Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sityupityu

    Topikgazda

    válasz BlackPriest #67610 üzenetére

    Egy multivariátornak a hatását elméletileg még egy fojtott szériamotorban is meg lehet érezni. Tágabb tartományokban tud dolgozni a már "módosított hajtás" segítségével a motor mint a gyárival. Természetesen ha eltűntek a fojtások, akkor lesz igazán értelme. Egy másik variátor miatt nem kell átfúvókázni a karbit, az csak akkor szükséges ha egy rezonátor is kerül a gyári cső helyére.
    De ha rám hallgatsz, akkor tegyél egy próbát. Mindenek előtt szabadulj meg a fojtásoktól, de hagyd benne a gyári variátort, és próbáld ki fojtások nélkül a motort. Ha ezen a próbán túl vagy, csak utána tedd bele a multivariátort. Érezni fogod a különbséget, és nem kell a motor többi részéhez nyúlnod. A tuningolás legelső része mindig az, hogy a gyári helyére berakunk egy multivariátort. Minden többi más csak utána következik. Mármint ha kis lépésekben haladunk. Persze léphetünk egyszerre nagyobbat is. :) Csak azért írtam le így, hogy tiszta legyen a kép.

    szerk: Annyiban javítom amiket leírtam, hogy a fojtások eltávolítása után valóban szükség lehet valamivel nagyobb fúvókára, de ehhez semmi köze sincs a variátornak. Erre a fojtások eltűnése miatt van szükség, ha cserélünk variátort ha nem.

    [ Szerkesztve ]

    --albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

Új hozzászólás Aktív témák