- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Milyen TV-t vegyek?
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Apple notebookok
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen joysticket vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
Hirdetés
-
Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
ph A Microsoft saját nagy címe ötközött bele először a DirectX Raytracing masszív limitációjába.
-
Megvan a Honor 200 európai startdátuma is
ma A Honor párizsi prezentációján megerősítették a 200-as csúcsmodellek érkezését.
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
horvathkrisz
addikt
válasz huszi.gyb #43652 üzenetére
"Második kérdés: tudjuk-e nullába hitelezni a kocsit? Jöttek is megnézni, gyúrós gyerekek, virították a nagypályás focit. Dolcsegabbána cucc, biciklibelső szájú utánfutó-csaj, utóbbi sok sminkkel, felpolcolt mellekkel, inkább közönséges, mint szép. Annyija van, ami rajta van, a zsebében annyi pénz, hogy tankolni még éppen tudjon, majd lesz valami okosság holnap is. Arra pont jó a kocsi, hogy meg lehet vele érkezni a pláza vagy kávézó elé, lássák a spanok, hogy nem szarral gurigázik."
LOL, most olvasom a 3. részt (jobb mint az első vagy második-egyébként köszi a tippet!)
Ez komolyan mondom beszarás.
Olvassátok el ha van kis időtök, nem bírom letörölni a mosolyt az arcomról miközben olvasom. -
horvathkrisz
addikt
Szóval, a felső (tehát nem a 20A felőli) biztosíték ment ki. Akinek van NRG Purejet-je, tudja esetleg hogy milyen körön van ez a bizti?
kép -
SirKero
őstag
válasz Brogyi #43650 üzenetére
(#43609) DigitXT Nem az mondom,hogy para hanem ,hogy más városban egy aránylag lassú forgalom mellett előzni és más amikor folyamatosan tartod a 90-110 km/h sebességet és akkor kezdenél bele. Azért hiába 33LE a Burgi 110-nél már nem olyan dinamikus a gyorsulása ( főleg két személlyel )
Lehet előzni vele de oda kell figyelni. Tapasztalatom szerint úgy 145-150-ig gyorsul ( óra szerint ) és olyan 155-160 között van a vége. Én szándékosan nem akarok bele nyúlni semmi tuning témába nekem így megfelel a teljesítmény/fogyasztás .Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
válasz SirKero #43655 üzenetére
Kétszer összeomlott ez a fos Dolphin Browser, mindkétszer vitte a HSZ-t.
Nem írom meg harmadszor, sorry. Pontokba szedem. Hátha így rövidebb.1) egyetértek, nagy tempónál nő a légellenállás, az utas plusz súly: érezni
2) nem hiszem, hogy a csuklós volán + kamion a városban volt: 10/11-es
3) a pacikhoz a blokkot forgatni kell, normál használat esetén nincs 33 LE
4) fogyasztásod pazar, ennek kárára lehetne sportosabbá tenni a motorod
5) linkeltem a J. Costa + Burgi 400 vidit, sokat számíthat már ha érdekelne
6) 110-zel kamion nem megy EU-ban, 90-ről azért utassal is lehagyható
7) ha nagyon kell az erő nagyobb motor kell, de az nem 3-4L-t eszik majd.+1) odafigyelni mindig kell. De nem ugyanaz egy kamion előzése egy 125
ccm motorkával országúton, mint ugyanez a 400-assal... Előbbivel szinte
lehetetlen tud lenni*, utóbbival utas nélkül nem nagy cucc... Pláne, ha 500
ccm dohog alattad, és esetleg nem is fogyasztásra optimalizálták a váltót.
(Vö.: nagypapis tempó/sportos vezetés. Fokozatok leforgatása/dohogás.)*: 180 ccm + sportvarióval tapasztaltam. Akkor egy 125-ös (4T) már: ehh.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz horvathkrisz #43653 üzenetére
Olvastam,megmosolyogtató.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
SirKero
őstag
válasz DigitXT #43656 üzenetére
Egyet értek
Nem értem mit csodálkoznak azon,hogy ahol 80-120 ezer forint a nettó átlagkereset nem veszik a 1,5 - 2,5 millió forintos új motorokat [link]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #43656 üzenetére
Majesty 180 gyárilag 6500-on gyorsított nyélgázon: 12LE
A Multivar ezt felrakta 8000 fölé, hopp ott is van a +2-3LE
Nem egetrengető, de érezni, mert virgoncabb vele a gép...
Ára? Multivar 35K + fogyasztás nőtt fél literrel 100 km-en.Nyilván a Madison más dimenzió. (A variótárcsám kopott,
ezért is gondolkodok amúgy cserén. Nem csak görgőkön.)
Panaszkodtam korábban, hogy nem lő ki annyira - ezen a
kuplung hangolása is segíthetne, cserébe szvsz lerontaná
az alacsonytempós manőverezhetőséget: erre nem hajtok.Egyelőre pár tankot kimotorozok gyári (?: 17 gr!) setuppal.
Ha van jó fogyi adat, és összejött a lé, nyárra kap Malossi
szettet, esetleg egy LeoVince 4138C-vel megspékelve. Az
lesz még ütős. Mindent egyszerre cserélni: horror összeg.
Tapasztalat szerzés céljából előbb 16gr Dr. Pulley lesz. -
üszök
őstag
Le kéne vizsgáznom gondoltam felhívok pár autósiskolát ki mit mond.
A1-em van 97 óta A ra szeretnék vizsgázni. Ezzel kezdtem mindenhol. Ha Miskolci valaki jól jöhet az infó.
1. Gömbicz autós iskola: Nem tudják még,hívjam március közepén őket.
2.Tóth Autós iskola: nem igazán volt képben a főnök szerinte nem kell kresz vizsga. Kérdezem biztos? 42+15 a költség ( 5 perc múlva vissza hív,hogy mégis kell kresz 80k a tanfolyam)
3. Árvai autós iskola. Árvainé veszi fel a telefont lövése nincs miről beszélek,meguntam mondtam köszi a semmit viszont hallásra(10 perc múlva vissza hív,hogy 26k a tanfolyam,és mit képzelek én magamról,hogy így beszélek vele,ő egy 16 fős vállalkozást irányít mondja vagy 2 percig a magáét).
3.Soma autós iskola. Először Csaba,ő bevallja,hogy nincs otthon motorban legyek szíves a testvérét hívni.
Viktor,ő már képben van,nem vágja fejből holnap vissza hív azt igéri. De ő legalább tudja,hogy kreszből is vizsgáznom kell valószínű.
Változtak a jogszabályok az elmúlt 2 évben,és sok a kategória,legtöbben ezt mondják,de ha ők nem tudják a kategóriákat akkor kitől kérdezzem? Hívjam fel a minisztériumot és kérjek hivatalos állásfoglalást?[ Szerkesztve ]
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
canniball
nagyúr
-
üszök
őstag
válasz canniball #43661 üzenetére
A 26k-t pont Árvainé mondta. Oda nem hiszem,hogy megyek a telefon beszélgetésünk után.
Meg erre még+20300 vizsga díj van. És sz@r helyen is vannak,nem tudok kocsival ingyen megállni.
A Sománál az én olvasatom szerint 20300 a vizsga díj+34000 a tanfolyam. Ők is a belvárosban vannak,de ott van hol megállni."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
huszi.gyb
senior tag
Igazándiból már nekem is a t[]köm tele van mint ahogy a tegnapi kiborulás mutatja, minden iskola mást mond, kaotikus minden.
Amire én rájöttem (ez tűnik igaznak) amennyiben A-t szeretnél:A1-ed van, de több, mint 1 éve, le vagy te sz@rva, motorozásról mit sem tudsz TELJES VIZSGÁT kell csinálnod. Ugyanaz vonatkozik rád, mint arra, aki életében motort se látott.
A korl. van (lásd A2),de csináltass új jogsit, hogy A2 legyen beleírva
A2-d van, kevesebb, mint 1 éve: különbözeti vizsga, nem kell kresz.
A2-d van, több, mint 1 éve: a helyzet ugyan az, mint A1-nél.
www.dongosofor.hu
-
canniball
nagyúr
válasz huszi.gyb #43663 üzenetére
Ha szabad egy kis reklámot csinálnom én mindkét tanfolyamot itt toltam (a kategóriákon belül láthatóak a lehetőségek), úgy vettem le hogy Attila elég jól képben van a dolgokkal és ennek megfelelően frissíti is az oldalt. Ezek szerint ha te A2-re mennél 2 éven túli A1-gyel akkor való igaz hogy KRESZ vizsgát is kell tenned, de legalább az elméleti oktatás könnyített.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz canniball #43665 üzenetére
Köszi. Én SOS jogsit néztem (tőlük szoktunk bérelni, és kedvezményes Safety lehetőséget is adnak), bár a Biluxnál (Győr) írtak olyat, hogy 24év alatt mehetek A1-gyel A-ra. Ennek még utána járok
Az ok, hogy az oktatás könnyített, de gondolom normál kresz vizsgát kell rakni, tehát a régi (pl villamosos f@ßomságokat is át kell nézni )
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz canniball #43667 üzenetére
Én egy olyan anekdotára emlékszem, hogy a villamosnak a
körforgalomban IS előnye van, DE ilyenre csak vizsgán kell
tudni a választ, mert sehol Mo-n nincs ilyen kereszteződés.
Erre nem csináltak évek során egyet, dafke? A sünök meg...Még egy "trükkös "kérdés lehet: egyenrangú kereszteződés,
villamos jön balról. Előnye van? Naná... A megjegyzés: ilyen
kereszteződés sem igen van, mert a villamosokat általában
védett útvonalon közlekedtetik. De azért a teszt kitér rá akár
hárompontos, képes kérdésben is. Amúgy nem para a teszt.
14 évvel ezelőtt a B hibátlan volt... 5 évvel ezelőtt az A dettó,
ha eltekintünk attól az apróságtól, hogy láncot szerelni nem.
Gondolkodom, hogy 4 év múlva jöhet a C, vagy valami. Így a
háziorvos nem szólhat be, hogy nem ad alkalmasságit, mert
évek óta nem mentem a kivizsgálásra: oktatáson papírozták.
(Szemüvegre kérdezett rá a fószer, de aztán nem írta bele.)Visszatérve a villamosra (és a linkelt cikkre), nagyjából jogos,
hogy a szavazók szignifikáns többsége szerint a villamosnak
van igaza. Nagy is, hosszú is, nehéz is meg akár sárga is.Szerk: mondjuk a képeket látva nem a körforgalmon megy át.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz canniball #43667 üzenetére
Nekem volt.
De a kedvencem, ha már offolok:
(3 pont, képes kérdés)
(Minden irányból behajtani tilos tábla, alatta kivéve (és egy motor):Kérdés: Behajthat-e az alábbi utcába oldalkocsis motorkerékpárjával.
Puskázás nélkül kérem a válaszokat.
a, Igen
b, Nem[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz canniball #43672 üzenetére
Keresztkérdés: ha macisajtja van a villamosnak, akkor is?
A válasz nyilván nemleges, ami már érdekesebb, hogy ilyen
viszont tényleg van. Pl. a Gellért térnél elvileg nyugodtan be
lehet zúzni a villamos elé a sínre. Más kérdés, hogy van, aki
itt is előveszi a lenti érvelést és besatuz, mert nagy, sárga...Legjobb, mikor a Döbrentei térnél előnyt adnak a 18-asnak.
(Aki ismeri a környéket, tudja miért. Hint: nem is kerülnek
elsőbbségi viszonyba, a 18-as kitér balra. A birka meg vár.)Szerk: ilyen burkolt beszólást...
huszi.gyb!
b+[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
-
canniball
nagyúr
válasz DigitXT #43673 üzenetére
"...ha macisajtja van a villamosnak, akkor is?"
Iiigen, akkor is...nagyobb mint én bármivel.A Gellért térnél lámpa irányítja a forgalmat, minek ott "besatuzni"?
"...ilyen burkolt beszólást..."
Nem béplusz, hanem csak bé.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
DigitXT
félisten
válasz canniball #43675 üzenetére
A 18/19-es észak felé "ráhajt" a forgalmi sávra. Ezt a
vonalat együtt engedik el az autósokkal, tehát simán
elsőbbségi viszonyba kerülnek, és meglepő módon a
villamos kárára. Nem egy szokványos megoldás.Kedvenceim amúgy a hídról egyértelműen a pirosban
lerongyolók, hogy ezen a sárgán még. (De még úgy is,
ha sokadik a sorban, kanyarodó+gyalogátkelő kombó
feltartotta, de úgy gondolja, ha az autó orra már túllóg
a csíkon, akkor ő még átfér, még ha másodpercek óta
piros is, és már elindult a keresztforgalom. Számtalan
esetben megölhettek volna már ezek, elsőként rajtoló
motorosként. De kibaszok velük, s figyelek. Meg duda
ezerrel, hogy érezzék a törődést, hátha máskor... Ehh.) -
DigitXT
félisten
Ha a motor után kötnéd az oldalkocsit, nem hívnák oldalkocsinak.
Szerk: oldalkocsis motorkerékpárt szabad-e sávon belül előzni?
És ha igen, akkor miért nem? (Tudom, menjek má' az antibiotikumért.)canniball: nem azt mondtam, hogy mindennapos, de előfordul.
(Régen sokat jártam arra, mostanában kevésbé, csak ez megmaradt.)[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
Nem szeretném megakasztani a nagy kresz tesztet, de ma lenéztem a géphez és az első futóműve kicsit keménynek, rövidet rugózónak tűnik.
Mi az elfogadott út?
Mikor kell futóműveshez mennem?Persze lehet, hogy reg volt november vége...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
canniball
nagyúr
Erről jut eszembe: az megvan hogy a tricikli lehet négykerekű is?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
kcsa
veterán
válasz canniball #43686 üzenetére
A magyar nyelv gyönyörei
Amúgy ez alapján:
"Motorkerékpár: a külön jogszabályban L3e járműkategóriába sorolt kétkerekű oldalkocsi nélküli, L4e járműkategóriába sorolt oldalkocsival rendelkező jármű, továbbá a motoros tricikli. "
úgy gondolom, hogy a huszi.gyb által citált példa nem feltétlenül igaz. Mindegy, úgyis az az igazság amit a rendőrök gondolnak
@longwild: ez egy erősen passz kérdés nálam, Satelis 6-7 centit mozoghatott alap helyzetben, ha féket húzom akkor talán kicsit többet is. Érzésre legalábbis. Aztán lehet sokkal kevesebb volt
-
DigitXT
félisten
A körforgalmas az gyönyörű. Hány éve van? A balról jövő példát nem vágom.
A jelölőnél lévő kereszteződésben mackósajtja van a keresztforgalomnak...nagynandi: á, még egyszer nem... Amúgy ha jól látom, két különböző méret.
Honnan van/pontosan mekkora? Csak általánosan érdeklődök, amúgy nem.[ Szerkesztve ]
-
üszök
őstag
válasz DigitXT #43691 üzenetére
Vagy 3 éve építették át a villamos projekt keretében. Jól el is van b@szva. Ha elhúzod jobbra ott ahol a villamos megálló van meg az újságos bódé,ott volt az út régen.
Így nézett ki,csak ez pont a másik oldalról van.Régen a körforgalomban volt a villamos megálló.
Volt is egy kis pitty putty építkezés közben.
A másodikon ha balra akarsz fordulni,a villamos balkézre van,mégis ő megy először. Ez is vagy 3 éve van így,régen táblája volt a villamosnak.
kcsa
(PH! addikt)
Nem akarlak elkeseríteni,de az utánfutót vontató személyautó jármű szerelvénynek minősül,a nyerges vontató meg nem."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
-
akos3
addikt
válasz szentkuti11 #43630 üzenetére
szia, xv. kerben az M3 kivezetője mellett van egy elég nagy robogó piac. ott segitőkészek, több tipust is kipróbálhatsz és lehet válallnak garit is. mondjuk sztem 70%-ban tuti importtal foglalkoznak, de mível szerelő műhyel is van a a telepen, így átnézik alaposan.
de lehet, jobb ha itthon vásároltakat nézel.. -
DigitXT
félisten
Ugye, hogy ugye. Akkor 14 éve még simán igaz volt, hogy nincs ilyen.
Nem is tudom mikor robbant ez a "mindenhova körforgalmat" őrület.
Mindenesetre az 1-es úton (régi 100-as) nagyon utálom őket, Budaörs
után, főleg a dupla sávosat. Életveszélyes: barmok levágják 80-nal, stb.
Ja, és rohadtul megfogja a szabályos átlagsebességet is. Idegesítő, na.A villamosos példát már értem, de úgy nem egyenrangú kereszteződés!
De valóban balról jön. És mivel nagyobb, meg sárgább (pirosabb), nyert.Tothgera30: oké, hogy az enduro nyert, meg a 16"-os kerék jó, viszont
akkor nincs konkrét tapasztalatod 13" alatt, csak "extrapolálsz".
Vannak autók is 13-as felnin, aztán nem mindennapi a tengelytörés.
Teszem hozzá, én meg 10"-os kerekeken nem mentem sokat, ezért így
érzésre azt ajánlom, a minimum a 12", ami már ajánlott, lásd a Maja.
(Nem futottam bele buktató kátyúba 12"-on sem: ha làttam kikerültem.
Ha nem láttam, akkor nem volt AKKORA. Ha felütött, anyáztam - ennyi.)Másik topikban képbe kerültem, hogy egy XT660 megoldaná izomból...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nem azt írtad, hogy az adott kereszteződés pár éve lett olyan?
A linkelt képen amúgy nem látok körforgalmat... Nem minden úgy
kinéző kereszteződésben az a forgalmi rend. Pl. a Clark Ádám tér
is sokáig egy körforgalomnak látszó normál útkereszteződés volt.
De Miskolcon nem vagyok otthon, elhiszem neked, ha rég így van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Linux kezdőknek
- Yettel topik
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Milyen TV-t vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Apple notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen