- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Nyomtató topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Kickass #72597 üzenetére
Ezzel annyiban vigyazz, hogy inkabb egybol helyeztesd forgalomba(nem nagy koltseg ha mar forgalomba van, 4k a biztositas meg 1,5k a sulyado egy evre).
Szerzodesbe irjatok bele, hogy amennyiben nem helyezheto forgalomba, a szerzodes ervenytelen es vetelar/robogo visszajar az eladonak/vevonek.Mindenkepp vasarlas utan egybol megcsinalnam, hogy akkor deruljon ki, tenyleg minden papir rendben van-e es forgalomba helyezheto.
energy4ever: mivel kulfoldi, igy rendszama sincs, annal pedig nem vonatkozik ra a 8/15 napos bejelentesi kotelezettseg.
[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
válasz nyogo83 #72598 üzenetére
köszi, akkor próbálgatom még..remélem összejön
tavaly vásárlás után elvittem egy közeli szervizbe..de elég hiányosan nyúltak hozzá..pl. szerintem ezt a benzinpumpát sem cserélték..pedig gondolom ez azért alap dolog lenne
majd nézek tutoriálokat..és én fogom szerelgetni -
siti
senior tag
válasz lorcsi #72602 üzenetére
Finoman elkezded lenyomni, érzed hogy egy ponton nehezebb lesz, akkor onnan izomból. Ha simán fentről rugdalod, akkor előbb utóbb azt fogod írni, hogy hogyan kell berúgó racsnit cserélni
Nekem berúgáshoz is húzni kell a féket, addig nincs szikra.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Tothgera30
Ármester
Adott a korábban említett MBK Ovetto/Yamaha Neos robogó, ami reggel olyan hibajelenséget produkált, hogy hidegen húzott, majd ahogy leértem a kapufeljárón, már meg is torpant, és alapjáraton pöfékelt tovább. Gázadásra ekkor olyan mint ha nem kapna üzemanyagot, de levegőt igen. Így ha óvatosan tornázom fel a fordulatot, akkor egy ideig szépen felpörög, majd megint torpan. Automata szívatós a gép, teljesen gyári állapotban. Nem távgyógyítás lenne a cél, pusztán érdeklődés, hogy akadt-e hasonló jelenség valakinek. Levegőszűrőt átnéztem, gyújtás rendben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
lbence
aktív tag
válasz Tothgera30 #72605 üzenetére
Olvasd el a 72583-as bejegyzést, bár remélemjük, hogy ennyire nem súlyos a helyzet, de könnyű kizárni.
-
Vismajor01
addikt
válasz lbence #72606 üzenetére
Három havonta történik velem valami a motoron, komolyan csak ezért tartom
Most éppen a gyömröi úton közlekedtem a külső sávban amikor a belsőben haladó arteon úgy gondolta, hogy sávolt vált
Jól odavertem a fejem, de nem ez a lényeg.
Szegény Neo S nagyot borult, és most idomok mellett a kormány is csálén áll.
Pöccre indul, de kicsit jobbra áll a kormány úgy megy egyenesen.
Ezt mennyire vészes megcsináltatni?
A csávóval töltöttünk ki kárbejelentőt, elismerte a vétkességét. 150 ezer forintos robogónál mire számithatok a biztositótól?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
lbence
aktív tag
válasz Vismajor01 #72607 üzenetére
Nekem nincs tapasztalatom kifejezetten segédmotoros biztosítós ügyben, de a kötelező gépjármű felelesősségbizotsításról szóló törvény értelmében a károdat meg kell téríteni, lehet hogy smkp-nál is van gazdasági totálkár. Ilyenkor a motornak a károsodás időpontjában fennálló értéke és a roncsérték közötti különbözetet fizetik.
A károdat a károkozó biztosítójánál neked kell bejelentened, én a helyedben bejelenteném a motoron kívül a bukósisakot, ruhát is és egyéb dologi kárt is, ha keletkezett.
Privátba egyébként tudok többet segíteni, írj nyugodtan. -
energy4ever
addikt
válasz Vismajor01 #72607 üzenetére
Majd ha sikerul kihozni ebbol valamit, kerlek oszd meg velunk, en kivancsi vagyok erre a segedmotoros biztositasos dologra.
-
őstag
Sziasztok!
Budapesten belül keresnék bontót, ahol találhatok legalább egy ép kipufogórendszert egy ybr 125höz.
Van esetleg ötlet, hogy kihez fordulhatok/kit hívjak fel?Egyébmás dolgok is érdekelnének a típushoz, de ez a legégetőbb.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Kiki18 #72610 üzenetére
YBR-bol szerintem bontva eleg nehez lesz normalis kipufogot kifogni az a baj, hogy ezeket meg bontoba is ritkan adjak be, mert meg oda is a labukon mennek barmilyen allapotban van
Ha nem talalnal bontot, akkor en elgondolkodnek egy uj kipufogon [link], ennyi szerintem nem veszes erte.
-
JoinR
senior tag
válasz nyogo83 #72598 üzenetére
Vagy csak simán a téli állásban elgudult 1-2 fúvóka a karbiban. Sok helyen tisztítással kezdődik a szezon szerintem Anélkül lehet rugdosni reggelig.
És a Scarabeót anno úgy indítottam, hogy gyertyakivétel után egy kis benzint benyomtam egy fecskendővel; ekkor egyből beindul és ha a pár mp járás alatt nem szívja fel a benzint, akkor a tisztítást nem lehet megúszni. A fecskendő a vákuumos csapot is jó megmozgatni, ha esetleg az lenne a baja.[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
Használ valaki adalékot 4T rendszerhez? Ismerősök nagyon nyomják, a spuri(őt ismerem oké), meg más csodaszer kategóriába sorolható adalékokat, és ódákat, lassan már mesébe illő teljesítmény növekedést, és fogyasztás csökkenésről beszélnek, hogy heted hét országon túl érzem magam. Érdemes ezzel a témával foglalkozni?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tamás9x #72615 üzenetére
Roviden? Nem
Karbis motornal novelheted az oktanszamot, csodaszereket, egesgyorsitot barmit onthetsz bele. Amig nincs elektronika, ami az uzemanyag minosegehez igazitja par %-ban a befecskendezest es az elogyujtast, addig halottnak a csok kategoria.
Foleg kis kobcentis motoroknal. Nagymotornal meg a Spuri konkretan kepes annyira elnyujtani az egest, hogy gazelvetelnel szinte langot lo a kipufogo, meg akkorat durrog vissza, hogy megorulsz.(Ami szinten inkabb karos, mint jopofa, mert szetegeti a kipufogoszelepeket) -
energy4ever
addikt
válasz Tamás9x #72615 üzenetére
Ezek erosen fake dolgok. Gyartok nem ajanljak ezeket, valahol meg gari vesztest is eredmenyez.
Ha nagyobb teljesitmenyt szeretnel, ugy, hogy csak siman hozzaadsz meg egy komponenst a benzhinhez, akkor a varazs szo a nitro...Totalkarnal eromeronel probaltak a napokban valami puntoval, 0% elteres volt.
-
Tamás9x
őstag
Pont a totálkáros Csoda (ingyen) Puntó után jött az agymenés.
Hasonló véleményen voltam, de olyan meggyőzően adták elő, hogy már lassan én is elhittem. köszönöm a gyors válaszokathttps://www.youtube.com/@kisstontour
-
flegga92
senior tag
válasz Tamás9x #72615 üzenetére
Inkább a 100-as benzin felé menj el. 2T-nél 95-el nekem alig indult, nyáron fulladt, nem ment. Régen míg volt 98-as benya azzal jártam, ezzel volt a legjobb, sajnos megszűnt és azóta 100-assal járok. 14 év alatt a 2 évenkénti gyertya cserén kívül nem kellett blokkhoz nyúlni (semmi baja nem volt a gyertyának, csak elővigyázatosság), karbi soha nem dugult el, téli állás után is pöccre indult, 95-ös motor volt.
Tavaly váltottam karbis 4T-re előző tulaj minden 3. tanknál tett bele 100-ast, mikor elhoztam fél tank 95 volt benne, majd utána nálam csak 100-ast kap. Menni ugyan ugyan úgy megy, viszont sokkal szebben jár, önindító 1 mp alatt indítja hidegen is.
Viszont kocsiban télen használtam Spurit (F Astra 1.6, hemgerenkénti injektor és elektronikus gyújtás, nem rotoros) ott hidegindításnál sokat segített. Viszont a mostani Hondánal sokkal jobb a 100-as benzin mint a 95+Spuri, 100-asba Spuri semmit nem ért.
Anno kiszámoltam, hogy majdnem ugyan ott jössz ki árban Spurival mint 100-as benzinnel.
Forensis kártyával meg lejön belőle 21 Ft/l, így már nem is éri meg a Spurival mocskolni, rohadt büdös ha kifolyik. -
energy4ever
addikt
válasz flegga92 #72619 üzenetére
Na ugyis holnap tankolok, kiprobalom akkor a premium 100-asat! Hidegben nem indul oninditoval, szoval kivancsi leszek ra. Ha tenyleg jobb, maradok a 100-asnal. De eddig barkit kerdeztem azt mondta nem vett eszre elterest.
Arban nekem full mindegy, hiszen 2 literbol elmegyek 135kilometert, ami egy honapra eleg is kb.
5literes kannaba szoktam tankolni, otthon meg kb hetente ontogetek bele. -
Tothgera30
Ármester
válasz energy4ever #72621 üzenetére
2 literből 135km-t? Az hogy jött ki?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
energy4ever
addikt
válasz Tothgera30 #72622 üzenetére
ChoiNori!
-
Topikgazda
Nem vitaindítónak szánom, de ami nem vagy nehezen indul 95-el, annál a 100-as benzinnel is ugyanaz lesz a helyzet.
Sokan mondják is, hogy "100-as benzinnel így meg úgy jobban megy", meg hogy kevesebbet eszik a motor....teljesen gyári szériamotornál én még sohasem éreztem különbséget a kettő között. Semmit. Persze ettől még létezhet, ez csak az én véleményem illetve tapasztalatom.
Átalakított-agyontuningolt motorokba mi is 100-as benzint tettünk, de azokba is leginkább azért, mert a normálistól jóval alacsonyabb préssáv beállítása miatt halk, kopogásszerű hang jött elő néha amit sehogy sem tudtunk megszüntetni csak a 100-as benzin alkalmazásával. Hogy jobban ment-e vele a motor valamicskével? Talán, de nem mernék rá megesküdni.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Tothgera30
Ármester
válasz energy4ever #72623 üzenetére
Juhj, és tényleg. Bár az már akkora kis gyösz hogy el se férnék rajta, de imádnám ha állna itt egy.
lbence #72606: Kiderült a hiba, pusztán a főfúvóka közepében volt egy kis piszok, kitisztítva megszűnt a hiba. Azóta szépen pörög, végsebességig húz, nem torpan.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
lbence
aktív tag
válasz Tothgera30 #72625 üzenetére
Na, akkor gyorsan megoldódott.
-
energy4ever
addikt
válasz Tothgera30 #72625 üzenetére
Amugy brutalisan van rajta fero hely. Nagy az ullese(plusz szejjel van parnazva, ami kotelezo is a merev vaz miatt!), labtarton vagy 6szor elfer a labam, kormany is messze van.
Hiaba kicsi, olyan kialakitasu, hogy igencsak kenyelmes.
Volt pl regebben honda scoopy sh 50-esem. Az egy batar nagy dog volt, de a labtarto fele ekkora sem volt.[ Szerkesztve ]
-
TFerenc07
tag
Sziasztok.
Sikerült szert tennem egy honda dio zx af28-as ra. Az gondom vele hogy sajnos nem indul be. Megnéztem a karbit, sajnos nem jut benzin a karburátorba. Mi lehet a baja? Ha kiveszem a gyertyát és benzint öntök a hengerhez akkor beindul, de egy kis idő után leáll. Annyit kell a motorról tudni hogy pár évig nem volt használva, és van benne benzin meg én is öntöttem bele.
-
Topikgazda
-
flegga92
senior tag
válasz energy4ever #72627 üzenetére
Sose láttam még ezt a robogót, de iszonyatosan tetszik főleg sárgán, olyan jópofa, egyszerű kis szerkezet
-
Rivaul
addikt
Üdv. Le van szedve az összes idom a roxról míg javítom, ami nem 2 perc mert semmi időm nincs. Viszont a kutya úgy gondolta nincs elég bajom és felborította a kupacot aminek hála 2 idom el is törött. Nem látható helyen szerencsére de akkor is. Tudtok valami ragasztót, epoxyt vagy akármit ajánlani amivel meg tudom javítani? És ami rendes maradandó kötést is hoz létre? Sajnos errefelé hegesztés nincs. Láttam ilyen videókat ahol a töréseket V alakba becsiszolják és feltöltik valami epoxy szerűséggel, csak az itthon kapható megfelelőjét nem látom ennek.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
TFerenc07
tag
Sziasztok.
honda dio zx af28 milyen súlyú lehet? Szeretnék biztosítás kötni rá interneten, de nem tudom mennyi a legnagyobb össztömege. Mettől meddig gyártották őket?
[ Szerkesztve ]
-
energy4ever
addikt
válasz TFerenc07 #72633 üzenetére
Segedmotornal nem kotelezo adat!
Ami kotelezo:
-Te adataid(szul ido/hely, lakcim, nev, szulo lanykori neve, sz.i. szam)
-Gyarto
-Tipus
-Gyartasi ev
-cm³
-alvaz szam
-elektromos, vagy benzines, vagy dieselEnnyi a kotelezo megadando adat. Nyilvan online elker mindenfele hulyeseget feleslegesen. En ezert csinaltattam szemelyesen.
Amugy meg motorkod sem kell.[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
válasz energy4ever #72634 üzenetére
Netrisk meg nem enged tovább, ha hiányzik neki valami. Nekem 17évesen lett jogsim, azt se fogadta el, ügyfélszolgálat szerint tudnak erről, írjak be későbbi dátumot... ezek után 100kg lett a vespám...
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Rivaul #72631 üzenetére
Vagy epoxi, de annak eleg sok a kotesi ideje, addig stabilan kell tartani. Vagy marad a regi filleres viszont tartos "nepper trukk".
Folyekony pillanatragaszto (a zseles nem jo) + szodabikarbona. Olyan kotest hoz letre par perc alatt, mint a beton. a tores vonalaban megcsiszolod V vagy U alakban, hogy legyen barazda. Osszeszoritod, majd vekonyan pillanatragasztot raksz bele. Azonnal finoman megszorod a szodabikarbonaval, de epp csak annyival, amit felsziv a pillanatragaszto. Utana a felesleget lesoprod rola, majd megint egy ujabb reteget raksz ra. Egeszen addig, ameddig jonak latod.
Jopar muanyag idomot megragasztottam igy, volt ami konkretan vagy 8 darabbol alt, de sehonnan nem lehet olyat szerezni. Mai napig egyben van, es lefenyezve se festek nem pattogott le, se nem repedt tovabb.
Ha csak repedes van, akkor ameddig a reped tart, azon a vegen ugy kell a hornyot kialakitani, mintha "megfurnad" a repedes veget, hogy ne szaladjon tovabb a repedes.
Amugy lehet ilye ragasztot kapni eleg borsos aron, de kb ugyanezt kapod [link]. Egyik tubus a pillanatragaszto, a masik pedig a szodabikarbona.
-
macilaci78
nagyúr
válasz TFerenc07 #72633 üzenetére
A Yamaha BW's száraz tömege 72 kg, 250 kilóval terhelhető. A Dio valami el kisebb.
Én is személyesen kötöttem, 1. tulaja vagyok, minden okmány a kezemben ls nem tudtuk megfelelően kitölteni.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topikgazda
-
Rivaul
addikt
Köszönöm szépen mindenkinek Akkor ragasztás lesz vadul
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Tothgera30
Ármester
válasz lbence #72626 üzenetére
Nem gondoltam volna hogy ilyen piti hiba, pedig szét lett bombázva a motort. Talán mint ha picit alacsonyra lenne állítva az alapjárat, még egy kis finomítás ráférne.
#72627 energy4ever: Elég hosszú végtagjaim vannak, nekem még az NRG Power is kicsike, néha hátra kellett ülnöm az ülésen, a Neos pedig még picit kisebbnek is érződik. Így a Scoopy SH 50-re azt mondani hogy "batár nagy", viccesen hangzik. Tehát nem igazán tudok olyan új fotelrobogót ami 50ccm-es motorral szerelt, dinamikus, és el lehet rajta férni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
siti
senior tag
válasz nyogo83 #72636 üzenetére
Nekem van ilyen hosch ragasztóm, az egyik pillanat ragasztó (ami állítólag sokkal jobb mint amit boltban lehet kapni, mert ez “ipari”) a másikban pedig nagyon finom szemcsés üveg van, plusz egy felület tisztító ecsetelő. A szódabirkabónás megoldásnak ugyan ez a lényege, a pillanat ragasztó szépen térhálósodik és a nagy felület miatt tud erős kötést létrehozni. A lényeg amúgy a felület előkészítésén van.
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
TFerenc07
tag
Sziasztok.
Még egy kérdésem lenne, hogy biztosítást kismotorra itt is rögtön kell kötni mint személygépkocsinál? Jelenleg nem működik a motor mert nem kap benzint a karburátor, majd jövő 7en viszem szerelőhöz. A másik itt hogy van éves meg féléves biztosítás van? -
macilaci78
nagyúr
Hali!
Na, megjött a pakk a váltóhoz.
Álló Minarelli hosszú szíjjal, hozzá Stage 6 Pro, görgők.Nézegettem videót, nagyjából, de nem derült ki, hogy mit hogy kell megpucolni, mit, hogy, mivel kell megzsírozni.
Leveszem a variátort a tengelyről és az újat felrakom. A kuplungban a kontrasztrugót kicserélem. Ez tiszta, nagyjából. Nyilván a szíjat nem zsírozom meg.
Köszi!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
suste
veterán
válasz macilaci78 #72646 üzenetére
variónál és a kuplungnál minden szárazon fut!
én egyedül a variátor csapját szoktam megfújni zsírspray-vel, de csak nagyon-nagyon minimálisan, nehogy összeszedje a port, de hivatalosan semmit nem kell....
egyébként meg mindent ki kell fujatni és le kell törölni, hiszen a szíj+görgő+kuplungpofa kopásainak eredménye ott van mindenhol[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
Kompresszor van, majd nézek egy pormaszkot. 6600 km és 20 év van ott elrejtve...
Másik kérdés: gyertyaképet mikor érdemes nézni, fotózni? Most a téli álomból berúgva elég zaccos volt. Rendeltem 3 darab új gyertyát is a biztonság kedvéért.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
suste
veterán
válasz macilaci78 #72648 üzenetére
én 5000-et megyek 1 évadban, de rá kellett jönnöm, hogy féltávnál érdemes szétszedni egy kifújásra
és ilyenkor tényleg kell egy pormaszk, mert brutális mennyiségű van benne, főleg a kuplungnál
dekni levétel után essél neki kompresszorral (deknit is), és csak miután már nem jön a feketeség, utána kezd szétszedni
a hátsó, kuplung lehúzása után a csapágyazást védd meg egy ronggyal! (ezt kihagytam az előbb, itt van kenés és gödülő csapágy, de ide sem kell plusz kenés, hacsak ki nem pucoltad)gyertyát én minden évben cserélek, mert elég olcsó, és bosszantó ha menet közben döglik meg (persze az új is megszivathat, de csak kisebb az esélye)
-
Armahun
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen