- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- Milyen TV-t vegyek?
- A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
Hirdetés
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
golyani
addikt
válasz ludsimon #60813 üzenetére
Az aerox is karbis. De 20 fokban is és 40 fokban is túllendül a 80-as óráján. Ekkora eltérés nem normális (gondolkodjunk már mielőtt leírunk valamit) (no offense), nem is lehetne az (ugye arról lenne szó, hogy a levegő hőmérséklet változásával változik a sűrűsége (kg/m^3) így az egységnyi térfogatba eső oxigén mennyisége is változik de ez a változás 20°C (1,2041) és 35°C (1,1455) között kb 5% ). A jelenségnek van megoldása is, tudtommal ezért van a fűtött karbi, ilyenkor a vízhűtéses motornál 2 cső viszi-hozza a vizet a karbi motor felőli torkához (léghűtéses motornál passz). 1-2 km/h végsebességben beleférhet, de ennyi nem. Bele kellene nézni a karbiba, milyen fúvókák vannak benne egyebek, meg jól át kellenes mosni meg fújni kompresszorrral, és utána beállítani.
-
golyani
addikt
válasz ludsimon #60831 üzenetére
Persze, mert ki tudja kicsoda, milyen karbit rakott fel a robeszra és abba mekkora főfúvókát rakott. Ezért kell kitakarítani, mert lehet tiszta retek (nem látom, de általános ajánlat), utána megnézni mi merre hány méter és ha kell (nem kötelező, opcionális) akkor cserélni. Szóval nem cáfoltam meg magam, csak a te olvasatodban.
Ahogy Den is írta kihegyezett dolgokban 5% is jelentős tud lenni. De egy hétköznapi közlekedésre tervezett, gyártott eszköznél ez nem feltétlenül az. Közben találtam egy másik forrást amibe leírták szépen h 1°C emelkedésre 0,07%-ot csökken az levegő oxigén tartalma. Tehát korrigálom magam 15°C különbség az 1,05% oxigén koncentrációbeli változást jelent. Jó ebbe még beleszól a páratartalom is de az is max 0,5-1% (35°C-on). Tehát összességében max 2% körül lehet a difi csupán a levegő hőmérsékletét figyelembe véve.
10 éve nyúzom az aeroxot, új korától végig saját kezűleg szervizelve, haveri körben is van/volt más kismotor, így egy hangyányi tapasznyalatom van. Plusz mérnökként még érdekel is a dolog. Ha meg valamit nem értek/tudom, akkor utána nézek és csak akkor kezdek magyarázni ha az illető tényleg tévedett (mert amúgy szeretek belekötni az élő fába is, de ok nélkül nem teszem).
-
golyani
addikt
Nah tényállás forog fenn az Aerox-szal:
- hazaértem melóból minden fasza, még rá is indítottam pöcc röff
- 1,5 óra múlva indulok a világnak indító meg se nyekken, féklámpa harmatos index kigyullad halványan és úgy marad. Ez eddig halott akkura utal, amit tudtam mert 1-1,5 hét állás után már nme bírja megtekerni rendesen az önindítót.
- ráakasztottam egy töltőt, töltést nem nagyon vette, úgyhogy kuka.Új kell.
- de akku nélkül rámértem a töltésre: alapjáraton 8-9V, kicsi gázra (amire épphogy megindul a kerék) 14-15V, majd magasabb fordulaton leesett ismét 8-9V tájékára.
- ha jól értelmezem a dolgot, akkor a fesszab lényegében az akku töltésért felelős illletve azokhoz a fényekhez van köze amik mennek akkuról is (index,féklámpa,duda,olajlámpa) ->ebből következne, hogy halott a feszszab
- ámde! fordulaton jól világít minden (index,fék), egyedül talán a duda rekedtes kicsit.
- a fényszóró és helyzetjelzők meg direkt a generátorról kapják az ampert (azok gyújtás nélküli rugdosásra is felpislákolnak.Aki tud valami okosat ne tartsa magában . De nekem gyanús, hogy haldoklik/meghalt a feszültség szabályzó is
-
golyani
addikt
válasz Tarisznyarak #61405 üzenetére
csapágysúrlódás, szimmering súrlódás. nekem is csinálja a rox, normális jelenségnek számít.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
A légszűrőt én 2T vagy motorolajjal locsolom meg kicsit utána meg jól meggyűröm párszor, hogy mindenhova egyenletesen jusson.
-
golyani
addikt
válasz Tarisznyarak #61594 üzenetére
hát a legtöbb Robesznál írják a JASO FC/API TC minősítést. Nálam jelenleg Repsol Moto Scooter 2T a befutó.
-
golyani
addikt
válasz enginev3.0 #61678 üzenetére
rendes kipuff+karbi mellett sztem nem sokat bírna egy új.
-
golyani
addikt
1,5-1,6b-on használom az Aeroxot, annyi a gyári. A 3bar sztem nagyon kemény.
Új hozzászólás Aktív témák
- Parfüm topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- War Thunder - MMO Combat Game
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Túra és kirándulás topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Politika
- További aktív témák...
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest