- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen TV-t vegyek?
- Notebook hibák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Raspberry Pi
- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
Hirdetés
-
2024 - Íme a 20. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között érkezik a Ghost of Tsushima PC-s kiadása.
-
Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
it Az elmúlt két évtized legnagyobb geomágneses vihara miatt csak gyengébb szolgáltatást képes nyújtani a SpaceX Starlink szolgálatása. Musk szerint pedig hamarosan újra repül a Starship.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz Agostino #109000 üzenetére
a keretedbe talán még belefér egy-egy jobb állapotú régi Pegaso (a Rotax blokkos, mint a BMW F650GS-ben). Viszont azokat nagyon-nagyon meg kell nézni, mert 10-ből 11 olaszimportos, óratekerős! Anno olyat szerettem volna én is, de nem találtam olyat, ami kifogástalan lett volna, és utána futottam bele a mostanimba (amiről épp váltani készülök felfelé). A lényeg, hogy amikor felültem erre próbavezetésre, akkor először megijedtem, hogy mennyivel erősebb, mint a többi, amit próbáltam, pedig mind 48LE. A lényeg azon volt, hogy ebből még nem szaladt szét a ménes
(Kezdő motornak, az Alpok, és a Balkán bejárására tökéletes volt, de az autópályás napokat nem szereti az 1 henger, ezért is akarok feljebb lépni...)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Varoz
őstag
válasz vendingo #108992 üzenetére
Én amondó vagyok pedig, hogy ha nem tárolsz féktisztítót az ülés alatt, akkor az biza benzin lehetett és a karbiból folyt ki szvsz.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz vendingo #109003 üzenetére
Ha ennyi idő alatt nem adott ki hibát, akkor szerintem nagy baj nem történhetett.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Geresics
addikt
off / spam / begging for life
Elindult az idei Motovlogger verseny! Kérlek, a YouTube videó alatt nyomj egy Tetszik-et (Like-ot), azzal igazán sokat segítesz a továbbjutásban!
Köszi!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
Hujjuj, megy ám az elégedetlenség a Sportmotoron az új Honda CRF450L kapcsán.
Marha egyszerű, nem Hondát kell venni!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
dellfanboy
őstag
válasz Gaboman #109016 üzenetére
ekkora hatasvadasz f*s cikket. jesszus
Hihetetlen, de legális jah hogy majd 3 millat kernek erte es az amcsi verzio is inkabb egy 15 eves DR-z hez van kozelebb mint egy 2019-es versenyedurohoz?
Szeretnél egy versenymotorral ingázni mirol beszelnek 25le wtf hol itt a verseny?
Látszólag értelmetlen kérdés, de a CRF-teszt után másra sem vágyom, csak hogy minden reggel a 450-es nyers zakatolása kísérjen munkába ki nem akarna akarmilyen versenyomotorral meloba menni? csak a szervizdijakat +gyorshajtas buntit ne kelljen fizetni..nem tudom mit szivott a pulai..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Gaboman
nagyúr
válasz dellfanboy #109021 üzenetére
Ennyi pénzért, hagyjuk a Hondát inkább.
Khm.... és még egyszer Khm.....
Mivel egy árban van ezekkel a gépekkel, nagyon nem kérdés hogy teljességgel felesleges a 450-et venni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
Rovid utanaolvasas utan...
Ez a blokk csak europaban 25 loeros, amugy 40. 12%- al nagyobb a tehetetlensege a kuplungnak a crossmotorhoz kepest. Ez nem nagy kulonbseg. Mit okoz ez? Minel kissebb a tehetetlensege a forgattyusmechanizmusnak, annal inkabb szetveri az alkatreszeket az egyhengereseknel jelen levo nagy nyomatekcsucs, vagy annak valtozasai a fotengelyen. Ez szedi szet a fotengelyt, csapagyakat, a kuplung szegecseket, a valtot, a lancot, de meg a gumit is. Erre talaltak ki a big bang et a tobbhengeres motoroknal, hogy kisimitsa ezeket, es kevesebb stressz erje az alkatreszeket, de ott a cel legfokepp a gumi kimelese volt. Nem hiaba ilyen a szervizigenye, sok kulonbseg nincs a kihegyezettebb valtozat es ekozott. A kompresszioviszony lett visszaveve, amugy a 12 szazalek az szinte semmi. Kb, nem raz annyira a motor.Emlekszunk az rxv450 re? Korulbelul ugyanez a tomeg, es ugyanez a loero volt alapbol. A loero talan meg kevesebb volt ennel is. Hogy alapveto volt, hogy mindenki kinyitja, hogy az osszes loerot megkapja? Az volt.
En ugy veszem ki, hogy az eu karosanyag kibocsatas miatt nem fognak egy uj vezerlest, uj blokkot kifejleszteni egy szuk eu piacra. siman lefojtjak, es marad a 40 lovas szervizigenye, vagy egy picit meghosszabbitva sacckabera.
A tuzeloanyagtank titanotvozet.
A rugostagok messze minosegiek egy dual-sport hoz kepest. 128.8kg-os teletankolt tomeg nem keves, de biztos jobban viselkedik, mint egy 15-20 eves motor. Mar csak a sulyelosztasa, a futomuve miatt.
Egyaltalan nem lehet egy lapon emliteni valami regi szarral.
kezeljuk helyen ezeket a dolgokat, nem vitazok.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #109023 üzenetére
Anno nekem is az RXV550 19 lóerőre volt visszafojtva, így adták át újonnan.
De a gáznál, a kipufogóban is voltak fojtások.Azokat kivéve jött meg a tényleges teljesítmény ami......inkább kezelhetetlen volt mint élvezetes, hacsak nem egyenesben húztad neki.
A befecskendezése annyira nyers volt hogy a legtöbb esetben csak utasként ültél rajta nem pedig te irányítottad a motort.
Állítólag ezen a későbbi modelleken már javítottak, én is rakattam rá másikat de sajnos nem igazán volt érezhető a különbség.
Valahol az RXV-nél is azt kellett volna hogy a teljesítményt lejjebb vitték volta a megbízhatóság javára.
De ez egy versenytechnika, üzemórás fenevad, érthető egy olyan motornál ami lámpával rendelkező versenymotor.
Ügye az alkatrészekből még nem kis bevétel fojt be az Ápriliának, sajnos a típus nem igazán vált be, alul méretezett önindító a korai modelleknél.
Több esetben hengertalp tömítés repedés aminek a következménye hogy összefolyt a víz az olajjal, nekem is ez a jelenség következett be.
Amúgy a többi része nagyon rendben volt, futómű, fékek isteniek voltak, még egy hülye megoldás amit nagyon nem szerettem benne, a légszűrőház levegőbeömlő nyílása előrefelé állnak.
Ez akkor volt szívás ha poros úton ment valaki előtted, nagyon hamar tiszta por volt a szűrő.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
BlackPriest
őstag
válasz BlackPriest #108952 üzenetére
voltam megnézni egy gyári sm-et, képeken igen csini, jó leírás, közlékeny gazdi. odagurultam megnéztük a gépet, szépen indult, szépen járt, el is vihettem próbakörre. az ülés keményebb és kényelmetlenebb, mint a mostanin, a gáz holtjáték az egekben az enyémhez képest, kuplungot szokni kell, kormány nagyon nehezen járt a mostanihoz képest, vagy hibás, vagy ez ilyen. az erő durva, de összességében a mostani érzésre mindenhol minőségibb, csak gyengébb. mondjuk nagy köröket nem mentem, szokni is kéne, de nem rohanok lecserélni. SWM SM 500 R-el kezdtem szemezni.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Gaboman
nagyúr
válasz BlackPriest #109025 üzenetére
Azt tudod hogy az egy üzemórás gép amit most írtál!
Tehát SM-ként arra számíts hogy nagyon hamar jönnek a kötelező szervizek és a felújítások!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
baboss
őstag
Sziasztok.
Bp - Pestmegye, hol érdemes motort bérelni, és elfogadható áron van ? -
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #109024 üzenetére
Igen, az rxv eleg betegagy volt, jopar tomitest valtoztattak a modell elete soran, amik eleg fontos helyeken szolgaltak fontos celokat, generatornal a fotengelyszimering, ami a hajtorudak olajellatasat gyengitette, ha rossz volt, es olajpumpahaz szimmering. Hengerfejtomitest is megvaltoztattak, az ontvenyeket is, de meg az inditomotor attetelet is. A vege fele mar DLC bevonatot kapott a szeleptoke is.
Ezeket ha csak a motorok felen gariban cserelte, az is eleg nagy ervagas lehetett az aprilianak.
A vegere ezekkel az intezkedesekkel javitottak az elettartamon.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
BlackPriest
őstag
-
Gaboman
nagyúr
válasz BlackPriest #109031 üzenetére
2006 Husqvarna Sm 610, KTM Smc 625/660/690 mindegyik jó, nem üzemórás.Komoly futóművel, fékekkel, blokkal.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Pocee
senior tag
Főként Miketól mert ő itt az aprilia huszár,de bárkihez szól aki vágja,hogy miért drágább a factory rsv 2millioval a simánál ha gyengébb kb 16 lóval.annyival jobb a futóműve? Teletankolt tömeget mondjuk nem néztem.
Mr.Brightside
-
Khaosz55
addikt
válasz hroberto #109020 üzenetére
Nagyon kíváncsi vagyok milyenek lesznek a többi euro 5-ös motorok, mennyibe sínlik meg majd a teljesítményt. Mert még azon is gondolkodom, hogy lehet meg kell venni a legutolsó euro 4-es motort amivel mocizom, hogy egy ideig legyen még rendes mocim. Évi 12-15 ezer Km-rel hamar bele rakom a kilométert a mostaniba.
[ Szerkesztve ]
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #108984 üzenetére
Köszi a választ akkor nem temetem a hengerfejem közel se! Jó kérdéseket tettél fel egyikre sem tudnék neked igazából válaszolni. Ellenben mind felteszem két hét múlva a mesterúrnak egy enyhe kérdéssel immáron lassan több mint három hónapja mi az ami nem akaródzik összejönni. Akkor a szabija után adtam még egy hetet neki, kiderül mint leszünk. Sajnos lassan tényleg ott tartunk, hogy faterral egy manual társaságában állnánk neki lassan...
És ja nem kéne ezekkel foglalkozzak ha érezném, hogy a motor készül. De még a fejtömítést (fémes - teflon bevonatos tömítés) is nekem kellett elküldjem neki, én is kérdeztem rá kellene e új... amíg nem érdeklődtem ez a mozzanat sem derült ki anno.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
BlackPriest
őstag
válasz Gaboman #109038 üzenetére
köszönöm! mennyire szoktak ezekhez átlag szerelők érteni? nekem nincs mindig időm nagy szerelésekre, ahogy nézem a szelephézag állítás elég gyakori (husqvarna manualt néztem)
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Gaboman
nagyúr
válasz BlackPriest #109045 üzenetére
Husqvarnanál 5000 kilométerenként kell cserélni, az SM610-et 2500 kilométerenként olajcseréltem így a 2 olajcsere egy szelepállítás.
Egy motorszerelő bármikor beállítja neked a szelepeket.
Mivel én tempósabban használtam azért cseréltem sűrűbben, többet volt magasabb fordulaton.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Novics
senior tag
válasz Geresics #108950 üzenetére
Van - ha arra gondolsz, amire én. Próbáltam a szellőzőket is nyitni-csukni, de nem volt érdemi változás.
Most alaposan végigtapogattam a hétvégén a plexi tetejét, és van rajta egy "csorba". Nagyjából ott, ahol a levegő is jön be. Szóval plexicsere néz ki.
bigdady Téged nem zavar? Mert nekem nagyon irritálja a szememet - amikor hűvösebb a levegő. Nálam kb balesetveszélyes így. De azért tartaléknak jó lesz. Már csak azt nem tudom, hogy be merjem-e vállalni a tükrös ezüst plexit.
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
baboss
őstag
válasz Nikaré #109039 üzenetére
Sok a gond vele, drága lenne a javítás, belpiacos, 28 éves, ki is nőttem (400 cm3), inkább gyűjtök fiatalabb nagyobb motorra. A fiam jön haza Izlandról szeptember elején, és 1 hetes túrára mennénk el. Azt mondta ne foglalkozzak, költsek a régi motorra, tavasszal vesz nekem másikat, kipótolja 600k-val a motorvására gyűjtött összeget.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen