Hirdetés
-
Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord teszt
gp 43 év szinte beláthatatlan idő a videojáték-világban – márpedig az első Wizardry idén tölti be ezt a kort. Most az eredeti legenda az eredeti játékmenettel, de megújult látványvilággal tért vissza.
-
Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
ph Az MI-s képességekkel felvértezett újdonság 20 százalékkal jobb fénysűrűséget produkál az egész képátlón átívelve, mint a PG27AQDM.
-
Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
ma Állítólag 6 hüvelykes kijelzővel és 1" típusú kameraszenzorral próbálkozhat a Sony következő Pro modellje.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Az megvan, hogy az egész projekt azért megy házilag, mert a motor járóképtelen?
Egyébként jogos: ha az elején felrakatom trailerre és betolom egy szervizbe, valsz'
már régen kész lenne. De mivel tél volt(van?), ezért ráértem magamnak elb*szni.Teszem hozzá: a vadiúj ["Made in Italy"] felnimet nagyon dicsérték a Kék Holdban.
Centrírozták is, ami azért 400-as motornál már nem hátrány. Ebből a szempontból
nem feltétlenül probléma, hogy nem tudta a felnijavítós megjavítani az ütött felnit.
Anyagi szempontból persze egyszerűbb lett volna semmihez sem nyúlni...[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #43342 üzenetére
Baj van főnök! Hirtelen felindulásban megnéztem azt az akkutartó dobozt a motoron: akármit ír a manual, ebbe bizony a mostaninál nagyobb fizikai méretű akksi nem fér bele: maximális szélesség: 120mm, magasság 135, vastagság 65 mm lehet. A gumituskók meg tuti gyáriak.... Ilyenkor mi a p*cs van?!
Ez - ebbe - több - centi - híján - nem - megy - bele -
A 120mm teljes szélességi méret korlátoz, ott a fröccsöntött műanyag doboz adja a szélességet. Ha keresztben kiszedném a gumikat (nem lesz egyszerű) akkor is csak a vastagsága lehetne nagyobb az akkunak, úgy 10mm-rel.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #43357 üzenetére
Próbálj keresni valami spirálcellásat. Azok kompaktabbak. Amúgy nem tudom.
Kizártnak tartom, hogy 5Ah legyen a gyári előírás, ahogy linkeled is, hogy 9Ah.
Akkor viszont kell létezzen olyan 9Ah akksi, ami befér. "Csak" meg kell találni.
Szerk: a gumituskókat simán kiszedném, ha csak akadálya a boldogságnak...kcsa: mivel a légszűrőt általában a motorblokkhoz szokták odafogatni, és most
annak a berohadt csavarjairól beszélünk, nem feltétlen kell hozzá röntgenszem.a 12N9 létező méret
Az oké, de a 120 szélességbe a 135-ös szélesség nem fog belemenni. Durva...Dehogy harapok én, csak nem fért ki a simley.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #43357 üzenetére
Bár nem engem kérdeztél: a 12N9 létező méret. Pl. nézd meg itt.
Nem tér el olyan rettenetesen, szerintem be kell férjen, max a gumibélés nélkül.
@DigitXT: szokták. De azért nem kell harapni.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
A 120 mm irányában nincs gumibélés, azt a méretet a fröccsöntött doboz adja, csak vastagság irányában, kb. 10 mm-es kemény habgumi lemez, illetve az akku alatt egy 5 mm-es normál (de alakos, gyári) gumi elem. Az akkut leszorító pánton van még 2 db gumi tappancs, de az is csak a vastagsági méretet határozza meg.Tehát max a 65 mm vastagságot tudnám egy tizessel növelni. Ebben a méretben eddig amit találtam legnagyobbat, az is csak 6 Ah-s...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #43362 üzenetére
Nekem ilyen Topin 6C80 van a Majában. Épp befért: 8Ah, viszont brutál CCA.
Mivel spirálcellás, ezért a beépítési irányultsága elvileg mindegy. Esetleg nálad
állítva elférne, bár a vastagsága nem elhanyagolható. Ha 75 helyed van: 87 sok. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #43363 üzenetére
Brutális az az indító áram! Sajnos csak az 5,5 Ah-s kis tesója férne be. Mindegy, egyelőre nem égető a probléma, ha egyszer megdöglik, akkor kap majd egy 6 Ah-s márkásat a mostani 5 Ah-s kínai helyett...
szerk: azt viszont továbbra sem értem, hogy a manual miféle 9Ah-sról beszél. Ilyen méretben egyszerűen nem létezik akkora.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Grillo #43370 üzenetére
Köszi, de ne fáradj: majd egy éve használom ezzel az akkuval (pedig a legvacakabb kínai) és tulajdonképpen semmi bajom vele. Ha kimúlik, majd veszek bele ugyanekkora (illetve a 6 Ah-s még bele megy) márkásat. De odébb lesz az még szerintem... ...amúgy betolással akkor is indítható, a gyújtás az nem az akkuról működik, csak a világításhoz / önindítóhoz, stb. van köze.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Friss infó nappali menetfény használatáról, az Index motoros fórumából: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
balazs1011
aktív tag
Jól néz ki,és nem is drága.
http://www.kepesmotor.hu/kymco-nagyrobogo/p1325294
[ Szerkesztve ]
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
SzlobiG
félisten
válasz balazs1011 #43374 üzenetére
Túl olcsó ez, hogy jó legyen...
-
-Mosquito-
őstag
válasz balazs1011 #43374 üzenetére
Jah tényleg jól nézz ki. A bibi az,hogy ez fehérben nem létezik csak az Ri kivitelben! Szarrá lehetett törve és a legolcsóbb színt fújták rá. Tükör sem az eredeti,és a felíratok sincsenek rajta. Felejtős.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
DigitXT
félisten
Szörnyülködj csak, ha jól esik. Pont ezért nem akartam beírni,
mert úgyis meg fogom oldani: "vérszívásra" semmi szükségem.
Nyilván, aki ezzel kel/fekszik, annak már a kérdés is borzasztó...
Nekem meg ez nem szakmám. Kényszerből/hobbiból csinálom.
Szezon lenne, már rég szerelő csinálta volna meg. Amit muszáj.
A többi apróság meg le lenne szarva. Talán ki sem derül, hogy a
hajtóműolaj mennyire ótvar, meg az egyik csapágy döglődik stb.
Meg leszarnám, hogy mennyire vakít a foncsorból a xenon: DRL.
A végén még mindig ott a lehetőség, hogy megy a Dunába.Polgárpukkasztás ON: nem tudja valaki, hogy a hátsó fékbetétet
hogy kell a helyére rakni? Féknyereg összerakva, fékbetét kb. ma
jön, alkatrészek meg vannak pucolva, már csak bele kell rakni. -
üszök
őstag
válasz DigitXT #43378 üzenetére
Nem dolgozok a gépiparban már 5 éve én sem.Utoljára emlékeim szerint M 22x1,25 menetet fúrtam kézzel.de vagy 60 darabot.
A második kérdésed is hát,hogy is mondjam..
Igazából 2 lehetőség van.
1: 3 csavar van a nyeregben,kettő fogja azzal felteszed,a harmadikat ki veszed,és fel lehet nyitni ugyanúgy mint az autóét. Felnyitod és bele teszed a betétet ennyi.
2: nem lehet felnyitni,akkor levett állapotban be pattintod a betétet,és felteszed a nyerget.
Készülj arra,hogy a betétek nem fognak bele menni a helyükre,kicsit lehet reszelgetni kellesz,hogy be menjen. Autónál is elő fordul olcsóbb márkáknál.Remélem nem sértődtél meg,és ha már márka társak vagyunk,elárulod hol találok a Phanom MAX 250-hez egy manualt. Ami linkeket találtam,mind egy 15 dolláros címre vezet a végén.
Bocs ha zagyva az írás de 12 órát dolgoztam."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #43376 üzenetére
Most hogy hirtelen irgalmatlan szakértője () lettem az xciting-nak, a számból vetted ki a szót
Más márkákból is csinálnak ilyet, keresgélés közben láttam fehér SilverWinget is, pedig olyan egyáltalán nincs. A hátulján egy nagy, autós Honda logóval -
DigitXT
félisten
lehúzod a tárcsáról
Már itt megbukott: hátsóról van szó, és még a kerék sincs fent.
Még reggel van, látom, de legalább pukkad a polgár a kávé mellett.mehet rá az új, vastag betét
Igazából a régi is vastag, mert nemrég volt cserélve... Dugattyúk a
helyükön vannak - tökig visszatolva. (Remélem huszi.gyb vigyázott
rájuk a festésnél, és nincs sérülés. Majd a próbakörön kiderül...)
Ha nem írok tavasszal semmit, akkor valami nem volt kerek: RIP...üszök: "hát,hogy is mondjam.."
Betalált? Mondtam én, hogy polgárpukkasztás ON: MEGALOL!Remélem nem sértődtél meg
Ugyan, ha megsértődtem volna, akkor felhúzom a főpolgármester-
helyettesi munkaruhám és beírom válaszul, hogy azon azért én is
elszörnyülködök, hogy vki megveszi a motort, majd utána kérdezi
azt meg, hogy jó vétel-e? Akkor már nem teljesen tökmindegy?
De mivel nem tettem ilyet, természetesen nincs harag.elárulod hol találok a Phanom MAX 250-hez egy manualt
Fogalmam sincs. MMSK nem segít? (Nekem is úgy ajánlották.)Nem dolgozok a gépiparban már 5 éve én sem.
Én meg soha nem dolgoztam a gépiparban... (Informatikus mérnök
vagyok, szóval nem kifejezetten vág a szakmámba a menetfúrás...)
Annak idején hangsúlyoztam is, hogy inkább kifizetem a szerelőnek
a horror óradíját, de csinálja meg ő a dolgo(ka)t, mert az is szakma.
Most belekeveredtem ebbe a DIY dologba a felni miatt, rábasztam...Mondom, hogy tudnék cifrákat mesélni, pl.hogy miért kellett kétszer
pasztáznom a hajtóműházat, stb., de kb. semmi értelme nem lenne.
Ahogy a kollégának priviben már írtam: nem gondoltam volna, hogy a
végére megtanulok motort építeni. Természetesen sírvaröhögve. -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #43382 üzenetére
lehúzod a tárcsáról
Már itt megbukott: hátsóról van szó, és még a kerék sincs fent.
Még reggel van, látom, de legalább pukkad a polgár a kávé mellett.Egyem az érzékeny lelked. Minek kérsz segítséget, ha utána oltod a segíteni próbálót? Nem gondolom hogy ciki segítséget kérni, de ha téged ennyire frusztrál, akkor inkább ne kérdezz. -
DigitXT
félisten
ha utána oltod a segíteni próbálót?
Egyrészt ez direkt ilyen kérdés volt, másrészt illene előbb a kérdést
megérteni. Semmi tárcsáról lehúzás, meg ilyesmi nem volt benne.Nem gondolom hogy ciki segítséget kérni
Én sem... Néha egyszerűbb, ha vki 2-3 szóban leírja a tapasztalatát,
mint, ha végigolvasok pár szakcikket a témában, ahol esetleg pont a
legtriviálisabb buktatókat hagyják ki, amibe biztosan beleszaladok.akkor inkább ne kérdezz
Nem kérdezek. És nem is írok "buktatókat": én szívtam meg. Ennyi.
Te erőszakoskodtál, hogy szeretnél hallani "rémtörténeteket", nem?[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #43384 üzenetére
Ok, korrigálok. Levétel valóban nem volt kérdésben, csak odaképzeltem, tehát igazad van (jegyezd fel a naptárba, ritkán szoktam beismerni )
Ez esetben ha minden a helyén (dugattyú, betét) csak rá kell tenni a tárcsára, kis menetrögzítős csavarral rögzíteni, párszor ráhúzni a fékre, aztán hagy szóljon. De az elején nem fog nagyon fogni, ezt már jeleztem
-
DigitXT
félisten
Jegyeztem. Nem akarom a véred szívni, de még mindig nem jó válasz...
(Tudom, hogy alapigazság, hogy hülye kérdésre hülye válasz: szívatsz!)ha minden a helyén (dugattyú, betét) csak rá kell tenni a tárcsára
Ez a része nyilván menne: a polgárpukkasztós kérdés arra vonatkozott,
hogy a betétet hogyan rögzítem a féknyeregbe. (Nem rocket science,
mivel kettő, azaz 2 db alkatrészből áll (ill. a harmadik az a rudat rögzítő
mini-seeger, de az szóra sem érdemes), csak a festést nem akartam a
feszítéssel elb*szni, szóval gondoltam, előbbpoénbólmegkérdezem.menetrögzítős csavarral rögzíteni
Rajta vagyok a témán, Loctite 243 formájában. Mocskos kék amúgy.párszor ráhúzni a fékre
Höhö. Előbb nem ártana fékolajjal feltölteni, és légteleníteni. De most
már megyek. (Tudniillik a féknyergek le lettek szedve, fékolaj leeresztve,
ugyanis festés volt.) Szerencsére fogok kapni a héten talán ilyet. Segít? -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #43386 üzenetére
A rögzítés speciel jó kérdés, az enyém olyan volt hogy csak be kellett illeszteni a nútba és kész.
A fékfolyadék persze evidens, viszont ez olyan dolog, amihez soha nem nyúltam, mindig rábíztam valakire aki csinált már ilyet ezerszer, fékkel nem viccelek Ehhez nem tudok hozzászólni.
-
DigitXT
félisten
mindig rábíztam valakire aki csinált már ilyet ezerszer, fékkel nem viccelek
Vigaszul megjegyzem, hogy elöl féktárcsát is fogok cserélni. Csak előbb
nem ártana, ha a hátulján meg tudna állni a motor, és fel lehetne bakolni.
Szóval egymásrahatások során át (a végén) elvileg működő motort kapok.Amúgy a féktárcsa csere végképp nem volt rocket science. Akkor kapott
Maja hasidoma repedést ajándékba, mikor a szerelőm először ott akarta
felbakolni, ami csak egy műanyag burkolat (!), nem teherviselő elem...
Mondom: elb*szani magamnak is el tudom. Nyomatékkulcsom ugyan
még nincs, de majd meghúzom "erősen" a csavarokat, mint a szerelő.Ui: amúgy 100%-ban egyetértek. Én sem csinálnám másképp...! De már
"leszarom kategória": szét van döntve a gép, tehát most fos. Ha összeáll,
akkor még lehet szar. De nem "szarakodom", inkább megyek is. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #43386 üzenetére
Itt egy service manuál, keresd már meg benne azt a részt...
DEGEC ON: vagy legrosszabb esetben próbálj meg vissza emlékezni arra, hogy milyen volt, mielőtt szétszedted....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #43389 üzenetére
Legrosszabb esetben megkérdezem huszi.gyb-t, a 250-esen még egyben van.
A linked amúgy szerinted mondott bármi újat? Azzal* szoktam menni a garázsba.
Abból olvastam ki azt is, hogy (elsőre) elb*sztam lelkesedésemben a hajtóműház
pasztázását is, de legalább lepasztáztam a túlfolyó kamráit is. Jól. Szétszed/újra.Szerk: tök jó, hogy kihangsúlyoztam a kérdés "komolyságát", erre rápörögtök.
*: mármint gyalog megyek, de telómon rajta van, ha bármi kéne hirtelen.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #43391 üzenetére
No a fékre figyeltem, dugattyúk maszkolva rendesen. 250-esen jöhetsz nézegetni, továbbra is áll... Alakulnak a dolgok, még szerintem a fékek elbírnak egy réteg festéket, holnap elvihetők...
Csak, hogy jobban érezd magad, nekem is másodszorra fért be a projektorJöhet a vérszívás, miért álltam neki.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #43392 üzenetére
Egyébként utólag nem lehet annyira lemaszkolni, hogy még egy "gyors"
réteget kapjon mondjuk a közepe? Mint mondtam, a Loctite 243 kék...nekem is másodszorra fért be a projektor
Mivel a számlát a végén én fizetem, annyira jobban nem érzem magam
miatta. (Amúgy az is sírvaröhögős volt, ahogy az egész indult, de azt
már ne meséljük el, mert teljesen széttrollkodják itt nekem a topikot.) -
DigitXT
félisten
válasz SirKero #43396 üzenetére
Sajnos igen. És tegnap is olyan idő volt... Mennék: ha mást nem a Majával.
Csak azon meg elégett a világításkapcsoló, és most így áll. Dupla-szopacs.
Szerk: egy a vigasz, ahogy most ránézek az időképre szakad mindenütt.SzlobiG: most (már egy ideje) nem is hirdetem. De van rá egy vevőjelöltem,
aki elég sokat dolgozik, hogy első körben kölcsönadjam, hosszabb távra.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
OFF, de a hülye kérdésre hülye válasz iskolapéldája.
-
dJ Peer
aktív tag
Rendeltem ebay-ről termosztátot. Megjött, beraktam, fasza. Felmegy a víz negyedig és ottmarad. Menni még nem tudtam vele, mert szakad az eső. Kérdés, hogy menet közben is marad-e.
Gyertyacsere is megvolt, csak elrontottam és CR8EB-t rendeltem, ami azt jelenti, hogy "bumszlivégű", és a gyertyapipa jó ugyan, de nem tökéletesen passzol rá. Most vagy veszek egy másik pipát vagy egy másik gyertyát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Konteó topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- Mobil flották
- xDefiant - Íme a végleges gépigény
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs