Hirdetés
-
A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
ph Az új HOME termékek asztali ventilátorként a felhasználókat, vagy külön szellőztetőként például erősítőket hivatottak hűteni.
-
Ismét elhalasztották a Life by You korai kiadásának megjelenését
gp Jövő hónapban indult volna az early access, jelenleg azonban nem tudni hogy mikor debütál a játék.
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
golyani
addikt
válasz runner 125 #37463 üzenetére
Köszi!
Még a gyári matricákat kéne beszereznem valahonnan, vagy legyártatnom. meg a szakadtakat kicserélni.
-
golyani
addikt
válasz Kolondrum #37489 üzenetére
van. csak levettem pár éve mert szúrta a szemem. esőbe meg csak akkor járok amikor elkap valahol. de amikor fent volt akkor is magamra húztam a permetet. így mondjuk a kerék is ver fel valamennyit.
nálam ilyen az indulás nyáron reggel:
beindítom, automata szívató megy, kinyitom a kaput, pici gázzal kiállok mire bezárom a kaput a szívató lejár, sisakot kesztyűt felveszem és indulok. ilyenkor az első pár száz métert 30-al teszem meg, mert nagyobb gázra még bedarál, utána 50, majd amikor kiértem a faluból ami a csövön kiférköszi!
nekem a pirelli EVO atom biztos, hidegen, melegen fix, jól érzékelhető csúszás határral. nem lehet, hogy egy picurka levegőbuborék van a fékben és az szórakozik veled?
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz golyani #37509 üzenetére
nem tudtam már 2x-ra szerkeszteni ezért így:
tavasszal, illetve ősszel amikor hűvösebb van, akkor alapjáraton hagyom pöfögni 1-2 percet.
Tothgera30: egyszer elkezdtem keresgélni webshopokban, de csak régebbi matricákat találtam, pont ugyanilyet nem. lehet egyszer rákérdek az importőrnél.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
nah megtankoltam a vasat. olajjal . ha már 30-nál gázt húztam akkor is felvillant az olajlámpa 1mp-re kb. bő 7,5dl repsol moto scooter ment bele. km állás 23500. 2 tankolás után megnézem bele megy a maradék 2,5 deci.
-
golyani
addikt
Goldfren S3 alég jó csak elfogy tőle a tárcsa egy idő után . konkrétan gyári brembo majd utána goldfren s3 kb 9-9 ezer km-t ment mindkettővel és kopás határ alatt volt a tárcsa. most grimeca tárcsák és ferodo AG betétek vanakn. eleinte nyikorgott, de egy múltkori esős menet után elhallgatott. és jóól fog
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz sifu91 #37864 üzenetére
nekem elkezdett csepegni az aeroxon a lendkerék fedélnél a víz valahol 18-19 ezer km tájékán. szétkaptam láttam tengely berágódott a szimeringnél aztán ott elkezdett szép lassan szökni a víz. rendeltem egy asszem motoforce felújítószettet. szépen összeraktam azóta 5000km van benne, piros fagyállóval bekeverve.
-
golyani
addikt
na majd mondok nektek fogyasztás értéket, tegnap tankoltam tele kecskét, köv héten lesz adatom. 26310-nél tankoltam, csak hogy emlékezzek rá .
-
golyani
addikt
válasz golyani #38018 üzenetére
nah 23875-nél, azaz 244km-re tankoltam ma 5,92L-t. ha erre rászámolok a sebesség alapján 10% csalást akkor az 219,6km. így kapok 2,695L/100km-es fogyasztást. város vidék vegyesen sokszor padlózva.
és most látom, hogy a múltkor elírtam az nem 26310 hanem 23631 .[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
nagyon esedékes az új vario, úgyhogy kérdezek:
mivel járok jobban? Polini Speed Control (241.301 cikkszám) vagy malossi multivar (517075 cikkszám) ? az alany egy gyári aerox.
-
golyani
addikt
nah megrendeltem egy Polini Speed Controlt meg egy fix tárcsát. kíváncsian várom mit fog mutatni beszerelés után . elméletileg holnap a kezem ügyébe is kerül.
-
golyani
addikt
nah bekerült a Polini Speed Control, 4,9g-os görgőkkel. el is megyek egy tesztkörre. de gyanús nekem, hogy picit nehezebb kéne. két következő lépcső van 5,1g és 5,5g de az 5,5-es szerintem már nehéz lenne. majd tesztkör eldönti .
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz Dealer95 #38775 üzenetére
speed controlhoz elméletileg nem jár csak kuplung rugó, de azokat nem raktam be. fordulatszámról lövésem nincs, mert nincs ford. szám mérőm. érzésre állítok. a motorom minden gyári (12-es karbi...).
nekem gyári varioban 15*12-es görgők 5,5g-osak.
most a poliniben 4,9-esek vannak. vagy holnap, vagy hétfőn igyekszem szerezni valahonnan 5,5g-os 16*13-as görgőket. és majd akkor tudok kombinálni magamnak 5,2-t (3db 5,5 és 3db 4,9-es), illetve tudok full 5,5-el tesztelgetni. szíjam az gyári méretű.
a gyorsulásom az sokat javult, még arra gondolok, hogy nem futnak ki rendesen a görgők. lehet kikapom majd az alátétet a fixtárcsa elől és teszek úgy egy próbakört.
-
golyani
addikt
nah bejártam a környéket és 6g-os görgőket kaptam valami tajvanit, gondoltam üsse kő egy próbát megér. megérte
mivel a 4,9-es görgők is kifutottak rendesen így az áttétel ugyanaz, tehát a vége is ugyanaz( 68-73 szél és út függő). szépen egyenletesen húz, de alacsonyabb fordulatszámon dolgozik. nekem tetszik. titkon reméltem egy kicsit nagyobb végsebességet, de hát ez van.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz Kolondrum #38783 üzenetére
hát ha én húzok egy jó 1/3-ad gázt akkor egyenletesen gyorsít egészen óra szerint kb 60-65-ig. fél gáz az 70-72, nyél gáz meg a 80-an túl. de elindulásnál, hogy kicsi, közepes, vagy nyél gáz az mindegy, mindig egyenletesen gyorsít a polinivel, mind 4,9 mind 6g-os görgővel.
szerintem meg is ette a szíjat ~2ezer kilométer alatt, ami mondjuk kicsit valószínűtlen, de a nyár elején beszerelt rms szíjon alig mérek 16mm szélességet...
én meg úgy járok mindig ahogy jól esik. de általában ilyen fél gáz környéke, padlón csak a hecc kedvéért néha , na meg ahol muszáj.
ha 50ről nem indul, de 40-ről igen, akkor ott valami beállítási baki van. nekem most mindig, mindenhol ugyanúgy húz.30-ről is 40-ről is, 60ról is, de még tán 70ről is ( óra szerint persze)
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
ejtette nekem is a fordulatot de engem rendkívül idegesített, mert tudtam, hogy azért van, mert rossz a vario. ez meg egy robogó, az a lényeg, hogy nincs váltó, de van CVT, most lehet itt jáccogatni a gázzal, egy rosszul beállított vario mellett de minek? ha 50-el akarok menni akkor felgyorsítok 50-re és addig engedem vissza a gázt amíg megtalálom azt a gázállást amivel tartja ezt a sebességet.
[ Szerkesztve ]
-
-
golyani
addikt
válasz barack1997 #38819 üzenetére
tessék itt vannak egy totál gyári motorra vonatkozó adatok.
-
golyani
addikt
emberek! mi a gyári szíjmérete a hosszú mina blokknak? csak mert találtam három értéket is: [link] és még a webshopokban található 16,5*747. a gyári szíjat lemértem 10k km után ~755mm hosszú. ha lehűl a blokk megmérem a most benne levőt, aztán egy cserét eszközölök a régire, mert gyanús nekem, hogy az rövidebb.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
nahát akkor napi tapasztalat:
- RMS szíjat többet az életbe nem veszek. az elméleti 747mm hossz helyett kb 770-et mértem, illetve a 16,5 szélesség ~2-3000km után 15,8mm.
- visszaraktam a gyári yamaha szíjat 10k km-t futott és még 16mm a hossza meg ~753mm, illetve beraktam a 0,5 helyett egy 0,8mm-es hézagolót a fix tárcsa elé. az eredmény az lett, hogy másik szíjhoz képest találtam még 3-4km/h-t. így a korábbi 68-72 helyett ma 72-75 körül mértem android speedometerrel. -
golyani
addikt
válasz urbanjozsi #38889 üzenetére
szivároghat a légtelenítő csavar is akár, illetve a dugattyúknál is. vagy még a két oldal illesztésénél, de az durva lenne.
-
golyani
addikt
válasz korpicschess #38974 üzenetére
azt azért tegyük hozzá, hogy ahhoz már jóval könnyebb görgőt kell használni. nekem 4,9-el is is teljesen kifutott, úgy mint 6-al. a 3,6-ot nem próbáltam, de lehet az már nem szalad volna ki teljesen.
-
golyani
addikt
válasz balazs1011 #39294 üzenetére
keményíteni akkor fog ha kompresszió esetén is csillapít. de egyes kerékpár boltokban lehet kapni dl-re teleszkóp olajat, ha van kedved kísérletezhetsz.
más: minarelli fekvő vizes blokk. az indítómotor nagy fogakereke egy tűgörgős kosáron ül. erre van ráapplikálva a szabadonfutó. a fogaskereket konkrétan semmisem pozicionálja oldalirányú mozgásban. nekem meg random sebességeknél valami elkezd "fémessúrlódóscsilingelős" hangot hallatni. ujjal böködve picit tud mocorogni ez a fogaskerék. [itten látható a dolog] szétszedtem, de érdemi kopást nem láttam rajta, talán annyi, hogy a tűgörgős kosárral helyére rakva radiláis irányban játéka van. de a grögők meg a futófelületek sem kopottak. ötlet?
-
golyani
addikt
ékszíjakban otthon van valaki?
a problémám ott van, hogy gates szíjaknál van egy cikkszám a csomagoláson meg magán a szíjon, de a kettő nem egyezik. a papíron 21302 szerepel, a szíjon meg 20302. a névleges szélességnek 16,5-nek kellene lennie, de 15,8-15,9-et mértem. katalógusban ilyen 20302 nem létezik.
-
golyani
addikt
italmondoról szokott valaki rendelni, tapasztalatok érdekelnének. Találtam ott gyári ékszíjat, igaz drágán, de nincs kedvem rizikózni az tuti, hogy jó lesz.
-
golyani
addikt
válasz Debilon #47838 üzenetére
Én valami olyasmit olvastam, hogy a töltés szabályzó fekszik meg a ducati energia-féle gyújtásoknál, nem tudom ez egy és ugyanaz-e a feszszabályzóval.
A tegnapi Italmondos rendelésem ma délelőtt meg is érkezett. Mitsuboshi szíjat be is pakoltam a gépbe. A tapasztalatok az alábbiak:
- tényleg 16,5mm széles, nem úgy, mint a Gates amiből végig mértem az összeset a boltban és mind 15,8-16mm között szórt.
- a régi szíj amit vario cserénél raktam be (kb a már akkor is kopott(16,1mm) gyári Yamaha szíj volt ami mostanra 15,8-ra fogyott
- az új szíjhoz kellett egy szélesebb hézagoló (1mm->1,3mm)
- illetve a bent lévő 6g-os görgők amik eddig jók voltak, nehézzé váltak , így bekerültek a variohoz kapott 4,9-esek.
Az eredmény az, hogy a gyorsulásom jobb és egyenletesebb lett és a végsebességem is javult valamelyest . Hosszútávú tapasztalatokról később. Kíváncsi leszek változik-e a fogyasztásom a könnyebb görgőkkel.[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
kaptam egy 80-as szöget a hátsó kerékbe, gumisnál kaptam a helyére egy gumikukacot. eddig telejsen jó a cucc, valakinek van vele tartósabb ismeretsége?
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
ami nekem van töltőm, azt ilyen zselés akkuhoz vettem még régebben azzal töltöm a motor akksit is. mondjuk én ráakasztok egy multimétert aztán nézegetem a feszkót.
-
golyani
addikt
nekem 2,6-2,8 körül eszik a 2T aerox, azért ez annyira nem rossz . meg szezononként kb 2 flaska olaj.
tsigalko87: nem kopott a szíjad? hasonló volt nekem is a kopott szíjjal + 6g görgőkkel, de erre csak azután jöttem rá, miután kicseréltem a szíjam újra. akkor a 6g-sek nehezek lettek és 4,9-esek voltak itthon, azzal nagyon patent lett.
[ Szerkesztve ]
-
golyani
addikt
válasz wharfedale #48457 üzenetére
azért a ZX sem teljesen üres
-
golyani
addikt
válasz wharfedale #48488 üzenetére
itt látható, hogy a konfúzorban van még egy perforált lemez+ mögötte gyapot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- TCL LCD és LED TV-k
- Ukrajnai háború
- Politika
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen