- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen TV-t vegyek?
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- Apple notebookok
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Az OpenAI és az AI segít gyógyszereket fejleszteni
it A francia Sanofi összeállt az OpenAI-val, hogy AI segítségével gyorsítsák fel a gyógyszerek fejlesztését.
-
Nagy akkumulátor és külső kijelző
ma Ez jellemzi majd a Honor kagylótelefonját, amit kis híján egy éve várunk már.
-
MSI Thin: gamer notebook két változatban
ph Egy olcsóbb és egy drágább verziót is kipróbáltunk az MSI belépőszintre pozicionált játékos noteszgépéből.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz McSzaby #41700 üzenetére
DT-k jó gépek, egyik ismerősömnek volt. Nagyon szerette. (Bár azt hiszem az nem 50-es volt, csak rendszám nélküli...) 80vagy 125, nem emlékszem, csak, hogy szerette.
Riejuval kapcsolatban csak Toreo 50 robogóról tudok nyilatkozni. Haverom 2 évig használta, utána 1-et állt, majd pár hónapot használtam én. Sehol nem hagyott ott, ez tény. Viszont nagyon silány minőségű szerintem.
www.dongosofor.hu
-
akos3
addikt
-
McSzaby
őstag
válasz huszi.gyb #41701 üzenetére
Amennyire én néztem a HONDA MB,MTX 50-s, vagy NS Hondák se rosszak. Azokról vélemény? Mondjuk az NS-nek biztos ki van már nyomva a szeme...
(#41702) akos3:
Stílus: Igen, inkább az MB stílusok jönnek be, de a DT-vel sincs bajom. Elég magas ember vagyok, szóval még jól is elsülhet.
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
huszi.gyb
senior tag
válasz McSzaby #41703 üzenetére
Ezekről nem nyilatkoznék, mert konkrétan egyiken sem ültem/nem tudok olyan akinek volt/van most.
Általánosságban: Hondák nagyon jók szerintem (nekem Tactom van, NSR125R-rel van még tapasztalatom)... Jó gépek, de... Nagyon vigyázz arra, hogy jó állapotút fogj ki. (Ezek nem a 20 000Ft-osak, sajnos azokat nem éri meg életre kelteni). Amelyiket legyilkolták, azoknál sok apróság előjöhet, amit már drága javítani. (akár 50-100 000-et is bele lehet ölni ).
szerk: Ha a stílus mindegy, azt vedd, ami a legjobb ár-érték arányú (de leginkább legjobb állapotú )
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz McSzaby #41700 üzenetére
A Simsonnal csak a kora, meg a jellemző "előéletük" a baj. Ami meg jó, azt nagyon drágán adják...
(Utángyártott alkatrészek sz*rt sem érnek, de ugyanezzel szív az összes Babettás, illetve Jawa-s és MZ-s is.)Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #41705 üzenetére
A koruk nem baj. Az, hogy a legtöbb gányolt, meg sz@r a kapható alkatrészek minősége... Az sajnos nagy baj. De a típushibákra könnyen találsz alkatrészt, amíg egy darabig megoldja, a többit meg lehet bontottan kapni.
Az enyém 1971-es, és erős, igaz, hogy ez-az mindig volt rajta. Bár sokszor az én hibámból. Meg az állás nagyon nem tesz jót... (eltömődő karbi, rozsdásodó tank...)
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
McSzaby
őstag
válasz huszi.gyb #41706 üzenetére
Az állás, az tényleg nem tesz neki jót, ezt hallottam. A legnagyobb hibának a gyújtást emelték, de állítólag az is megoldható egy trizisztoros vagy milyen megoldással. Tii biztos jobban tudjátok.
Nekem van egy 13 éves Skoda-m 5 éve, aminek az 5 éve alatt szinte semmi baja nem volt, de semmi. Kötelező dolgokat cseréltem rajta (gyertya,vezérműlánc,fékbetétek,stb..) egyedül a típus hibájából adódó termosztát hiba jött ki rajta. Na, valami ilyesmit keresek motorban is. Áprilisban előveszem, kitisztítom a karbit, új gyertyát rakok rá, jó olajjal kenegetem és megy. Októberben meg szépen elrakom télire, leengedem a karbit, tankot lefedem, stb..
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
SirKero
őstag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz McSzaby #41707 üzenetére
Igen tirisztor. Nekem a gyújtással nem volt bajom, de lehet hozzá alkatrészt kapni. Leginkább amivel én szívtam a karburátor... Volt, hogy egy nap 4 takarítás... A tankomat annyiszor takarítottam... No de 20 év állás... az 20 év állás... (na jó, talán csak 15 volt).
www.dongosofor.hu
-
SirKero
őstag
válasz McSzaby #41713 üzenetére
Ha esetleg a Simson mellett döntesz szerintem ezt érdemes megnézni Jóval az az összeg alatt van amit szánnál rá így még maradna is bőven
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
McSzaby
őstag
válasz SirKero #41715 üzenetére
Eltűnt Milyen volt?
Egyébként nem tudom, hogy Simson vagy nem simson. Azt veszem, ami pécshez közel, úgy 100 km-s körzetben van és teljesen jó állapotú Ha az DT 50 lesz, akkor azt, ha Simson, akkor azt
Azt egyetlen gondom az, hogy napi szinten nem tudom garázsba rakni, így árválkodna kicsit esténként. Ez az egyetlen indok, amiért gondolkozom a motoron.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
runner 125
nagyúr
válasz McSzaby #41718 üzenetére
Frankó, 90k-ért remek vétel volt, főleg fanatikusoknak, mivel tényleg origi állapaotú volt. Legutóbb ezeket 150-200k környékén árulták, vagy felette.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Den
veterán
válasz McSzaby #41718 üzenetére
Ha 200k a keret, felejtsd el a simsont. 3 simson full felüjítása után mondom. Látszölag olcsó, meg az alkatrészek is, de mindegyik már valamennyire gányolt, a kapható alkatrészek többsége rettenet, eszmletlen pénzt el lehet költeni, mire hibátlan lesz, és még akkor is lesz mindig vmi apróság. Hobbi motornak jó, ha szeretsz szerelgetni, de ha közlekedni akarsz akkor dt 150k-ért, 50k- ból megcsinálod tökéletesre, és évekig csak tankolod. Esetleg ha kifogsz egy régi levegős dt-t, aiből nem akart egy tini versenymotort csinálni, felújítva lesz egy nagyon hangulatos kis retró mocid.
www.simson4t.hu
-
McSzaby
őstag
Igen, én is valami ilyesmire gondoltam. Néztem a 125-s 4T-ket 300 000ig, de nem sokat találtam normálisat, szóval vagy 200 000-t verek el egy 2t 50 ccm-re, vagy 4-500 000 jogsival együtt egy nagyobb 4T-sre. Ennyi pénzem lehet nincs egyből.
Szóval kell egy olyan motor, amit 2-3 évig kényeztetek, tankolok és komoly hiba nélkül elmegy.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
-
McSzaby
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz McSzaby #41730 üzenetére
Meg is akarok tanulni motorozni, nem csak A-ból B-be menni
És ezt egy 50-es váltós géptől várod? Pont ugyanannyira lehet vele
A-ból B-be menni, mint egy 50-es robogóval. És pont ugyanannyira
lehet vele klasszikus értelemben "motorozni". (Hint: semennyire.)bogyo112: +1
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Mindenkinek +1
50-es váltós (a.k.a.: szúnyog) max arra jó hogy megtanulsz váltani, de mivel autót használsz, feltételezem ez is menni fog
-
McSzaby
őstag
Nem mondom, hogy nem értek veletek egyet mindenben. Szeretnék is 125-st, vagy 250-st csak pénz beszél, kutya....
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Den
veterán
válasz McSzaby #41724 üzenetére
Most gyorsan megnéztem 50-es enduróból mi a felhozatal, és van egy rakás 80 és 150k közt, aprilia rx, derbi senda honda mtx, yamaha dt... Nyilván a 80k-s az már nagyon a legalja állapot, de ahogy nézem 130k- ért már értelmes gépek vannak amit egy jó szerelő hibátlanra megcsinál 50-60k-ból, lehet még annyi sem. És akárki akármit mond, hogy az még nem motor, stb.... ha a csomagtér és az automata váltó kényelme nem fontos, egy ilyen nagy kerekű, masszív futóművű enduro, sajnos a magyar útviszonyok mellett lényegesen sokoldalúbb mint egy robesz.
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
-
Dealer95
őstag
Ha valakit esetleg érdekelne:
Anyagi okok miatt...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
A futóműves megjegyzéssel egyetértek, és az is tény, hogy a pénz nagy
úr. Csak az volt furcsa érv, hogy ezen meg lehetne tanulni "motorozni".
Eredetileg ez volt a kérdés: munkába járáshoz, A-B-be eljutáshoz vennékEgyébként én nosztalgikus okokból Yamaha DT-t vennék, bírtam anno.
(Feltéve, hogy korlátozva vagyok* az 50 ccm-re, és robogó "nem játszik".)*: amúgy B125 nem drága, úgy tudom.
Szerk: amúgy közlekedni, meg váltogatni meg lehet tanulni rajta. Az meg
ugye jó alap a későbbi továbblépéshez: 125-250...500? De "lapon fordulni"
nem ezekkel fogsz (robogóval sem) meg aztán a közút nem is arra való.[ Szerkesztve ]
-
McSzaby
őstag
válasz DigitXT #41738 üzenetére
Ezzel mind egyetértek, de azt valjuk be, teljesen más érzés egy robogó és egy enduro, vagy akár egy kis sportgép. Szebbek, számomra kényelmesebbek. Ültem már pár motoron és ezekközül a robogó volt számomra a legkevésbé szerethető.
Igen munkába járáshoz kell főleg és igen, a 125-s lenne a jó, de... B 125 mire megvan, kb. 40-50 ezer, plusz egy normális 125-s kb. 350-400, akkor már ott vagyok, hogy 150-200 vékonyabb a tárcám. Persze 125-ssel már mások a lehetőségek, de azért az se végtelen nagy előrelépés.
Jó lenne, igen, nem mondom, de a lehető legolcsóbban a lehető legértelmesebb megoldást akarom kihúzni. Szívem szerint egy Honda CBR-t vennék 125-sben repsol fényezéssel, de sajnos nem tehetem meg. 125-sre kell már műszaki, rendszámozott, több a gond vele.
Először legyen egy mosolygós alapom és utána ha lesz lóvé jöhet az előrelépés, addig akarok egy 50-s gépet, amivel eljárok ahová kell és még FUN is egy kicsit. Imádtam a Derbi GPR-t, amikor rá tudtam ülni.. 150 km-t nem tettem meg vele egyhuzamban szerelés nélkül...
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
DigitXT
félisten
válasz McSzaby #41739 üzenetére
Isten őrizz, hogy az 50-es robogók mellett kampányoljak, sőt!
Őszintén megmondva az életben 1x ültem 50-es 2T robogón, és
az is egy kistestű gép volt. Korábban meg (amíg ugye "A" jogsit
csináltam) egy 4T 50-es robeszt béreltem, az "nagytestű" volt.
(Szerk: idézőjel, mert nem vagyok benne biztos. De "ránézésre"
nem akarták elhinni, hogy 50. Keveset evett, viszont nem ment.)De a nagyobb gépek (maxirobogók) voltak a "szívem csücske(i)"
a kinézetük, és (akkor még csak feltételezett) kényelmük miatt.
Aztán szép lassan fellépegettem a "ranglétrán": 125-180-400.Ha most kéne gondolkodnom, hogy mi jöhet ezután: nehéz ügy.
Nagyobb robogó még csak-csak akad, de igen ritka. (Praktikus
meg még kevésbé. Tehát egyelőre inkább nem is agyalok rajta.)kis sportgép
Ja, az a legviccesebb. Sportmotornak akar látszani, aztán zümi,
nem megy, és vagy ezret kell váltani, mire elérsz 60 km/h-ig.
De biztos qrvanagy feeling. Akkor már 1000x inkább a DT. Nem
akar többnek látszani, mint ami, de amire van, arra használható.[ Szerkesztve ]
-
McSzaby
őstag
válasz DigitXT #41740 üzenetére
Ez így van. A kis Derbimet fossá váltottam, 1-be alig akart elindulni (sztem karbi fos volt) egyől felmenni 4ig, aztán ha menni akartam vele 4-ből vissza kettőbe, aztán... ááhh.. Viszont óra szerint 120-t mentem vele, amikor már volt enyhe halálfélelmem De jó móka volt, hatalmas fun volt és hihetetlen volt az, hogy egy gagyi kis valami ekkora fun tudott lenni. Jó volt, de mint motor, komoly dolgokra, amire most használnám...isten ments.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
killer1203
senior tag
Végre sikerült megszabadulnom a 150 es Leotól, Tudnátok ajánlani valami hasonló robogót ebbe a kategóriába ami megbizható és nemtúl drága hozzá az alkatrész ?
Egyébként a 250 es Yamaha blokkal mennyire vállalható a Leonardo ?
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
dJ Peer
aktív tag
válasz killer1203 #41745 üzenetére
Miért adtad el?
-
killer1203
senior tag
válasz dJ Peer #41746 üzenetére
Hát igazából nagyon bejött, de a motorja.. nagyon karbantartás igényes, és nekem sikerült egy olyat kifogni, többet állt a szerelőnél mint amennyit használtam volna. Csak a pénzt locsoltam bele.
Amúgy a VX 125 ös runnerokról mi a véleményetek ?
Xsara 1.6 16v | Motorola Defy
-
válasz killer1203 #41747 üzenetére
Erre majd az új tulaj is rájön és csuklani fogsz.
-
válasz killer1203 #41749 üzenetére
Az más!
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen