- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Projektor topic
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
2024 - Íme a 20. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között érkezik a Ghost of Tsushima PC-s kiadása.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rayoliviero #116000 üzenetére
Hiaba is rantanad felfele :D
Az elso villa kirugozasaval kell felvenni kerekre, nem izombol, meg gazzal, szoval... :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
rayoliviero
veterán
válasz Topiccsendőr #116002 üzenetére
Na, eddig ezt nem tudtam.
-
imrufo
tag
válasz rayoliviero #116000 üzenetére
Hali!
Szerintem az R6 fogaskerekei nem kompatibilisek a Gixxerrel.
A hátsó lánckeréknél 3 fog különbségtől hosszabb lánc kell.
A kisebb első lánckerék jobban zabálja a láncvezető gumit.
A km óra csalni fog, nem is keveset. Kell hozzá egy SpeedoHealer, ha közúton közlekedsz, és azt akarod, hogy jól mérjen az óra.
Szóval egy egyszerű leáttételezés belekerülhet 50-100 rugóba.
(amúgy én 16-43, vagy 17-45re váltanék, ha a gyári 17-42)
Ha mindez csak az egykerekezés miatt kell, akkor meg tök felesleges kiadás.
A 750-es egyesben, kettesben is jön kerékre gázra is, meg kuplungra is.
Valószínűleg túl alacsony fordulaton próbáltad, ha nem jött... -
imrufo
tag
válasz rayoliviero #116005 üzenetére
Legyen igaza a szerelőnek, de szerintem az R6-ra 520-as szett kell, a Gixxerre meg 525-ös.
Mindegy, ezt majd kimatekozzátok.
Nekem a gyári 17-39 helyett 17-43 van a motoron. Ezzel 100-nál 120-130 körül volt, 200-nál olyan 260 körül, a végsebesség meg kb 330 volt ami amúgy 270. Plusz a megtett kilométerek is jobban pörögnek.
Amúgy meg nem történik akkora csoda, mint ahogy az ember elképzeli. Jobban megindul a gép meg minden, kellemes is, de pár nap alatt úgy megszokod, hogy azt se tudod milyen volt gyárilag. -
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #116000 üzenetére
Mert ha egyformán változtatsz geometrialig helyén marad minden, nem változik a tengelytáv előre vagy hátra.
Plusz nem kell a lánc hosszával se variálni.
Jah akkor érthető miért azt ajánlotta, attól szabadulna...
Bár nem hiszem jó lenne r6 lánckerék gixerrreAmúgy tudsz kerekedni vagy most kezded a próbálgatást?
Kuplunggal még a 600-is feljön, szóval a teknikád nem az igaz.A csuklasztás még 7000-nél elcsukod a gázt majd újra rádod(teló kirugozósával egyszerre) fel kell jönnie.
A szerelő hülyeséget beszélt a hátsó lánckerék kialakítása egy yamshával sem egyezik, az első is csak a TDM-el ha minden igaz.
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Micsurin
nagyúr
-
rayoliviero
veterán
válasz Czimby #116007 üzenetére
Okes, rendben.
Most probalgatom. Láttam egy YouTube videót és ott azt mondtak, hogy a kuplungot gyorsan nem szabad kívágni, lassaban kell kiengedni. Kösz a tanácsokat. Majd kipróbálom.
Hat akkor ezt rosszul mondta. És nem mondta, hogy a km óra ilyen sokat fog csalni. Ami jó nagy szívás. Ramsozni amúgy nem akarja a fogaskereket, pénzt se kér ilyen dolgokért, csak minimális munkadíjat, mert az ő is ingyen kapta. Szóval azért akarta azt, hogy ne fizessek érte fölöslegesen, ne kelljen boltban megvennem. Nem az a lehúzós szerelő.imrufo: Ha nem történik nagy csoda, akkor annyit nem ér az egész. Több a szivas miatta.
[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #116010 üzenetére
Csak egy pillantra kell belehúzni a kuplungba(nem is kell tövig behúzni a kart) és közben gázfröccsöt adni.
Ezt ki kell kísérletezni mikor mennyire indul meg az eleje fölfelé.
(Ha így veszed fel annak kurvajó hangja van )
A becsuklasztós kíméletesebb a kuplungkosárral és lánccal szemben,
ott még jobb ritmusérzék kell és neked is bele kell kicsit rántani.
A lábad legyen a fék fölött és ha sok a keró lépj bele a fékbe, hogy ne csapjon hanyatt.
Jah meg ne mássz rá a tankra, csússz hátra az ülésben.
És a lényeg vegyél egy DRZ-t vagy hasonlót azzal tanulj meg, mert egyszerűbb és ha esetleg törik sokkal olcsóbb. + a szántásban puhább hemperegni mint az aszfalton azt mondják
Én se tudok kerekezni amúgy...
Kismotorral orba-szájba csináltuk, nagymotorral nem erőltettem.
Volt supermotóm azzal mondjuk minden gyorsításnál emelkedett a kerék, biztos valami futómű baja voltHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
rayoliviero
veterán
válasz Czimby #116011 üzenetére
Okes, köszi a tanácsokat.
Ma ezt láttam meg Marketplace-en :
Ezek közül van értelme valamelyiknek? A fokozat kijelzot azt valószínű megveszem. Gondolok még a Power Commanderre és a sport legszurore. Ez utóbbi kettő mennyit dob a teljesítményen? Sportkipufogo az van a motoromon (Yoshimura).
[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #116012 üzenetére
Egy dob nem sokat ad az erőhöz.(2-3paci)
A pacik a rendszertől jönnek.(Lemömlőtől)
Ha teszel teljes rendszert akkor van értelme igazán a commandernek meg szűrőnek is.
Azt, hogy mennyit hoz tippelni lehet, de 8-10 ló jó eséllyel összejöhet.
Ami fontosabb, hogy a középtartományban ettől nagyobb teljesítmény növekedés is lehet és ugye általában ott használod a gépet. Ráadásul a motor reakciói is pozitív irányba változnak.
Ehhez viszont profi padolás kell, szóval AGO vagy Végh Jani. Ami még kb +50e Ft
JAh a sportszűrőt majd gyakran kell takarítani(max:3000Km) mert ha telítődik retekkel utána már szépen engedi be a motorba a dzsuvát...Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
rayoliviero
veterán
válasz Czimby #116013 üzenetére
Akkor ezek kilove.
Most beszéltem egy ismerősömmel. Azt mondta, hogy nyomásmérést érdemes csinálni a hengerekben, ha jó injektor szinkron, ha nem szelephézag ellenőrzés. Ezekre 30-at mondott, ha csak injektor szinkron akkor 10000 Ft.
Kettesben hatezernel gáz vissza és racsutkaztam, semmi. Kuplungot is behuztam közben, úgy is próbáltam, semmi. Vagy én csinálom rosszul, vagy a
motor esetleg nem lehet legyengülve? Ez merült fel bennem még. Gyorsulni amúgy nagyon gyorsul. De összehasonlítási alapom az nincs, mivel előtte 250-es volt.[ Szerkesztve ]
-
Czimby
addikt
Ha valaki valahol belefut ilyen GiPro ATRE fokozatkijelzőbe kérem szóljon!
Csak ATRE érdekel és piros vagy sárga kijelzős! (S01 tipus tehát Suzuki-hoz)Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
energy4ever
addikt
válasz rayoliviero #116014 üzenetére
Nalam ha 1-esben megyek tiltason, es ugy rakom kettesbe kuplung nelkul, akkor megemeli az elejet. Pedig csak 125-os. Epphogy nem lehet 1-esben, es 2-esben csak gazzal felemelelni, belekell kuplungolni.
A 250-est sem tudtad felvenni egykerekre? -
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #116014 üzenetére
6000 kevés 7000 fölött csináld.
Amikor bekuplungolsz a fordulat 10 körülire felugrik nem?
De inkább nem biztatlak nehogy pofára esés legyen belőle.
Injektor szinkron??? Azt takarítani kell max.
Szívócső szinkron lesz az amire gondol.
Hullámzik az alapjárat, hogy szinkronizálni akar?
Mert ezeknél már kb csak alapjárat környékén számít a szinkron.
Ha nem ismert az előélet mindenképp kell szelephézagot ellenőrizni,
ha cserélgetni is kell lapkákat meg megcsinálja a szinkront is akkor kb reális a 30e.
Gyertyák, fékfolyadék, hűtőfolyadék megvolt már?
Teleszkóp olaj és simmering csere? Porvédő repedezett már?
Ezek kb a nagyon alapok így vásárlás után.
Érdemes megnézni az automata vezérműlánc a láncfeszítőt is, ill a lánc állapotát.
Bár nekem a te szerelőd kicsit sántít ha ilyeneket mond ne haragudj.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz energy4ever #116016 üzenetére
És közben visszaengeded a gázt vagy csak áthúzod a váltót?
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #116018 üzenetére
Nekem csak ez a fajta kellene a régi nagykijelzős ATRE és csak piros v. sárga.
Szóval ha látok kéket vagy már nekem van majd szólok.De sajna évente 1-2 db fordul csak elő. Te is szólj légyszi ha találsz.
(Esetleg jó lehet a G2 kis kijelzős is de ATRE legyen)Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
energy4ever
addikt
válasz Czimby #116020 üzenetére
Persze. Ha nem engedem vissza, full merev a valto. Felfele nem kell neki kuplung.
Majd megprobalom ezt is felvenni, ha mar ugyis gyarilag fokozatkijellzos, ugy meg latszodni is fog.Tegnap volt rola szo, mennyit megy, es mennyit csalhat az ora.
120-at irt max ora szerint, Geo Tracker GPS alapjan pedig:Kerek 10.000ren ment ennyivel, 12.500nal tiltana. Ora szerinti 145os veg igy kijon.
-
Czimby
addikt
válasz energy4ever #116022 üzenetére
Ok én ezt én tudom, csak furcsálltam, hogy ilyen fickós.
Azt mutasd meg légyszi, hogy mennyi a vége, mert arra nincs garancia, hogy kiforogja a legnagyobb fokozatot. A 145-6 az kurvasok, de ha összejön akkor le a kalappal.
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
energy4ever
addikt
-
rayoliviero
veterán
válasz Czimby #116019 üzenetére
Már nem emlékszem, hogy felugrott-e. Ma rossz idő van, hétvégén kipróbálom.
Ő egy másik szerelő, Nyíregyházán. Az állandó debreceni szerelőm nem tudna csinálni szinkront, mert nincs hozzá cucca, nem is javasolt ilyet.
Igen, az előélete nem ismert, ezért gondoltam ezeket, nekem jutott eszembe. Azt olvastam a neten, hogy bizonyos km után injektor szinkron és szelephézag ellenőrzés szükséges. De nem pont erre a típusra írták.Szívócső szinkron, erről most hallok először. Az pontosan mi lenne?
Az alapjárat max csak hangra ingadozik minimálisan talán. Fordulatszámmérőn fixen.
Gyertya most volt cserélve, olaj és összes szűrő is. Fekfolyadekot meg nem csereltek, hűtőfolyadék az rendben a szerelő szerint. Teleszkopot is rendben találta.
-
Czimby
addikt
válasz energy4ever #116024 üzenetére
Amugy motort kurvanehéz bemérni trafival,
Volt, hogy igazoltattak és jött egy motoros kb 50-70m-ről tudták csak bemérni a 3 lábúval.
Meg ugye elől nincs rendszám És nem fordítják utánad a technikát.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz energy4ever #116022 üzenetére
Egy 15 loeros barmi nem tud 140-el menni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #116025 üzenetére
Olyan nincs hogy injektor szinkron, karbi meg szívócső szinkron van.
Hogy minden henger egyformán kapjon levegőt alapjárat környéken és egyenletesen járjon a motor. A szinkronteszter egy nagyon-nagyon alap dolog a motorszereléshez...
Talán tölts le egy service manualt és abban benne van mikor mit kell ellenőrizni/cserélni.
Cserélted le a fékfolyadékot is elől/hátul, nyergek legyenek eltakarítva rendesen stb.
A hűtőfolyadékot gondolom ránézésre megmondta jó-e
Attól, hogy a tágulásiban szép a folyadék a rendszerben még lehet egy nagy rozsdás okádék ha nem volt cserélve... És idehaza nem szokás, pedig az keni a vízpumpát is.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Czimby #116028 üzenetére
Ha nagyon kotekedni akarunk, olyan sincs, hogy karbi szinkron :D fojtoszelep szinkron viszont van, mert mindket fajta keverekkepzesnel fojtoszelep van, amit allitunk, nem karbit, nem injektort, nem szivocsovet.
Egyebkent sok ertelme valoban nincs, csak az alapjarat lesz tole szep. Amint megnyilik a fojtoszelep, mar nincs hatasa semmire.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #116029 üzenetére
Hallod, más meg azért b*szott le hogy ne mondjam fojtószelep szinkronnak mert az a kocsiknál van.(Mármint folytószelep)
Én sose tanultam a szerelést csak rám ragadt a garázsban, meg a service manuálokból. (Ezért jobban is vágom az angol kifejezéseket, throttle body )
De legalább meg tudom csinálni amit kell, meg azért gondolom nem full hülyeségeket beszélek mint 1-2 "szerelő"
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #116029 üzenetére
Persu a kihajtótengelyen mekkora holtjáték engedélyezett? Van valami ökölszabály? Nincs gyári tolerancia megadva. Be és ki 2mm-t mozog a tengely mint eddig viszont ma lánccsere közben észrevettem mintha le-fel lenne a tengelynek egy ~1mm-es kis kottyanása. (Hyo)
Kezdjünk aggódni és malacperselyt pakolni egy széthúzásra? Szerelőm 60-80-at mondott ha csapágyat kell cserélni. Teljesen reálisnak tűnik.(+10-15 eur árfolyamtól függően még a csapágyak + tömítések, főtengely is kapna akkor új csapágyakat just in case )The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #116034 üzenetére
Vagyis mindenképpen széthúzós... De jó...
Az első megérzésem volt a jó, hogy inkább egy GS faternak is és ne tartsuk meg a sárgát... Már mindegy, ha ez is meg lesz csináltatva megint ott tartunk, hogy nem éri meg eladni...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Érdekelne valakit egy XS-es Shark Skwal 2 bukó 46e Ft-ért? (itthon kerek 100k az ára) Szeretnék rendelni egyet, egyik angliai webshopban ennyiért vannak leakciózva, ha 2-t veszek akkor megtudjuk felezni a postát
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #116037 üzenetére
Ez most komoly? És akkor... ez most a te szádból?
Ott kezdődött a dolog, hogy lánckerék csere meg kicseréltem a szimeringet + az O gyűrűt meg a hüvelyt ha nem engedett volna / nincs lánccsere észre se veszem még. Nem morog nem zörög terhelésen se, és állványon se.
A motornak már a nyugdíjas évei jönnek tekintve apum fogja használni.
Lazább lánc feszességet és szarni bele akkor?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
Ha valaki szeretné frissíteni az összefoglalóban a motorjáról a képet, akkor linkeljétek be a képet a szokásos módon, és szívesen frissítem! Néhány kép már biztosan idejétmúlt, de természetesen új képeket is szívesen beteszünk, vagy épp törlünk ha már nem aktuális, szóval hajrá!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #116038 üzenetére
Biztos nem koltenek 80e forintot egy olyan motorra, aminek az erteke nem nagy, es az ebayen 60-90e kornyeken van blokk hozza.
En nem olnek bele egy perc energiat sem, de ez az en matekom. Ha meg valami korulbelul kuriozum oldtimer lenne, nagyobb ertekkel, vagy kotodnek hozza. Jah nem, en nem kotodok egy motoromhoz sem.
En ilyenkor hasznalom tovabb ugy, ahogy van. Ennyi motornal, ami nekem van, valahol meg kell fogni a penzt. :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #116040 üzenetére
De várj már sanszos, hogy ez ebben az állapotban vegetálva még egy jó darabig el fogja húzni a belét? Max cserélgetni kell a szimeringet?
Volt aki a csoportban csak akkor húzatta szét mikor már széthullott a csapágy... végül is ez is egy megoldás.
Ránéztem az ebayre nincs bontott blokk 1db-ot találtam szállítással 250k.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #116040 üzenetére
Vagy fogja kiszedi a vázból keres valaki aki olcsóbban megcsinálja pl egy lelkes kezdőt aki most jött ki a MAMI suliból vagy hasonló. De akár neki is lehet állni otthon, ha nem sikerül még mindig viheti szerelőhöz.
De pl Esztergomban ott a Sziklai aki a Prop-Tech-nél szerelt sokáig, ő elég jó áron dolgozik.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Czimby #116042 üzenetére
Ott kezdődik a gond, hogy lassan nincs szerelő aki a Hyusongokat vállalja.
Hmm Egom? Köszönöm sanszos, hogy ismerem haverom a GS-t másik meg az F650-et egomba hordják valakihez és baromi elégedettek. És valahogy mindig alacsonyabb a cehkjük mint az enyém.
Az itthon szedjük szét az asztalon opción is erősen agyalunk egyébként...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #116041 üzenetére
Nemet ebayen van, kulonben nem irtam volna ezeket az osszegeket. Vagy ez 250 es?
Fogalmam sincs meddig birja. Mint mondtam, en szarnek bele, de ne vedd tanacsnak, nem vallalom ha szethullik :D
Inkabb otthoni szetszedesen gondolkodnek en is.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #116045 üzenetére
250-es. A 650-est még szaros bottal sem piszkálnám meg. Azért a blokkért, hogy még másolni sem tudnak rendesen lángoló korbácsot érdemelnének a koreaiak.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #116046 üzenetére
Haaat jah, 250est egy egesz motort veszel jelenleg 350€ ert, magyarorszagra szallitani kb ugyanennyi, szoval nalam meg mindig a nem eri meg :D
En nem ilyenbe feccolnem a penzt, de kulonbozoek vagyunk, en meg minden motort atepitenek a pcsaba, szoval nem biztos, hogy ram kell hallgatni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
imrufo
tag
válasz rayoliviero #116010 üzenetére
Mivel nekem is le van áttételezve, azt mondom van értelme. Annak nincs értelme, hogy csak az egykerekezhetőség miatt beleforgass bármennyi lóvét, mert a motorod anélkül is tudja. Csak gyakorolnod kell.
Ha mégis leáttételezed a vadat, én a helyedben kezdenék egy foggal kisebb első lánckerékkel, oszt annyi. Láncvezetőt jobban fogja enni, de nem vészesen. Pl nem 20ezer alatt kopik el, hanem 17ezer alatt.
Ha belevágsz, és érdekel, adok hozzá ajándékba egy SpeedoHealer-t. A régebbi tipus, de amit kell, azt tudja. Szerintem a K3 750 kompatibilis a TL-el... -
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #116048 üzenetére
Hol? Dobj már egy linket kérlek egy 2004-2005-ös ezüst vázasról. Felőlem lehet szarrá tölt villa nélküli példány. Ha valóban lehet 100k-ért egy blokkot szerezni amint ez a szarság elmúlik megyek ki a blokkért, ott helyben kiszedem azt hozom haza.
Az más kérdés az életben nem papírozom szerintem le a motorszám változást itthon amilyen jó a rendszer...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen