Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
it Az Apple megkért egy bírót, hogy ejtse az USA igazságügyi minisztériumának és 15 amerikai államnak az ellene indított, trösztellenes perét. Azt is megmondták, hogy miért.
-
A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
ph Az új HOME termékek asztali ventilátorként a felhasználókat, vagy külön szellőztetőként például erősítőket hivatottak hűteni.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
golyani
addikt
alátámasztom. gyári fojtatlan állapotba tud nekem 83-at(igaz én 58kg vagyok de nehezebb haverok alatt is hasonlóan megy) kb2,5-et eszik, elől-hátul tárcsa, vízhűtés(50-esnél).
100-as az kb 90-95-öt tud végre de az levegős és hátul dob fék van rajta.
kígyó: akkor rosszul emlékeztem azér írtam 1500körüli árat mert én csak1890-et láttam rajta -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #3002 üzenetére
hát azért szerintem egy gári főtengő ha egy aeroxot(5-6Le körül) veszek alapul az + 3Le-t még elbír.
mert ha rak bele az ember egy tartósabb vashengert(8-9Le körül), ahhoz egy kipuffot egy karbit, kicseréli a csapágyakat, és ha még van pénze vesz hozzá egy variot, ha nincs akkor belöveti hozá a gyárit + a kuplungot is belöveti. ez olyan 115-120(varioval) ha nem vesz variot az olyan 95-100 ezer. csak hát ehhez még jön a munkadíj ha nme ért hozzá az ember.
de ha főtengőt is szertne cserélni az ember az + 20-25.
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
válasz lacka1111 #3027 üzenetére
ez kb olyan mint a riga abból se volt 2 egyforma.
itt két egy forma motoron is másképp teljesít ugyanaza pufó.
dea 2006-os motorkatalógusból bemásolná h mit írnak az 50-es aeroxról vagy 2005-ösből? de cask akkor ha külön említik a 100-astól.
jameg gondolom gyári óra szerint 105? akkor abból vondd le a 8-10%-át.
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #3034 üzenetére
kuplungra nme szoknak fojtást rakni...
szte, is legendák eze ka 100-ak. max saját óra szerint...
én ezeket sose hiszem el. egy gyári 50-es megy 80-85 körül jobb esetben. ha kap egy Leo ZX-et vagy hasonlót akkor lesz belőle max95 ha minden beállítás 100%jó görgőzés kuplung karbi minden. meg egy 50-esre való kipu max 1k rpm-el tolja ki a hasznos fordulatot az meg szerintem nme ad annyival több pörgést habár kituggya. -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #3042 üzenetére
értem. de inkább bocsánatot kérek nem elnézést. mellőzöm az elnézést amióta a gépészek elmondták...
ezekbe na blokkokban inkább a vízpumpa szokta néha meggondolni magát. de az si ritka. ha rendesen használják jó olajjal rendesen beállítva akkor semmi baja nem lesz.
jameg az noormális h kormos a dugóm? múltkor mikor néztem agyertya képet bedugtam a WD40 piros csövét és megkapartam a dugó tetejét és ilyen barnás feketás vmi jött le gondolom korom az helyén van? mega gyertya alján a perem amin a testelektróda van is fekete kormos de a kerámia rész szép barna. -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #3044 üzenetére
étem. köcce.
-
golyani
addikt
váááá ma olyat jót robiGP-ztem isten jó volt és még mondják h a Pirelli gumik kemények meg nem tapadnak olyan jól. pedig 70-el egy sikános kanyart elég jól veszik.
Tud vki konkrét olajat gyári motorba? jelenleg Shell Advance VSX 2-t használok ez olyan 2500Ft/liter. 3000-3200-ig hajlandó vagyok elmenni ha valaki tud ettől konkrétabb olajat. lehetőleg olyan kéne amit Miskolcon egyszerűen be lehet szerezni. hallottam h a Castrol olyanok már nem olyan jók, mint régen.
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
ahaha.
van ez a MOTUL Scooter Power 2t ez direkte verseny robiba van full észter csak hát 4000 ezer litere. a shellnek amit most használok meg 2500.
Motult yamah márka kerben tudsz venni.
neke mis szép barna ygertya de nekem egy picit kellett álítani a benzin-levegő arányon és most szép barna habár az elektróda kát oldalán van 2 enyhe fekete folt.
Mol olajat akkor se vennék ha csak az lenne. szervizes neke mazt mondta h a mol olajak szarok. repsol, shell jó, vagy vegyek a yamahába.
megkérdem majd yamahába h mit mondanak aszonta másik szervizesh shell az jó vagy repsol. -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #3070 üzenetére
nade gondolom hiogyha Xtra szar olaj lenne tiszta dzsuva lenne a gyertya is.
te mit ajánlsz az elhangzottak közül? motul? repsol? shell? -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #3074 üzenetére
és amikor pl az van h ISO-l-egc vagy egd de a mindkettők jaso fc?
akkor melyiket érdemes nézni a japán szabványt: JASO vagy az amcsit:API vagy az ISO-t?
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
én szerintem a helyedben beugranék a közeli yamahába.
ott megcsináltatnám a hűtőjelzőt illetve a tárcsákba lecseréltetném az olajat illetve a hajtóműbe. az TF olaj az kb 1500 körül lehet a hajtóműbe meg 110ccm olaj kell 1 deci olaj meg nem drága. + ugye a szervíz de azért az h átnézik meg lecserélik az olajokat az megnyugtató ha nincs semmi baj. ha meg va nakkor derüljön ki nehogy lehúzza a gatyád vagy nehogy TB karival rakjanak össze.
etnies te mit mondasz az olaj minőség jelölésekre amiket a Shell kapott? jameg olvasd el az egün van egy hír az NRG powerekről!
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
TF= tárcsafék rövidítve.
nem akarok hülyeséget mondani de szerintem a hőmérő nme ott van hanem a hengerben a gyertya mellett oldalt van egy kis pecek és az az. a hűtő alján már csak azért is marhaság lenne tenni mert mire odaér a víz lehűl mert a hűtőbe jobb fennt megy be a víz a hengerből és bal lent távozik és ha mész egy kört és megtapizod a hűtőt jobb fennt forró míg bal lent már langyosabb.
[link]
ilyemi kinézetű egy szenzor és a hnegerfejbe kell tekerni. nme biztosh ez jó neked kérdezd meg szervízbe.
olaj: én fentebb írtam egy Shell olajról aminek elég jók a minősítései. igaz neten félszintnke írjéák de sztem közelebb áll a fullszinthez.
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
válasz a.t.t.i. #3110 üzenetére
de a hővacak nem a hűtő alján van.
most néztem meg és a hengerfejben van! van ott a gyertya mellett egy kiálló vmi amire rá van dugva csatival egy madzag. ha lehúzom és hozzányomo a blokkhoz világít a lámpa. azt nézzétek meg és olyat vegyetek nem a hűtő aljára vmi vackot!!! -
golyani
addikt
fényképezd már le PLS!
lehet h egy inverter akar lenni mert előző tulaj rakott rá neont nekem is ott figyel benne. igaz abba több madzag megy
na vettem ilyen shelles olajat. de kicsit furi. mert neten ezt írják: JASO FD, ISO-L-EGD, API TC.
a flakonon ez van: JASO FC, ISO-L-EGD, API TC. most akkor mivan? neten smi-sínthnek írják falkonon annyi van h szintetikus alapú. -
golyani
addikt
szerintetek ez mióta yamaha???
[link] -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #3163 üzenetére
scarabeonak ott a nagy előnye h nagy a kereke aeroxhoz képest. de h aeroxtól jobb futóműve van az kétlen. jó aerox az elvileg egy sport robi sazl keményebbre van hangolva miegyéb.nekem bejön. kátyúba meg nem kell bele menni. ha meg bele kell menni, bele lehet lassan is.
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
örülök h szereztél gépet. de lehet szivattyú lesz vele mert most talán jan. 1-től rendszámozni kell a smkp-kaz is vagy kpm-re kell vinni őket vagy mittom. viszont ha van jogsit nem probléma.
VRomi:a dugó belső felén mit értesz? a tetejét? az ne mbaj aha kormos. 87 fúvóka jó kérdés! függ a hengertől a kipufftől a karbitól és a légszűrőtől. elvileg az aeroxban ami 50-es gyári kipuval és szűrővel 86-as főfúvóka van benne, ellenebn a karbi csak 12mm-es. -
golyani
addikt
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #3182 üzenetére
hát nekem meg olajosa az a cső ami a szűrőből megy a karbiba. úgyhogy akkor is visszaköp. minden motor visszapofázik kicsit, de csak addig amíg mozog a tolatyú h egyhelyben van akkor nme köpköd.
-
golyani
addikt
''kutyám szétszedte a szivacsot'' hehe no comment. ha én szerelek elzavarom a kutyát. egyébként a motor biztos örült neki h szűrő nélkül ment! a légszűrőnek is van egy olyan hatása h csinál egy kis vákumot ergo ha nincs rajta nincs vákum rendesen nincs ami szívja az anyagot. pedig ott vmi eltörött. a tünetek olyanok mintha nem kapna elég benint! jól tetted vissza súber tűt?
-
golyani
addikt
hát szerintem ez ilyen... megmivel 98-as vagy 2000-es így lehet h a mechanika is kopott kicsitt iletve lehet h az segíteni vmi ha tudnál bele egyk is vmi keőanyagot juttatni. esetleg egy , spirál cserét megl heet próbálni az hlassan reagáll azzal ne mtudsz micsinálni nkemis ilyen pedig enyémn egy éves. ha meg húzom és 50-nél elengedem még felemgy 52-ig.
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #3213 üzenetére
lánckerék? mivel kűdöd te?
nek mamikor 90-et mutatna ah lenne odáig számozva ott valósban 93-al megyek. sztem a 2,5-2,7-es fogyasztáshoz jóóó.
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Linux kezdőknek
- Facebook és Messenger
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest