről mi a véleményetek?® visions created with passion
-
Tothgera30
Ármester
-
runner 125
nagyúr
válasz moszka #28961 üzenetére
Ez full ganéj állapotú.
A kézzsák egyértelműen arra utal, h ment ez éjjel nappal, kb. futárként - a pizzásdoboz konzolja még fennvan. Km biztosan kamu, kipu korrózióból ítélve 50.000 km minimum van benne.
Benzincsap, tűszelep alapból cserés. Nézd meg a blokkot.
Önindító gyanítom szar, mivel fényesre van rugdalva a berúgókar.
Noh és a milliónyi sebtapasz is azt jelzi, h nem bántak vele túl rózsásan.moszka
Ha, az a kérdés, h eredeti a fényezés; nem. Tudomásom szerint ilyen zöld-szürke kombó nem volt VX-ből sem. A két hátsó Runner felirat eredetinek tűnik, de TuttoMoto-nál meg lehet venni azokat. A másik íves matrica biztosan nem gyári, több meg nincs rajta.
De, ezt már annó tisztáztuk. Nem véletlenül lehet kapni 160-ért és 400-ért is Runner-t.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
moszka
tag
válasz runner 125 #28974 üzenetére
Értem köszönöm a kimerítő választ.
Tudnátok esetleg pár értelmes mocit linkelni pesten?
Olyan 170e-ig max? Leginkább 125ccm felé. Ha véletlen még rendszámoztatható is az előny (VX-t rendszámozni kb 60-70k lenne. Anélkül meg kb korrekt is lehet az ár.VX-t megnézem hamarosan azért hátha...
[ Szerkesztve ]
kőbalta
-
runner 125
nagyúr
válasz Uzmany #28970 üzenetére
A zsíros teleszkóp nem javítható. Párszor már ez is elhangzott.
Ahogy elkezdi kitolni a zsírt, az szépen megül a becsúszószáron, minden retek, por, kosz ráragad, ami megkarcolja a fényes részt, s így már akármilyen csúcs szimeringgel rakod össze újra és újra ki fogja tolni.
Nyilván nagyban befolyásolja az út és a használat az élettartamát, de érdemes kicserélni olajosra, vagy szimplán olyan robogót keresni, amin gyárilag olajos.
Akármennyire robogó kategória, a futómű az egyik legfontosabb dolog."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vicces
addikt
válasz Motaba78 #28973 üzenetére
na akkor én kíváncsian várom a részleteket, mert eddig úgy terveztem, hogy ha majd az enyém meghal, akkor veszek egy újat..
még arra gondoltam, hogy lehetne húzni a fényes részre "zoknit", alul felül rákötegelni a villaszárra, mint ahogy a régi krossz mocikon volt.. így gondolom sok koszt megúszna a telószár[ Szerkesztve ]
:)
-
moszka
tag
válasz Tothgera30 #28980 üzenetére
Hidd el hogy lehet csak akarni kell, és menni megnézni. 2nap alatt 4mocit néztem meg. Ebből az első kettő mina SR volt. 140-160ért kiírva. Egyben voltak "jól" mentek de számomra hiányzott az erő
Van itt olyan aki 1éve keres motort. Hát khhhm izé
[ Szerkesztve ]
kőbalta
-
korpicschess
veterán
válasz Tothgera30 #28980 üzenetére
Azt adom. Ismét Szekszárd, ahol én vettem a motort (karcos, fakult idomokkal, lenne rajta mit helyrehozni esztétikailag, de így is 250k volt. legalább megy), és amit beszámítottak hulladék robogómat (F15, 10k volt az órában, de amúgy 30+-ot ment, szar volt rajta csomó minden, le volt húzva az oldala, stb...) 80-ért bevették, 1-2 hét múlva kirakták 140-ért. Valamit tuti csináltak rajta, de....
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
Uzmany
őstag
válasz runner 125 #28976 üzenetére
Mennyibe kerülne kicserélni zsirosról olajosra?
Olvasgattam a népitélet, boncterem rovatokat, és megdöbbentem, hogy mennyire rosszakat irnak a Ditech-ről... pl ezt:
" Hibalista
- Gyertya - 2-3e km-enként csere (ára kb. 2.500 Ft) - Légkompresszor - 2 alkalommal, alkalmanként 8.000 Ft felújítási díj, majd harmadszorra teljes légkompresszor felújítás 20.000 Ft - Injektor-fej O gyűrű - 2 alkalommal 3.000 Ft alkalmanként - Injektor tisztítás - 6 alkalommal 3.000 Ft alkalmanként - Új dugó + fúrás - először 15e km-nél, majd 17e kmnél megragadt ezért újra, végül 30e km-nél, 25.000 Ft alkalmanként - Légtömegmérő csere - 15.000 Ft - Benzin-nyomó cső - 3 alkalommal lyukadt ki, durrant el - 600 Ft alkalmanként + a bosszúság amit okozott. "
Ez ugye nem mindre jellemző?
Szeretnék segiteni a választásban, és persze magamat is megkimélni attól, hogy reggel fél9 körül menteni menjek a város másik végére
Lehet jobban járna egy Honda 125 PCX-el? Bár annyi pénze nincs, és jogsija is csak B van.
Nem is hittem, hogy ilyen nehéz project lesz ez...[ Szerkesztve ]
® visions created with passion
-
moszka
tag
kőbalta
-
Motaba78
őstag
válasz vicces #28977 üzenetére
igen az az egyik megoldás,de csak miután szét lett szedve kipucolva új tömítések bele majd zsír, esetleg a króm becsuszószárat polírozni, és méret helyes tömítést gyártani bele.
Ez az úgymond helyreállítás.A másik módszer amikor már fémes munka (forgácsolás) is van végezve, na ezután lesz nem kevés időre le a gond vele.
Itt nem csak a henger végén lévő "fej" van kicserélve.Mennyibe kerül az első zsíros telók cseréje olajosra ?
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Uzmany #28983 üzenetére
Ne Ditech Morinisat nézz, hanem PureJet-et, Piaggio-val. Nem, nem mindre jellemző, mivel legtöbbet kintről hozzák, 30-40k km-rel, azt visszatekerik 7-8-9k-ra, a pasraszt meg megveszi és szív vele.
#28981 moszka: Attól hogy képen még szép, lehet hogy lóg a bele. Haveromék s patent 125-ös Cygnust hoztak 300-ba, közbe kiderült hogy a vezérlése el volt állítva, azért működött még, komplett felújítása munkadíjjal együtt 150k körül állt meg. Tehát olcsó húsnak, híg a leve.
ui.: Itt mindenki ki van okosítva, mégis belefutnak ilyen-olyan szarba. Ugye féltek itt páran a topicban befecsis robogóktól is, nem is vettek, erre jönnek hogy hiperszuper karbis motorban már mindent cseréltek, mégis szar. Persze hogy 30k+ van mndben, visszatekerve 10k alá, mert hát úgy frankó. Hát kérem, nem tákolt, kereskedőtől hozott motort kell venni, vagy nem olyan tulajtól aki a levegőszűrőt sohasem tisztogatta, hidegen nyelezte, koszos benzinnel járatta, elhanyagolta, stb.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
moszka
tag
-
Uzmany
őstag
válasz Tothgera30 #28987 üzenetére
Akkor ha jól értelmezem a Pure Jet Piaggio blokkal, a Ditech pedig Morini motorral van szerelve. Rosszul értelmeztem, azt hittem, hogy az injektoros verziót hivják Ditech-nek.
Hogyan lehet megkülönböztetni a két tipust? Fel van tüntetve valahol?
Ahogy irtad: "Tehát Piaggio NRG Power PureJet/Gilera Runner PureJet/Aprilia SR Factory"
Akkor ezek mind Pure Jet Piaggio motorral.
Lassan megértem
Köszönöm.[ Szerkesztve ]
® visions created with passion
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Apósomnak van egy Cagiva K3 50-es mocija, imádja.
Node lassan eljön az ideje a generálnak, de nem igazán találok hozzá semmit. Semmi adatot, leírást, alkatrészt (dugó, gyűrűs, tengő, stb).Segítséget kérnék hozz, hátha ti ügyesebbek és okosabbak vagytok.
Ha létezne hozá nagyobb, 70-es henger, az sem lenne rossz. -
moszka
tag
válasz moszka #28985 üzenetére
Most értem haza...
-Fél órát késett
-Mondtam az embernek, hogy hideg legyen erre megérkezik motorral
-Órában 13e km
-Olasz import
-Olaj korom fekete
-Első fék alig fog
-Balra húz
-85-nél vége /ezt megmagyarázta azzal, hogy ez még a régi fene tudja milyen blokkos/
-Olajfolyás a blokkon alul
-Markolatok csontra lekopvaKb úgy gyorsult mint egy 50-es motor.
Azthiszem nem folytatom
Igazatok lesz. Ennyiért nem lesz 125-s motor.Maradok inkább a seggemen és bringázok amíg nem bővül ki a keret.
[ Szerkesztve ]
kőbalta
-
barack1997
senior tag
válasz runner 125 #28993 üzenetére
Ha 85-öt ment ez már nem járt, hanem szabályosan vegetált.
-
moszka
tag
Mindegy. Be is fejeztem a motor nézést. 2nap alatt pont elég hulladékot néztem meg.
kőbalta
-
Tothgera30
Ármester
válasz moszka #28992 üzenetére
Nem akarom azt írni, hogy megmondtam, de rá kell jönni hogy 125ccm-es motor 300-350k alatt nem igazán van.
#28995 moszka: Ha annyi a rá szánt keret, mint az előbbi Liberty 25-ösért adtál volna, akkor inkább egy 50-est nézz. Vagy pótold meg az összeget még ugyanannyival és vegyél normálisat. Nem szarból kell várat építeni.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
korpicschess
veterán
Fasza ez a minőségbiztosítás.... Kiégett a hátsó indexem is. Lehet 4-et kéne vennem rögtön.
Biztos tudni fogják a boltban, hogy milyen kell, de:
Philips 12093 RY10W/12V volt venne.
Mi ennek a típusa? Mármint, hogy milyet keressek bele.[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen