- 3D nyomtatás
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Házimozi belépő szinten
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
Hirdetés
-
Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
ma A Németországban a vita rendezéséig nem lesznek elérhetőek a gyártó modelljei, beleértve a Motorla készülékeket is.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
gp Továbbra is érkeznek majd frissítések, a készítők nem engedik el a kezünket.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Illetve van ez a celszerszam mindenfeleben. Torx, imbusz, meg mindenfele specialis fogas akarmiben. En az apriliahoz esztergaltam magamnak celszerszamot, most a dt hez akarok csinalni.
A szintet elmeletileg palcaval kene merni, tehat a magassagat, illetve a pontos mennyiseg le van irva a manualban. Ha tobbet raksz, kisebb lesz a legres, ami segit a rugonak, tehat elmeletileg az elofeszitesbe beleszol. Ha kevesebb lesz, nagyobb lesz, kisebb elofeszitessel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #62000 üzenetére
Az egyik kisujját rögzítették a másik kisujjához?!!
HGabor89!
Ja, azt hittem megvárós volt a történet... Én úgy szoktam vinni a paripát de a 2-3 óra elég húzós, akkor ezt majd máshogy kell megoldani.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
polimorf
tag
-
V.Stryker
nagyúr
válasz polimorf #62004 üzenetére
Nekem tetszik, de még nem nőttem ki a mostanit. Ba meg ki se fizettem...
Persuader: hogy sok a műanyag osszepattintott dolog, ami egy szetszedés után már sose lesz olyan. Vagy, hogy az alkatrészek nem javíthatóak csak foelemek egybeni cserejevel, ilyesmik....
Bocs, mobilról vagyok....
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #62012 üzenetére
Tudom kép alapján nehéz megitélni, de neked mi a véleményed fotó alapján róla?
Amiket eddig láttam azok közül még ez néz ki a leg normálisabban. És ez ebben a kategóriában a felső árszegmensbe tartozik mert ennél csak olcsóbbak vannak.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #62007 üzenetére
Jaja, meg lehet beszélni, mindig úgy szoktam vinni; de a mester környékén nincs semmi és 2-3 órát ott szobrozni nem lenne túl nagy élmény.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
válasz polimorf #62013 üzenetére
Fotó az egy dolog az igazi dolgok ott helyben derülnek ki,hogy milyen a gép valójában. Szervizkönyve vezetve van látható ennyi km-nél is ez egy plusz pont. 1óra/60Km-re van tőled. Szerintem vigyél szerelőt és nézzétek meg. Az ügyed meg ki tudja mikor fog elkezdődni és befejeződni.
Szerk 2:
Mi lehet a legrosszabb? Elveszik a jogsidat,fizetni kell az embernek? Otthon beszéld át a főnökséggel és döntsetek.Canniball:
Motor márkától/típustól is függ mennyi idő. Általában bő 1óra és 2óra közé tehető. Esetleg távol van a szerelő még mindig jobb megvárni mint hazamenni és vissza.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #62015 üzenetére
Tehát akkor szerinted nézzem meg és ha jó vegyem meg? Mert az ügyem nem egyhamar ér véget? Mindenképp szerelővel mennék.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Topiccsendőr #62009 üzenetére
Többnyire az anyagminőségre, időállóságra mondták. Tehát, hogy a régebbi gépek tartósabb anyagokból vannak összerakva, sokkal tovább birják mint az újabbak.
Nem én találtam ki nekem is csak mondták.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
#79335424
törölt tag
válasz Something_ #62018 üzenetére
Jó lesz az. Borsay Szabolcs régi streetfighteres. Rakott már össze pár fékcsövet. Én is tőle vettem a HD -ra.
-
#79335424
törölt tag
válasz Something_ #62020 üzenetére
Biztos, hogy van hozzá célszerszáma. Anno én is vettem egy légtelenítőt, meg van egy kis golyósszelepesem is, amit a légtelenítő csőbe kell beiktatni.
Egyébként nem egy nagy kunszt összerakni egy fémfékcsövet. Nem szabad fogóval vágni, úgy kell forgatni a fejeket, hogy a cső ne tekeredjen meg és jól be kell vásárolni roppantógyűrűből.[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
Nem tudja valaki, hogy az F800S/ST/GT lábtartók átszerelhetők egy az egyben átalakítás nélkül az R változatra? (Az az egyetlen amelyiken gyárilag nem gumis)
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz polimorf #62017 üzenetére
e szemely szerint 2008 utan latok valtozast, pl tobb helyen hasznalnak vasat az alu helyett, azaz, hogy pont van ezekben anyag. uszonyereg, es egyeb olcso megoldasok, amik mukodnek, de eloallitasuk olcsobb, illetve hatalmas szakadek tatong az alsokozep es a felso kategoria kozott, ami eddig nem igy Volt. hogy ez mennyire van hatassal az idotallosagra, ez szerintem nem huzhato egysegesen mindenre ra, szoval en ovakodnek barmilyen fekete-feher kijelentesektol. nagyon sok fugg hogy milyen Motor, milyen modelljet vizsgaljuk ebbol a szemszogbol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #62024 üzenetére
Nemrég olvastam valami cikket hogy nő a benzinek ethanol tartalma vagy mi.
És hogy régi vasak karbisok tuti de még a korai injektorosok is nem szeretik és tönkrebasz dolgokat benne.
Ennyiből lehet benne valami hogy 2000 előttit már nem. de Szati tán valami még későbbet mondott amik már bírják.
Sokszor mondtam nem értek a lovakhoz csak valami ilyesmi.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #62024 üzenetére
Erről, amit fattyu ír, a magas etanoltartalmú benzin hatásáról, meghallgatnám a véleményed, mert nekem ugye egy elég régi konstrukciójú, karbis motorom van. Kell ezzel foglalkozni, vagy ne foglalkozzunk vele? Esetleg használjunk valami adalékot? (Bár tudom,hogy ennek te nem vagy híve. )
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Yoshida
aktív tag
válasz fattyu #62025 üzenetére
Autóknál is létezik egy lista "veszélyeztetett" modellekkel, ahol kerülni kéne a magas etanol tartalmú benzint:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/01/24/jol_nezze_meg_mit_tankol/"Például a Fiat, a Nissan, a Peugeot modelljeibe csak a 2000-es gyártási évtől szabad E10-et tankolni. A Honda befecskendezővel szerelt motorjai igen, a régebbiek nem használhatók az új benzinnel. Ez eddig egyszerű: az előbbi esetben a tizenéves autóknál húzódik a határ, az utóbbi esetben pedig jóval húsz év felett. A Mazdák közül felsorolják az egy számjeggyel jelölt típusokat (Mazda 2,3,5,6,CX-7 stb...) vagyis ha a korábbi modellekbe rendszeresen kerül ilyen üzemanyag, bármi megtörténhet. Ha önnek 323-asa van, vagy első- illetve második generációs MX-5-öt hajt, maradjon a sima 95-ösnél. A Volkswagenek többségében nem nyúlnak meg a tömítések a magasabb bioetanol-tartalomtól, kivéve a közvetlen befecskendezéses szívó (FSI) motoros modelleket."
Viszont nem tudom van-e már ez az E10 benne van már a sima 95-ben? Mármint hogy a sima 95-ös az már E10-es lenne.
[ Szerkesztve ]
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #62028 üzenetére
És ha eljutnék Németországba - sőt te ha minden igaz ott is vagy - ott ugye E10 van, akkor ott inkább a drágább Super-t érdemes választani vagy ilyen pár napos túra alatt felhasznált pár tanknyi E10-től nem lesz baja esetleg még ki is takarítja a rendszert?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #62030 üzenetére
takaritani nem fog semmit. talan ha nagyobb oxigentartalmu uzemanyagot raknal bele, az takarit, de abban Sem hiszek.
elmeletileg van olyan benzincso/muanyag tank/szimering, ami nem szereti az etanolt, de ezek csak feltevesek, illetve nagyon kodos minden. senki nem tud semmit. enis olvastam mindenfelet. de ugye nem kell beharapni semmit feltetlen. szoval maradjunk a nem tudjuk statusznal.(egyik elborult haverom a ts 150 be rak tiszta etanolt, vmi benzinnel sajnos az aranyra nem emlekszem, hogy keveri, de hatalmas az etanol arany. at kellett fuvokaznia, de meg a keverekolajat se kurta ossze, szoval nem ragadt meg.)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Valaki végigjárta már az akciókamerák utáni olvasgatás lépcsőit?
Tegnap este nekiálltam nézegetni tesztvideókat, teszteket, beszámolókat, egy valamit sikerült leszűrnöm. GoPro Hero 4 black / silver szintet semmi nem tud.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
injektoros autoknal (es motoroknal is) korrodalhat a magas etanoltartalomtol a benzinpumpa, mivel az etanol vezeto, nem ugy, mint a benzin. ez tisztan etanol uzemnel lep fel, de nem 5-10 szazaleknal.
a karbiban leginkabb ezert nem kene hosszu idore bennehagyni, mert zold trutymo lesz belole, en legalabbis ezt valoszinusitem. a hasznalatra nem gondolnam, hogy art, inkabb a nemhasznalat. de ez csak tipp.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
emre
veterán
válasz Topiccsendőr #62033 üzenetére
"Ha a motor, vagy a hajó 2003 előtt készült, ki kell cseréltetni a régi benzincsöveket, O-gyűrűket, kézi pumpát, és más nem etanol-álló műanyag és gumi alkatrészeket. Gyakrabban ellenőrizze a rendszert, hogy nem szivárog-e, vagy nem használódott-e el."
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-Mike-
addikt
válasz runner 125 #62034 üzenetére
Igen, ezért vettem én is hero4-et decemberben.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #62037 üzenetére
Végülis tényleg... mi lesz a leoldott dzsuvával?
runner 125 - A GoPro-nak van a legolcsóbb, olyan 70k-s verziója, ami talán. Az alatt már én is nézelődtem és egyedül az SJ4000+ -t ajánlották, a többi sitt.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #62039 üzenetére
A tank anyagat oldja, nem pedig tisztit.
Feloldja a benzincsovet is esetleg, aminek a feloldott darabjai eltomitenek mindent. Uzemanyagrendszerben en meg nem lattam soha szennyezodest, ami barhova is lerakodott volna motoroknal. Max rozsdas tank. Egyik benzinpumpa szuroje sem volt semmivel soha tele.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #62040 üzenetére
Akkor karburátort mivel lehet tisztítani szétszedés nélkül? Ilyen minimális szennyeződést?
Nekem most volt karbi szinkron szelep állításkor, tök jó lett, de alapjáraton egy alig látható minimális,tényleg ilyen 20-30 rpm, de max 50 ugrálás látszik. Mondta a szerelő, hogy ennél jobb akkor lehetne, ha levenné és kitakarítaná a karbit, mert valószínűleg a pilot rendszerben valahol van egy pici kosz.
Ő azt javasolta,hogy 160-nál dobjak vissza kettőt, hátha a motorfék kihozza akkor, de valahogy erre nem visz rá a lélek.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
válasz Topiccsendőr #62033 üzenetére
N az az nem volt. Tudomásom szerint az injector sem csoda gépezet. Itt is ott is elégetünk valamit, azért sem foglalkozok a dologgal.
-
Chal
addikt
válasz runner 125 #62034 üzenetére
Ezen a héten most éppen ez az új GoPro killernek titulált cucc:
https://www.youtube.com/watch?v=X10JFBd94GM
SJ4000 és társai már eléggé lejárt lemezek, ez viszont tényleg meggyőző, cserébe drágább is kicsivel, de azért bőven GoPro ár alatt van. Elég friss dolog, szerintem majd úgy nyárra lesz belőle hype, ami egyrészt jó, mert egyelőre (talán) nem hamisítják, másrészt szopás, mert ebayen sem találsz EU-n belüli példányt, szóval csak Kínából fog bejönni, és esélyes hogy sarcolni fogják a vámon (mondjuk még úgy is megérheti bőven).
Szerk: most látom hogy vannak EU-s források, mondjuk nem olcsók:
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
válasz runner 125 #62034 üzenetére
Gopro előnye, hogy jó eséllyel évekig bírja, sokan még mai napig használják a hero1 hero2-jüket...
Ebay-ról kiegészítők garmadáját találod. Decemberben rendeltem két aksit, amit 1700mAh-snak hazudtak, megjött, leteszteltem, és annyit bírt kb mint a gyári aksi fél év után (1150mAh). Írtam nekik, és jóváírták az ár 3/4-ét így lett 1-2000 forintból két új aksim...
De vettem lencsevédőt is, ha tok nélkül használom, párszáz forint volt. Poros lett 5perc alatt, megtöröltem szemüveg tisztító mikroszálas kendővel, hát össze is karcolódott Van gyári gopro védő, de 5ezer egy db, és kettő van egy csomagba...Ez a videó alapján viszont a Sony-t (FDR-X1000V) jobbnak látja a tesztelő:
Még a garmin Virb-xe vagy mit mondanak jónak (pláne ha van garmin okos órája, azzal tudja vezérelni ), de szerintem gopro jobb.
Ha nem szánsz ennyit rá, az SJcamok elég szép minőséget tudnak.
Sisak oldalára meg goprot pont nem ajánlom, nagyon belekap a szél, mellkaspánt, vagy állhoz rögzítéshez viszont pont jó. Oldalra driftet szoktak használni talán. (annak van fasza BT távirányítója, nem eszi úgy az aksit, mint a gopro wifi tárirányítója)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #62041 üzenetére
Hat ezt en fassagnak tartom.
Millio dologtol ugralhat egy nagyonpicit az alapjarat. Itt egy ujabb elmelet: Akar egy kicsit lazabb vezlanctol is, a feszito, ha ricnis, epp nem feszit annyira, epp a kovetkezo feszites elott van. egy picit tud lobogni. Fojtoszelep tengely kopas. Tolozar kopas. Ezek az idovel mind mind kopnak. Az alapjarati rendszerben barmilyen piszok lenne, az honnan kerul oda? Ket szuron megy keresztul. Soha nem tapasztaltam olyat, h koszos volt a karburator. Ha koszos egy karburator akkor nem indul be a motor. A motoroknal barmilyen karburalasi hibat a legritkabb esetben okozza eltomodes. Mindig mas hibat talaltam. Uszoszint hiba. A tuszelep kopasaval is megvaltozik az uszoszint a negy karbiban, egyik tobbet, masik kevesebbet szallit. Inkabb ezek a jellemzo hibak. Soha nem a kosz. Vagy falsot szivott valahol, vagy kompresszio hiba, vagy fojtoszelep tengely kikopott es onnan szivott falsot, vagy tolozar membrannal szivot falsot. Soha nem volt semmilyen szennyezodes sehol. Nem tud szennyezodes odakerulni, csak ha elkezdi az etanol feloldani a fuvokat. Azt eszreveszed. Nem fog mukodni.
Alapjarattal ne foglalkozz, ha hullamzik, akkor kell aggodni. A hullamzas tobb szaz rpm. Nyugodtan lehet egy kis elteres benne, ez nem hiba.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #62034 üzenetére
Mit akarsz, hogy tudjon? Wifi, kijelző, nagy aksi készenlét? Most jött ki az SJ 5000X Wifi. Passz mit tud.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
Hozzatennem meg, hogy ez egy jolly joker szoveg valszeg a motoroszereloknel, ha nem akarnak calamivel foglalkozni.
Pl volt egy franciaauto szerelo ismerosom. Az volt az elve, h ha valamit nem tudott megcsinalni, ramondta, h azert szar, mert francia. Es az emberek ezzel siman kibekultek. Holott ez nem igy mukodik. Mindent meg lehet csinalni. Minden tud mukodni jol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
polimorf
tag
válasz Topiccsendőr #62047 üzenetére
Többnyire a Hondák és azon belül is leginkább a Páneurópa és a Deauville volt a teritéken a szerelő és köztem, mármint minőség és időtállóság tekintetében.
Érdekelne a Te véleményed is a linkelt Páneurópáról St 1100-as amit kinéztem, hogy szerinted milyen (megbizhatóság, meghibásodások, stb. Talán van tapasztalatod erről a tipusról is.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
KrAt
veterán
Kérdés: milyen nyeregtáskát ajánlotok / használtok? Dobozt nem szeretnék, az SV-n bután néz ki. Viszont jó lenne valami, amibe be tudom rakni a cuccaim (cipő, ing, stb, ha jövök dolgozni), és az nem egy hátizsák, amit lekötök hálóval..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest