Hirdetés
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Élesíti a pokolpengét az új AMD Software
ph A 24.5.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag az AI-ra is rágyúr.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
asderr
aktív tag
-
asderr
aktív tag
válasz huszi.gyb #42752 üzenetére
Szikra van,méghozzá szép kék.
Nyugalom,most nem a kezemen probáltam ki
Rendben,utánnanézek,remlem megoldódik a problémám.
Egyébként ha nincs a hengerfejben gyertya,hülye hangot ad,de olyan mint ha majdnem indulna,visszatéve a gyertyát pedig semmi
Köszi!Úgy válaszolj másnak,ahogy elvárnád,hogy válaszoljanak neked!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
dJ Peer
aktív tag
Mi kerül ezen ennyibe?
-
DigitXT
félisten
válasz dJ Peer #42756 üzenetére
Enyhén túlárazott. Olaszok odaadnák 4-be, csak 6-ért szállítják.
Szerintem jobban jársz, ha keresel egy bontottat valahol...Mondjuk még így is olcsóbb lenne...
Valaki nemrég mondta, hogy megy olaszba januárban...Szerk: nézd már, itt 17.800. Egy nyomoronc gumicsőért. Röhej!
[ Szerkesztve ]
-
hoby36
senior tag
Üdv!Mennyire sűrű anyagúak a jobb légszűrő szivacsok?Van a robogóba amit nemrég vettem,de az sokkal sűrűbb mint ami itthon van táblás szivacs.
A logikában semmi sem véletlen!
-
-
DigitXT
félisten
Motoros tempomat.
-
kcsa
veterán
Srácok, Kymco Xciting-ről van valakinek infója/tapasztalata? Kínomban már azokat is nézegetem
szerk.: öccázas
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Népítélet, de szerintem ezen már túl vagy. Kinézetre begyere.
A SYM is Made in Taiwan, aztán azzal sem volt gond, szóval
nem az a kínai vacak robogó - azt mondják ez még vállalható.Szerk: teszt. De fenntartásokkal kezelném: 0-100: 3,4 s (LOL)
Szerk2:
Ami nem tetszett:
-12 literes tank az 5-6 literes fogyasztáshoz, vagyis 180 km-ként kútra járni.
-Csak "másfél" sisakos a tároló, "bili" bukó fér csak bele másodiknakA beküldő 2003 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Hát ilyen rémtörténeteket nem tudok... 1 évig hajtottam SYM-et,
nem Kymco-t, és nem öccázast, szóval irreleváns, de hibátlan volt.De ha már itt vagyok. Dr. Pulley Sliding Roller: ismerős valakinek?
Olvastam felhasználói leírást, hogy szinte J.Costa eredménye van.
Csak persze töredék áron, mert ez csak a görgő... Ami nem gurul.akos3: én simán motorral járok dolgozni ezen a héten is.
[ Szerkesztve ]
-
akos3
addikt
Hihetetlen ez az idő. Komolyan mondom elő kéne venni a motort, ha nem lenne annyira macerás Már hóvirágok is vannak az utcánkban. Aztán megint április végén kezdődik a szezon, mint tavaly
ma még a siutat is le kellett mondanom, annyira nincs hó. pedig ezt vártam már egy 1,5 hónapja -
huszi.gyb
senior tag
Győrben van egy kereskedő, olaszból hozza be a robogókat. Tőle vettük anyám Kymcoját, 1 év alatt benya+olajcsere. (50-es). A srácnak volt egy 250-ese, és ő maga egy talán 400-as Kymcoval jár. (Ezzel meggyőzött, hogy vállalható márka). A pontos típust nem ismerem, de a márkával nincsenek gondok.
DigitXT: Nekem ~4L fogyasztáshoz 5L-es a tankom. 80-90km-enként járok kútra.
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
-
SirKero
őstag
Anno nézegettem én is de a kis tank/magas fogyasztás miatt letettem róla. Egyébként műszakilag nem hallani róla rosszat. Nekem pölö. a kinézete is bejön.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
válasz Brogyi #42776 üzenetére
Durva. Még nem is hallottam róla, de gyorsban rákeresve
jókat írnak róla. Nagy csomagtér, ABS, kis fogyasztás stb.
Ráadásul nagyon pofás kinézetre is. Dupla lámpás, stb.Injektor... Ez alapvetően pozitívum, bár kcsa esetében...
Mondjuk csak 300 ccm. Bár állítják, hogy 400-nak érezni.
Mondjuk ha 500-ra vágyik, lehet, hogy 300-400 kevés.Ez a népítélet bejegyzés is korrekt. Fura, hogy a Madison
is hasonló háttámla szempontjából. Én is hátrébb ültem,
valószínűleg az "üléstuning" is befigyel tavaszig. 4L alatt
a Majával járok, a Madisonnal esélytelen: örülök, ha 5,5...
(És akkor még nem raktam bele a Dr. Pulley görgőket.)Basszus, a lábtartót csak most nézem. Miért kell elQrni?
[ Szerkesztve ]
-
Snoky21
tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Ismeritek a Generic Cracker Explorer nevű robogót? Mit tudtok róla mondani? Neten találtam egy 2012es évjáratút 80e körüli árban, állítólag 5000km-es. Nekem ennyiért gyanúsan olcsó, vagy ezek ilyen árban mennek, mert silány minőségűek? Egyik barátomnak szeretnénk ajándékba venni, nem nagy motoros épp csak munkába használná...
-
SirKero
őstag
válasz Snoky21 #42780 üzenetére
[(#42737) kcsa]Ezt olvasd el segít
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
SirKero
őstag
válasz Bogyó bá' #42782 üzenetére
Nem kell mindent készpénznek venni.
Már többször leírtam itt,hogy én két évig használtam egy újonnan vett Tauris Samba 50cm3 robogót munkába járni. Ez három naponta egy 20/20 km távot jelentett + a helyben szaladgálás. Semmi gondom nem volt vele de ettől függetlenül szidjam én is hogy kotvány Kínai mert ez a trendMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
gabe_
őstag
válasz Snoky21 #42780 üzenetére
Nekem Ilyenem van, és azt kell mondjam, teljesen jó! Persze csak ha jó állapotú, akkor vedd meg!
Az enyém is 80ezres kategória, a motorja (fekvő minarelli blokk) még egy szerelő szerint is meglepően erős.
Mikuni karbi van rajta, amin meglepődtem. Egy pár apró kókányolást (beleszakadt, meg nem egyforma fejű csavarok) kijavítottam rajta, új féktárcsát és gumit kapott előre, azon kívül megbízhatóan teszi a dolgát.
A fogyasztása 3,8 - 4l/100km, én kifogtam egy jót, összességében meg vagyok elégedve vele. Itt városban rohangálni tökéletes vele.
[link]Sovány szakácsban sose bízz!
-
Snoky21
tag
Köszönöm a válaszokat, sokat segítettek! Alkatrészeket könnyen lehet hozzá szerezni, ha esetleg bármivel probléma volna?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz SirKero #42783 üzenetére
Végigolvastam a cikket, megnéztem a kommenteket is.
Egy dolgot viszont senkitől nem láttam: Nem a kínaival van a baj, hanem a minőségbiztosítás (hiánya)... Lehet a legsz@rabb márkának is jó robogója (1 a 2000-ből), Hondánál pl odafigyelnek, hogy 1 a 2000-ből kicsúszhat úgy, hogy nem jó...
Snoky21: Én inkább vennék egy felújított Hondát/Kymcot, mint kísérletezzek. Divatos robogókat (Aerox, SR50...) ennyiért úgysem kapsz, vagy ha igen egy bontószökevényt.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #42786 üzenetére
A kommentekben is többen leírták: nem az a legnagyobb baj hogy kínai, hanem az, hogy a legolcsóbb sz*rokat, robogónak látszó tárgyakat hozzák be, mert csak azt lehet (újonnan) eladni. Akkor pedig inkább ezerszer egy jó állapotú, használt japán, mint ezek. Persze van ezeknél a "kici, ócó" gépeknél rosszabb is: ha ugyanezt használtan vesszük meg... ...az eredeti kérdező viszont éppen ezt szeretné.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Snoky21
tag
Vagy megkérdezném azt is, hogy konkrétan miket ajánlanátok 100kilóig?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Snoky21 #42788 üzenetére
Honda Dio/Tact. 100k-ból még futja 2 új gumira, meg apróbb javításokra. 70-80 körül patent állapotú felújítottat kapsz. (Tapasztalat, nekem is az van).
bogyo: Kínait én sem szívesen vennék, bár azok közt is van 1-2 jobb (nem márka, hanem jobban összerakott). 100-ból meg inkább öreg Dio
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Az biza: projektoros, ami nem vakít! Volt bent H4 a foncsorban:
hát nem nézett ki rosszul, meg láttam is vele, és összességében
nem nagyon villogtak le miatta, 1 esetben, vaksötétben, Zsámbék
környékén, viszont amikor megláttam a szerelőmet a próbakörön,
úgy ítéltem meg, hogy eléggé vakít, kéne vmi "környezetbarátabb".
Értsd: a mókusok is a fán maradhatnak, meg én is látok vele JÓL.Nos a projektor ezt tudja. (Fogja tudni. Még nincs kész. A munka
oroszlánrészét huszi.gyb csinálja: faragás/festés/polír. Az enyém
csak az ötlet, meg a projektor még régről: na, ebből adódik, hogy
van vele munka rendesen, mert nem igazán fért bele a foncsorba.) -
DigitXT
félisten
Van fotó arról, ahogy egy (1 db) projektor bevilágítja a folyosót... (Ami
a dologban a legszebb, hogy a levágás fölött nézve NEM vakít. Alatta
persze igen, de gyakorlatilag szórt fénye nincs: ez a legjobb megoldás.)Egyébként a végeredményre én is kíváncsi leszek. Biztos lesz olyan jó,
mint a H4 volt sőt... Sünöknek már évek óta megfelel: mókust írtam...Január 1-jétől fel lehet cicomázni a motorokat extra menetfényekkel is...
Kérdés persze továbbra is, hogy mit ér, ha a tompított nem mehet mellé.[ Szerkesztve ]
-
akos3
addikt
válasz DigitXT #42795 üzenetére
nah nem is tudtam ezt a változást
Tehát feltehetek elvileg egy "nappali menetjelző lámpának" hívott erősebb fényt?! De azt nem írja, amit említesz, h a tompítottat is ki kéne kapcsolni e mellett. (nálam ez nem is lehetséges). Ezt írja: “a nappali menetjelző lámpák automatikusan legyenek kikapcsolva, amikor az első ködlámpákat vagy fényszórókat bekapcsolják" Fényszóró alatt nem a távolságit értik? -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #42797 üzenetére
Remélem előbb-utóbb pontosítják a rendeletet: szívesen használnék a tompított helyett 4 db 5W-os Power-LED-et nappali világításra az öreg csótányon. Mindjárt jutna energia egyéb fogyasztókra is...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
Egyébként itt egy baromi hülye összehasonlító kép. Lakott területen
kívül ugye nem is mehetne az autó tompított nélkül (egyébként az is
egy nagy fasság, hogy lakott területen belül igen), de mennyivel jobb,
ha be van kapcsolva a DRL. Háááát... Inkább lenne rajta a tompított...
Vagy IS-IS.bogyo112: én NEM támogatnám a tompított HELYETT a powerledet!
A fentiek fényében egyenesen ökörségnek tartom a dolgot! Az, hogy
a motorod műszaki állapota nem teszi lehetővé a tompított fényszóró
állandó használatát inkább vicc kategória. De ezt már rágtuk párszor.
Az "egyéb fogyasztókat" meg nem köteles kiszolgálni, de szerintem,
ha nem a városban, pirosoknál álldogállva akarsz GPS-t hasznáni, az
sem lenne gond, mert fordulaton van elegendő töltés, amivel elketyeg.Szerk: pont azt írom, hogy ha (és amennyiben*) most az az állás, hogy
a DRL csak tompított nélkül mehet (kímélve az izzókat, LOL), akkor az
annyi, mint halottnak a csók... Motorosként kell a tompított ÉS jó lenne
MELLETTE az a néhány powerled. Hogy jobban érzékeljék a motorodat.*: nem túrtam végig az összes releváns jogszabályt most - de ha vkinek
van ideje, akkor levezethetné, hogy mi a tényállás, és mi várható még...[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #42799 üzenetére
Végképp nem értelek a cikk ábrájából egyértelműen kiderül, hogy nappal miért jobb a menetjelző fény: ugyan kisebb a fényereje, de szembe világít, magyarul látszik. A tompított meg az anyaföldet deríti...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen