- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Alig három hét múlva jön a következő The Future Games Show
gp A stream adás alatt számos új bejelentésre számíthatunk a leleplezett játékok friss részletei mellett.
-
Élesíti a pokolpengét az új AMD Software
ph A 24.5.1-es, WHQL aláírással rendelkező szoftvercsomag az AI-ra is rágyúr.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
golyani
addikt
válasz Gergello #4847 üzenetére
hidegen füstöl mindegyik 2t. milyen olajat raktál bele? figyelni a lámpát kell ami jelzi h felfőtt a víz. világít megállsz megvárod míg lehűl és valahogy hazajutsz akár több megállásla is majd hibakeresés. de elég ritkán van vele gond. ellenőrzésen nézesd meg olajadagolót esetleg ha melegen is füstöl.
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #4850 üzenetére
nem kell oda 3k fletti max aluhengerbe vagy erősebb vashengerbe.
gyári motorba tökéletesen megfelel a félszintetikus is.mod: arolt azonnal engedd le belőle, mert az egy szemét. simson-ba meg MZ-be elmegy de én abba se tenném. minősítést kell nézni egy robeszba legalább JASO FC, API TC ISO-L-EGC vagy EGD kell. pl: MOL Sprint 2t, vagy SHell Advance VSX 2T, Repsolnak van direkt robogó olaja, Motulnak is.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #4866 üzenetére
egün létezik hozzájuk 70-es henger asszem.
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #4883 üzenetére
hát sztem evidens h már a 80-ashoz is új tengő kell + vezérműtengely...
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #4885 üzenetére
Stage6 Street vashenger vagy DR Evo vashenger meg hozzá vmi pufó monduk Gianelli Reverse, Polini SPC, meg egy főtengő+csapágyak. ja meg vmi jobb fajta kuplung. nah vmi iylesmit én is bevállalnék
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #4892 üzenetére
hát egyik srác rakott össze egy roxot: DR EVO+ amiket írtam. és aszondja h olyan 3,5-4 körül eszik és valósban megy 80-90 körül, ha jól emléxem. de még járatós neki a vas
főtengely is attól függ hány klóméter van benne és milyen állapotú. mert lehet h a gyári is elmegy az erősebbb hengerrel de sztem idővel tuti cserélni kellesz. -
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #4895 üzenetére
a zanyag használatközben is alakul szerkezetileg tehát ha kap egy nagyobb hangertől nagyobb igénybevételt, gondolhat egyet és reccs. lehet h még a 10k km-t futott tengő a gyári hengerrel elfut még 20-at de ha rápakolsz egy nagyob hengert lehet nem fut el csak pár ezret.
továbbá az alsó tűgörgő is elkophat. -
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #4897 üzenetére
de állítható a motoforce kuplung nem? miután megcsiszolgattad a pofákat és mentél 2 kört teljes felületükön fognak??
ha keményebb a kontrasztrúgó, akkor jobban feszíti a szíjat, nagyobb fordulaton fog dolgozni. olyasmi a hatása, mint a könnyebb görgőnek.[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz -X360X- #4920 üzenetére
2005-ös Yamaha Aerox YQ50 ezüst-piros.
alattam eszik kb 3 litert, megy 70-75-öt(innkább 70), tetszik szeretem. van benne 91xxkm lassan ékszíjcsere + sztem görgőzök is.
jól gondold meg ezt a 70-es dolgot mert le kellesz rendszámoztatni aztán beleköthetnek...
általában olasz minarelli blokkal mennek a robik. pl malaguti f15, aerox, benelli 491, SR-ek 2000-ig. MBK nitor = aerox. az EU-ban lévő aeroxokat is az MBK rakja össze.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #4931 üzenetére
cserélt főtengőt, variot, kuplungot, csapágyakat, karbit komplett motortuning volt.
-
golyani
addikt
és pl paskolás hogy megy? mert autóra oké h váltani kell jegyet de robogóra vagy motorra?
-
golyani
addikt
semmit nem csinál. esteleg egy kis kokszot max..
-
golyani
addikt
fékbetét kell az Aeroxomba. előre hátra. 9400km alatt megettem a gyárit...
EBC-re gondoltam? vélemény vagy tapasztalat vagy vmi? -
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #4989 üzenetére
passzolom. azt tudom h a 2 első varió tárcsa között a távtartó gyárilag pontosan 4mm(fotót is tudok mellékelni róla igény szerint), de én még nem szedtem szét a témát itthon légkulcs hiányában.
fék: én pirelli Evo gumit nme tudok elől tapadáson túl fékezni60-ról satufékkel is inkább visít mint a barom de nem csúszik csecse gumi szeretem
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #4992 üzenetére
frászt.
gyári motorban a folytás azt jelenti variónál h a két első kuplung tácsa közt van egy 4mm-es alátét a csapon ami csúszkál a mobiltárcsa.
szervízbe is légkulcsozott a csávó.fotózhatod de én ezt még nme láttam szétszedve. kérdezz rá egün!!
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz runner 125 #4999 üzenetére
helyesbítek. max 80. avgy óraájuk szerint 80-85
fogyasztás sok minden függő 3-4 liter az létezik inkább 3.
-
golyani
addikt
válasz Tothgera30 #5038 üzenetére
lehetett keréken 21 de az nem vashenger hanem alu...
ha vas akkor keréken 10-11 és kb 100-as vég. -
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #5042 üzenetére
nem akadok én...
végülis fékbetét mind1 bementem kezembe nyomta a boltos a GoldFren S3-as pofákat h ez van. előre hátra 9400-ér, mondom hájó lesz ez úgyhogy most várok h száradjon kicsit és szerelek
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #5044 üzenetére
előző gári brembo volt. ez meg goldfren s3- fém fékcsövek vannak nekem is. fékhatás egyelőre katasztrófális ugyanis pofa kb fele felületen fog. majd összekopik és jó lesz. hátsót egyelőre nme raktam be mert vmivel meg is kell állni
-
golyani
addikt
válasz bendeguz 76 #5118 üzenetére
igaza van amúgy. az oké h 80-nál csal 10-et(nek ma rox ennyit csal), de abból 100-ra lehet 15-20-is. ett kllégának is már 110-120-nál jár a mutató és még 100-al se megy...
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #5145 üzenetére
nekem is mivel egy 2005-ös ezüst-pirosat hajtok 5km híjján 10k km-el, gond nélkül, 2,8-as fogyival és 70-75-ös végsebbel.
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #5147 üzenetére
enyém tuti h töretlen mert szalonból hoztuk és csak én hajtom. festéket bibiztem meg néhol bambaságból. Óra szerint az enyém 80 fölött van melegben hidegben meg 80.
-
golyani
addikt
válasz --TIKI-- #5164 üzenetére
SOKSOKSOKSOKSOKSOK.
De regelj egüre ott több a tapasztalat. én 50-esre Gianelli Extrát, Laser Xpro-t, Leo ZX vagy RR -t tennék. S6 prorep. 70-es vasra, gyengébb alura jó, de 50-es re sok.
itt az egüboltból kimásolva adolog:
Egy nagyon erős és nyomatékos Mid Race kipufogó, aluminium sport hengerekhez ajánlott !
50ccm gyári hengerhez nem használható, ennek itt a bizonyítéka!
[link] -
golyani
addikt
miért szted egy új leo ZX mennyibe kerül? 35 ezer krómozva már 40. a proreplica meg 34-36.
ha azt néued ne mis drága. kivi vok milyen kipuffot veszel 17 ezerért. egy alap kipuf 30k és innetől megyünk fölfelé. a yasuni C21 már 83k igaz ez már teljesen más kategória.kiufogó a 2T motor lelke.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
-
golyani
addikt
nekem is nyikorog a fék de ha sportosra veszem a dolgot és rövid féktáv nagy fékezéssel akkor nincs hangja cask amikor hosszan fékezek... asszem megejtek ma egy légszűrőtisztítást de légszűrőspray hiányában sima sűrűbb motorollajjal kezelem. nekem 2,8-3 körül eszik a gyári aerox 10k km-rel óra szerint 80-85-ös véggel ami kb 70-75 valósban.
tárcsát én hígítóval áttöröltem egyszer meg zsíroldós szerrel. aceton is jó. nekem még azt produkálja h amikor megyek egy idő után elkezd ilyen nyekergő hangot adni és nme tudom h mi mert hol előjön hol nem sztem ez is a fék lesz...
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
motorrevübne volt teszt összegzem neked amit az Aprilia One-ról kell tudni:
azt írják h kétüteműhöz képest kevéske a 2szelepes 50-es 4tellenben olcsó. mellékutcákban és dugókban jól jöhet. lábak pakolásához nincs túl sok hely de ha nem óriás az ember így szemre el lehet rajta férni jól. hát igen a kisköbcentis 4t-k ne merőgépek habár itt 4,2Le-t írnak rá. -
golyani
addikt
deknit levesz. első variótárcsát megfog és megmozgat h lötyög akkor kuka.
-
golyani
addikt
3 liter körül inkább alatta 1-2 decivel vegyesben használva.
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #5364 üzenetére
70-75-öt és akkor rendben vagyunk
-
golyani
addikt
válasz bajnokpityu #5380 üzenetére
óra szerint 80-83 kb csak 80-ig van skálázva.
útszéli radar a 80-ra azt mondja h 70.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
fogyasztás használat és pilóta függő. én pl 2,8-ból járok a gyári aeroxal, igaz valósban max 75 körül mehet. viszont hogy honnan szednek az emberek ilyen 6Le-ket...
-
golyani
addikt
válasz kételkedem #6584 üzenetére
vagy az aerox vagy bármelyik hosszú minarellis motor. jók még a piaggio blokkos motorok. érdemes megnézni a fentebb említett F12/F15-öt, SR-t(van belőle injektoros is meg karbis is, állítólag a morini blokkosak nem olyan jók), aeroxot, yamaha slidert(ez levegős) piaggio NRG-ket,gilera runnereket(ezeknek ha jól tudom zsíros a villájuk, nem olajos). én legalábbis ezek közül válogatnék
más valvoline durablend scooter 2t olajjal van vkinek tapasztalata? most vettem egy flakonnal 2200 péz bele is öntöttem eddig jó. igaz keveredett egy kis shell advance VSX-el de nincs baj, habzás vagy ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz runner 125 #6606 üzenetére
tudtommal már él a dolog.
-
golyani
addikt
válasz Tothgera30 #6802 üzenetére
én lehet tudnék aprilia RX 50-es 6 hó garival nagyon kevés km-rel 2008-as kihasznáaltlanság miatt adják el és eléggé áron alul. ha érdekel privizz rám.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen