- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Videós, mozgóképes topik
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
ma A Németországban a vita rendezéséig nem lesznek elérhetőek a gyártó modelljei, beleértve a Motorla készülékeket is.
-
Meglepő lesz az okostévékre szánt X applikáció
ph Nem a szöveges posztokra helyezik a hangsúlyt, hanem a videókra.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
57000!
Bocsi.
Szerk.: Bakker!
[ Szerkesztve ]
-
mm89
őstag
válasz tboldi #56988 üzenetére
Ez tuti gtk... Hosszadalmas folyamat lesz...
Olvastam a sztorit még amikor történt, de nem emlékszem már, lett valami komolyabb sérülésed?runner 125
Persze, hogy érdemes kormánygátlót felrakni.
Én a z750-re fogok most venni majd télen. 200 felett szitál... De az úthibák okozta szitálás ellen is jó.
Első körben járj utána, hogy milyen felfogatási lehetőségek vannak a te motorodra. Aztán nézd meg mennyibe kerül egy új, márkás szett. Aztán miután az álladat felszedted a földről, keress használtat, ha még ez is drága akkor ebay --> noname cucc. Én az utóbbinál tartok, mert egy ILYEN szett még belefér a költségvetésbe majd és ha a lengéscsillapító el is fárad akkor tudok venni bele egy márkásabbat akár (még mindig használtan...).
Z750-re pl ÍGY kell felfogatni.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Daywalker
addikt
200 felett szitál? Nézzétek már meg a futómű beállításait, csillapítást és egyebeket, mert azért ez nem normális. Azért a Z750 nem egy olyan erőgép, hogy állandóan a levegőben legyen az első kerék és elkönnyüljön ennyire.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
mm89
őstag
válasz Daywalker #57004 üzenetére
A futóműbeállításhoz nem sokat értek, de tény, hogy kell rajta javítani majd, mert hosszabb ívű, tempósabb kanyarokban érezni egy kis pumpálást a hátuljából. A rugóelőfeszítésen már vettem visszább.
Én 72 kg vagyok, akitől vettem 85 körül van. Akitől ő vette az meg 90 felett volt és el is vitte beállíttatni magának. Tehát gondolom az én súlyomhoz nem a legjobb így, de mivel nem értek hozzá nem merem eltekerni. Van erre valami leírás,hogy gyári értékre tudjam állítani?szerk.:
na azt hiszem elkezdek olvasgatni:
futóműbeállítás[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
mm89
őstag
válasz tboldi #57006 üzenetére
Uhh, a combcsont és a boka nem hangzik túl jól! Főleg a boka! Össze tudták rakni rendesen?
Kollégámat tavasszal ütötték el jobbról, nagy robogóval, ami nagyjából védte a lábát, nem szorult be az autó és a motor közé, de a bal lába bekerül a motor alá. Neki is a bokája ment szét, azóta is torna, rehab, csavar ki, csavar be.....ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Ferdzsoo
addikt
Én sem értem ezt a szitálást, nekem a VFR soha, semmilyen tempónál, semmilyen szar úton, akár fullrapakolva akár üresen, mindkétkézzel elengedett kormánynál!, sohasem szitál.-
De a régi CBF-em is csak amikor hátsó doboz fent volt, akkor szitált be az eleje, elengedett kormánynál, de az is csak alacsony sebességnél...
Nincs valami gebasz ott nálatok?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
mm89
őstag
válasz Ferdzsoo #57011 üzenetére
A z750 ilyen. Többen megerősítették már ezt, hogy nagyobb tempónál szitál. Annyira nem zavar, mert 200 felett nem sokat, nem sokáig járok, de a hosszanti úthibák minden motornak rosszul esnek kormánystabi nélkül.
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
-
Daywalker
addikt
válasz cicaslany86 #57013 üzenetére
Így távolból passzolok, de ha ott lennék sem tudnám szerintem. Kapcsolási rajz megoldás lehetne...de hát ehhez ilyet szerezni
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Én úgy hallottam, hogy csak Hondához van service manual, és minden egyes könyv kézzel készül, plusz a japán mérnököt kis fehér kesztyűben is küldik a könyvvel együtt, hogy személyesen adja át
Érdekes...ez alapján a Change gear control, a pulser, a CDI és a control assy lightninggal van kapcsolatban, és csak off állapotban van szerepe. Hmm...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #57004 üzenetére
Most h visszagondolok, tuti megdobott annyira az úthiba, h elemelkedett az eleje és ahogy visszaért, beszitált. Tényleg befostam, egyszerre eszembejutott a millió yt videó, amin képkockáról képkockára látszik h beszitál a motor eleje és úgy dobja le a motorost, mint a vad ló az idomárját.
HSM
Köszi, rákeresek még este, most csak gyorsba néztem, de ilyet azért nem raknék fel, főleg aranyban.
Feree13
Nekem sem csinált az eddigi 3000km alatt soha ilyet, ha egy pillanatra is, de az eleje biztosan elemelkedett az aszfalttól. Úgy képzeld el, h kb. 2,5 méter távolságra egymástól az aszfaltban mindkét sávban merőlegesen végig van egy 4-5 cm mély és 15-20cm széles süllyedés. Noh ezt kaptam el 150 körül, kigyorsítás mellett. Még a seggem is elemelkedett az ülésről.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
nem kene szitalnia. nyakcsapagyon kene huzni valszeg. egesz egyszeruen nem tudsz rola es log a csapagy.
a gatlo nem erre valo. hanem arra, ha agresszivan gyorsitasz ki, es elkonnyul az eleje, esetleg elemelkedik, es akkor kapsz egy uthibat, amitol keresztbe rakod le az elso kereket, akkor szital be. magatol nem szital be.
csillapitashoz nincs koze. esetleg beleszolhat az elofeszites.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz cicaslany86 #57013 üzenetére
bekotesi rajz kene.
ha nem kotitek be a fekete kabelt, leall a motor ha gyujtaskapcsolonal leveszitek a gyujtast?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #57029 üzenetére
Fentebb linkelt kcsa kolléga egy pdf-et abban benne van az eleje felé a kapcsolási rajz. 3 féle van és csak egyiken van ez a kábel.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #57023 üzenetére
epp ezeket a dolgokat kell megszokni es megtanulni egy erosebb motornal. hogy ha odahuzod akkor ilyen tud tortenni szar uton.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #57028 üzenetére
Dehogynem, többször teszteltem már a 0-200-at megvan e a 10sec alatt.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #57030 üzenetére
ez egy kapcsolt + ugy nez ki. az olajszintjelzonek a plussza.
gyujtas raadasnal ki kene gyulladnia egy pillanatra a piros lampanak. ha ez nem tortenik meg, akkor valszeg az ove volt a fekete vezetek. van meg par lehetoseg elsore ez jott le nekemNem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz wolfnet #57025 üzenetére
Örülök, hogy nem csak én preferálom Tasi-t. Te milyen motort vittél hozzájuk és mennyire vagy elégedett? Milyen árkategóriában dolgoznak?
Én is hozzá tervezem vinni a vasat majd szelep és karbi állításra, de az még odébb van kicsit. Bár nekem nem Hondám van, de mit csináljak, ha nem akar elromlani? Piszkáljak hozzá?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #57033 üzenetére
Ha engem kérdezel akkor te nem azt a vezetéked nézed. Az utolsó kapcs rajzon a comb sw-n a külön vezeték fekete-fehér (nem csak fekete), és az nem oda megy.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Xaels
félisten
válasz runner 125 #57023 üzenetére
Múltkor benéztem egy kegyetlen fekvőrendőrt. Lepergett előttem a terminator2 ugratós jelenete. De ugyanígy jártam a budai rakparton egy úthibával a Petőfi híd után menet a Rákóczi felé. Soha nem szerettem ugratni még BMX-el sem, nemhogy a 250kg-os vassal...
Megbeszéltük a festővel melyik legyen és mennyiért, nagyon nehezen sikerült döntenem mert a felmaszkolt vázlatok nagyon tetszettek. Ez maradt, fekete alapon piros lesz.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #57023 üzenetére
Ez a válasz mm89-nek ment szerintem. Tudom, én is pingvin, meg Ő is, én nem írtam kormánygátló témában tapasztalat híján.
(#57028) persuader: Gondolom, az 1.2-es VFR súlya azért segít stabilabban tartani, mint egy kisebb motor esetén.
(#57038) Xaels: Az ugratás még mindig jobb, mint amikor egy akkora kátyút fogtam buszsávban, hogy elöl/hátul felkoppant a teló...
Szerencse, hogy úgy tűnik, semminek nem lett baja.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #57036 üzenetére
az utolso abran a fekete feheret a comb sw osszekapcsolja off allasban az ignitiont az E vel.
ami azt jelenti, hogy ez a "slussz" ha gyujtaskapcsolonal akarja leallitani a motort, es nem a killswitchnel, akko a motor jar tovabb valszeg.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz polimorf #57037 üzenetére
Én nem voltam, mert össze van varrva a homlokom, meg az oldalam, nem tudtam bukót feltenni. Majd veled elmegyek hétvégén. (remélem holnap el tudok menni már motorral fogászatra...)
Baboss volt két kollégával. Azt mondja úgy rohantak nem volt ideje fotózni, meg nem is néztek meg semmit, csak kajáltak.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #57041 üzenetére
Akkor fasza rohanós túra lehetett
Én most hétvégén visszarakom a régi dobozt a motorra, aztán fotózás, videózás és megy fel a netre az eladó motorok közé. Remélem hamar elviszik.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Xaels
félisten
válasz zeon.hu #57042 üzenetére
Én is nagyon rákívántam és nem nagyon lesz másik hasonló Dragstar a hazai utakon. A másik minta is nagyon jól nézett ki, igaz még javítottunk rajta kicsit bár arról én nem készítettem fotót végül. Az első sárvédő most kimarad, majd talán fizukor el viszem külön, szerencsére anélkül tudok közlekedni addig az 1-2 napig. Még valami fekete gumis markolatot meg lábtartót kell keresnem
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, meg volt a mai 112 km-es gurim is. Nagyon nehezen szokom össze a "nagy" géppel, ma is az volt, mint eddig mind a 4 utamon: az első fél-egy órát szinte kínszenvedés a gépen tölteni, akár lassan megyek, akár gyorsan (zsibbaszt, vagy a fene tudja, de nem jó rajta). Aztán az első cigiszünet után meg semmi bajom vele, sőt a végére egészen rohadtul tudom élvezni.
Nagyon úgy tűnik, hogy az óra szerinti 100-110 lesz az "én tempóm", egyszerűen nem esik jól gyorsabban menni vele, pedig próbáltam, előzgettem rendesen.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
Basszus, igaz, az azonos avatar zavart be. Miért nem kértek egyedit?
persu
Hjah, elcsavartam a gázt és visszaállt rögtön.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
Gyerekek üzemszerűen kell/kéne használni a motort nem otthon ülve fotel fizikusként osztani az észt,hogy milyen xar ez meg az,közben a saját gép meg otthon pihen állagmegóvás címén..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Vezetékes FEJhallgatók
- Apple TV+
- Tőzsde és gazdaság
- Futás, futópályák
- cappa72: Új családtag: Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
- Spórolós topik
- Gumi és felni topik
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest