- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- iPad topik
- Amazon Kindle
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Milyen alaplapot vegyek?
Hirdetés
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
-
A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
it Ezúttal a Comcast kínálná egyben a Peacock, Netflix és Apple TV+ streamingszolgáltatásokat.
-
Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
ph A GeForce és a Radeon megoldásokhoz is elérhető a promóció.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
enginev3.0
félisten
Enyém is, de attól még van benne szivacs, ami bepiszkolódik és néha takarítani kell
Esetleg egy teljes karburátor takarítás, hátha valamelyik fúvóka dugult el
Annyira komoly gond nem lehet ha elindul, csak a terhelést nem bírja
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Winne
nagyúr
válasz enginev3.0 #67401 üzenetére
Karburátor és tanktisztítás volt, friss benzinnel beindul, csak nem megy.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
blu79
addikt
válasz enginev3.0 #67397 üzenetére
Én pl sosem szoktam így lemosni, csak szép finoman szivacs és vödör, elemenként , majd rögtön törlés, aztán jöhet a wax , majd a műanyagra némi silicon. Esőt még nem látott az enyém . A robesz gyárilag is narancs volt ?
¯\_(ツ)_/¯ = G-sync 165Hz ips 1440p « Ahogy a programozók készítik programjaikat, az első jöttment harkály lerombolhatná az egész emberi civilizációt »
-
enginev3.0
félisten
Ez is szivacsos és vödrös mosás volt, autós samponnal, a végén meg slag, szóró fejjel, de mostam már autó mosóban is, kicsit messzebb álltam tőle
Nem tudom, így vettem, de már ráférne egy fényezés, csak amit kinéztem Lamborghini sárgát, az 15ezer lett volna, plusz munkadíj, és akkor még ott vannak a fekete részek
Mentem már vele esőben, de nem sokszor, utálok elázni
Legrosszabb hetek voltak, mikor autósamponnal átmostam a nyerget is, úgy csúszott mint a &#>&@@>& kb 2 hétig minden végtagommal kapaszkodtam hogy ne essek le róla
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
Winne
nagyúr
Karbi meg lett pucolva igen, gyertya oké, indul a motor, csak nem megy.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Predator2
addikt
Helló
110.000Ft-ért Simson-nál tudnék jobb (50-es) motort venni? Tanuló motornak. Most találtam egyet ami jónak tűnik.
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz enginev3.0 #67409 üzenetére
Fontos, hogy a közelben legyen, mert nincs mivel szállítani, még bukóm sincs egyelőre.
Váltós motort szeretnék, ezért a robogók kiestek.
Olyan embereket vinnék magammal, akiknek volt már ilyen motorjuk.THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
dugynok
senior tag
válasz enginev3.0 #67411 üzenetére
Màr miért nem? "robogó és kismotor" a topic témàja.
[ Szerkesztve ]
-
Predator2
addikt
válasz enginev3.0 #67413 üzenetére
Rosszul fogalmaztam. A "húzod és nem válasz" robogók kiestek!
Később szeretnék komolyabb motort és szeretnék megtanulni rendesen váltani.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
dugynok
senior tag
válasz enginev3.0 #67413 üzenetére
Meg az Aprilia RS 50 pl...
( #67414 ) Predator2:
A vàltàs kb. pàr perc/óra alatt berögzül.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
siti
senior tag
Ha fúvókák is patyolat tiszták és a benzin eljut a motorig, akkor a gyertya vagy levegő sok/kevés. Ha két éve jó volt, akkor egy repedt szívócsonkot keresnék első nekifutásra. Utána meg szétszedném ízekre
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
perge666
veterán
válasz Predator2 #67408 üzenetére
Nekem volt már nem 1,nem 2 Simsonom, de nyugodt szívvel nem tudom ajánlani.
Sajnos elég rossz minőségű utángyártott alketrészeket árulnak hozzá, és ha veszel egyet tutira szívni fogsz vele mert nem tartós.
Tavaly vettem egy S53-at, 97-es évjáratú, mondom biztos jó lesz mert sokkal újabb mint az átlag Simsonok, de ugyolyan.....
Alig 2 hete adtam el, és nem bánom, minden nap produkált valamit, volt ami magától elmúlt néhány napra, és random jött elő ( blokkba elkezdett valami csörögni, vagy a felső tűgörgő is becsörgött, volt hogy nem volt alapjárat, vagy túl magas volt, vagy valamíért nem akart indulni, vagy csak éppen fulladt)Volt egy 2006-os Aprilia SR50 Street robogóm is, azt 7 évig nyúztam, hajtottam, semmit nem kellett rajta cserélni, nem kellett szerelgetni, most adtam el 1 hónapja.
Egyedül a kuplungja volt már eléggé rendesen megkopva, meg kinézetre eléggé karcos volt mivel sokat járok terepen+ a kipufogója csupa rozsda volt.Ezeket eladtam és most vettem egy Derbi Sendát, a robogót már évek óta untam, mert időközbe rájöttem hogy én sem szeretem az autómata váltót, inkább hajtom az " 50es fűnyíró "cross" motort "
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
A szíjnak semmi köze nincs a fulladáshoz. Amit már feljebb javasoltak, ott keresd elsőre a hibát.
Hogy mit mondtak a szervizben? Ha szíjat akarsz cserélni akkor már többet nem lehet összerakni? Egy robogóban muszáj bizonyos kilométer után szíjat cserélni. Nagy szerviz lehet akiket kérdeztél.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Winne
nagyúr
válasz sityupityu #67420 üzenetére
Én spec semmit nem szerelek, mert nem értek hozzá, egy cimbi állt neki és megkérdezte menet közben a szervizest, aki ki tudja mióta ezzel foglalkozik. Arra mondta, hogy mivel régi a robogó és valszeg sosem volt cserélve (elöregedett a szíj, lehet elnyúlik terhelésre), valszeg az a gond. A másik tippje az volt, hogy valamiért alapból 2-ben indul a robogó és azért nincs erő terhelésre.
Továbbítottam amit itt kaptam, remélem tud vele kezdeni valamit.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Topikgazda
Értem amit mondasz. A szíj nem fog terhelés alatt sem nyúlni (te azt nem érzed), nálad az lehet a gond, hogy már nagyon el van kopva-vékonyodva.
A teljes váltórészt szét kéne szedni és átnézni.
Milyen öreg lehet ez a robogó kb? Én már nagyon régen nem találkoztam fokozatváltós robogóval, a Piaggio NTT-ben volt ilyen?(#67422) gabe Létezett automata fokozatváltós robogó régen, de ilyet már kb 30-40 éve nem nagyon csinálnak. Nekem egy régi Puch robogóm volt ilyen. Ne kérdezd a típust, mert már nagyon régen volt nálam. Van ennek már vagy 15 éve. Amúgy 3 sebességes volt.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
gabe_
őstag
válasz sityupityu #67426 üzenetére
Persze, van jelenleg is CVT váltós autó, amiben imitálják a fokozatokat, de nem elterjedt megoldás.
Pont az az előnye a "robogóváltónak", hogy be lehet úgy hangolni, hogy a motor nyomatékcsúcsán tartsa a fordulatszámot a gyorsítás alatt.
Egy nagyon jó cikk szerintem, amiből sokat lehet tanulni.
Sovány szakácsban sose bízz!
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Winne
nagyúr
válasz sityupityu #67426 üzenetére
Ezen mindenki csodálkozik, de ez olyan, mint egy automata autóban, vagy buszban ülve, érzed, amikor vált.
A motor már régi, semmilyen papírja nem volt, amikor hozzámkerült rokontól, sztem kinntről behozott cucc, '95 környékére tippelem.
Ilyen a robi
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Tothgera30
Ármester
Ez egy Piaggio NTT, lényegében egy NRG MC1, csak 10"-es kerekekkel, és ballonosabb gumikkal, és első műanyag kinyúló sárvédővel. Azt hiszem (1994-1996) között gyártották.
Sejtésem szerint görgő, variátor, ékszíj lesz ludas. Lehet egyszerűbb ha komplett szettet rendelsz bele.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Winne
nagyúr
válasz Tothgera30 #67432 üzenetére
Milyen összegre számítsak? Esetleg tudsz egyet linkelni, hogy mégis mit keressek pontosan?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Topikgazda
Változóak az árak. Attól függ, hogy milyen minőséget keresel. Az ékszíjra számolj mondjuk kb 5 ezret, a görgőszett meg kb 3 ezer. És akkor jó minőséget vettél bele. Persze ezeken kívül még más is cserés lehet.
Itt van pl hozzávaló ékszíj.
A görgőszettre itt egy példa. A görgőméretet ne vedd készpénznek. Nem lehet tudni, hogy jelenleg milyen variátor van a robogódba (nem biztos, hogy gyári). A görgők mérete lehet 15X12-es, de akár 16x13-as is. Variátorfüggő.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
DigitXT
félisten
Ha az az érzésed, hogy nemmegynemmegynemmegy, majd elindul, akkor
lehetséges, hogy "2-esben" indul, tehát nem pörög fel eléggé, nincs benne
erő, amikor már betapad a kuplung... Komplett hajtásláncot szétborítanám.
(Ez a jelenség beragadt görgők miatt is előállhat, amiatt nagy az áttételed,
de lehet a kuplungban elgyengült kisrugó, amikkel túl hamar tapad be stb.)Olyan szervizbe meg NE vidd, ahol azt mondják, hogy a szíjcsere után azt
már többet össze nem rakják, mert nagyjából rutinmunkának kéne lennie a
szíjcserének, ha az ember nem tökkuka hozzá: ha ő nem tudja összerakni
(ezt el tudom képzelni) tényleg ne vidd hozzá. Az nem szerviz, hanem vicc.
Típustól függően 6-12-20000 km-enként szíjcsere... ők kidobnák a robogót? -
Topikgazda
válasz DigitXT #67435 üzenetére
Komplett hajtásláncot szétborítanám.
+1
Ezt tanácsoltuk neki mi is. Lehet akár görgő is, vagy bármi. Az elgyengült kuplungrugót én azért zárnám ki, mert ha annyira még nincs elgyengülve vagy esetleg eltörve, hogy még van rajta alapjárat, akkor bármilyen hamar is nyit, akkor is el kéne tudnia indulnia. Még ha lomhán is. Egyébként nekem van egy sejtésem, hogy mi lehet. Persze csak sejtés, vakon nem lehet biztosat mondani. Szerintem a hátsó tárcsa van beragadva, illetve pontosabban fogalmazva állandóan nyitva van, vagy félig nyitva. Ezért van állandóan nagy áttételen, és nem tud elindulni. Két oka lehet, hogy állandóan nyitva van. Az egyik, hogy valami történt a kontrasztrugóval (eltört). Bár én még ilyennel soha sem találkoztam, csak olyannal, hogy a rugalmassága csökkent. A másik ami inkább valószínű, hogy az egyébként is kopott pályával rendelkező hátsó tárcsába valami kosz is került, így az öreg, gyárilag is viszonylag gyenge, rugalmasságát elvesztett rugó már nem tudja összenyomni. Persze ez csak feltételezés.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #67436 üzenetére
Egy 180-as Maját "kendácsoltunk" anno a Borároson. Alapjárata volt,
de amint húztál gázt, semmi erő... Nem lehetett felpörgetni, nem húzott.Asszem, valami rongyot betömködve a a légszűrőbe sikerült annyi "erőt
belerakni", hogy hazavánszorogjon, aztán kiderült, hogy karbi membrán.Nehéz így fórumos leírás alapján szerelni, vagy tanácsot adni, mert még
az sem teljesen egyértelmű, hogy mit jelent, hogy nem megy? Felpörög,
de nem húz? Fel se pörög csak "erőlködik"? Sztenderen azért forgatja a
kereket? Ha már forgatja, úgy felpörög? stb. Megannyi kérdés, amiből
legalább sejteni lehetne, hogy most motorikus gond van, vagy hajtás. És
ha hajtás, akkor annak konkrétan melyik része. Elöl-hátul, mindenhol.Nekem meg a 400-as Madisonomon akadt fenn a varió a spéci görgőkön.
Na az tényleg olyan volt, mintha 2-esben indultál volna vele: de felpörgött
és nagyobb tempónál rendesen működött. Csak rövid áttételem nem volt.Szerk: amúgy én is a kontrasztrugót gyanúsítottam, de a felborult görgő
volt az egész oka. Erre akkor jöttem rá, amikor beraktam a jó erős rugót
és meg is javult, majd 1-2 km után megint elromlott: szétszedtem, voilá!vagy esetleg eltörve
Eeegen, 180-as Majával jártam úgy, hogy 3-ból 1 rugó eltört: alapjáraton
kúszni akart, tehát folyton fékezni kellett a lámpánál, nehezebben indult,
de ha már volt némi tempó, akkor nem lehetett érezni, hogy gond van.[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
válasz sityupityu #67434 üzenetére
Köszi Uram!
Továbbítom és utánanézek az alkatrészeknek.
@(#67435) DigitXT: hát utaltak rá, hogy döntsem el ér-e ennyit a javítása.. Köszi az infót, igazad is van.
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Topikgazda
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #67440 üzenetére
Én meg a mai napig is használom, mert a jobb gyorsulás mellett kitolja a
végsebességet is, és csökkenti a fogyasztást - igazi univerzális csoda!
Csak hát, ha valami oknál fogva felborul, akkor tud meglepetést okozni.Volt nekem J.Costa varióm is, amit sokan istenítenek, de nekem nem vált
be, mert már a Dr. Pulley görgőkkel is ki volt maxolva a hajtásláncom, sőt.
Még azon gondolkodom, hogy visszarakom könnyebb súlyokkal, de senki
nem tudott még abban segíteni, hogy csereszabatosak-e azok a súlyok... -
Topikgazda
válasz DigitXT #67441 üzenetére
J.Costa varióm
Nincs semmilyen tapasztalatom az ilyen fajta variokkal. Soha sem próbálkoztunk velük.
szerk: Visszatérve a "csodagörgőhöz". Ha adott esetben a sima mezei görgőszettel is "koppanásig" összeér a belső és a külső tárcsa, akkor a csodagörgő sem tud már sebességnövekedést okozni. Vagy ha a rövidsége miatt nem képes teljesen kifutni a szíj (ugye ez is gyakori eset), akkor szintén nem tud segíteni.
Amúgy sokan kedvelik.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #67442 üzenetére
Úgy látszik, hogy nálam a mezei görgőkkel nem zár össze teljesen a két tárcsa,
mert már 130-nál leforogja kb. a 8000-et a motor, ott meg már gyengébb.
Érdekes módon csodagörgővel meg alig 7000-en van ugyanitt és van még tovább.Természetesen egyetértünk, ha valakinél nem így van, ott nem lesz ilyen hatása.
(Ez nem ajánló akart lenni, pláne, hogy nekem 50-esekkel nincs tapasztalatom.) -
Topikgazda
-
Winne
nagyúr
válasz sityupityu #67444 üzenetére
Nálam bejön, fura. Kigondolok valami mást.
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
blizzrd
aktív tag
Berugoszerkezet mitol tud teljesen lent ragadni? Ergo nem ugrik vissza a helyere. Akad berugasnal, es femesen zorog. Mar egyszer szet lett szedve, pucolva, zsirozva....de az utobbi idoben botranyos.
-
Topikgazda
válasz blizzrd #67446 üzenetére
Amikor szétszedted akkor nem láttál semmi rendelleneset? A kenés után jól működött? Mert ha igen, akkor (bár tudom, hogy közhely) kend meg még egyszer, jobbat én nem tudok.
Egyébként a száraz cuccra jellemzők azok a tünetek amiket leírsz.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
blizzrd
aktív tag
válasz sityupityu #67447 üzenetére
Igazság szerint nem láttam semmi rendellenességet :S De akkor az lesz hogy nekiesek újra. Milyen zsírral érdemes megkenni? Mert jelenleg egy tök egyszerű gépzsírom van.
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Steam topic
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Külpolitika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs