Hirdetés
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
gp Sokak által a Japánban játszódó új rész az idei év egyik legjobban várt alkotása.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #26990 üzenetére
És a Not Found - Error 404 előtt, vagy után?
Találtam neked egy ilyen alkatrészes cuccost.
(Bár 2005-ös, de legalább ismerkedhetsz vele:
még tegnap a "tükrös" kérdés miatt kerestem,
de mivel nincs benne a menet mérete, ezért a
konkrét kérdésre válaszul nem linkelhettem.
Viszont azt sem értem, hogy miért kérdés: van
rajta tükör nem? Tekerd le, és mérd meg... Már
ha a Google nem dobta ki a választ azonnal.) -
válasz Criton #27012 üzenetére
Ha úgy alakul megmutatom nektek mi van ha ez csúszik. Maga a gumi rideg, kemény minimálisan lehet megnyomni. Egyes aszfaltokon behúzott fékkel (első) tudom tolni a motort. Földúton mintha úsznék, halál. Tudok olyat, hogy erősebben meghúzom és kicsit megdöntöm már megy a segge. Vicces dolog leírva, de néha kivert a víz.
Megvételkor ennyire nem volt rossz, de valami történt az utóbbi időkben, nem tudom van e köze hozzá, de fújtak bele kis levegőt. Talán azért ilyen.Bati0501! Augusztusban lesz 10 éves.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #27108 üzenetére
Az elején ne lepődj majd meg, egy kicsit "be kell járatni" a gumikat is, mert van egy "csúszósabb" réteg rajtuk. Pár km utána már frankók lesznek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
korpicschess
veterán
válasz Criton #27146 üzenetére
Csak ennyit megy egy Aerox (ugye jól láttam, hogy az?)?
Mondjuk F15-öm is ennyit ment, miután átgörgőzték, illetve kuplungrugókat is cseréltek. Kisebb emelkedőkre nekem is felment gond nélkül 50-nel, de ahol lakom, oda 40-el is csoda volt.Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
-
válasz Criton #27166 üzenetére
Komolyan sajnállak ezért! Én nem is gondoltam volna, hogy ez ilyen. Kinti kerületekben nem volt ennyire gáz, de ott bent... Jó meg lehet tanulni meg szokni, de amiért én szeretek motorozni azt veszti el totál bent a városban. Nem is tudom elképzelni, hogy reggel 40-el csorogjak mint amúgy szoktam, biztos eltaposnak. Legalább 60-at mentem tartósan mert ez alatt halál van. Gondolnád, hogy hazafelé van olyan rész ahol alapjáraton pöfögök és max 30al csorgok az emelkedőről lefelé? Senki nem zargat, nem tol, csend van, süt a nap, jönnek a miniszoknyás csajok, havaj dizsi.
DigitXT! Mindig hadilábon álltam pesttel, attól feszült vagyok ha villin vagy tök mindegy min tömeg van és mint a heringek. Amikor meg néha volt szerencsém felmenni lakásokba a körút mellett egyenesen meglepett a zaj, én éjjel max a tücsköt meg pár barmot üveg hangon a főúton ami ide pár száz méter.
Persze jó is történt mert az aston martin a váci úttól kísért a megyeriig, elvoltunk a kb 70-es tempóval és nem tolt. Pirosnál még néztem is mennyire nyugis a fazon.[ Szerkesztve ]
-
válasz Criton #27174 üzenetére
Én mondtam ha 100-as a motor felmegyek hozzád valahogyan. Te meg ygere le ide és csak gyere végig X-től Y pontig és mond el milyen érzés volt. Fokozni ezt úgy lehet, hogy kora reggel teszed ezt.
Kitaláltam valamit, holnap linkelem neked pübe. Ha el nem felejtem.
[ Szerkesztve ]
-
korpicschess
veterán
válasz Criton #27216 üzenetére
Szerintem nagyobb dombokhoz kevés az 50-es. Ha lassítanom kellett, akkor volt, hogy fel sem tudtam menni. Utálom, hogyha cseszekednek előttem...
Hasonló tüneteket produkált egyébként a motorom, mintha megszívná magát, és azért nem tud elindulni. Utána ha elkapja, akkor viszont nagyjából mindenhol felment.[ Szerkesztve ]
Aktuális hirdetésem: ►►►http://goo.gl/P8Vs0r ◄◄◄
-
veterán
válasz Criton #27216 üzenetére
Ennyi idő alatt azért beb@aszna, de akkor úgylátszik hogy mégse találták meg a hiba forrását ami eddigis fennált nálad?
Meredek hegynek felfele az természetes hogy nehezen akar elindulni egy kis robogó, főleg ha rajta is ülsz.
Ennél a szutymák motowellnél volt úgy hogy van 1 mellékutca ami főútra kanyarodik ki, és jó nagy emelkedőn kell felmenni. Természetesen egyből sose tudtam felkanyarodni mert mindig jött autó. Aztán indulásnál akkor ültem csak rá amikor éreztem hogy elindult a moci.
De hogy úgy induljak el hogy rajta ülök, nehézkesen ment fel, bár felment minden további nélkül, bár éreztem hogy pörgött.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz Criton #27219 üzenetére
Az lehet szerintem hogy magasabb fordulaton nyit. De amúgy az öregnek nemhinném hogy van hozzá köze. Mert igazából ilyen forgalmi helyzet bármikor előjöhet. Most nálad pont előjött, de erről ő nemtehet. Illetve ha minden jólenne a motorodon akkor minden további nélkül elkellett volna indulnod. Akár magasabb fordulaton.
iPhone 13 Pro Max
-
válasz Criton #27225 üzenetére
Továbbra sem lesz jó. Úgy érzem. Megérzés. A leírásoddal küzdök én is mondom, ha egyre gondolunk. Mert nekem nem motorikus a gondom, egyszerűen nem tud felpörögni mintha az a autóval 5. be indulnánk. Hol jó hol nem. Ezért néznek esetleg rám amikor pirosnál mintha kiakarnám ugrasztani, pedig nem, csak tesztelem megy e majd vagy sem. Utána jön a gurulgatás, de újabban (!!!) már azzal is játszok, hogy húzogatom a gázt és ha érzem hogy jó (tehát magához mérten ugrani akarna) akkor nem pörgetem várom a zöldet mert tudom, hogy menni fog. Azt megfigyeltem sok múlik azon mennyit kell lassan menni vagy mennyit kell megállni és elindulni. Minél többet tudok állandó sebességgel menni annál kevésbé hajlamos erre, a tegnapi pesti kör után rosszabb volt a szokásosnál. Amúgy csak lustaság miatt nem mértem meg a deklit, de a tipikus messziről sugározta a hőt állapotú volt. Ha ez megnyugtat én bármi lesz beviszem és ha nekem esetleg meg tudják csinálni akkor szólok. Én már akkor sem haragudnék ha ilyen marad mert furcsán hangozhat, de együtt lehet ezzel élni és csak kezelés kérdése.
Vidiket nézted? 5 autót láttál max. Reggel ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Criton #27232 üzenetére
..nekem nagyon rég volt, h 50-es robogóval jártam, de h ennyit nem szoptam soha, mint Ti, az is tuti.
Eleve fel nem fogom, h egy szerviz a francért nem tudja normálisan belőni, vagy átnézni a motort, ha már elkérnek 40.000FT-okat szerelési költségre.
Ugyanis a variót alapvetően _egy_ féle módon lehet a legoptimálisabban belőni. Azt meg kell találni, és nincsenek ilyen gondok (már, ha nem más a hiba forrása).Runner-en is, kopó alkatrészek, kötelező folyadék cseréken kívül soha nem szoptam vele. Megy, teszi a dolgát, ahogy azt egy motornak kell.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
DigitXT
félisten
válasz Criton #27232 üzenetére
meg sem mozdult...na meg valami szép égett illat lett
Üdvözlöm a kuplungpofáidat: már-már olyan, amit csinálsz
szegény motorral, mintha behúzott fékkel akarnál indulni...Megállsz egy kemény emelkedőn, majd azt várod, hogy a
motor simán el fog veled rajta indulni? Elárulom, hogy egy
manuális váltós kismotornál nagyon megszívatnád magad,
ha ilyen helyzetbe keverednél: nincs benne elég erő, tehát
nehéz a kuplungot jól csúsztatni. Elvileg a robogón a varió
és a röpsúlykuplung megoldja a kérdést, de látjuk, hogy a
dolog kétesélyes, főleg, ha már elmelegedett a ketyere.Nem értem miért gyilkolod: nem erőgép, nem arra van.
Sőt, látok futárokat, hogy a jobb rajt érdekében, egy picit
meg is lökik magukat lábbal: nem szégyen az...az égett szag most mitől lehet?
Szerinted? Vagy a kuplungodat égetted, vagy a szíjadat.[ Szerkesztve ]
-
fesii
aktív tag
válasz Criton #27232 üzenetére
Én is az a fajta vagyok aki felül a motorra és megy, de ami pénzt legomboltak már rólad az valami eszméletlen. Elgondolkodnék azon, hogy kérek ismerősömtől segítséget. De van rengeteg könyv is. Sokszor már szerintem az is segítene ha leveszed a dekni-t és feldobsz ide pár képet, gondolom én úgyis látszik ha valami már cserés. (életembe nem szedtem még le deknit de nem hiszem, hogy akkora probléma lenne). Ha nem akarsz belenyúlni mert félsz akkor vegyél vaterán 5e-ér egy kramancot ami el se indul azt legalább szétbarmolhatod nyugodtan,abból már megismernéd az alapokat.
-
Criton
veterán
válasz Criton #27253 üzenetére
Elmondtam a szerelőnek a problémát, meg hogy sok benzint zabál.
Valami fúvókára tud még gyanakodni meg gyertyára, hogy nem eredeti van benne (szinte semmi sem volt benne eredeti, minden tuning kínai vacak volt) és több benyát kap..
Nos, jövő hét péntekig kizárt, hogy megnézze, nem ér rá... Van a közelben olyan megbízható szerelő aki ezt megtudja nézni/esetleg cserélni?[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz Criton #27253 üzenetére
Én a mutatóknak mér csak akkor hiszek, ha kivillan a Bitte Tanken.
A fogyasztást is úgy számolom, hogy teletankolásnál nullázom a napi számlálót és következő tankolásnál megnézem mennyit tankolok ismét hogy tele legyen és megnézem a megtett kilométert. Ez a tuti.
Nem feltétlenül a gyertyánál kezdeném.
Karbi, tűszelep, benzincsap, gyertya, stb... Minden ami üzemanyag.
Szerintem ha egy motor nem pörög fel, az azért lehet, mert nincs mitől. Tehát jelen esetben benzin.
Utána meg az, hogy mitől nem kap.Az is lehet, hogy simán csak sokat kap és befullad.
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz Criton #27258 üzenetére
A közében nem tudok, de a többieknek biztos van rá ötletük.
Olyan 2-3 körül indulok sógorral Ócsára. Bér tovább dolgozol.DigitXT:
ezek b@xott idegesítő dolgok tudnak lenni. A lényeg, hogy nem lett "komolyabb" baj.
Szerintem légszűrő házat nem lesz nehéz találni.
Esetleg egy műanyagos megekecseli.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen