- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- iPad topik
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós kamerák
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
Hirdetés
-
Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
ph Az MI-s képességekkel felvértezett újdonság 20 százalékkal jobb fénysűrűséget produkál az egész képátlón átívelve, mint a PG27AQDM.
-
Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
ma Ezzel is a prémium szegmensben versenyeznek, 499 eurós áron indít a Sonos Ace.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTMHobby3
tag
válasz Tothgera30 #72299 üzenetére
Runner 125 2T a mostani motor, de 2 km után csak 50-el lehet vele menni (városban), ezért elég neki a 3 liter. Anno volt egy 150-es MZ-m, gyári adat szerint a fogyasztása 2,6 liter, 70 kmh-nál. Valóban annyit fogyasztott, de 110-nél az is bekepta az 5,5-öt. Az Aprilia biztos hogy tuningolt volt, én mentem vele 90-et, nem más mondta. A KTM kismotorom, Puch Z 50-es blokkal, Airsal Racing aluhengerrel és egyéb tuning alkatrészekkel kicsivel 70 fölött tud menni, a fogyasztása 3 liter körül van.
-
Tothgera30
Ármester
válasz sityupityu #72300 üzenetére
Nem tudom, több videót láttam ahol cserélik Multivar-ra, akkor ez egy felesleges "upgrade" lenne. Bár szerintem NRG/Runner variátor nem az, mivel amikor én cseréltem, érezhetően jobban lőtt a kisgép. Bár az emlékek fakulnak, pontosan már nem tudom felidézni pontosan milyet vettem bele, hány grammos görgőkkel.
#72301 KTMHobby3: Egy mopeden olyan tempóval becsokiznék a gatyámba. Még robogón is sok a 70-80km/h, és ott általában élhető futómű és tárcsafék is akad.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
KTMHobby3
tag
válasz Tothgera30 #72302 üzenetére
Való igaz hogy ezek a kismotorok 70 fölötti tempónál már nem annyira biztonságosak, túl könnyűek. Ezért is nem erőltettem a tuningolását. 60-65-ös utazósebességnél szépen megy, annyi elég is. Az enyém egy sport változat, ezért a futóműve és fékje is erősített. Így most kb 4 LE-s, gyorsulásra van beállítva, nem végsebességre. Városban használom, ott fontosabb a gyorsulás. Egyébként már veterán 31 éves jó állapotban.
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #72302 üzenetére
Ebben a videóban ránézve egyértelműen különbözök kívülről nézve a gyáritól....Hogy a görgőpályákkal stb mi a helyzet azt így nem tudom megmondani. Amiket szétszedtünk gyári bontatlan sr-eket (3db, mindegyik újonnan lett véve anno), azokban teljesen ugyanúgy nézett ki kívülről is mint a malossi. Meglehet, hogy a videóban is csak a külső jegyeiben van eltérés, a malossi gyakran változtat némileg a variátorai megjelenésein. Többször megfigyeltem már több típusnál is (maxi méretnél is), hogy az ugyanahhoz a motorhoz készült korábbi ( 5-6 éves) variátor kívülről nem egészen ugyanaz mint amit pl most, jelen időszakban árulnak hozzá. Lehet, hogy a videóban is ez van, de ez persze csak feltételezés.
A multihoz adott görgő témához: Ha semmi más változtatás nem történik a motoron (2T-nél csőcsere stb), akkor az esetek 90%-nál maradhat (kell) a gyári görgőméret. A megváltozott görgőpályák a gyári súlyú görgőkkel fognak pont úgy viselkedni mint amit elvárnánk tőle, nem pedig az annál könnyebbel vagy nehezebbel. A maradék 10%-ban is csak max 0,5-1 grammal kell eltérni a gyáritól. Sokakat félrevezet az dolog, hogy a multivariátorokhoz csomagolva adnak bizonyos, a gyáritól eltérő súlyú görgőket (a legtöbb esetben jóval nehezebbeket). Ezzel nagy hibát lehet elkövetni, ugyanis az adott típusú variátor kódszám szerint is akár 10-15 másik robogóhoz is jó szokott lenni, amik gyárilag különböző gyári súlyú görgőkkel rendelkeznek. Tehát már itt, ez miatt is bukik az az elmélet, hogy azt kell használni amit hozzáadnak. Az már csak hab a tortán, hogy gyárban nem tudják, hogy pontosan milyen összerakott konfigurációba is szánjuk majd a variátort, csak adnak valamit hozzá, hogy legyen. Ezeket az ember elteheti a gyűjteménybe, később hátha jó lesz valahova. Ezeket a dolgokat már rengetegszer kipróbáltuk és állják a helyüket amit leírtam. Pl nézzünk példának egy állóhengeres levegős hosszú minarelli blokkot. Sok típusba szerelik, kb 5-től 7-7,5 grammig terjedő görgőkkel, attól függően, hogy milyen motorba teszik. Ezen belül is nézzünk egy példát, pl a yamaha bws-t amiben pont ilyen blokk van. Gyárilag ha jól rémlik, akkor 6,5 grammos görgők vannak benne. Na már most hogy ha ebbe a motorba beleteszünk egy malossi multit (de lehet akár más márkájú multi vario is), akkor azokkal a hozzáadott (ha jól emlékszem 8,5 vagy 9 grammos) görgőkkel leshetjük, hogy bármennyivel is dinamikusabban menjen majd a motorunk. Ellenkezőleg, még lomhább lesz mint a gyári cuccal. És itt teljesen gyári motorról beszélünk. Mert ugye mi van, hogy ha esetleg megfejeljük a motort még egy rezonátorral is? Ebben az esetben ugye fel kell húznunk a motort kellő fordulatra, hogy a felszerelt rezonátor működni is tudjon amit ugye jócskán, a gyáritól jóval könnyebb lefele görgőzéssel tudunk elérni. Ebben a szituban duplán rakhatjuk a fiókba a hozzáadott, a gyáritól is nehezebb görgőket.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #72304 üzenetére
"Mert ugye mi van, hogy ha esetleg megfejeljük a motort még egy rezonátorral is?"
Megakadt a szemem ezen a mondatodon. Te nagyon otthon vagy ebben a témában. Ilyent csak az tud írni, aki tisztában van az összefüggésekkel. Biztos nem most kezdtél ezzel foglalkozni. Én a KTM-memre öblösebb dobot vettem, nem rezonátort és ugyanezt tapasztaltam. Feljebb szökött a nyomatéki fordulatszám, amihez hozzá kellett alakítanom az áttételeket. Nálam nem variátorral és görgőkkel, hanem fogaskerék és lánckerék módosítással. A recept azonos, a megvalósítás kicsit más. Abban is biztos vagyok hogy Te nem dobsz el egyetlen súlyosabb görgőt sem, hanem kifúrod a közepét hogy a sűlya megfelelő legyen. Jól gondolom? -
máyköl
veterán
Sziasztok,
Tudtok esetleg valakit aki dolgozik Budapesten robogó ülés újrabőrözésével?
Üdv,
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz máyköl #72306 üzenetére
Körbejártam a témát 2 éve, a tapasztalat hasonló mint a fényezéssel. Horror ártól az undorítóig terjedt az árajánlat. A legolcsóbb és teljesen fasza munkát Tóth Imrével a Szabolcs utcában sikerült megcsináltatni. [link]
Valami 20k körül rémlik és 2 nap, amire más helyen ilyen 30 meg 40k-s és 2 hetes ajánlatokat adtak.
Igazából motorülést már húztam újra párat, ahol nem volt szükség varrásra, mert amúgy max 3-5k körül van az anyagköltség egy ülésre és ha nem kell varrni akkor tapasztalatlannak is egy rendes kárpitos tűzőgéppel fél-1 óra alatt megvan.
-
máyköl
veterán
válasz nyogo83 #72307 üzenetére
Köszönöm! Fel is hívom holnap, remélem azóta nem lett drágább...Nem szívesen állnék neki egy Vespa ülést újrahúzni saját magamnak, egyrészt ismerem magam és nem tudnám patentre megcsinálni, másrészt türelmem sincs hozzá.
A hátsó dobozon lévő második utas háttámlát is szeretném bőröztetni, gondolom arra 10k körül mondanak... -
nyogo83
Topikgazda
válasz máyköl #72308 üzenetére
Amugy eleg erdekes helyen van a muhely, a Szabolcs utcabol nyilik egy ilyen ipari udvar feleseg es ott az egyik pici muhely az ove.
Amikor voltam nala, akkor kb a plafonig volt Audi meg BMW teljes borbelsokkel, van munkaja rendesen.
Arat csak akkor tud mondani, ha latja is mirol van szo, vagy mar csinalt hasonlot.En elso korben lefenykepeztem az ulest, leirtam milyen tipusra valo es elkuldtem neki e-mailben(info@autokarpitozas.hu), aznap valaszolt is.
Aztan leszereltem az ulest es elvittem hozza. -
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #72305 üzenetére
Engem az egész robogó témában a hajtás behangolása érdekel a legjobban. Régebben volt egy baráti triónk akivel pár verseny szintű gépet is összeraktunk. Anno egümotors versenyeken is megfordultunk. Nagyon sok 2T robogót hangoltam már be a legkülönbözőbb csövekkel-hengerekkel stb, rengeteg konfiguráció volt már mindenféle szinten.
Görgőt soha sem dobok el legyen az bármilyen is, de nem is fúrkálom, az nagyon suffni. Van mindenféle próba görgöm szinte minden méretben.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KTMHobby3
tag
válasz sityupityu #72311 üzenetére
Elhiszem Neked. Írásaidból kiderül hogy profi módon bánsz a technikával. Én csak pár éve foglalkozok a tuningolással, a mostani kismotorom miatt. Annyira vissza volt fojtva hogy 45 volt a max és igen megérezte az emelkedőket, meg a szembe szelet. Rengeteget olvastam, tanultam azóta hogy elkezdtem, kipróbáltam sok mindent, most már úgy érzem én is tisztában vagyok az összefüggésekkel. Jelenleg alu versenyhenger van a motoromon, 28 mm-es gyári kipuffal, 14 mm-es Bing karbival, CDI gyújtással. Most 74 a max sebessége, ideális körülmények között. Megcsináltam a teljes ledesítést is, így már meg vagyok elégedve a mostani állapottal. Ebből a kismotorból ennyit lehet kihozni, aki többre vágyik, vegyen nagyobbat.
A véleményedet szertném kérni, ugyanis más fórumon felvetették hogy a keleti gyártmányú kismotorjaik MOL benzinnel mennek a legjobban. Te hogy látod ezt? Van tapasztalatod erről? Vagy mindegy milyen benzin? -
suste
veterán
válasz sityupityu #72311 üzenetére
Vannak esetleg 15*20 -as görgőid 11,5-13g -ig?
És merre is vagy?Leadtam gépi megmunkálásra az új variátorszettet, hogy módosítsák a tapasztalataimnak megfelelően (a gyárit kézzel "faragtam" ).
Remélhetőleg teljesen szimetrikus/szabályos lesz az összes görgőpálya, viszont így megint kezdhetem előlről a görgő próbálgatást.
Valszeg valahol 12g körül lesz a nekem megfelelő beállítás (nem a legjobb gyorsulást keresem, hanem attól kicsit lassabb is jó, viszont az utazó sebességnél -60-70km/h- ne forogjon annyira... valahol 6000-6500 körül szerintem)
Nekem csak ilyen görgőim vannak most:
-6*11g (gyári, nagyon kopott)
-6*14,g (már használtam, kicsitt kopott)
-6*18g (ez túl nehéz az tuti)A saját magam módosított variátorral a 3*11g + 3*14g volt a legjobb variáció (átlag 12,5g), de egy kicsit magasabb fordulat még jó lehetne (12g?).
Jó lenne, ha csak a megfelelő görgőt kéne megvennem -
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #72312 üzenetére
Én nem tapasztaltam különbségeket soha sem ugyanazon oktánszámon belül más-más kúton tankolt benzineknél (pl mol vs omv). Persze ettől még lehet. Valaki váltig állítja, hogy bizonyos kutakon más (jobb) a benzin, de én ezt sohasem éreztem.
95-ös és 100-as benzin között már éreztem különbséget. Pláne egy kihegyezett, egészen kicsi préssávra belőtt motornál jobb ha 100-as benzint használ az ember. A kicsi préssáv miatt bizonyos fordulaton enyhén kopogott egy két motorunk (nem gyújtás hiba), ez a 100-as benzint használva megszűnt. Egyébként ezt és hasonló dolgokat leszámítva ha nem indokolt én nem használok 100-ast, 95-öst öntök mindenbe (gyári motor, autó stb). De itt van pl az egyik fórumtársunk Maci, neki meg a sima gyári robogónál is jó tapasztalatai vannak a 100-as benzinnel a 95-össel szemben. Leginkább fogyasztásban amit még számokkal is igazolt itt ha jól emlékszem. Nekem ilyen jellegű tapasztalataim nincsenek, nem próbáltam ilyesmit...suste Valószínű, hogy van, de hangolás céljára, nem válok meg ilyenektől.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
huniross
tag
válasz sityupityu #72314 üzenetére
Bármely kúton MOL benzin van, nincs más finomító. Az adalékolás más más. Van olyan kút ahol a prémium üzemanyagot helyben állítják elő, nevezetesen a sima 95 lefejtése előtt kannából a kutas betölt a tartályba megfelelő mennyiségű adalékot. Ha el nem felejti....
-
KTMHobby3
tag
válasz huniross #72315 üzenetére
Én is erre gondoltam hogy emiatt lehetnek különbségek. Nem csak az adalékok miatt, hanem az etanol százalékos mennyisége miatt. A benzin pont az etanol miatt képes "megromlani". Másik fórumon azt állítják hogy a MOL nem használ etanolt. Sajnos semmi információ nincs arról hogy más kutak mennyit kevernek a benzinbe, illetve hogy a MOL is kever-e bele.
-
lbence
aktív tag
válasz KTMHobby3 #72320 üzenetére
Én a Simsonba a kúton kapható legdrágább Shell benzint tankoltam áprilisban, majd novemberig hozzá sem nyúltam. Simán indult (5. rugásra kb), totál meglepődtem. Persze azóta sem nyúltam hozzá, majd talán megint márciusban. (A Zippel simán járok 0 fok felett, ha száraz idő van, de most egy hete a sok csapadék miatt csak az autót használom, ki is kéne szerelnem az akksit.)
-
KTMHobby3
tag
válasz lbence #72321 üzenetére
Annyit olvastam a benzin megromlásáról hogy az etanol képes felvenni vizet a levegőből, amitől felhigul. Egy jól zárható benzintankan, főleg ha tele van ez nem fordul elő. Ha valaki hosszabb időre leállítja a motorját, az vagy tankolja tele, vagy eressze le a benzint, ezt javasolják.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz KTMHobby3 #72320 üzenetére
"Azt lenne jó tudni hogy ki mennyit tesz bele."
Minden hazai uzemanyagot forgalmazo valallalatnak nyilvanosan elerhetonek kell lenni a forgalmazott olajszarmazekok biztonsagi adatlapjanak.
Pl a MOL-nak itt lehet szepen olvasgatni : [link]
Baloldali menuben a Motorbenzinek alatt ott van a Motorbenzin 95/Motorbenzin 98 alatt az osszes a kutakra kerulo teli/nyari/atmeneti benzin biztonsagi adatlapja pdfben.Ebben minden benne van, etanoltol kezdve az adalekokig hany %-os
Megvan ez valahol helyileg kutakra is lebontva, mivel ha jol remlik hetente kell meresi jegyzokonyvet csinalniuk ami nyilvanos.
-
GalaHU
őstag
-
mumtaz
senior tag
válasz KTMHobby3 #72323 üzenetére
Jól is teszik, hogy ezt tanácsolják. De a benzin nem csak úgy képes megromlani. Az autóm tankja fém és belül egy benzinálló "festék" bevonat volt rajta. Volt benne kb 5 liter benzin és fél év állás alatt sz@rrá marta a tankot belülről. Lemarta a bevonatot is és teljesen por rozsdás lett. A tank alján vagy 3 centi magasan állt a rozsdapor.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
perge666
veterán
Ne ilyesztgessetek ezzel a benzin témával,én karácsony előtti héten leraktam a mocit úgy hogy 1-2 liter benzin van a tankjában,azóta nem indítottam.
Haza megyek megnézem mit produkál.Mondjuk én nem is terveztem letenni télen,de munkatársak ott jönnek el előttünk és a hóra/hidegre való tekintettel kényszerpihenőt rendeltem el a motornak,de már baromira motorozhatnékom van!
-
suste
veterán
válasz GalaHU #72326 üzenetére
én a leállás előtti utolsó 1 hónapban már 100-ast tankoltam a teszt miatt is (teljesítményben éreztem a különbséget, de fogyasztásban nem volt meggyőző különbség), meg azért hogy azzal rakjam le
de nem tankoltam tele a végén, kb félig lehetigaz tavaly előtt csak sima 95-össel tettem le, és azzal is egyből indult tavasszal
rosszabb csak nem lesz[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
perge666
veterán
válasz sityupityu #72332 üzenetére
Ne bosszants.....
1 hónap alatt nem hiszem hogy bármi gond lenne.
-
Topikgazda
-
Tamás9x
őstag
Sziasztok.
Most "kaptam" egy ZT-70-es városi tötyimötyit, és érdekelne, hogy miket, miért érdemes átalakítani rajta, 1-2 youtube videót már találtam, ami több mint a semmi, de ha esetleg valakinek van, és már tapasztalata is lenne vele akkor kérem ossza meg velem
(CDI, Légszűrő, pufó, hal elemes nem spirálos KM óra, Kínai hajszál vezetékek cseréje már folyamatban)2. Kérdés ehhez a típushoz 2500KM-es olajcsere periódust ajánlanak, ami nekem büdös, maradnék az 1000-1500km-nél, már csak azt kellene eldöntenem, hogy full szintetikus olajból mit tegyek bele, passzív léghűtés miatt magasabb üzemi hőfok miatt.
Előre is köszi
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
flegga92
senior tag
válasz Tamás9x #72336 üzenetére
Ennyit találtam róla:
Karbantartás és ellenőrzés
Ellenőrizze az olajszintet rendszeresen! A legjobb az, ha ezt minden elindulás előtt megteszi. Ellenőrzéskor a járműnek egyenes talajon kell állni, a középsztenderen.
Csavarja ki az olajtartályon levő műanyagdugót. Ekkor leellenőrizhető az olajszint. Normál esetben. az olajszintnek a nívópálcán mérve, a “MIN” és “MAX” jelzések között kell Lennie.
Amennyiben szükséges, töltsön olajat a tartályba. Használjon magas minőségű 15W40 olajat.
Cserélje le az olajat minden megtett 800-1000 km megtétele után
Bármilyen normálisabb olaj jó bele, azért tesco-s ne legyen. Van egy sejtésem, hogy ugyan az az olaj felel a váltó és motor kenéséért is, így ezen nem érdemes változtatni. Ha mégis külön van az olajzás szerintem simán mehet a Repsol 5W40 bele. Anyagilag a 15W40-el jobban jársz, 15W40-ből 4 litert kapsz 1 liter Repsol árából.
-
Tamás9x
őstag
válasz flegga92 #72337 üzenetére
Sajna én sem találok többet, kimondott blokk szériát sem, az ár nem mérvadó, hosszútávon szeretném használni, az pedig tudom picit zsebbenyúlósabb.
u.i.: Csak nyári használatban lesz, 20 fok alatt csücsül a garázsban.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Rivaul
addikt
Sziasztok.
Elővettem az 50-es Aeroxot mert a márc első harmadáig itthon vagyok és azzal kényelmesebb helybe közlekedni.
Úgy raktam le hogy minden rendben volt vele. Ment szépen egy fél pöccintésre indult. Váratlanul tettem le mert beteg lettem 2 hét teli fekvés és utána már nem szórakoztam úgy hagytam ahogy volt. Ugyan fagyálló van benne, akku nem is volt de üzemanyagot nem engedtem például le. Tető alatt letakarva várta a szebb napokat 3 hónapon át.
Most elő akartam venni 2 napja de nem indult se önindítóra se rúgásra. Szétkaptam, a karbit kipucoltam kívül belül benzin+féktisztító. Levegőszűrőt kimostam (Hiflopro 2 rétegű). Összeraktam és 4-5 rúgásra ugyan nem de 4-5 mp önindítózásra már pöfögött is. Megnyugodtam.
Elindultam a boltba erre kb 1km után elkezdett dadogni és 30-nál nem ment gyorsabban. Felengedtem a gázt, majd amikor visszahúztam akkor megint megindult de pár méter után megint 30-as limit. Így ment ez 3km-en át. A boltból vissza megint ment ahogy kell, óra szerint 80. Aztán az utcánk elején 30-as limit, emelkedőn Frédi Béniznem kellett hogy feljöjjek kb 30 fokos nem kicsi, eddig sem ment 40-nél jobban rajta, de most 10 max. Aztán fent megindult de a kapu előtt ismét limit. Nem tudtam eldönteni hogy megragad a görgő vagy üzemanyagot nem kap. Variót levettem, benzinnel elmostam a csapszeget, görgőket megpucoltam, pályákat megtisztítottam és letettem aludni. Ma indítani akartam de ismét csak akkuval köszörülve indult. A boltig 3km ment szépen de hazafele megint hörgés és Frédi lábhajtás.
Mit nézzek szerintetek? Üzemanyag ellátás gond?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Repsol600
addikt
válasz Tamás9x #72340 üzenetére
Full szintetikus felesleges bele, ártani mondjuk nem árt de pénzkidobás. Inkább 10W40. Ennél a blokknál váltó, kuplung minden egyben van, ezért motorkerékpárba valót mondanám, mivel ezekben van olyan adalék ami kell a váltóhoz. Autóba való olajban nem hiszem, hogy van.
-
Tamás9x
őstag
Köszönöm szépen.
Későbbiekben ha esetleg megemelném 110ccm-re, egy olaj hűtésen elgondolkodhatok, vagy felesleges?
Átalakítható, már beszéltem szerelővel. Persze, vizsgával.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz Tothgera30 #72345 üzenetére
Kompletten ugyan az a 110-es kiadás is csak nagyobb a henger és a hengerfej, karbi utáni leömlő.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Topikgazda
válasz Rivaul #72339 üzenetére
"Üzemanyag ellátás gond?"
Szerintem biztos, hogy az lehet. Vákuumos benzincsapot, szűrőt stb is érdemes lenne megnézni, hátha ott nem jó valami. Amikor nehezen indul vagy vagy menet közben 30-nál nem akar többet menni jó lenne megnézni valahogy, hogy esetleg levegős-e a benzincső.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok!
Szerintetek egy Motowell Crogen RS robogóhoz melyik akksit érdemesebb megvenni? Ezt a kettőt néztem, de ha van jobb szivesen veszem az ajánlást.
-Bosch M6 YTX7A-BS 6.410 Ft
-VARTA Powersports AGM 12V 6Ah bal YTX7A-4/YTX7A-BS 506015005A514 7.506 Ft
Mindkettőnek 105A a hideg indítója, ami úgy láttam a többi hasonló árú gyártóhoz képest magasabb (többié kb 80-85A).
-
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Torrent meghívó kunyeráló
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- iPad topik
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs