- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- iPad topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Autós kamerák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
alba-regia
aktív tag
válasz DigitXT #29618 üzenetére
A Safety 1-en (kétnapos képzés) én is voltam. Az a tapasztalatom, hogy szükséges lenne ennek és a hasonló képzéseknek az elemeit beépíteni a motoros oktatásba. Lehet, hogy nem olcsó, de nálam már visszahozta az árát.
Egyébként a képzés alatt jellemzően az "öreg motorosok" bénáztak a legtöbbet a rossz beidegződések miatt, melyektől nehezen tudtak elszakadni. Többen az "A" kat. megszerzése után mentünk, és még fogékonyabbak voltunk az ott oktatott dolgokra rossz reflexek hiányában. Azóta is használom a gázt és a féket együtt, az ott tanult vészfékezést, kikerülést, stb.
Az autós/motoros iskolák oktatása kb. arra elegendő, hogy ha már elindult valaki, ne boruljon fel.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen