- Gaming notebook topik
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Bluetooth hangszórók
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
golyani
addikt
válasz ludsimon #60813 üzenetére
Az aerox is karbis. De 20 fokban is és 40 fokban is túllendül a 80-as óráján. Ekkora eltérés nem normális (gondolkodjunk már mielőtt leírunk valamit) (no offense), nem is lehetne az (ugye arról lenne szó, hogy a levegő hőmérséklet változásával változik a sűrűsége (kg/m^3) így az egységnyi térfogatba eső oxigén mennyisége is változik de ez a változás 20°C (1,2041) és 35°C (1,1455) között kb 5% ). A jelenségnek van megoldása is, tudtommal ezért van a fűtött karbi, ilyenkor a vízhűtéses motornál 2 cső viszi-hozza a vizet a karbi motor felőli torkához (léghűtéses motornál passz). 1-2 km/h végsebességben beleférhet, de ennyi nem. Bele kellene nézni a karbiba, milyen fúvókák vannak benne egyebek, meg jól át kellenes mosni meg fújni kompresszorrral, és utána beállítani.
-
golyani
addikt
válasz ludsimon #60831 üzenetére
Persze, mert ki tudja kicsoda, milyen karbit rakott fel a robeszra és abba mekkora főfúvókát rakott. Ezért kell kitakarítani, mert lehet tiszta retek (nem látom, de általános ajánlat), utána megnézni mi merre hány méter és ha kell (nem kötelező, opcionális) akkor cserélni. Szóval nem cáfoltam meg magam, csak a te olvasatodban.
Ahogy Den is írta kihegyezett dolgokban 5% is jelentős tud lenni. De egy hétköznapi közlekedésre tervezett, gyártott eszköznél ez nem feltétlenül az. Közben találtam egy másik forrást amibe leírták szépen h 1°C emelkedésre 0,07%-ot csökken az levegő oxigén tartalma. Tehát korrigálom magam 15°C különbség az 1,05% oxigén koncentrációbeli változást jelent. Jó ebbe még beleszól a páratartalom is de az is max 0,5-1% (35°C-on). Tehát összességében max 2% körül lehet a difi csupán a levegő hőmérsékletét figyelembe véve.
10 éve nyúzom az aeroxot, új korától végig saját kezűleg szervizelve, haveri körben is van/volt más kismotor, így egy hangyányi tapasznyalatom van. Plusz mérnökként még érdekel is a dolog. Ha meg valamit nem értek/tudom, akkor utána nézek és csak akkor kezdek magyarázni ha az illető tényleg tévedett (mert amúgy szeretek belekötni az élő fába is, de ok nélkül nem teszem).
-
golyani
addikt
Nah tényállás forog fenn az Aerox-szal:
- hazaértem melóból minden fasza, még rá is indítottam pöcc röff
- 1,5 óra múlva indulok a világnak indító meg se nyekken, féklámpa harmatos index kigyullad halványan és úgy marad. Ez eddig halott akkura utal, amit tudtam mert 1-1,5 hét állás után már nme bírja megtekerni rendesen az önindítót.
- ráakasztottam egy töltőt, töltést nem nagyon vette, úgyhogy kuka.Új kell.
- de akku nélkül rámértem a töltésre: alapjáraton 8-9V, kicsi gázra (amire épphogy megindul a kerék) 14-15V, majd magasabb fordulaton leesett ismét 8-9V tájékára.
- ha jól értelmezem a dolgot, akkor a fesszab lényegében az akku töltésért felelős illletve azokhoz a fényekhez van köze amik mennek akkuról is (index,féklámpa,duda,olajlámpa) ->ebből következne, hogy halott a feszszab
- ámde! fordulaton jól világít minden (index,fék), egyedül talán a duda rekedtes kicsit.
- a fényszóró és helyzetjelzők meg direkt a generátorról kapják az ampert (azok gyújtás nélküli rugdosásra is felpislákolnak.Aki tud valami okosat ne tartsa magában . De nekem gyanús, hogy haldoklik/meghalt a feszültség szabályzó is
-
golyani
addikt
válasz Tarisznyarak #61405 üzenetére
csapágysúrlódás, szimmering súrlódás. nekem is csinálja a rox, normális jelenségnek számít.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
A légszűrőt én 2T vagy motorolajjal locsolom meg kicsit utána meg jól meggyűröm párszor, hogy mindenhova egyenletesen jusson.
-
golyani
addikt
válasz Tarisznyarak #61594 üzenetére
hát a legtöbb Robesznál írják a JASO FC/API TC minősítést. Nálam jelenleg Repsol Moto Scooter 2T a befutó.
-
golyani
addikt
válasz enginev3.0 #61678 üzenetére
rendes kipuff+karbi mellett sztem nem sokat bírna egy új.
-
golyani
addikt
1,5-1,6b-on használom az Aeroxot, annyi a gyári. A 3bar sztem nagyon kemény.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Gaming notebook topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Diablo IV
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Napelem
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ukrajnai háború
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen