- Amazon Fire TV stick/box
- Monitor hiba topik
- Mini-ITX
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- iPad topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- E-book olvasók
- Hisense LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Az ASRock kicsit megnyirbálta az egyik R-DIMM-es alaplapját
ph Az inteles deszka egyebek mellett szakít a Thunderbolt 4-gyel, a Wi-Fi 6E-vel, az egyik übergyors LAN-nal és a fixált I/O pajzzsal.
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz szimpláncsak #44299 üzenetére
Légkulcs. Vagy szerelő, ha nincs (venni drága). Esetleg elektromos
"légkulcs", az is működik. Vagy persze célszerszám (variátor külső
tárcsa megfogó, esetleg dugattyú blokkoló stb.), ha gyakran szereled.
Mert amúgy az sem olcsó általában. 1-1 alkalom esetére kifejezetten
drága! A szerelő olcsóbb. Főleg, ha nem tör el semmit, mint én.
(Ha már a szerelő után is "romokat kell takarítani", az régen rossz.) -
huszi.gyb
senior tag
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #44302 üzenetére
Hát ha papírja van róla, és mégis gányol, az valóban ciki. Hajjaj, vannak:
jó, ha az ember talál egy-két korrekt fazont / helyet, azokhoz ragaszkodik.csak meg kő' szegelni mint a 100-as Skodát
Neked is nylon-harisnyára cserélték a klímameghajtó szíjadat a "szakik"?[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #44303 üzenetére
az valóban ciki.
Én inkább úgy mondanám: Magyar valóság... Oké, hogy itt még a kőműves is ért az autókhoz, de amiket látok... Szakmabeli emberek úgy gányolnak motort/kocsit... stb, hogy nekem fáj. Persze mondhatsz nekik bármit, a 2000 utáni kocsit is csak meg kő' szegelni mint a 100-as Skodát.Neked is nylon-harisnyára cserélték a klímameghajtó szíjadat a "szakik"?
Azt nem, de ismerősömnek most szegelték össze a Cordobáját GTK-ból...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #44290 üzenetére
Ez kimaradt (mobilról), akkor most pótlom.
csudi jó dolgokat láthat ott akkor.
Hajjajj. Úgy feltekerte a szíj darabjait a kuplung pl, hogy csak...
Nem irigyeltem a szerelőt. Persze magamat sem, mert 10K-ért vitték oda
a motort hozzá, és még rá jött a munkadíja. (1-2 órát biztos sz*pott vele.)me b@ctattad a lámpát
Na igen, ez jogos. (Hehe.)Maja milyen/mikori gép ez?
2003-as. 2010-ben hozták olaszból: 35K km volt benne. Nagyjából reális.
Le volt lakva rendesen: "picit" ráköltöttem, és kb. teljesen fel lett újítva.
Azóta nálam van, és az óra lassan eléri a bűvös 50K km-t, de seráfütty...
(Jó karban van, mindig szívesen pattanok rá. Sőt, annyira visszaszoktam
már hozzá, hogy félek, a Madisont újra kell tanulnom. Nesze neked M3.) -
DigitXT
félisten
460K? Csak igényeseknek: az a baj, hogy én tudom, hogy drága egy
egyedi ülés, de azt közvetlenül rárakni a vételárra azért picit meredek.
Szerk: hadd ne mondjam runner szivargyújtó megoldása MENNYIVEL
elegánsabb volt: ezen "gondolkodnom" kellett, hogy egyáltalán mi az?[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
Mi még csak autóvásárlással szívtuk meg. Laikusként csak szerelővel mertünk autót venni. "Szerencsére" csak egy swiftről volt szó, de amíg nálunk volt 3 évet, ráköltöttük még egyszer a vételárat és így is egy sz@rkupac maradt. Közben szerelőt váltottunk, aki persze nem értette a "kolléga" hogyan engedte, hogy megvegyük. Motorikusan nem volt baj, csak maga az autó fogyott el körülötte, persze olyan helyeken amit kívülről nem látni. Motortartóbakok, kormányműtartó, a hátsó lökhárító mögött a karosszéria, alváz egyes részei,amiket a rátaknyolt alvázvédő eltakart stb. Az új szerelősrác 3 év után, amikor másodjára kellett volna műszakira felkészíteni, azt mondta inkább vegyünk új autót . Jelszava az volt,hogy úgyis neki kell majd szerelni Ő meg nem szeretné magát megszívatni Hát vele autót venni kész kaland, kb. 3-4 nepper szájáról lohasztotta le az önelégült mosolyt. Elképesztő mennyire pofátlanok. Kedvencem a törés mentesnek hirdetett autó,aminek az ablaküvegeibe 3 féle rendszám volt bemarva, az első keresztmerevítő más színű volt és a két első kerékdob is meg volt rogyva.....A másik szerint frissen szervizelve van a kocsi, benne az olaj meg szurok fekete, a féktárcsák kivállasodva stb. Bocs az offért, a lényeg, hogy a lelkiismeretes szerelő aranyat ér
-
Telda
addikt
Bejáratáskor érdemes még plusz olajat keverni a benzinhez?
Ha igen, mennyit? -
huszi.gyb
senior tag
Egy kicsit (5L-hez fél-1dl-t töltöttem csak pluszba). Túl sokat ne tegyél, mert le fog állni a motor
DigitXT: De legalább szépen néz ki. Az ülés nem lehetett olcsó, de vagy magának csinálja az ember, vagy nem éri meg. De a színe nagyon tetszik... (Mondjuk az a szivargyújtós megoldás valami undorító...)
www.dongosofor.hu
-
-
unyadavid
senior tag
Helosztok, Honda Dio-ról mit érdemes tudni? (Csak mert 95-körül már szép állapotúakat találni.)
-
huszi.gyb
senior tag
válasz unyadavid #44315 üzenetére
Szia!
95ért már nagyon jót kell, hogy kapj. Olcsóbban is akadnak használhatók. Ha volt gazdája örök élet+1 nap. Én is ilyet hajtok (Tact, de majdnem ugyan az), volt több Diom is közben. Alkatrész olcsón van hozzá (ha kell abban tudok segíteni), a technika egyszerű, könnyen javítható (szerelőt is tudok javasolni, ha Budapesti vagy).
Ami hátránya: 10" kerék. Észnél kell lenni, nem olyan vészes, mint aminek hangzik, de azért a nagyobb kerék kényelmesebb (bár szerintem azt is pár évente cserélni kell a budapesti utakon).
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #44306 üzenetére
Ez ülés is érdekes dolog. Vasárnap voltam tesztnapon a Dreambe amíg várakoztunk vizslattuk a gépeket. Bordó Vfr 1200 gyönyörű üléssel. Biztos Tomot,nem nem mondja az értékesítő. Náluk 120eFt lett volna de a Szentendrei motorkárpitos 60eFt(!!) ból csinálta meg ugyan azt. Nem vagyok a pénzem ellensége én sem,de ez rablás ilyen szinten.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz unyadavid #44319 üzenetére
Én nagyon szeretem, Simson után első robogóm. Munkahelyem 4, egyetem 10km-re, ezek illetve az albérlet közt mászkálósnak elég... 55km/h-ig egész dinamikusak, utána azért már elmegy az erő, kicsit hajlamosak a túlpörgésre. Szerintem ha olcsó (és olcsón javítható) motort akarsz, akkor nem rossz választás.
szerk.: Hol használnád?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #44318 üzenetére
Jogos, ha dupla áron tudják ugyanazt, s tényleg csak ugyanazt, akkor az pofátlan. Avagy megfordítva: ha féláron is lehet kapni ugyanazt, nincs kérdés. Amúgy pont a szentendreit nézte huszi.gyb. Van Madison ülése - a 250-esről -, majd kipróbálom, hogy milyen, és ha kényelmes, akkor azonnal át kell húzni (szét van szakadva). Meg ha már úgyis viszi, akkor vihetné a Maját is: kettőre állítólag ad kedvezményt. Vmi 12K körüli összeget mondott: ebben nincs semmi egyediség, csak újrahúzás.
MÁS: ma reggel gyönyörűen röffent a kecske! Jó, picit játszanom kellett a szívatóval, mert párszor lehalt, de 3 hónap után ez semmi: utána, amikor szívató nélkül is beállt az alapjárat 1500-ra, már pöcc-röff volt. Néztem töltést pilács nélkül: 14V fölött, és a fesszab teszi a dolgát, mert emelve a fordulatot csak picivel megy alá. Piláccsal már egy picit alacsony alapjáraton (kb. az akkufesz magában), de emelve a fordulatot megint jó értékeket mutat: faja! Szerk: amúgy a pilács is ütős. Refi módban pláne.
Megjegyzés: a KOSO mérő alapbeállításon dupláz, de így a jobb, mert 7500 fölé nem nagyon akarom pörgetni, max. "végsebességtesztnél", mert a nyomatékgörbe szerint értelmetlen, hiszen a teljesítménycsúcs 7000-nél van, arra 14000-t ír: OK
Szerk: persze programozható, hogy a valósat mutassa, de így pontosabb.Ha összeraktam, kicsit tesztelgetem: egy darabig eltart, míg bejáratom a fékeket, stb. (Esetleg átnézetem szakival, hogy mit b*sztam
mégel, LOL.) Szerk: fogyasztásteszteket is ígértem! Aztán jöhet a Dr. Pulley. Nem olcsó, de teljesítmény-optimalizálásért mindent. Variót csak "később". Persze utána is kell mérni a fogyasztást, mert ha az égbe tolja, akkor ezt a "mindent" visszavonom.[ Szerkesztve ]
-
csiben1
tag
[link]
Erről hirdetés alapján mi a véleményetek? Nem fogok szaladni megvenni, csak nyitott szemmel járokUgyan ez a típus csak 180ccm 2 ütemben mennyit fogyasztana átlagosan szerintetek? Elég vegyes a vélemény erről. Mennyire megbízható? Amiket eddig olvastam beszámolók, azok a 2 ütem megbízhatóságát is dicsérték, nah meg a teljesítményét is
You can walk straight through hell with a smile
-
unyadavid
senior tag
válasz huszi.gyb #44320 üzenetére
Gyôrben, Csanakról járnék vele dolgozni (az ott van a közelbe), ill. a városba (egyetem szintén 10 km körül). Mindenhol 50-es korlát van, kivéve egy rovid (kb. 300 m) 90-es, majd egy picit hosszabb (decathlontól, marcal 2- be lévô mól kút 1-2 km) 60-ra korlátozott szakaszt.
-
SzlobiG
félisten
válasz csiben1 #44322 üzenetére
Ránézésre korrekt, de majd jön a ránner specialista meg mondja, hogy mi nem gyári rajta.
2T valamivel erősebb a fogyasztása csuklótól függ volt itt olyan aki 6 alá nem bírta vinni (állandó nyél gáz kb). 4-5 liter között ki lehet jönni azzal is normál használat mellett amennyiben nincs rommá kopva.
-
andree04
aktív tag
Keeway 125 ccm Enduro 2007,5500km-rel keveset használt milyen árban vannak mostanság? Csere üzlet lenne. Nálam van Yamaha jog 50 robogó+Sony Go telefon+20ezer= Ö meg adna egy Keeway 125 ccm 2007 endurót.
nem témába vág de szeretnék kapni rá választ töletek,köszönöm.
[link][ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Ezekről a sisakokról van valakinek bármiféle tapasztalata? Megéri megvenni őket?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
SirKero
őstag
válasz csongi #44331 üzenetére
Hát ez az Semmit nem találok róla a neten ami meg most rajta van erős a gyanúm hogy nem gyári. A jelenlegi kormánymarkolatból indulok ki mert ami most van rajta legalább 1-1,5 cm-el rövidebb mint maga a kormányrúd.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
huszi.gyb
senior tag
Még oldalról talán bekajálható, hogy 50-es, de az eleje... Vicc
www.dongosofor.hu
-
unyadavid
senior tag
Ezen milyen kipufogó dob van?
-
unyadavid
senior tag
válasz unyadavid #44337 üzenetére
Illetve még annyi, hogy ilyen robogón gyűrű és dugó garnitúrát, fúvókát és variátort érdemes cserélni a jobb teljesítmény érdekében, vagy inkább legyen gyári, ha meg kell a gyorsaság akkor aprilia sr 50, gilera runner sp vagy mala f12 kicsit drágábbért?
Elnézést a sok kérdésért, még nagyon új vagyok a témában.
[ Szerkesztve ]
-
csiben1
tag
Aprillia Leonardo 150 és 250 között van valami külső meretbeli különbség? Nekem a 250 kicsit nagyobbnak tűnik vagy tevedek?
You can walk straight through hell with a smile
-
csiben1
tag
válasz SzlobiG #44343 üzenetére
150-es Leonardokat 150-200e Ft környékén, 250-eseket 200-250e F t környékén, a Runnereket (vxr) 300-350e környékén lehet kapni normális, magyar papirosakat. Lehet a 150es Leonardo lesz a befutó az ára miatt. Alapvetően városi használatra, munkába járásra (25km) hasznalnam jó időben. Esetleg környékbe elmennek motorozni hetvegente. Szerinted ez a 150es Leo mennyire felelne meg ilyen célra? Vagy inkább gyujtogessek még egy nagyobbra?
You can walk straight through hell with a smile
-
SzlobiG
félisten
válasz csiben1 #44344 üzenetére
150-est én nem ajánlom nagyon kényes blokk és amiket itthon kapni az már kb mind kókányolt lelkét kifutott darabok nagyon nehéz jót kifogni. A 250-es yamaha blokk sokkal jobb nála, de persze ott se könnyű jót kifogni rengeteg km van azokba is.
Én azt mondom mivel van jogsid a 250-est vedd mindenképp ne a 150-est. Azokból is törekedj ST verziót venni mert azok nem annyira régiek.
Hirtelen ezt a kettőt látom érdemesnek megnézni vagy legalább közelebbi rendes fotókat kérni róluk. A km az mind2 kamu 100%.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Hali! A Gates szijjakrol van velemenyetek tapasztalat?
-
akos3
addikt
Sziasztok.
van valakinek ehhez hasonló hálós, prótektoros nyári kabátja? Mit tud róla mondani? Van egy shox kabátom, csak szétfolyok benne nyáron, ezért valami olcsóbb és hűvösebb alternatíán töröm a fejemLS2 bukókat ismerei valaki? Mit lehet róluk tudni?
-
canniball
nagyúr
Nekem van ilyesmi Mugen Raceben: ahol hálós ott f@szán átfúj a szél, ahol teli ott ebbe is bele lehet izzadni. De lényegesen komfortosabb mint a "teli" kabát. Persze ha a 40°C-ban meg kell állni akkor majdnem mindegy mi van az emberen...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen