- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Egyszerűsíti termékportfólióját a HP
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- OLED TV topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Aktívan készül az LPDDR6 és DDR6 szabvánnyal a JEDEC
ph Egyelőre még egyik opció sincs véglegesítve, de a várható sebesség körvonalazódik.
-
Nagy akkumulátor és külső kijelző
ma Ez jellemzi majd a Honor kagylótelefonját, amit kis híján egy éve várunk már.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #6812 üzenetére
nekem meg mindig mindenkor kb 2,8 +/-0,2l. vagyis óra szerint 200km-re kell 5-5,1l kb de én rászámolok 10% hibát az órára.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz Tothgera30 #6822 üzenetére
új motor volt, ugye fojtások miegyéb, mentme vele 5-10 km-t és lenyeleztem ment 50-et . így kajált 3,2 körül. aztán apám elvitte kivetetni a fojtásokat de sztem a varioban "véletlenül" benne hagyták a gyűrűt így nem ment csak óra szerint 60-at az eddigi 50 helyett és evett 3,5-et. aztán én kiszedettem a gyűrűt, így óra szerint 80-at akasztja, útszéli sebességmérő szerint 80-nál 73-at megy. szal kb 75-80 a vége. én 61-62kg, olykor nagyon digitális a csuklóm , olykor meg laza. a motoron minden gyári, a karbi 12-es(főfuvi tán 68), és eddig Shell Advance VSX 2T-t használtam most meg Valvoline Durablend Scooter 2T-t. szal sztem gyári motorra a 4-5l-es fogyasztás az sok.
-
golyani
addikt
válasz Tothgera30 #6828 üzenetére
hova csökkentsem a 2,8-as fogyit ??? növelni meg majd növelem ha meg hal a henger. de az sztem még igen messze van.
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #6885 üzenetére
fogalmam sincs. ezzel a gumival jött ki a rox a szalonból azóta tettem bele 11,5 ezer km-t. egyszer volt vmi defektem mert reggelre tök lapos lett a hátsó kerekem, azt megfoltozták és azóta jó (történt ez kb 2 éve). városban a tükör aszfalton én egy kicsit félek, a múltkor sikerült 40-nál csúsztatni az első gumit egy negyed fordulatot, pedig nem mentem gyorsan se meg igazán nem is kapaszkodtam fékbe, depiros lámpánál a fékezések miatt egészen szép tükör az aszfalt. cipővel is olyan csúszós "zseeerkrétás" érzetű. ellenben falvakba/falvak közt szépen lehet dönteni a gépet. adok néhány képet a gumi állapotáról illetve a rinyacsíkról (vakuval csináltam mert így jobban látszik). csúszást nem nagyon vettem, talán nyaranta amikor aszfalt meg gumi is melegebb, akkor bátrabb vagyok és ilyen óra szerinti 75 körül sikán jellegű S kanyarba vettem észre picike kuszást, de lehet h csak azért volt mert a fényesebb felületére tévedtem a guminak.
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #6909 üzenetére
nekem goldfren S3 van most, de városban könnyen csúszkál a gumi, vidéki utakon meg elég nehéz megcsúsztatni az elsőt, stoppyzni meg nem is próbáltam. most sztem én nem tudom megmondani neked h jobb-e mint a heidenaud, neked kellene próbálni. nekem bejön hobbimotorozásra. poron sikerült csúsztatni de ott mi nem csúszik? nem szoktam nagyon feszegetni a határokat, nem szeretnék perecelni.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
gyári motortól 7 évesen a 15k km teljesen korrekt. enyém idén augusztusban lesz 4 éves és most érem el a 12ezret. eddig még semmi baja. óramű pontossággal működik kb mint 2-3-4 éve. kellett bele olaj meg benzin meg fékbetét. most meg majd kap ékszíjat görgőt légszűrőt.
a kék 46-os rox egészen frankó állapotban van meg kell próbálni. gumi az jó kérdés nekem a hátsó pirelli EVO 12ezernél jár és sztem meg 1-2 hónap van benen a tükör állapotig. az első meg még egy ilyen gumit kiszolgál.
az ezüst-pirosat is meg kell próbálni de sztem lassan jönnek elő a gondok pl henger fúrás vagy csere+ dugó. habár ha sajátomból indulok ki és figyeltek rá akkor még egy 10-est simán elmehet. ha gyári a henger és még nem piszkáltak bele.
a sima kék roxin már nem gyári a cső ott sztem valami furfang van.
a factory-s sr meg sztem törve volt mert elég érdekes az a estés.ja és nekem ne mondják az emberek h a GYÁRI motor 90-et megy mert az hazudik vagyis az órája szerint lehet...
MmDorian: Honda Dio, Yamaha Jog
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #7018 üzenetére
jó lehet h kevés a za 15k km de így ránézve sztem sokat nem hazudhat. használatfüggő minden. de meg kell nézni. mellesleg én használtan nem igazán vettem még semmit. ha lehet akkor újat.
és nálad az igazság az állapot a lényeg.
-
golyani
addikt
nyaka véres. felnin nincsen rossis matrica, van rajta világítás kapcsoló amit nem is tudom vagy 2001 környékétől nem raknak a rox-ra. ilyen kipuffot is utoljára 2001 körüliekre raktak vagy újabb apriliákra. a motor-csijjog villog a kipuf dobja meg egy marék rozsda.
kicsit gyanús. egü fórumon is feldobta valaki a hirdetést gondolom beszólok ide.
-
golyani
addikt
válasz Tothgera30 #7039 üzenetére
pözsónál grízesebb az alkatrész ellátás ha jól tudom.
-
golyani
addikt
válasz Tothgera30 #7042 üzenetére
hát azt h ismerek egy srácot és egünél nem kapott hozzá cuccost ő tán külföldről rendelte tavaly nyáron.
100-as aerox meg kb megegyezik a 50-essel , 10-el többet megy meg kicsit nyomatékosabb.
[ Szerkesztve ]
-
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #7063 üzenetére
ezt én mostanában csináltam meg. vettem 750°-os hőállót. drótkoronggal felcsiszoltam a kiput, majd egy hígítós ronggyal áttöröltem és ráfújtam egy flakonnyit . szép lett. de a könyöknél már fel is pattogzott.
-
golyani
addikt
válasz Gergello #7070 üzenetére
a több száz fok az 160°. miért máskülönben hogy melegíted fel??
én úgy csináltam h lefújtam, hagytam egy estét állni másnap felraktam mentem vele a faluban 2 kört akkor szépen elkezdett füstölögni és mézestészta illata volt.
eleinte csak alapon járattam akkor könyöknél elkezdett füstölögni. de a katalizátort nem egyszerű átmelegíteni úgyhogy inkább mentem pár kört hagytam lehűlni és kész.
-
golyani
addikt
Athena szíj-ról valakinek info?
csak megtudom itthon oldani az ékszíj + görgő cserét, csak ácsolni kell a berúgócsillagra egy kulcsot. egün mutatta egyik srác, kell hozzá két db 24-es alátét bele kell reszelni a csillagot, rá hegeszteni egy nyelet és kész a kulcs. ötletes.
-
golyani
addikt
F12 és F15 elméletileg ugyanaz, az F15 nagyobb és nehezebb, blokk minarelli mint Aerox és Benelli meg kitudja még mi.
ZX-et 50-es hengerre szokták többnyire akasztani 70-esre annyiért vannak sokkal jobbak is, de 70-esre is jó. ami rendelkezik CE jelzéssel az utcán is használható kipufogó ezekben általában fojtások is találhatóak, amiket értelem szerűen els szoktak távolítani. ami meg nme rendelkezik ilyennel azok általában a verseny pufók és csak ot használhatóak.
gyári 50-es robogó nyélgázon eldöcög 75-el igen ez a valós érték óra szerint én is 85 körül megyek. tartósan az óra szerinti 60-75-öt szereti nagyon, akkor kb félgázzal mehetek, szoktam neki tépni is, fogyi az 2,8 körül alakul. beállítva meg sztem be van, mert így jött ki a gyárból. majd most megyek 12000km-es szervízre. szíj, görgő csere, légszűrő csere lesz, meggondolom átnézik. majd írok h mi volt.
ismerek valakit aki épített egy aeroxot: 70-es DR henger 17,5-es karbi polini vario asszem nem tudom milyen(talán motoforce) kuplung és főtengely, kipuff asszem egy gianelli reverse. valós 100 körüli vég és kb 4,5-es fogyiról mesélt
Aera-nak az első felfüggesztése hasonló mint a peugeot speedfighté, elég egyedi de ha hibásodik akkor macerás javítani és több hibalehetősége van mint a sima villának. blokkja neki is minarelli. italjet dragster is ilyen függőcsapszeges első felfüggesztéssel bír.
nah milyen jó kis hsz lett
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
hát az új F15-nek 12"-os az új F12-nek meg 13"-as kerekei vannak. 2l az vicc. 3-3,5 valósabb lenne. 2-t a 4T robik kajolnak meg állítólag az injektoros SR-ek. gyári fojtatlan motornka a vége 80 körül van.
henger, kipuff, főtengely(gyengébbekhez elég lehet a gyári is), karbi, vario, kuplung egy cirka 120-150 körül lehet. egümotorson nézelődj. a vashengerek tartósabbak, az aluknál 3000km körül kell dugót cserélni ha jól tudom. fogyasztás változó, teljesítmény függő.
-
golyani
addikt
hát ha lenne itthon mindenféle szerszámom, lehet nekiállnék itthon. de én inkább elvinném szakemberhez, főleg ha főtengely kell cserélni.
dugó csere meg kb annyi h leengeded a hűtést. levesezd a kipufogót, hengerfejet, lehúzod a hengert, dugót cserélsz és összerakod. csak ugye a robogó egy elég sűrű valami, így a blokkot ált. ki szokták venni. jah én még nem cseréltem dugót én gyári robival tolom a szekeret
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #7264 üzenetére
mien henger?
-
golyani
addikt
hát ez egy lol
az SX-50- egy gyerek motor... és papíron KTM a valóságban meg vmi chung főleg h ktm csak vizes blokkokat kínál
sx-50
nem tom a kínai blokkok mennyi bírják a csapatást , de én nem fűzök hozzá sok reménytholnap megyek szervízbe. görgő+szíj+légszűrő.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz StoneBridge #7340 üzenetére
új vagy használt?
nekem új 2005 aeroxnál 12000km alatt eddig:
- 1000-es szevíz+ fojtás kivétel asszem 10000 Ft
- 12000km-nél szíj, görgő+munkadíj+olajcsere 10120 Ft (anyag: 5120)
- 8-9000-nél 2 pár fékbetét 9000 Ft (Goldfren S3, de olcsóbban is meg lehet úszni)
- fékfolyadék 0,5L 1500 Ft betétekkel együtt cseréltem ezt is(fele még meg van)
- 3 vagy 6000km-ként kinek hogy tetszik 1,1-1,3dl hajtóműolaj 2000-2500/L, én mondjuk motorolajat használtam mert az volt itthon és könyv szerint az kell bele.
- 1000km-re 1L 2t motorolaj ~2000-2500Ft
- NGK gyertya 6000Km-nél 890 Ftasszem ennyi. sztem scarbeonál sem lesz nagyobb difi, fékbetét mondjuk lehet venni olcsóbbat is. 2t olajból is lehet venni drágábbat de szvsz gyáriba felesleges.
biztosítás 2-3000 Ft/év. légszűrőt azt lehet mosni párszor utána cserés, de egy légszűrő szivacs tábla az vagy 1500Ft és kijön belőle pár darab. -
golyani
addikt
válasz StoneBridge #7347 üzenetére
hát ezek ilyen betétek:
de ahogy bajnokpityu is mondja használtnál ki kell fogni a jót, amin látszik h nincs gányolva meg kendácsolva. véleményem szerint ezek a fekvő minarelli blokkok ha normális olajjal használják őket, nagyon sokat elmennek, kvázi megölhetetlen ha nem gyilkolják ész nélkül.
Egümotorson ahogy nézem az RMS fékbetét is 3200 Ft.burkolatokban és felniben keresd az évszám jelöléseket, ha nem egyezik akkor valószínű törve volt. motort meg hallás és kipróbálás után lehet eldönteni h milyen állapotban van. ha tudsz vigyél magaddal hozzáértőt, jah és lehetőleg idősebb emberektől érdemes venni ott nagyobb a valószínűsége h nem volt széthajtva
sok sikert a vásárláshoz!
gumi: szempont nem szempont, én azon meg a féken nem spórolnék olyan sokat.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz runner 125 #7369 üzenetére
de sztem scarabeo méretben nem lesz. nameg a kolléga lehet ne mad ki a szettre 26 ezret
ez a continental contigo egészen jól néz ki.
-
golyani
addikt
válasz salieri. #7371 üzenetére
mert nem motorosboltban kell gumit venni. van a József Attilán van egy gumidiszkont ott kérdezd meg, de szerintem ők is csak hozni tudnak. én mindenképpen gumisnál próbálkoznék. asszem a Cora felé is van egy gumis, vagy kint a metrónál a marso.
felnin és gumin keress tubeless feliratot, persze ez nem készpénz, gumisok biztos megtudják mondani
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
-
golyani
addikt
a röhej az h nekem az aerox kb 1:30-at keverhet
mert 2,7 a fogyim, és 1l olaj kb 1100km-re elég. furi, de nem füstöl csak hidegen.mondjuk kíváncsi lennék az olajpumpára ami olaj nélkül működött
nincs gumi itt a keleti blokkban??? széégyen...
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
-
golyani
addikt
válasz salieri. #7405 üzenetére
hát én már 12,7 ezer km óta azt használom nekem teljesen jó. de mivel a teid sokáig úgymond szárazon ment, így azt én megnézetném valaki hozzáértővel h működik-e rendesen. és hát igen azt h tönkrement azt úgy csak úgy lehet észrevenni h megáll a tudomány alattad. én mivel újonnan vettem és mindig használtam, tudom h működik rendesen. neke mmég bajom nem volt vele a 4 év alatt.
-
golyani
addikt
hát ebbe sztem akkor van 10k km amikor én még lány voltam...
én az aeroxszal hobbimotorozásból szedtem össze 2005 óta 13 ezret...úgyhogy a 75 az reális. az átlag gyári 50-es robogók 75 +/-5 km/h-ra képesek. ilyet h 70-et mész mondjuk 3/4-ed gázon maximum 70-es hengerrel tudsz elérni.
-
golyani
addikt
válasz rayoliviero #7883 üzenetére
[OFF]olaszban sok az olasz motor mert az neki hazai termék. japánban meg so ka japán motor, kínában meg a kínai. a németeknél meg sok bmw audi etc fut. itthon meg sok volt a csepel meg danuvia meg pannónia, amíg gyárották.most ehhez egyetemet sem kell végezni h rájöjjön az ember parasztésszel. bajnokpityu azt mondta ha runnerekben a zsíros teló szar. ezt olvastam már más fórumokon is. és h megettél nagy gépeket kanyargós uton a kis mocikkal az nem jelent semmit. ez kb olyan mint amikor haverom elkezdi verni a mellét h egy tuningolt simson jobb mint egy új 250-es Honda VTR250 mert azt otthagyja gyorsulásba meg így meg úgy.
nem kell a nyálverés, mert senkit nem érdekel. attól h orvosira jársz még lehetsz kőbunkó...[/OFF]
szerk: kymcoról meg volt egy sok kilométeres futás teszt egün ott elég jó értékeket mértek kopásilag
meg is van: [link][ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz rayoliviero #7888 üzenetére
Roxon ülök ami ha lazán vesszük szintén olasz
-
golyani
addikt
válasz salieri. #7989 üzenetére
el si felejtheted. a görgők leginkább azt fogják szabályozni h milyen módon éri e la végsebet. könnyű görgő, magas fordulat, ugrós motor; nehéz, alacsony fordulat, lomha. de a végen nem fog változtatni. esetleg kopott szíj és kopott görgők, ha erre gondoltál akkor nem szóltam
-
golyani
addikt
Ferodo fékbetétekről mi a vélemény? elkopott a tárcsám, így abból két új grimeca (olyan, mint a gyári) kerül, meg hozzá új betétek. Aerox 50 az alany.
én vettem gyárihoz hasonló táblás szivacsot párszáz forintért, kijön belőle kb 5db légszűrő.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
Erre hivatkozva 2002 és 2005 között volt digitális műszerfal. ezenkívül a sima aeroxnál csak kmóra van a replikáknál van fordulatszámmérő és olajos/gázos hátsó rúgóstag.
Továbbá kétféle villával lehetnek szerelve: Piolival illetve Kaifával (2004-től). (ez asszem érvényes a hátsó nem gázos rúgóstagra is, de nem vagyok benne biztos)
Ami manuális szivatós az Dell'o'orto ami automata az Gurtner karburátoros mindkettő 12mm torokkal bír.
1997-2001-ig golyós kosaras kormánycsapággyal azután pedig mélyhornyú ferdehatásvonalú (iparis) golyós csapágyakkal szerelték a kormánycsapágyat.
1997-99 között nem volt hátul kapaszkodó.
2003-tól nem kapcsolható a világítás, ha jár a motor akkor világít.
2003-ig 85W-os a generátor azóta pedig 120W
/előző hsz-nél kifutottam a limitből/
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
hivatkozás ott van, abból indultam ki...
van egy fain kis olasz service manualom ami 96-06 közti modelleknél leírja a változásokat variációkat, csak műszerfalra nem tért ki.
egy német boltban a változtatható fényű hátérvilágításra a digitálishoz valót 2003-ig írja az analógot meg 2003-tól.
a motoron minden 99-es?
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz horvathkrisz #21556 üzenetére
nekem 80-on túl szalad a gyári aerox. gps szerint az 73
fékbetétre tipp mielőtt elsikkad?
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
nah nem tudom hol a 85, mert nekem 80-ig van skálázva a műszer, de ha a mutató a km számláló jobb felső sarkánál jár az gps szerint 73.
busman: nem tudom milyen robesz, nekem az aerox olyan 2,7 körül étkezik. 5l-eket szoktam tankolni és olyankor még kb 2 liter lötyöghet az alján.
megrendeltem a grimeca tárcsákat ferodo betétekkel, meg egy halogénes pilácsot . remélem még a héten megjön.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 5x100 6JxR14 ET43 acélfelni (VW/Audi/Seat/Skoda)
- Hyundai HYD-7018B benzines láncfűrész
- Bosch SPI25CS03E, A+ 9 terítékes beépíthető mosogatógép 170.000Ft-ról csak 61900Ft
- Mercedes minőségi gyári alufelni gyönyörű állapotban gyári nyomásszenzorral eladó.
- Új Nitro Concepts S300 székek több színben/futár is
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs