Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alba-regia

    aktív tag

    Tegnap beszereztem egy Piaggio Liberty 50 2T-t. Szerkezeti állapota jó, gyári fényezés, az idomokon csak a használatból eredő apróbb karcok vannak. 24.000 km van benne óra szerint, ami valósnak tűnik az állapotából kiindulva. Elsőre indul, egyenletesen, szépen húz, nem imbolyog. Eddig kb. 40 km-t mentem vele.

    Az alapjárat egyenletes, de nekem alacsonynak tűnik, szinte meg lehet számolni. Ha esetleg állítani kell, mit és hol bontsak rajta, és melyik csavaron tehetem ezt meg (gondolom kettő van ezen is a karburátoron).

    Elvileg nemrég voltak cserélve a görgők, ill. a hajtóműolaj. Ez utóbbi eléggé frissnek tűnik, rózsaszínes színű. Ennek ellenére érdemes lecserélni? Gyertya valami NGK van benne, a típusát nem néztem, mivel nem szedtem ki. Az akkumulátor 4 Ah-s, ami számomra kicsinek tűnik, de az eddig szerzett információim szerint ez a gyári előírás.

    Óra szerint alattam 75-öt megy, különösebb erőlködés nélkül (kb. 96-98 kg lehetek). GPS-szel ma megmértem, óra szerint 70-nél 60-62 a valós sebesség.

    A futóműve keménynek tűnik, legalábbis a Vespa PK50-emhez képest (ami egy limbó hintó puha rugózással). Ezeknek ilyen kemény a futóműve, vagy lengéscsillapító csere lesz belőle?

    Ha esetleg valakinek van hozzá használati útmutatója, szívesen venném, ha el tudná küldeni (csak 4T angolt találtam a neten). Fórumokból annyi infót kiderítettem, hogy szintetikus 2T olajat ajánlanak hozzá a legtöbben. Korábban az Apriliámhoz Repsolt használtam, ill. a Motulokkal (ezzel főleg 4T tapasztalatom van) vagyok még megelégedve, gondolom ezek itt is jók lesznek.

    Képek itt találhatóak róla

Új hozzászólás Aktív témák