- Azonnali alaplapos kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi haladó szinten
- Fujifilm X
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
Az ASRock kicsit megnyirbálta az egyik R-DIMM-es alaplapját
ph Az inteles deszka egyebek mellett szakít a Thunderbolt 4-gyel, a Wi-Fi 6E-vel, az egyik übergyors LAN-nal és a fixált I/O pajzzsal.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
Ajánlott típus van? Az autó szélvédőjére cuppantott verzióból a csipeszes például nem vált be, nagyon rázkódott, míg a mágneses nem.
Ennek a nyaka szerintem rázkódna, illetve a nyélről lepattintható tokért sem lenne kedvem a Hungárián visszafordulni.
Ennek merev a nyaka, de a telefont nem tudom, megfogja-e rendesen, illetve az Ipaky tok nem-e nagy neki.Alin is van, illetve ez.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
gabe_
őstag
válasz macilaci78 #67151 üzenetére
Sajnos én nem tudok ajánlani semmi konkrét tipust, mert én is csak kacérkodom a gondolattal, hogy rendeljek egyet...
Sovány szakácsban sose bízz!
-
-
siti
senior tag
Ezt néztem én is, tetszik hogy vékonyabb az állvédője, de nem tudom mennyivel jobb, mint a nyitott, mert itt sincs kipárnázva az áll rész és mennyire harapok bele, ha arccal szállok le aszfaltot nézni.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
csongi
veterán
Cseh, vagy szlovak gyartmany, Eus minositesel, es robogora teljesen rendben van .
Volt a fejemen a baratomnak ilyen van.siti.
Sokat fog vedeni az allvedo. sokkal merevevbb a sisak tole. Persze nem olyen mint zart sisak, de van panorama . Teljesen mas ezekbol kifele nezni, mint zart tarsaikbol. Megis jobba vedelme mint egy nyitottnak.[ Szerkesztve ]
-
blu79
addikt
Sziasztok? Nekem ilyen sisakom van . Nagyon tetszik. Mint külsőre mint belsőre, belseje teljesen kivehető 3 részes, ha szükséges kimosom és utána vadi újnak tűnik . A külsejét is lewaxoztam és az is gyönyörű lett. Viszont volt egy nagyobb gond vele... ami tartja a plexit egy idő után elengedett... megnéztem mi lehet a gond, ezután úgy megcsináltam hogy az életbe nem fog többet szétjönni ... hacsak el nem törik . Na meg a méretről ne feletkezzetek meg... nem árt ha nem lötyög a fejen...
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
siti
senior tag
amúgy kísértetiesen hasonlít a jet és w-tec sisak egymásra még típus számban is
http://www.shox.hu/jet-617-bukosisak/?p=2380940100200L
https://www.shoppa.ee/p/w-tec-mootorratturi-kiiver-nk-617/4004952Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
siti
senior tag
-
x1port
addikt
Üdv. !
Egyik pillanatról a másikra elkezdett a robogóm rángatni álló helyzetben.
Mint ha egy bakkecskén ülnék.Mászik előre.
Ha sztenderre teszem akkor vadul hajtja a kereket előre.
Mi lehet ez ? Variátor hiba ? -
gabe_
őstag
válasz x1port #67165 üzenetére
Szét kell szedni, vagy szedetni, hogy látni lehessen ha van rugótörés, vagy kilazult csavar...
Én úgy jártam múltkor, hogy a városban kilazult a nagy, talán 32es csavaranya, ami a kontrasztrugót tartja a helyén, szinte állandó volt a hajtás, tehát ha megálltam egy lámpánál, lefulladt a motor is. Muszáj volt hazamenni vele...
Azt hittem nagyobb lesz a baj, de megúsztam ennyivelSovány szakácsban sose bízz!
-
demars
addikt
Üdv!
Motowell Magnat RS -ről lehet tudni valamit? Olvastam tesztet és pár cikket de érdekelne olyan véleménye aki használja, használta.
Lenne a szomszédban egy 2011-es példány, párezer km-rel, 175 k induló árral ( alkudni persze lehet )
Alkatrész is érdekelne, hogy kapható e hozzá?Köszi
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
dtsdexter
csendes tag
válasz x1port #67168 üzenetére
Ez gyors volt Én 2 napot gondolkodtam rajta, hogy is álljak neki anélkül, hogy nagyobb kárt okozzak mint amekkora hasznot hoz
(Bár az enyémnél volt még egy olyan "trükk" [Ha nem hallom el sem hiszem ilyen van] ... ezen a kuplung anya a 6 oldalból kb 1-et produkált az összes többi vagy szét volt törve, vagy le volt csiszolva tárcsáig. Szóval a sztori annyi, hogy eldobta a korábbi tulajdonos a vasat, és mivel már a deknit amúgy is csak nagyjából 4 csavar tartotta egy az egyben letépte az aszfalt a deknit, és a kuplung tárcsán csúszott majd a sztenderd meg akadt valamiben és egy tripla szaltó után becsapódott az árokba. (Úúr isten én meg ezzel mentem majd 90-et a soroksári úton ...). Ezzel az infóval sok mindent meg is magyaráztak, pl, miért volt körbe hegesztve (a hátsó rugó kiszakadt a blokkból) meg azt is, miért rángatott egy kicsit a hátsó kerék nagyobb tempónál ... hát nem, nem centirózni kellet a felnit, csak a komplett hátsó hajtást részt kellet volna cserélni, ill, hogy miért nem lehetett beállítani a sztenderdet pár lerakás után eldőlt a motor)
Szóval sok mindent megélt már ez a moci. Még szerencse, hogy ismerőstől van, mi lett volna ha vakon veszem meg ... nem!?
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
runner 125
nagyúr
válasz demars #67167 üzenetére
Van aki szerint jó, szerintem nem.
Hanyagolnám. Első körben azt mérlegeld, h mire kell a robesz. Városba, rövid távokra a 600-as mellett elsírod magad egy 50-een. Másodiknak szaladgálni 125-200 ccm alá ne add. Akkor inkább kicsit várj, 300k körül már nagyon korrekt rendszámosokat találni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #67170 üzenetére
Sejtettem, hogy ez lesz a válaszod
Rendszám nélküli kellene, öcsém és bátyám is használná. Malaguti f18? Rengeteg szaladgál rendszám nélkül. Mekkora rizikó ilyet behúzni? Nem néz ki túl nagynak.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Topikgazda
válasz demars #67171 üzenetére
Szerintem évről évre egyre nagyobb.
Ha baleset van, akkor lesz egy okirat hamisítás és egy biztosítási csalás amivel megvádolnak, ha meg olyan vezeti akinek még nincs is jogsija rá, akkor az még csak a "bónusz" rá.szerk: Van egy ismerősöm aki pont ezek miatt az igen jó állapotban lévő 180-as Runner-ét már el sem merte adni egyben, inkább kiárulta alkatrészenként. A vázat el sem adta inkább feldarabolta.
Egyébként még mindig nem értem, hogy a hatóságok miért nem szálnak rá arra a rengeteg hirdetésre ahol ötvenesként árulják ezeket.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
csongi
veterán
válasz sityupityu #67172 üzenetére
A hatosagokra lassan a biztositok fognak nyomast gyakorolni, vagy egyszer remelhetoleg a birosagok, a megszaporodott peres ugyek miatt. Bar utobbi.... igen futurisztkus lenne
-
dtsdexter
csendes tag
válasz sityupityu #67172 üzenetére
Hát ja ez egy jó kérdés, pedig a Facebook használt robogo adok veszek csoportba csak egy pillantást kellene vetni, 250/50 es 125/50 es hirdetéssel van tele.
Bónusz: egy olyan kérdés, hogy a gyújtás alaplapon levő lendkerék, illetve a dugattyu elhelyezkedése okozhatja azt, hogy rosszkor adja le a szikrát? Tehát a dugattyu és a henger fej közt a legnagyobb távolság kor adja a szikrát, amikor már kipufognia kellene. Ez lehetséges, Ill ezt össze kellene hangolni ugye?
Sajnos csak most említettek és nekem eddig eszembe sem jutot pedig tényleg mintha láttam volna valahol erről egy videót.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Tigerclaw
nagyúr
A karburátor fűtés mennyire kritikus elem egy robogóban?
Van egy Suyuki AY-50 robogóm. Nem akart beindulni és annyit találtam, hogy a karburátornál lóg egy sárga vezeték egy fura "csatlakozóval" a végén. Kerestem a helyét és kiderült, hogy a karburátor fűtés tört ketté és a fele lógott a vezetéken.
Ez okozhatja, hogy nem indul be? (Pár napja pincében áll a motor, szóval viszonylag hideg)
A másik dolog, hogy kerestem a neten cserealkatrészt, de csak nagyon drágán találtam. Sok helyen komplett suzuki karburátort adnak olcsóbban, mint amennyibe ez a kis biszbasz alkatrész kerülne. Tud valaki olyan netes boltot, ahol nem kerül ez egy vagyonba?
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
csongi
veterán
válasz Tigerclaw #67176 üzenetére
Az inkabb az automata szivato, es ha nem jo bizony nem indul.
Tegla80:
Lehet megoldodna bizonyos %ban a problema.
De nem hiszem, higy ez a gond. Egy 125 jogsi 30k kb.
Akinek autora van jogsija es bliccel egy 50/xxxcmm- el, egy idiota .
Bocsanat, de ez van, mert ugrik minden kategoriara a jogsi egy bakinal.
Szerintem az ado a rendszam a muszaki es egyeb koltseg ami miatt ven ennyi blicceles.
De minden fele kepen, egyik szelete a megoldasnak, ha felemelik a vezetheto kw szintet, persze azt egy vezetes technimai vizsgahoz kotnem, mert egy125-os mar nem moped szin, es a kozuton megtanulni menni, megallni kanyarodni vele nem ugyan az, mint egy 3Le cucal.[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz csongi #67177 üzenetére
Amennyire be tudtam azonosítani, az a fűtőpatron. A lenti képen: fent az a sárgaréz színű hatlapfejű alkatrész. Érdekes módon a csatlakozása messze nem épp a szokásos elektromos csatlakozó, de arra volt kötve a vezeték. (A test adja a másik pólust) Nálam a hatlap fej felett eltört és a fenti rész csüng a vezetéken.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
csongi
veterán
válasz Tigerclaw #67178 üzenetére
A hideg oldali indulasnal ha nincs csatlakozas, gondolom nincs jelentosege.
A meleg oldali uzemnel mar lehet, illetve nem ezen keresztul van zarva az automata szivato aramkore?
Abbol a celbol, hogy a mar meleg rendszernel le kapcsolhassa az automata szivato tekercset?
Hmm otletelek csupan , de ha szikra van es benzin is akkor ettol a futoszal hianyatol csak be kellene indulnia.
Mennyi idot allt a pincebe? Akkumlator rendben van? Benzin miota allt a tankba?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz csongi #67180 üzenetére
Pár napot állt. Kipufogót szereltünk le majd vissza tömítéscsere miatt. Elvileg semmi más olyat nem csináltunk, ami miatt gond lehetne az indításával. Külsőleg ezt találtuk hibásnak.
Arra gondolok, hogy a karburátor fűtésre akkor és addig van szükség, amíg nem elég "meleg" a benzin ideális keveréséhez, de nem tudom, hogy ez csak pl. téli időjáráskor áll-e fenn, vagy pl. nyáron egy hűvös pince esetén is szükség lehet-e rá.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
blizzrd
aktív tag
Sziasztok!
Keihin karburatorhoz honnan tudnek uszohaz es karbihaz kozotti tomitest szerezni? Felturtam a netet, sehol semmi. Motorosboltok sem valami segitokeszek :/
Meg ami meg erdekelne, amit korabban is kerdeztem, az a gumia vegu deknicsavar. Ha valaki tud ezekrol valamit, halas lennek az otletert -
csongi
veterán
-
mumtaz
senior tag
Nos. Hengerszett csere és csapágycsere a jetforce-on megtörtént. A nyers henger szokásosan nehezen indult be. Mikor beindult, 2 órán át járattam: fél órát csak alapjáraton, néha egy kis WD40-et permetezve a beszívott levegőhöz, majd leállítás, hülés. Utána újra beindítás és újabb másfél óra járatás, néha emelt fordulaton. Itt még egy darabig melegedett, de aztán 1 óra múlva szépen esett a hőfok a normális érték közelébe.
Na aztán uccu neki kis gázon át akartam gurulni kb. 300 méterre a benzinkútra és pont a benzinkúton megállás közben megragadt. Már pont állítottam volna le.Már kijöttem a benzinkútról és most egy árnyékos helyen járatom egyhelyben úgy, hogy szemből fúj a szél, így pont éri valamennyire a hűtőt.
Fura, hogy korábban ilyen gondom nem volt még a másik jetforce-on ugyanilyen hengerszettel.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz csongi #67187 üzenetére
Mivel egy jetforce-ról van szó, ahol nincs lehetőség többletkenést adni neki, így sok választás nincs. Ennek kicsit más a kenési rendszere, mint egy karbis robogónak. A WD ugyebár nagyon híg kenőanyag és ráadásként tökéletesen elég, így a leg jobb választás, mivel olajat önteni a fojtószelephez kb. semmit nem ér.
A régi jetforce-nál ugyanez volt a menet. Pár apró fújás, különben kb. 10 perc járatás után alapjáraton megragadt.Ezek ismeretében nem hinném, hogy a legrosszabb választás volt
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
-
mumtaz
senior tag
válasz nyogo83 #67190 üzenetére
Injektorosnál a benzinbe kevert olaj semmit nem ér, mert szinte a gyújtás pillanatában fecskendezi közvetlenül az égéstérbe. A WD meg mindegy, hogy elég, mert gyorsan átmegy a rendszeren és közben némileg ken. Egyébként végülis jó lett. Még kicsit kellett járatnom egyhelyben, aztán már gond nélkül haza jöttem vele. Közben egyébként rájöttem, hol csesztem el. Két garnitúra gyűrűt adnak ehhez a szetthez, amiből az egyik szett picit nagyobb (gondolom a kopáshoz adják egy újragyűrűzéshez). Na nekem sikerült ezeket bele rakni.
Nem sok a méretbeli különbség, de elég.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz csongi #67193 üzenetére
A viszkozitása szar, viszont ennek a szarnak gyakorlatilag nyomó olajzása van, szinte, mint egy négyüteműnek így, ami bekerül a légáramba az tényleg csak a hengerfalat keni. Más meg nincs olyan híg, amit be lehet permetezni a légáramba. Talán a benzin+olaj keverék, de akkor meg le is állna a motor. Az meg nem túl kivitelezhető, hogy fél órán keresztül percenként kiveszem a gyertyát, fecskendővel benyomok egy kis olajat, aztán megint járatom egy percig.
Egyébként már fasza. Nem melegszik és megy.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
mumtaz
senior tag
válasz csongi #67196 üzenetére
Jahh. Sajnálom egyébként, mert a másik jetforce-ról levettem az alig 30 km-t futott hengerszettet és átraktam erre. Gyönyörűen mentem vele kb 600km-t. Aztán lett egy brutális gyűrűtörésem.
Mikor múlt vasárnap szétkaptam a blokkot, hogy akkor meg is csapágyazzam, meg ugye, hogy kiszedjem az edetleges gyűrűdarabokat, akkor találtam a forgattyúsházban pl. egy pici felkenődött/beékelődött alátétet is. Olyat, ami egyébként az egész motorban nincs.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
macilaci78
nagyúr
válasz nyogo83 #67143 üzenetére
Na, Kék Hold üzletet felhívtam, Metzeler és Michelin gumik vannak raktáron a méretemben. Kb 1,3k a különbség darabonként, melyiket válasszam? A Michelin az olcsóbb.
Városi használat, semmi gyorsulgatás, vagy mély döntögetés, mert a hab testemet Párom minden este hazavárja.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #67198 üzenetére
Gondolom Michelin City Grip vagy Power Pure van raktaron. Mindenkepp Michelint valasztanam, barmelyik tipus ajanlott belole.
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs