- Gaming notebook topik
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Projektor topic
- Apple asztali gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HTPC (házimozi PC) topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megvan a Honor 200 európai startdátuma is
ma A Honor párizsi prezentációján megerősítették a 200-as csúcsmodellek érkezését.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KrAt
veterán
válasz molnarpeter #41293 üzenetére
Köszi
Jól sejtem, hogy ez tárcsafékesnél is így működik (nem tudom, van-e számottevő különbség dob ill. tárcsafékes agy között)?
-
Den
veterán
Megnéztem és sehol nem hivatkoznak külön a tárcsafékes kerékagyra, külön hozzá való csapágyra sem. Ebben a doksiban [link] sincs külön jelölve. Mondjuk nem is látnám értelmét, és nem jellemző hogy a simsonnál, a jól bevált egyszerű megoldásokat, öncélúan bonyolult megoldásra cserélnék
www.simson4t.hu
-
AndrewTdi
addikt
Jó reggelt!
nem tudom volt-e már téma a világítás, azon belül is az izzók. használ valaki ezek közül valamit? Van tapasztalat?
-
Tothgera30
Ármester
válasz AndrewTdi #41306 üzenetére
Autóba tettem Megalight Ultra izzót, éjszaka nagyon szépen terít, erősen bevilágít mindent, nagyon okos döntés volt. A termék elvileg +90 vagy 120%-al erősebb, ez a valóságban valahogy +20-30% lehet, már amennyit én észrevettem a gyárihoz képest.
#41308 AndrewTdi: Nézd meg a foglalatot.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
AndrewTdi
addikt
válasz Tothgera30 #41307 üzenetére
lehet megpályázok valami "tuning" izzót.
Amugy nesusba kifejezetten motorizzó kellhet, vagy jó lehet az is, ami autóba is van? -
hermanyi
őstag
Urak tanácsot szeretnék kérni van egy Piaggio DRG 50 DD robeszom ami tegnapig tökéletesen ment .
Tegnap reggel azt vettem észre ,hogy hirtelen nagyobb gázadáskor mintha befulladna . Majd délután hazafelé egyszerűen csak menet közben megfulladt és az istenért sem volt hajlandó beindulni. Este (kb 3-4 órával később) megpróbáltam beindítani és pöc röff indult. Ma kíváncsiságból elmentem egy karikára és 3 km tolás lett a vége , ugyanúgy megfulladt hiába húztam a gázt nem pörgött fel csak tartotta a fordulatot erő egyenlő a 0-val elengedtem a gázt és leállt.Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz hermanyi #41309 üzenetére
Tanksapka szellőzőfurata nincs eldugulva?
(#41311) hermanyi: pedig valamiért nem kap elég benzint. Benzincsap szűrője (ha van), úszó-tűszelep dugulása, benzincső dugulása, stb.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Den
veterán
válasz hermanyi #41311 üzenetére
Tehát hidegen szépen beindul, megy, majd egy idő után elkezdi ezt a fulladást? Lehet, hogy nem keveset kap olyankor, hanem túl sokat. Volt már hasonló jelenséghez szerencsénk, ott általában az automata szivató volt rossz, ami melegen nem zárt le, és túldúsította a keveréket. Ilyenkor általában nem úgy fullad, mint amikor keveset kap, és gázra elkezd esni a fordulat, hanem gázra csak "darál", a fordulat nem nö, de nem is esik. Extrémebb esetben le is áll és nem hajlandó beindulni. Ha a légszűrő sem tiszta, azt tovább rontja a helyzetet.
De ez csak egy forgatókönyv, lehet hogy tényleg nem kap elég benzint. Nézd meg a gyertyát, ha nagyon kormos, akkor lehet, hogy a fenti verzió igaz.
www.simson4t.hu
-
hermanyi
őstag
Na karbit szétszedtem kitakarítottam (nem láttam benne semmi koszt ) összeraktam és most mentem vele 8km ert és semmi bibi
Még egy kérdés : Azt ,hogy mennyi olajat kapjon azt lehet valahogy szabályozni , mert eléggé füstöl szerintem . És a kipufogón is látszik ,hogy elég olajos keveréket csinál magának.
Aláírás (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz SzlobiG #41315 üzenetére
Akkor neked az Osram HS1 Silverstar (35/35W) van? Érezhetően jobb, mint a sima 35/35W-osak? Katalógusadat szerint nem sokkal több a fényárama: 875 Lumen a standard 820-szal szemben...
Nekem meg kellene találnom a legjobb HS1-es izzót, mert a generátorom mindössze 60W-os teljesítményű, így nagyobbat nem bír el.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz SzlobiG #41317 üzenetére
Köszi szépen! Nekem egy sima Tungsram van, akkor szerzek egy olyat én is!
Mondjuk így is tízszer jobb a világításom a kerek 350-es Jawa lámpával, mint a kis szögletes gyári fényszóróval, és a benne lévő Honda Dio izzóval volt (pedig az is 35/35-ös).Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
AndrewTdi
addikt
válasz SzlobiG #41315 üzenetére
Én ezt néztem ki. De nem tudom, hogy mit szólna a 55watthoz. (nem néztem meg milyen van benne).
Érdemes a refit is kicserélni ilyenre? Most akciós.szerk:
LIST OF BULBS
Specification Desc./Quantity
1 High-beam / low-beam headlights 2 12V-55W, halogen (H7)
2 Position light / front headlight 2 12V-5W, all-glass
3 Turn indicator bulb 4 12V-10W, spherical
4 Tail light bulb and light 1 12V-21/5W, spherical, twin-filament
5 Licence plate bulb 1 12V-5W, all-glass
6 Helmet compartment bulb 1 12V-5W, cylindricalSzóval gyárilag is 55 ha jól látom.
[ Szerkesztve ]
-
viko81
csendes tag
Üdv !
Kabát és csizma vásárlás előtt állok és lenne pár kérdésem : ( robogóval bejáráshoz kellene télre (10-15km) . Alap dolgok már vannak:, kézmelegítő, maszk, aláöltöző, lábtakaró, vesemelegítő , thermo pulcsi , bering cordura nadrág már van , csak pár dolog hiányzik, ez ügyben kérnék segítséget: )
1. Roleff vagy Mugen Race Cordura kabáttal van valakinek tapasztalata ?
De ha van más ami bevált jöhet, olyan 25k van kabátra.
2. Csizma
Párat találtam az ársávba:
PROBIKER LOUIS 75 vagy Askew Zen vagy OUTSTARS CSIZMA ESTORI
egyéb ? erre is olyan 20-25k lenne. Esetleg Túra bakancs?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Viktor
-
Grillo
senior tag
válasz viko81 #41322 üzenetére
Kabátnál kifejezetten mostani időjáráshoz kéne, vagy egész évre?
Tavasszal a motorokiállításon sokat nézegettem, nekem is 25 körül volt a cél, de az lett a vége, hogy rádobtam még egy tízest, és vettem 35-ért. Egyszerűen akkora különbség volt a két szint között kényelemben, minőségben, hogy szerintem ennyit megért. Így sokkal több szellőzőm, szűkítőm van, és az anyagérzet is sokkal jobb. 10 fokig pólóra fel tudom venni, alatta már kell aláöltöző, nyáron 25-30 fokig még bírtam betét nélkül, de ha dugózni kellett, akkor végem volt.
Mondjuk, ha sok pénzem lenne, vennék mellé egy nyári csupahálóst, meg egy téli hosszabb fazonút. De így is elégedett vagyok. -
viko81
csendes tag
válasz Grillo #41323 üzenetére
Csak télre lenne : amíg nincs túl zord idő: addig bélés nélkül ,aláöltözővel, thermo pulcsival -ha kell-.
( igazából lényeg a rétegesség lenne a fontos + vízálló is + amiket néztem protektoros is - )14-15 fokra aláöltöző +thermo pulcsi is elég lenne , csak protektor nélkül ( gerinc, könyök) stb kizárt, hogy robogózzak pesten, meg úgy ált sehol se.
Nyárra vennék hálósat amit írtál te is.
Aprókat is nézegettem de méretemben per pill semmi . Jövőhét végéig kellene venni valamit, mert jön a csapadékos idő + 10 fok .
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #41318 üzenetére
Ahhoz amúgy mit fognak szólni pl. műszakin, hogy a komplett
lámpatestet lecserélted egy tetszetősebb, jobban világítóra?
Vagy addig visszapattintod a gyári mécsest? Naked bike rulez:
fejidomos gépen lámpatestet nem sűrűn cserélsz. Pláne robin.Amúgy olvastam, hogy xenon kizárva (bár egy lámpatestcsere
után azt mondom, tökmindegy!), nos nem is javasolnám, mivel
az izzót hamar tönkrevágná az összes pirosnál lekapcsolás. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #41326 üzenetére
Szerinted tudják, hogy ezen a Mo-n egyetlen példányban létező japán belpiacos szutykon milyen a lámpa gyárilag? Hacsak fel nem tűnik a "Made in CzechoSlovakia" felirat. De ez legalább E-jelzésű, van benne helyzetjelző izzó, és még világít is valamennyire. A gyáriról ezek nem mondhatók el sajnos (teljesen Babetta fílingje volt).
A Xenont (pláne az utólagos gagyit) én autósként is rühellem, így másnak sem okoznék hasonló kellemetlenségeket vele. Na, meg illegális is.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #41327 üzenetére
Az a vicc, hogy hiába cseréled jobbra, az (is) "illegális". Olvass utána.
Egyébként egy-két emelt fényerejű is oda tud b*szni rendesen. Ráadásul még
a foncsort is tönkretehetik, ha +50% áramot vesznek fel, így jóval melegebbek.Sajnos az izzószálas technológia limitált hatásfokú: nem véletlen nyomatják a
xenont komolyabb gépjárművekben. Igen, motorban is előfordul gyárilag is...Kettős a kérdés: mekkora a fényerő, és hova világít? Egy szarul beállított izzó
simán vakít, egy "pofádba felk*rt" refi is simán vakít... Míg a rendesen beállított
xenon nem feltétlen vakít, csak jobban látsz vele. Nyilván a helyzet nehézsége
abban rejlik, hogy a hagyományos lámpatestet NEM tudod rendesen beállítani
a xenonhoz, mert az ívfény jellegéből adódóan több a szórt fénye. Magyarán a
projektor az "ultimate" megoldás... Vacak 50-es robogókon is látni projektoros
lámpát, szóval nem nagy kunszt. Viszont a projektornak meg van egy "vicces"
mellékhatása, hogy rontja a fényáramot... Szóval abba kvázi-kötelező a xenon.De ez amúgy parttalan "hitvita", így be is fejeztem. Amúgy nem értem, hogy
miért kell egy gyárilag normálisan működő* megoldást sufnituninggal (időzített
világításlekapcsoló, vagy épp a másik topikban az indítós világítás-lekapcsoló)
elrontani, vagy ahogy mondjátok: "megjavítani"? Ha van egy probléma, akkor a
gyökeréig kellene leásni, és azt kezelni. Nem a tüneteket elkenni gányolással.
Mindezt írom úgy, hogy értékelem a műszaki tudást, hogy megcsinálod.*: ha most nem működik sok-sok évvel a gyárból kigördülés után, más kérdés.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #41328 üzenetére
Jó, az időzített világításkapcsolómról ne is beszéljünk, az legyen az én privát dilim vagy problémám. De egy belpiacos motort, az EU-ban nem megfelelő, első helyzetjelző nélküli, ráadásul - vadiúj, gyári - izzóval is olyan csekély fényt kibocsátó (értsd 40km/h-nál már konkrétan balesetveszélyesnek tűnt) fényszóróval vigyem el műszakira, vagy úgy használjam?! Ritkán járok este, ne de mégis, az első kátyúban ki kellene törnöm a nyakamat? Vagy mi lenne, ha mondjuk összetörne a - pótolhatatlan - gyári lámpám? (A gyári fényszóró: pici szögletes műanyag házban műanyag foncsor és műanyag "üveg" - igazi Honda színvonal! ) Gondolom, nem véletlenül árulnak a motorosboltok mindenféle méretben "univerzális", de EU-szabvány első lámpákat. Hogy pont egy használt Jawá-t vettem, annak csak az én ruppótlanságom az oka: vehettem volna boltból 16.000-ért noname taiwanit is. Az is kerek, az is ugyanekkora, és abba is HS1-es halogén izzó megy.ú
Arról meg nem tehetek, hogy ennek a motornak - gyári elb*szás okán - csak ekkora generátor jutott. Ha használni akarom, akkor ezzel együtt kell éljek. Sorry!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
canniball
nagyúr
válasz viko81 #41322 üzenetére
PROBIKER LOUIS 75 - nem tudom ezzel mekkora szerencséd lesz, nekem egyáltalán nem volt: kifutó modell így csak rendelésre tudtak hozni, ráadásul mikor megjött és felpróbáltam belebújni még bele tudtam de le már nem jött, az eladó srácot kellett megkérnem hogy segítsen lehúzni...
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
viko81
csendes tag
válasz canniball #41330 üzenetére
hát ez nem valami túl jó hír . Nem lehet, hogy csak túl szorosra volt állítva vádlinál ? ( tippelgetek csak )
Ezért is kérdeztem, hogy hátha lesz vkinek tapasztalata (jó vagy rossz).
Mit vettél helyette ?
Grillo:
Jaja, hosszított fazont nézek csak, is de legnagyobb bajom nem is az, hogy bemegyek és ha passzol rám megveszem, hanem, hogy valóban tudja amit hirdet , ezért is várok a visszajelzéseitekre.
boltokról: Tudnál / Tudnátok mondani pár boltot ahol van készleten is ? (shox, bazis, imet, vagy ilyesmi? ) (mert minden mostanában webshop)
köszi
-
canniball
nagyúr
válasz viko81 #41331 üzenetére
Kitépőzáraztam vádlinál, teljesen lehúztam a cipzárt de lábfejnél mégis megszorult. Ettől függetlenül ha még kapható tehetsz egy próbát, amikor benne volt a lábam akkor kényelmesnek tűnt, hátha csak nekem nem volt vele szerencsém.
Egyelőre még nem néztem másikat.Kabátból ha a MugenRace-t választod akkor Superzone.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #41329 üzenetére
Nézd, én mindent megértek. A kátyúkat, a nyaktörést, mindent.
Én sem úri huncutságból raktam xenont a Majába, pedig abban
gyárilag 2x35W-os BA20d izzó volt, de nem volt az igazi...Műszaki előtt/után mentem vele úgy is, és konkrétan keresztbe
fordult előttem egy barom, mert nem látott! Nem csak arról szól,
hogy látni, hanem arról is, hogy látszani: hasonló okokból kapta
meg a Madison is a xenont. Gurultam a srácokkal sötétben is...Konkrétan semmit nem láttam a saját lámpám fényéből, viszont
AndrewTdi lámpája már ért vmit (most olvasom: 55W), ami meg
nappali fényt csinált az Mosquito34 lámpása a Varaderon. Rá is
kérdeztem, hogy ez amúgy xenon? Mert kicsit kékes volt qrvajó
fénnyel. Mondta, hogy nem/most olvasom, hogy ilyen: 2x60WKét dolgot viszont utálok. A skatulyázást, meg a kettős mércét.
Egyébként, ha összefutunk megnézheted a Madisont, ha képen
(lásd topik összefoglaló) nem jön át. Nem 8000K+ "sufnituning",
ami csak vakít, meg kék, szinte lila, csak épp nem látsz vele.
HS1 helyre simán belepróbálhatod a 4300K H4 bi-xenonomat is.
Bár lehet, hogy ez nem jó ötlet - mert utána nem akarod kivenni.Szerk: viszont a lekapcsolgatást tényleg nem szeretné, nem csak
"degecz" duma volt. De már írtam, hogy a féklámpán spórolhatnál:
21W azért csak 21W, egy LED meg szinte alig fogyaszt, ráadásul
azonnal reagál a fékkar meghúzására, nincs felizzási késleltetése,
tehát közlekedésbiztonsági szempontból is előnyös választás...
Már ha megvan a megfelelő fényereje: vettem pl. index LEDeket is,
de elég gyenge a fényük a 16W-os (szét vakít!) gyárihoz képest,
szóval egyelőre nem szereltem be. (Különben sem jött meg a relé.)[ Szerkesztve ]
-
Kloden
senior tag
Sziasztok, egy használt, 2000-esYamaha Jog 3KJ boldog tulaja lettem, és felmerült néhány kérdés:
A topikindító írást már elolvastam, próbáltam az alapján választani. Köszönöm az írónak!Néhány kérdésem azonban lenne még:
A légszűrőt szépen cseréltem, azzal nincsen gond.
Amit nem tudok, hogy a 100cm3 hajtóműolaj szintet hogyan kell ellenőrizni? Gyanítom sehogy, mert pálcát nem találni hozzá, ezért x km-enként kell cserélni. Gondolom érdemes akkor már ezt is lecserélni, milyen olajat ajánlotok? A motorkereskedő ilyen tubusos olajat mutatott 1800Ft-ért.Másik, hogy a benzinszűrő tisztítható-e. Mert láttam, hogy kicsit rozsdásodik a tank. Ez. ahogy olvastam nem nagy baj, csak legyen tele a tank.
A karburátort is érdemes kitisztítani? Ezt szaki végezze vagy én magam is el tudom középszintű műszaki érzékkel megáldva? Rajzom leírásom minden megvan hozzá, már csak ilyen karbi tisztító szett kell.
Köszönöm a válaszokat!
"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."
-
SirKero
őstag
válasz viko81 #41322 üzenetére
Szia.
Én itt és egy ilyet vettem kora tavasszal és azóta is teljes megelégedéssel használom.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Kloden #41334 üzenetére
Szia! És üdv a "klubban"
Hajtóműolajat célszerű cserélni vásárlás után (mondjon bármit is az előző tulaj). Sajnos én egyből nem cseréltem le, mert nem volt rá idő/hely, és nem tudtam hogyan kell (enyémen nincs leeresztőcsavar). A lényeg, mire oda jutottam, zöld - mint az algás víz- színű olaj jött ki... Csodálom, hogy nem lett baj. Szóval tedd meg. Ha jól emlékszem nekem 75W90 Váltóolaj van benne (minden robogóba más kellhet, de a legtöbbe jó úgy tudom). Nézz utána a szervizkönyvben.
Benzinszűrőből van többféle. Ami a tankba megy, azt érdemes lehet tisztítani, de cserélni sem nagy összeg. Lehet 500-1000Ft közt "napi szűrőt" venni, amit a benzincsövet kettévágva kell beiktatni. Jó dolog lehet.
Karburátort amíg nincs gond szerintem fölösleges szétszedni. A tisztítása nem nagy művelet, kell hozzá egy kis benzin, tiszta asztal, ecset, esetleg levegő spray, ki hogyan szokta. Ha rendben működik, akkor viszont fölösleges foglalkozni vele. Viszont ha mindenképp szétszeded ~2000Ft-ért lehet kapni felújító szettet. Azt ajánlom.
www.dongosofor.hu
-
viko81
csendes tag
-
SirKero
őstag
válasz Bogyó bá' #41338 üzenetére
Rossz a leírás Vagy ez már valami más de az enyém ugyan így néz ki és itt is vettem
Váll könyök és gerinc protektor van benneNa úgy látom a listáról,hogy ezzel a fazonnal vegyítették
Az egyikből a kinézet a másikból a belső rész.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #41333 üzenetére
Ááh az nem elég. Még fel lesz dobva egy Hella FF 50 távfényszóró (jöttünk haza Vácnál egy Varán az lehetett) [link] Aztán vannak még ilyenek is..[link] ezt este nem lehet használni mert szór mint állat és vakít. [link], [link] Mondjuk az ilyen cuccokat a túra/endurokra szoktak tenni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Den
veterán
válasz huszi.gyb #41336 üzenetére
Külső benzinszűrőt szerintem is érdemes beiktatni, pláne, ha rozsdásodik a tank. Viszont én a karbi felújító szettet csak végszügségre ajánlom, ha tényleg kell a karbinak, mert sokszor gyengébb minőségű mint a karbi saját alkatrészei, és a paraméterei is különbözhetnek, pl fúvóka méret. Mi már párszor megszivattuk magunkat ezzel, hogy rossz tömítés miatt vettünk egy egész szettet, mondván nem drága, és így legalább új lesz a karbi bele is, aztán órákig szívtunk, mert nem lehetett a motorhoz állítani a karburátort.
www.simson4t.hu
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #41343 üzenetére
Végül rendeltem 2db ilyet. Abban különbözik a másiktól (talán a másik fórumon kérdeztem, és te sem tudtad), hogy ez 1db. a másik meg 2. De az 1dbos most akciós, így ezzel jobban járok jelenleg. 3 kerül annyiba mint a dupla.
Sógornak meg havernak rendeltem még E30-ba Night brakert. arról is faszát írnak. -
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #41347 üzenetére
Igen, néztem. De nekem a kék halogén izzók nemgyerebe.
-
Gyuri44
aktív tag
Üdv.
Megtudná valaki mondani,hogy egy 2006-os keeway focus robogónak hány kilós a gyári kontrasztrúgója,illetve a variátor görgők súlyát?
Meg egy legalább angol nyelvű kapcsolási rajz kellene,az eredeti szervizkönyvét megtaláltam neten,de pont a kapcsolási rajz kínaiul van csak benne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen