Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tothlaci
csendes tag
válasz Criton #26576 üzenetére
Ha valamilyen problémád van, és itt a fórumon megoldást találsz rá, az nagyon jó dolog.
Többek közt ez az oka annak, hogy ilyen sokan vagyunk itt.
Leírtad, hogy milyen hibát produkál a motorod, és sikerült behatárolni, hogy mi okozza.
Ne irigyeld tőlünk ezt az infót, mert lehet, hogy más is ilyen helyzetbe kerül. -
runner 125
nagyúr
válasz Criton #26628 üzenetére
Egyébként visszatérve még a fentebbi "Megvan a hiba az Aeroxon. Yamaha válaszolt és bevált. SymbianOS ha gondolod akkor telefonon elmondhatom." bejegyezésedre, ez egy fórumban provokatív és flame keltő.
Minek írod be, ha csak neki mondod el?
Miért kell ide beírni, ha úgy kell könyörögni, h végre elmondNem vagyok pszichológus, de úgy gondolom, h nálad erősen mutatkozik valamilyen kényszeres 'velem foglalkozzatok' tézis.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #26632 üzenetére
Felesleges beírni valamit, hogy én tudom, de nem mondom el.
Majd írd akkor, ha lesz időd: ez az egész nevetséges. (Munka
mellett volt és van időd több HSZ-en keresztül magyarázkodni,
meg (viszonylag) hosszú OFF HSZ-eket írni, de a problémáról
egy szót sem... Csak annyit, hogy én tudom, mi volt: hehehe.)SymbianOS: ez meg a másik. Miért ne lehetne leírni, hogy épp
mit feltételeznek a szervizben? Ha már "feldobtátok a labdát", és
amúgy is itt vagytok a fórumon, akkor miért arra van csak időtök,
hogy jókat tereljetek? Inkább ne írnátok semmit. Benéz az ember
a topikba, mert látja, hogy vannak új HSZ-ek, erre ez megy. És ha
nem javul meg, akkor mi van? Attól még a feltételezés megvolt.
Szerk: és le lehet írni, hogy ezért meg ezért mégsem volt igaz.#26636: mobilról vagy, ezért nincs időd hosszan írni, oké: de most
akkor röviden meg minek is? Majd írd meg akkor, ha lesz rá időd...
(Most is magyarázkodsz... Ugyanazt a gumicsontot rágjuk HSZ-ek
óta. Az a HSZ is OFF, amire én válaszoltam, meg a mostani is.)[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #26636 üzenetére
Megszámoltam, mióta bebökted az első hsz.-odat amit már idéztem fentebb, 21 teljesen flame és értelmetlen hsz. született, h a nyamvadt feltételezett problémát leírd.
Tényleg nevetség tárgya már az egész.
Ez a 22.
SymbianOS
"túlmelegszik a motor,a meleg levegő nem tud hova távozni,ezért megfúrják azon részét amit kell,így tud távozni a felesleges hő!"
Micsoda? Ezt valaki fordítsa már le nekem, mert esküszöm nem értem miről van szó.
Milyen meleg levegő? Hol akar távozni? Mit fúrnak meg????
mod.
Látom moddoltad.
Ez über fasság, mi az, h szellőzés céljából? Ugye ezt a kamu dumát nem ettétek meg nekik?
Miért nem lehet feketén fehéren megmondani - amit már mi is feltételeztünk - h megragadt a motor és fúrni kell.
De, a hőleadásnak, hűtésnek vajnyi köze van ahhoz, h fúrni kell a motort.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #26639 üzenetére
Te miről beszélsz??? Értelmezd kérlek helyesen a hsz.-om.
Nem akarod megérteni az egészet, mindegy nem reagálok rá többet, meguntam.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #26639 üzenetére
rogton hulyek vagyunk, mi ketten, meg a szerelo meg mindenki mas
Nem, csak jól félreértettétek egymást. Vak vezet világtalant szindróma?
Nem tudtad, mit csinálnak a gépeddel, de azért mondtad SymbianOS-nek,
aki szintén nem tudta meg ebből, csak valahogy próbálta értelmezni. Azt
beírta (ami nem igaz), de ahogy "első kézből" beszélt a szervizzel, mindjárt
jobban le tudta írni: abból rögtön kiderült, hogy ÚGY nem hülyeség a dolog!Túlmelegszik a hajtáslánc, ez van. Nem a motor, hanem a varió + kuplung.
Remélem segítenek a szellőzőnyílások, s nem lesz megint gond a géppel.
Motorozni mégiscsak nagyobb élmény, mint hibalehetőségeket találgatni...miota eletembe elosszor beirtam ide
Ezt nagyon félreértetted: azt szerintem senki nem számolná meg, mert nem
is állna meg 21-nél a számláló, hanem pörögne több százig. Fojtás/hegy?
Kíváncsiságból ránéztem: magadban 640 HSZ-nál jársz (röpke 2 hónap alatt).
Nekem ez lesz a 790., de összesen ~7 év alatt. Igaz, csak 3 éve robogózom,
szóval vonjuk le azt a 2 db 2005-ös HSZ-t, így 788 és 3+ év. Azaz 20 HSZ/hó.A kontrasztrugóhoz még annyit, hogy ha erősebbet raknak bele, akkor azon
kívül, hogy jobban eszi a szíjat, nagyobb hőt is termel. Ajánlott olvasmány. -
mocsanisi
senior tag
-
válasz Criton #26790 üzenetére
Az elmaradt gumi link. [link] - ahol ez átvehető az nem éppen a szomszéd, de elmegyek érte ha úgy adódik. Kiszállítás irreálisan drága, felejtős.
Na én nektek is megfogadom, amint varicsere lesz és pörgősebb lesz a motor, egyik reggel 5 tájt tök véletlenül ott fogok kövéret húzni (esetleg túráztatni) ahol alszik. Mert aki vasárnap stihllel kelt fel az vét ellenem. Hogy ***** ****g!Runner! Múlt héten és az előtt is. Mára már megy a buli a féltető alatt, kérdeztem is hol a stihl?
[ Szerkesztve ]
-
válasz Criton #26818 üzenetére
Én meg (talán az új szíj miatt?) azt tapasztaltam, hogy gyorsabban megy ki a mutató a mérhető tartományból, viszont az hiányzik, hogy nem tudom a motort úgy felpörgetni, hogy pirosba menjen a fordulat. Egyszerűen addig húzom a kart még lehet, és húz, tart egy X kb 8K-s fordulatot ennyi. Régen ha odahúztam neki akkor felment 9-is is, de jobban nem ment csak zúgott. Ha igazat akarok mondani akkor eddig 3 robogón ültem, amikor megvettem, amikor az aranykezű belenyúlt meg most és várat magára a negyedik felállás.
runner 125! Ennyit számít ez?
[ Szerkesztve ]
-
Brogyi
senior tag
válasz Criton #26841 üzenetére
Mester linkelése alapján az erősebb kontrasztrugód miatt a szíj nem szalad ki végig.Egy picivel nehezebb görgő és már kis fut, és a vége is nő,de tuti nem nyúlnék hozzá, mert az emelkedős teszt azt sugallja, hogy jó.Lesz@rnám azt a pár km/h-át, mert így sokkal dinamikusabb.Használd ahogy javasolták, és itt a pont.A dekli fúrás pedig abban segít hogy a rugó keménysége nem lágyul ki, mivel a hőmérséklete alacsonyabb.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Criton #26903 üzenetére
Figyu nézzük meg az e a hibád mint nálam. A jelenség nálam km 10km után jön elő ebben a 25 fokban. Erre akkor derül fény ha lassítok és/vagy megállok. Állok a pirosnál (úgy írom le amikor még nem tudtam kezelni a dolgot régen!!!), kapom a zöldet, húzom, a fordulat kb 5k-ig felmegy hangja elcsuklik és lassan nekiindulok, de nem fullad, egyszerűen nehezen megy, pont mint amit írt, mintha 5-be indulnál autóval (igaz azzal el sem lehet). Aztán ha elindul eléri a fordulat a kb 7k-t és mintha mi sem történt volna. Stimm?
Mert ha igen tudok rá egy kis könnyebbséget. Mielőtt megállsz a pirosnál ellenőrizd, hogy nem a fog lerohadni, ezt úgy tudod, hogy megállás előtt ráhúzod, ha felpörög rendesen akkor indulásnál is menni fog, ha érzed, hogy nem pörög csináld azt a pirosnál, hogy kicsit gurulsz, vagy hintáztatod a motort és hidd el jó lesz. Mert az fix, hogy ennek valami pozícióhoz van köze, ha rossz pillanatban jön a piros lerohad, ha jó pozícióban semmi gond, ezért kell mozogni vele alapjáraton mert beáll a jó pozícióba. Mondjatok bármit én ezzel tudom kezelni a jelenséget. Viszont menet közben ha pl 20-al megyek már nincs mit tenni rohad és lassan gyorsul. Otthon is ahol nincs nagy nyüzsi próbáld ki az elméletem, melegítsd be (ezt amúgy durva emelkedőkkel meg lehet tenni) és idézd elő a dolgot amikor induláskor lomha, ekkor hintáztasd a motort előre hátra vagy gurulj vele fél-1 métert és megszűnik a baja. Ezt mondta tábori is, hibás a váltóm, rá is írta magának, hogy így adták át nekem. Idővel az a hő amit termel bent a gép megeszi amúgy a rugókat stb, gondolom laikusként a sok felhevül-lehűl körtől megváltozik a rugó szerkezete és jellemzői. A mirekék azt mondták (korábban felhívtam őket) rossz esetben ez a dolog odáig fajul, hogy ami a hajtás körül van az minden elfárad és cserés. Az, hogy a fentebb leírtakból mi igaz mi nem majd akkor ha a verimat is megműtötték + mentem vele 1000km-t.AndrewTdi! Csabi helyileg hol van?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #26924 üzenetére
Az a kis rugó "A" kuplungrugó. Annak erőssége felelős a kuplungpofák
kicsapodásáért, vagy épp a ki nem csapódásáért... Értelemszerűen ha
ez(ek) ERŐS rugó(k), akkor magasabb fordulaton fog nyitni a kuplung, de
ha gyenge/gyengék, akkor akár már alapjáraton is csúszni fog, forgatja a
kereket pl. a sztenderen. Na az nem jó. Még szívatóval sem szerencsés:
nekem régebben szívatóval (picit) indulni akart a gép magától. Amióta be
lett lőve az alapjárat, rendben van ez is - hiszen szívatóval sem megy az
alapjárat 3K fölé, de ugye csak 4K-nál nyit a kuplung, szóval minden oké.Az nem árt, ha cserélik, legalább tuti egyformák, és jók lesznek...
Szerk: kép.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #26927 üzenetére
Én nem tudom, miért cserélték a kontrasztrugót, de a szerviz biztos tudja:
annak a szerepe alapvetően a váltáshoz kapcsolódik, szokták a variót úgy
is hivatkozni, hogy az "első" varió, mivel a hátsó tárcsával együtt működik.
De ezt szépen leírják a behangolós cikkben, amit már korábban linkeltem.A kuplungrugó ha elgyengül, okozhat olyat, hogy túl hamar nyit a kuplung,
így túl alacsony fordulatról kell a gépnek indulnia, ezért lesz nagyon lomha.
Azt viszont nem tudom, hogy a hőmérséklettől hogyan függ a rugóerő: már
rég voltak a fizika órák. (Meg ott általában egyszerűsítésekkel éltünk.) -
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #26930 üzenetére
Na, de ha tönkrement, akkor miért kérdés, hogy miért cserélték?
Mert tönkrement. Nem tuning célból, csak mert már nem volt jó, na.A kuplungrugót viszont nem is árt, ha megnézik, hiszen ha a hő kikezdte
a kontrasztrugót, akkor már azok sem lehetnek éppen a toppon... Ez van.
(Nem szeretik a rugók az extrém körülményeket: változhat a rugóállandó,
a terheletlen hossz, minden, aztán nem csoda, hogy nem működik jól.)Szerk (#26932): Ez mind feltételezés. Mivel általában jól megy a géped...
Igazából az új kuplungrugó nem nagy beruházás - és ártani nem árthat.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #26932 üzenetére
Ezt inkább neki tedd fel.
...mondom, a legjobb ilyen helyzetben mindig gyári cuccokkal összerakni. Ezért célszerű, ha az ember egy aprót konyít a technikához, s persze van pár szerszámja.
Megvenni szépen mindent és otthon összerakni. Ahogy válaszolták is a motor kopásából, használtságából fakadóan érdemes egy általa is írt görgőszettet venni, majd kikísérletezni (ilyenkor lenne jó a ford.szám mérő), h melyikkel a legoptimálisabb a motor gyorsulása, viselkedése.
Gyári motorba tök értelmetlen lépés erősebb kontrasztrugót, erősebb kuplungrugót rakni, mert csak el lesz rontva.Dorogon is ismerem Egü-ékat, hozzájuk is kiviheted, ráadásul Bélának sokáig volt egy Aerox-a.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #26964 üzenetére
Bridgestone 130/70-13 TL 63PRFD B02 - 13.505FT
Bridgestone 140/70-13 61PTL B02 - 14.741 FT
Ezekkel tutker jól jársz, majdnem ilyen volt a Nexus-omon is, ez esőben is faxa, soha nem éreztem bizonytalanságot vele, ellenben a mostani Continental ContiTwist esőben horror..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #26966 üzenetére
Hopp, sry, elnéztem akkor.
..de, figy, Taylor-tól miért nem tudod megrendelni? Ha, eddig ráért, akkor pár napot nem ér már rá?
Ezzel a Michelin POWER PURE SC-vel sem fogsz mellé és van belőle mindkét méret.
Hozzáteszem gyakorlatilag észre sem vennéd a különbséget a 140/60 13 és a 130/60 13 között. Szal', ha minden kötél szakad, vehetsz kettő egyformát is.
Itt nincs különbség, h első kerék, vagy hátsó. A forgásirányt kell egyedül figyelembe venni, de azt a gumis aki felrakja úgyis nézi."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
- Külpolitika
- Medence topik
- Kés topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen