Hirdetés
-
Még egy Meizu készülék várható
ma Amit eddig láttunk, nyilvánvalóan nem a Meizu 21 Note, de akkor micsoda?
-
Team Group pendrive Teslánk biztonsági rendszeréhez
ph A négyféle kivitelben gyártott, strapabíró terméket kimondottan a Tesla Model 3, Y, S és X típusú autók Őrszem (Sentry) üzemmódjához szánták.
-
Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
it Parlamenti vizsgálatot kezdenek a közösségi média káros hatásai miatt.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz zsolt19900 #30994 üzenetére
Jájjj, de rándá! Hogy valaki ennyire elborult újpest drukker legyen...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
zsolt19900
őstag
hát igen akkor ott bénáztak a csajszik
jajj szerintem cse-cse ez a honda de ha ennyire nem jön be nektek, és csajos akkor ejtem pedig elgondolkoztam rajta de akkor marad a többi alternatíva
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
-
zsolt19900
őstag
honda cbf600 erről mi lenne a véleményetek?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Type-R
őstag
válasz fattyu #30954 üzenetére
Én még 2011-ben vettem Rukka pólót, ami CoolMax anyagból készült. Nem volt olcsó, de iszonyat jó.
Egy nyári motorozás után természetesen tiszta víz, főleg a bőr alatt, de nem vettem észre, hogy "büdös" lenne.
Tudom, hogy az ember nem érzi a saját testszagát , de a család se panaszkodott.[ Szerkesztve ]
-
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #31006 üzenetére
Azt hogy a cbf 600 egy ipari jó motor, én imádtam.
Város/rövidebb túrákra kiváló.
Szerintem az ABS-ért megéri plusz lét adni, sokmindentől megmenthet.
Azért csak sikerült egy hondáig eljutni.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
zsolt19900
őstag
válasz Ferdzsoo #31009 üzenetére
hehhehee azért, hogy sose romoljon eeeee PP hát ezek is tettszenek, de akkor majd privibe kifaggatlak
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
KoVee84
senior tag
válasz zsolt19900 #31006 üzenetére
eddig ez tűnik a legnormálisabbnak!
A liláról meg nekem azonnal a milka csoki jutott eszembe -
zsolt19900
őstag
válasz KoVee84 #31014 üzenetére
ezen is cserés volt az egyik oldal idom, de remélem csak dőlt
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Daywalker
addikt
válasz zsolt19900 #31015 üzenetére
Na kezdődik... Ebben az árkategóriában (a gépek korából és futásából kifolyólag is) nehéz lesz olyat találni, amire még egy porszem sem esett rá.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ALI_G
veterán
válasz zsolt19900 #30997 üzenetére
Moto marketet messzirol keruld el. Kulfoldrol behozott olcso motorokat pimpelnek fel.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Szerintem a robogós változat sem piskóta!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zsolt19900
őstag
válasz Daywalker #31016 üzenetére
neem, nem kezdődik itt semmi
én tisztában vagyok vele, hogy 500e alatt vagy a túlárazott, vagy a sornégy legalja van, aztán ebben a köztes sávban vagy-vagy az esély és kb millió vagy felette van az, hogy mondhatja "biztosra" vagy hiheti az ember fia, hogy na az a motor tip-top
most, hogy 10 év alatt eldőlt egy motor egy garázsban pl, vagy egy kocsifeljárón ámen, dőljön csak legyen bevallva elmondva stb. stb.
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
fattyu
veterán
válasz zsolt19900 #31025 üzenetére
azér így ez sem igaz. de kell hozzá mák is.
500 alatt volt névre írással együtt
gumi kell még rá ( februári fizuból megy rá bt s20 ) és amugy tipitopi.és ha elestek vele? tipik 30-50 elcsúszások? Semmi baja a motornak tőle. Esztétika és ámen. Főleg ha megcsinálták annyi se.
Max eldől a feljárón mi, meg csak a nagymama vezette a gyógyszertárig meg vissza de hálistennek messze volt a gyógyszertár annyira hogy nem hidegen kínozta mert bemelegedett addig?
Attól hogy egy motorral estek még nem kell hogy kiütést kapjál tőle.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
válasz canniball #31027 üzenetére
ez is jogos nyilván ezt nem vettem bele.
10 év vagy belül környéke fél misiért, nem lelakva karcmentesnemdohányzó időhiányos transzitól szerintem scifi.
amugy kövezzetek meg de ezt ennyiért ha lenne épp fölös pénzem tuti elmennék megnézni. erre még ha kell is költeni... absz nem néz ki rosszul
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
#25954560
törölt tag
válasz zsolt19900 #31025 üzenetére
paromnak a zxr400-at 420-ert vettuk. utana kapott vadiuj gumakat (conti sport), uj akksit (yuasa) es egy karbiszinkront. valszeg csak mazlink volt, az igaz. messzire is mentunk erte es sokat is neztunk meg elotte. raadasul nalad nem opcio egy 400-as. elotte volt cb400-am is. ha barmelyikkel felmerul komoly problema, az igaz h szoporoller.
-
#81556480
törölt tag
háj!
megy a téli felkészítés?
-
canniball
nagyúr
válasz fattyu #31028 üzenetére
"10 év vagy belül környéke fél misiért..."
Nemnem, Zsolti pont azt írta hogy tudja nem öccá alatt kell keresni, korábban pedig említette 700k-ig el tud menni. Annyiért azért már lehet "10 év vagy belül környéke" gépet találni."amugy kövezzetek meg de ezt ennyiért..."
Én nem kövezlek, annak ellenére hogy én nem vagyok sportlovas ezt még én is megnézném ha értenék hozzá...pláne hogy itt van a szomszédban.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
fattyu
veterán
válasz canniball #31032 üzenetére
ugyanmá. ez ma már túra nem sport.
10 éven belül a 700 is necc. 2004től felfelé motor ugyebár. azok fiatalok a magyar mezőnyben...
szerintem. de sok sikert hozzá
Csongi: szemezni én is de annyira bátor hogy akár csak meg is nézzek egyet nem voltam amugy öreg leszek r75öm lesz. A régi igazi
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
hcstuning
tag
En most pont 500ert nezek mocikat, es az evjarat alapjan 10+ evesek a gepek. En ezzel olyan nagy problemat nem latok, szvsz sokkal tobbet szamit a motor aktualis allapota. A szerkezeti elemek, tank birjak a strapat ennyi ev utan is? rozsdasodas gyakori ennel a kornal?
sv650n-t nezek egyebkent, meg a telen szeretnek egy jo vetelt elcsipni.
tipishibakrol tudtok esetleg ennel a tipusnal? (2003 elotti, karbis verziok ezek).-=Joey=-
-
canniball
nagyúr
válasz hcstuning #31039 üzenetére
Pont ezeket nézegettem a nyáron, bő 500k-ért már volt pár ígéretesnek tűnő darab.
Nem tudom ismered-e, van ez az oldal.
És nem tudom mennyire vagy hajlékony, ha igen akkor ismerünk egy eladó SVS-t.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
hcstuning
tag
válasz canniball #31040 üzenetére
Igen, gondolkodtam Vendingo gepen is (marha elado epp, de a fejidom nalam sajna elviszi az egeszet. Baromira bejon a klasszikus kereklampa, elrabolta a szivemet az a formavilag. a honlapot meg regebben nezegettem (mar vagy 2 eve nezegetem a mocikat) , most lehet megint feleleveniteni a dolgot.
igazabol ami szoba jott meg az a hornet, am hasonlo kategoria, de a v2 inkabb vonz-=Joey=-
-
PoLizei
aktív tag
válasz hcstuning #31039 üzenetére
A feszszabályzót szokták említeni típushibaként, mint több más japónál is. Mikor megvettem májusban az enyémet, 200 km után az sem indult többet , szerencsére pont hazaértem, és a kapu kinyitásáig állítottam le
15k egy utángyártott magyar cucc bele, ami állítólag jobb mint a gyári.P*L****
-
Daywalker
addikt
No, csak hogy tisztázzuk, minden okoskodás nélkül, a használt motor témát. Sokan a gép állapotát nézik kívülről, esett-e, csúszott-e, ilyen meg olyan gumi, féktárcsa stb. Na de hogy mi van belül? Nos, azt sosem fogjuk megtudni szétszedés nélkül. Hiába bizonygatja az eladó, hogy jó a motor, főleg ha nem első tulajdonos, ő sem lát bele. Nagyjábóli állapotot lehet belőni, mert még egy kompresszió- vagy veszteségmérés sem garancia arra, hogy nem kezdődtek el a bajok a blokkban vagy éppen a hengerfejben. Persu nemrég átküldött olyan eredményeket, amelyek olyan motorokról készültek, melyek 50 000 km-t futottak. Szétszedett motorokról van szó, de mindezt úgy, hogy új korukban meg szétszedés előtt is lemérték a teljesítményüket stb. Olyan dolgok voltak benne, hogy a hajam égnek állt: szívószelepek szarok, szeleprugók mérethatáron, dugattyúk mérethatáron vagy kuka, kopások itt-ott (vezérműtengely, csapágyak stb). Jobbára hengerfej problémák mindenhol voltak, kivéve a Dukit (Desmo ugyebár...a sokat utált "szar olasz" technika lenne mégis a legtartósabb?). Mindez úgy, hogy a teljesítmény nem csökkent drasztikusan (5% max) új korához képest. Ok, a többsége sportmotor volt, de minden nagy fordulatszámú motornál előjönnek ezek előbb vagy utóbb.
Szóval, amit mondani akarok és amit én leszűrtem az egészből, mint laikus, hogy minden használt motor elindult az enyészet felé és előbb vagy utóbb ki kell nyitni a pénztárcát. Fattyu által is sokat emlegetett szerelő (Szati) is elmondta, hogy már 30e felett hengerfej problémák jönnek elő a "normálisan" használt gépeknél, amelyek persze bajt nem okoznak, de vannak, kimutathatóak és nem lesznek jobbak az idővel. Jó...elmehet 100-150 000 km-t is nagypapásan hiba nélkül, de ha használja az ember, akkor bizony kopik minden, nincsenek csodák és csodaolajok, amik megvédik a motort alkatrészeit az elhasználódástól. Én is nagy futásteljesítményű, erős motort vettem, és tisztában vagyok a hibáival, amik a korral járnak. Szóval ezért ne keressen senki tökéletes 10 éves motort több 10e km feletti futással, mert később könnyen csalódás érheti...hiába mondja a tulaj, hogy ehhez bizony hozzá sem kellett nyúlni és semmi baja. Persze, mert nem nyúltak hozzá, nem is mérték meg alaposan. De ha szétszedsz akár egy féket normálisan, sírva fakadsz, olyanokat találsz benne, hiába volt rendesen fékolaj cserélve.
Ahogy Persu fogalmazott nagyon találóan (és remélem nem bántódik meg, hogy szó szerint idézem, de nekem nagyon tetszik): "Szoval nem a te motorod szar 75e km el, hanem a tobbi gyoker nem tudja, h az ove is szar."
Ennyit a használt, 10 éves patika motorokról és az illúziók kergetéséről. És most lehet ekézni"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#81556480
törölt tag
-
Daywalker
addikt
válasz #81556480 #31046 üzenetére
Erről beszélek: nem volt szétszedve, nem tudod mi van belül Néhány bar kompressziócsökkenést nem fogsz észrevenni a teljesítményen sem.
Persze, nem arról van szó, hogy nem megy el (bár évet jósolni nem éppen pontos, mert ha évente ezret megy vki, akkor még 100 évet is elmehet ), illetve aki ilyen korú vasat vesz, az már nem hajtja ki belőle a sz@rt. Csupán arról beszélek, hogy ne ringassa magát senki sem illúziókban, hogy neki sok futással tökéletes motorja van, vagy tökéletest vesz. Bármikor beüthet a sz@r..egy kapcsolóköröm, egy léptetővilla, egy fogaskerék, netán egy leszakadó szelep Nem lehet megjósolni[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#81556480
törölt tag
válasz Daywalker #31047 üzenetére
Szerinted valaki is azt gondolja hogy 10+ ezer kilométerek után új a motorja? Ez triviális hogy lesz benne kopás, ezzel szerintem nem mondtál újat. A lényeg ott kezdődik hogy ennyi kopás után derül ki melyik esik szét és melyik nem. Fentebbi KTM-nek az lett a végzete amit írtál hogy kapcsolóköröm STB elkopott, szétesett. de én tapasztalatból mondom hogy egy ilyen régebbi CBR nem fog szétesni 30-40ezer kmtől ha normálisan meg vannak adva neki az alap dolgok. Ezt kell leszűrni. Ezt meg általában a külsőről nagyjából le lehet.
Egy motort leszakadó szelepig hajtani nem egyszerű. ennyi km alatt más dolgokon is olyan kopás jelentkezik amiből egyértelművé válik hogy azt nem szabad megvenni. ha pedig versenymotorról beszélünk, akkor számoljunk üzemórában aztán dobáljuk ki a belét ha lejárt az ideje
-ez is csak egy vélemény nem okoskodás
-
Daywalker
addikt
válasz #81556480 #31048 üzenetére
Igazad van. Szétesni nem fog. De a "szétesni nem fog bár húzza a belét" az nem jelenti, hogy jó a motor, nem kellene foglalkozni vele. De szerintem elég felmenni a hahura, mert kb. mindenki makulátlan motort árul 30-40-50e+ futással, még az is, akinek olyan lefingott, hogy kép alapján sem vennéd meg. És elég sokan el is hiszik, hogy tényleg olyan, mint az új. De a lényeg: a fenti sorokat lényegében inkább azoknak szántam, akik most készülnek motort venni, hogy ne legyenek illúzióik.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest