Hirdetés
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
2024 - Íme a 20. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban többek között érkezik a Ghost of Tsushima PC-s kiadása.
-
A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
it Miután nemrég újabb dolgozókat küldött el a Tesla, Elon Musk azt ígéri, hogy 500 millió dollárt költenek a töltőhálózatra (ez értelemszerűen inkább az USA-t érinti).
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
válasz macilaci78 #147996 üzenetére
Nekem van fekete és világos sisakom is. Szerintem semmivel sem melegebb a fekete. A sisak belsejében nikecell szerű anyag van, ami ugye hőszigetelő. Úgyhogy nem igazán érzek különbséget.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Zoli bácsi
őstag
válasz V.Stryker #147999 üzenetére
Háj...vagyis Hej!
Én is "dagadt" vagyok, 194 centihez 135 kiló voltam, 2011-ben volt egy évig ilyen motorom. Pontosabban az CBF125 volt. Valami akció volt így tavasszal, elengedték a regadót, akkor vettem.
Hasonló módon használtam mint a mostani gépemet, kisebb túrákra fogtam be jó időben.
Elbírta a súlyomat, persze ha volt egy kis szembe szél, visszafogta, de 80-at széllel szembe is elvitte, többel meg amúgy sem hajtottam.
Na, a poén: Így hajtva 2L alatt volt a fogyasztás! Nem sokkal, 1 decivel, de ezt a 2L körüli fogyasztást hozta.
A mostani széria még takarékosabb, állítólag. Nyugodtan vedd, ha amúgy tisztában vagy a 125ccm korlátaival. Engem jobbára az idegesített, ha mentem 80-al, mindenki meg akart előzni. Engem zavart, hogy akkora kamionkerék megy tőlem fél méterre, hogy nagyobb mint én ülve..Szóval eladtam.
Nem tudom mekkora forgalmú az az út. A súlyodat elbírja, persze egy 60 kilós pilóta lenne neki az igazi. -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #148000 üzenetére
Adalekkent nevezi, de az elso linken talalhato termek egy eszter olaj, amit mellerakhatsz a sima olajadhoz.
Az eszter alapu olajok tulajdonsaga tobbek kozt, hogy polárisak, tehat femfelulethez tapadnak. Manapsag a legtobb szintetikus olaj eszter, mert konnyen lebomlik savakra es alkoholra. Kornyezetvedelmi okokbol ez jo, a motorban nem annyira.
Viszont nem annyira jol adalekolhato, mint a nem eszter bazisu pao appolaris olajok, amelyek elektrosztatikusan nem tapadnak a femekhez."Javítja a termikus-oxidatív stabilitást" viszont emelle valszeg rontja a vizpára miatti disszociácioval szembeni ellenallast
A tobbi adalek az osszes szintetikus olajban megtalalhato, pl az elasztomerekhez (tomitesek) terfogatnovelo adalek satobbi.
Egy halmaz bullshit a leiras. Amennyiben osszevetnenk egy normalis szintetikus olajjal ezeket, kivancsi vagyok, milyen tulajdonsagot tud ez felhuzni. Valoszinuleg semmit. Ha meg veszel egy olcso olajat, amibe kulon vasarolsz egy eszter olajat, masik adalekcsomaggal hogy feljavitsd, akkor miert nem vettel normalis olajat eleve abbol a penzbol? (altalanos alany, nem terad gondolok)
Ezenkivul a motul 5100 a legalso polcon van besorolas tekinteteben.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #148004 üzenetére
A bullshitet ugy ertem, hogy kepzelj el egy okostelefon tulajdonsag leirasat, ahol kiemelik, hogy felulmulhatatlanul modern erintokepernyoje van.
Igaznak igaz. De melyiknek nincs?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Zoli bácsi #148002 üzenetére
Köszi a tapasztalatokat.
Igazából túrázni nem kéne, van nagymotorom. Aminek pont az a hátránya, hogy nagymotor... amikor valamiért Pestre kell szaladgálnom, inkább választom a vonatot, mert nem akarok azzal a nagy döggel eszetlenkedni, meg a fogyasztás is számít ilyenkor, amikor nincs élvezeti faktor.
Az 5-ös út azon része, amit használok, az pont olyan, hogy autóval is inkább 80, mert amúgy kirázza a belem, meg szétrázza a kocsit.
Kamion mellettem? Csak 70-el mehetnek. Nem értem hogy kerül melléd 80-nál.
Ha vennék, használtan vennék, mert olyan 6-7 kiló körül lenne rá. Ami nagyon visszatart, az pont ez az ára, hogy közel 10 éves pöcsküszürű és ennyi pénzt elkérnek értük. Jó pár éve ennyiért vettem a 750-es Suzukimat 12ezer km-el.
Nagyobbat nem vennék, mert akkor bukta a fogyasztási előny. Illetve, akkor már neccesebb tanítani rajta a feleségem, meg a lányaim. (A nagyobbik 11 és már nyaggat, hogy motorozni akar. Nyilván nem lehetne... De azért ismerkedhet vele. Inkább velem csinálja a hülyeséget, mint nélkülem.)
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #148004 üzenetére
Koszi!
"nem vettel normalis olajat eleve abbol a penzbol?"
Motorba Mannolt tettem. 20 eves a vas, sokkal tobbet tud ez mint az akkori olajok.
Nem talatam indokot a 2* dragabb Motul matricaert.Az adalekot egy 95 os karbis isuzuba tettuk, a legolcsobb olajjal parositva. . Evente kb 15 ezret fut. Itt is feleslegesnek erzem a 2* 3* dragabb olajjal uzemelni.
Sztem ezekenel az eroforrasoknal ezek hazi kotyvasztott dolgok elfernek.
Akkor a valaszod alapjan, ezert hangosabb a mannol olajjal az uzemi zaj, es a valto fokozatok is hangosabbak?
Vagy az effele adalekokbol simplan kevsebb van benne, vagy ezek bele tartoznak a nehezen hozza adhatoak korebe?A femhez valo tapadas ami miatt kisebb kopast mutat a teszten. Ezek szerint a csere periodus vege fele ez a tulajdonsag csokken. A kenesi kepesseg mennyire romlik ezaltal?
Nem vettem magamra a valaszod.
Reszben erintett vagyok, es a leirtak alapjan hasznalom ezeket. -
norbert1998
veterán
válasz V.Stryker #148006 üzenetére
Országúton van, hogy 110-zel vereti a kamion. Ne altasd magad a 70-nel. 85-nél lassabb kamiont csak elindulás után láttam
Nekem az XL125V nem érezte fogyasztásban a második személyt, pedig ketten ruhában bőven meg voltunk a motor súlya mégegyszer. Végsebességben sem nagyon, de gyorsulasban nyilván igen. Szembe szélben 105, nagyon nagy szélben 90. Hát szélben 120
Viszont az mindig 3,3-3,7 között evett.
De én SOHA nem mentem vele fél vagy negyed gázon, ha nem városban voltam. Mindig max gáz, végsebesség, minden országúton, mindig, folyamatosan, úgy utaztam. -
JoinR
senior tag
válasz V.Stryker #148006 üzenetére
Anyagilag csak nagyon ritkán éri meg egy 2. motor. Az esetedben 700k-ból kijön 1000L benzin (a pesszimista várakozásaid szerint), ha 4L-rel kevesebbet is iszik a 125-ös, akkor 25 000 km után spórolod meg az árát a benzinen. Ha az év felében motorral járnál melóba (120 munkanap - kb. 4000 km), akkor min. 6 év kellene a nullszaldóhoz, de ezt tovább növeli a tőkeköltség, fenntartás... ez szerintem elég sok idő és kényelmetlenség, hogy ne érje meg.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #148012 üzenetére
Irtam, hogy altalanos alanykent ertelmezd, nem teged kerdojelezlek meg, szerk: de a vegen irod, h nem vetted magadra. Jolvan
Annyit akartam irni, hogy egy olcso olaj, masik, kis mennyisegu olajjal valo felhigitasa plusz penz, (es szerintem annyit nem hoz) ami ertelmetlenne teszi az olcso olaj vasarlasat, mert akkor lehetett volna normalis olajat is venni, es meg melo sincs vele.
Ne markat nezz, hanem a besorolast. Hiaba van motul rairva, ha az 5100. Az egy also besorolasu olaj, hiaba motul.
Ha elfer az olcso olaj, nem ez az adalek fogja megmenteni a jarmuvet. Ez lehuzas. Feleslegesen kiadott penz.A zajokrol ugy altalaban. ezeket nem erdemes figyelni, es semmit nem tudsz kovetkeztetni azokbol, csak amikor mar a dugattyu uti a hajtokart es a hengerfejet. Addig semmilyen kovetkeztetest nem lehet levonni.
Az adalekcsomag az olajokban egy kompromisszum. Minden kompromisszum, a viszkozitas is. Ha beleraksz egy plusz adalekolast valamibe, azzal nem teszed jobba azt az olajat, csak valamilyen tulajdonsagat felhuzod, valamilyen tulajdonsagat elrontod. Nem egyertelmuen upgrade. Ezt kellene feldolgozni, hogy ez bonyolultabb annal, mintsem te hazilag kitalald, hogy hogyan lesz ez jobb. Annal sokkal penztarcabaratabb, ha egyaltalan nem koltesz ilyenekre, es hasznalod olcso olajjal a jarmuvedet.
Ezert mondtam, hogy ami le van irva a tulajdonsaganal, az egy atveres, mert nem irjak le, milyen tulajdonsagiaban szenved emelle kart az olaj. Ugy van beallitva, mintha csak jobba tudnad azzal tenni az olajadat, holott ez nem igy mukodik. Ezen kivul valoszinuleg a te mannol olajad is eszter bazisu, felszintetikus. Ami melle ontesz nehany deci eszter bazisu olajat mas adalekolassal. Ez homeopatia. Megnyugtatja a lelkedet, de mas hatasa nem lesz.
A pao olajoktol sem megy elobb tonkre semmilyen jarmu, pedig azok nem tapadnak a fem feluletere.
Nagy nyomason amugy sem az elektrosztatikus vonzoero menti meg az alkatreszeidet, hanem az EP adalek, ami reakcioba lep a femmel, es ugy vedi az alkatreszeket.
Siklocsapagynal meg megette a fene, ha az elektrosztatikus vonzoerore kell tamaszkodnod, nem pedig a 2 bar olajnyomasra.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz V.Stryker #148006 üzenetére
Kínai masinában nem gondolkodsz?
A keretedből akár egy újat is vehetsz, valamelyik Keeway 125-ös robogót 509 ezerért hirdetik. Itt is van: [link] Motor se sokkal több: [link]
Új, garanciával. Az a robogó konkrétan egy bicikli ára. Nagyon bukni sem tudsz rajt, ha nem tetszik eladod.
Ha előítéleteid vannak a kínaival, nekem is az volt.
Úgy tűnik felnőttek a feladathoz, kínai motor tulajdonosaként azt mondom, nem Honda minőség, de nem is annyi az ára. Nagy gondok nincsenek, elforgó kormánymarkolat, apróságok. Ha megtöröd, sokkal olcsóbb az alkatrész.
Gondold meg. Egy viszont a Keeway ellen szól, ezt is el kell mondani: Fél éves szervizperiódust írtak elő garis motorokra. Ezt pofátlan, pénzlehúzásnak tartom. Másik oldalról, mennyi lehet egy szerviz? Kell bele egy liter olaj, és szűrő....Gari idő után szerintem mindenki otthon elvégzi az olajcserét. -
etnies
senior tag
Igen. Szeretnék idén új sisakot, de majd csak télen, amikor lehet venni őket félárhoz közel.
A Shoei-ről minden tesztben csak jókat írnak, lehet hogy feladom a gyorszár utálatom és benézek majd egy Air 3-ra. Még tudok sokat aludni szerencsére, de az biztos, hogy a lenti 3-ból lesz sisakom."önmagam hite vagyok magamban"
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Zoli bácsi #148019 üzenetére
Átnéztem a kínálatot és pont ezt néztem, hogy egész pofás. De magára a motorra 600-at szánnék. Erre még rájön az átírás és ha valamit kell csinálgatni rajta. Ez, az általad linkelt meg közel 900-ba állna meg.
Hogy milyenek a kínai motorok? szerencsére erről saját élményeim vannak tavalyrol, amikor beruháztam egy új Voge Rally 300 -ra.
Hogy mi a véleményem? Alapvetően jó a konstrukció. A kivitelezés és az anyaghasználat szar. Nálam és másnál is volt olajszivárgás, túlhúzott csavarok, pár hónapos 1000-et futott motorokról van szó... zsírhiány, nálam a telóba ferdén betett csavar, kopó műanyagok... Szóval ezek k.rva jó motorok lennénnek ha még kicsit csiszolnának a gyártáson. De beszéljenek a képek:
Ezek kb 1000km-t futott motornál...[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
válasz V.Stryker #148022 üzenetére
Szerintem nagyjabol hitvany fos mindegyik.
Attol mert a 88 bele van utve a csavarba, attol az meg kozel sem biztos, hogy az.
Egy motor nem attol lesz motor, mert annak nez ki.
A Honda sem attol lett Honda, hogy annak kinezo dolgokat gyarott, hanem attol, mert csak az nr750 oval dugattyujanal a dugattyu gyuruknel 200+ szabadalmat okoskodtak ossze.
A Yamaha sem veletlenul okoskodik a Toyotanak.
Stb.
Kurva sok tudas kell elfogadhato minoseget gyartani, kib.szott kurva sok tudas kell jo motort gyartani, es felfoghatatlan tudas kell kivalo motort gyartani.
Ehhez megfelelo mennyisegu tanulas, kiserletezes, stb kell.
Ezt a kinai sose fogja vegigjarni.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Zoli bácsi
őstag
válasz V.Stryker #148022 üzenetére
Ez durva! Én Benelli Imperiale motort vettem, állítólag Olaszországban szerelik össze kínai alkatrészből. Erre utal az Olasz minőség ellenőrzési papír is, amit találtam a dokumentációk közt.
Mivel az általam vett motort Ázsiába szánták, ott használják sokan, ottani teszteket, videókat nézegettem, véleményeket kerestem. 60 ezret futott motorokról olvastam, különösebb hiba nélkül.
Én már nagypapa korban vagyok, mindig is borzadtam a visító sportgépektől, a Yamaha SR 400 tetszett régebben, meg a hasonló, retrós, pöfögő, hosszú löketű motorok.
Egy éve vettem, bőségesen zsírozva, kenve van mindenhol, már ami látszik. Persze, majd elválik, de így egy év után pozitív a véleményem. Előbb is kerültem vele egyet, nem is vittem 3000-es fordulat fölé, kellemesen tol a nyomaték itt is. (125-ös után!!!)
Amúgy a Benellibe egy újan vásárolt, 3 éves Piaggio Liberty 125-ös robogót számítattam be. Esőt nem látott soha, betonozott garázsban állt. Egyszer alá néztem, hasonló módon rozsdásodott a váz, mint amit fotóztál. De rosszabb volt. Minden hegesztésnél verte a rozsda, a csupasz fémre mintha ráködöltek (inkább rátököltek talán) volna valami vékony festéket, alapozás, előkészítés nélkül. És egy nagy múltú európai gyártóról beszélünk.
Visszatérve a kínai motorokhoz, szerintem a Keeway/Benelli sokat fejlődött minőség terén az elmúlt években, ezt látom, illetve ezt olvasom másoktól is. Én mertem venni motort tőlük, más kínai gyártótól viszont nem vennék. -
V.Stryker
nagyúr
válasz Zoli bácsi #148024 üzenetére
Az Imperiale egy klassz motor így távolról. Sajnos nem az én árfekvésem. Nekem hasonló, a Royal Enfield Classic 350 vagy Bullet 350 jön be. De nagyon túlárazott az is újonnan és ezáltal használtan is.
Pár napja volt fent egy ilyen Benelli 1,1 millió körül. Szinte azonnal el is vitték.
Tüzi: Már a CB125F -et is kínában gyártják vagy valami kínai szar honda emblémával. Gondolom más a minőségbiztosítás.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
bardi
aktív tag
válasz V.Stryker #148025 üzenetére
A kínában gyártott, meg kínai kínai között elég nagy a különbség.
Egy európai, japán cég ott is megköveteli a minőségbiztosítást, japánoknál nincs olyan gyár, ahol ne ülne ott legalább egy japán ember.
Az más kérdés, hogy egy indiai, kínai piacra szánt termék mondjuk más szintet üt meg, mint egy európai piacra szánt, mivel mások a vevői elvárások.'92 Honda VFR 750
-
macilaci78
nagyúr
válasz V.Stryker #148022 üzenetére
Az Sh-ra 65-ért vettem 16" gumit. Új akku kb 15k. Szervizre 50k: összes folyadék, szűrő csere, gumicsere, kaputávirányító bekötése, hajtás átnézése, stb.
És ez egy 7k km-t futott 2014-es, magyarországi példány 2. tulajdonostól, ismerős szerelő által ismert szerelőhöz hordva.600k-s használt motorra 1-2 év alatt könnyen rászalad 200k, az átírás, stb ugyanúgy költség, mint az újnál. Viszont az új esetében a legtöbb üzemeltetési, karbantartási költség tervezhető.
De persze a nincs-ből nem lehet kifizetni.
Tüzi: Igazad van, a szamárlétrát végigjárt gyártók termékei általában véve jobb minőségű. A kínai mezőny minőségi skálája szélesebb, de annak is van felső szegmense. Van olyan gyártmány, amivel jópár fokot átugorva megvettek licenszet, vagy fődarabot egy az egyben. Pl a Qi a Dl650-es blokkot.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Zoli bácsi
őstag
válasz macilaci78 #148029 üzenetére
De nyugtass meg, 7k kilóméteren nem kopott el a gumi, öreg lett azért cserélted ugye?
Én úgy tervezem, a hátsó is elmegy15- 20 ezret.
Emlékeim szerint anno szoci motoroknál 2x annyit ment el elöl, mint hátul a gumi. -
macilaci78
nagyúr
válasz Zoli bácsi #148030 üzenetére
Igen, a kora miatt cseréltem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
V.Stryker
nagyúr
válasz macilaci78 #148029 üzenetére
Azért egy 125-ös, 8 éves motorra, ami 20-30ezret futott, nem hiszem, hogy annyi rászalad, mint a 19 éves BMW-mre.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
veterán
Lekaptak Kóspallagnál a hétvégén
(letezo legkoszosabb allapotban kb en is, meg a motor)[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
macilaci78
nagyúr
válasz V.Stryker #148032 üzenetére
Valószínűleg, de az a 20-30 ekm vajon mennyire valós?
Mindent el lehet mondani róla, csak azt nem, hogy fiatalabb lesz. 600k használtért, vagy 800k újért. Nem biztos, hogy elcsábulnék és az olcsóbb használtat venném.
Eladni is könnyebb lesz a fiatalabbat.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
HoaryFox
őstag
Tegnap kerültem egyet szezonnyitóként, hát a lábamnak vissza kell szoknia, mert valamiért a vádlim fájdogált, de jó érzés volt "újra nyeregben"
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Zoli bácsi
őstag
válasz HoaryFox #148037 üzenetére
Szép kis kör volt. Inkább kocka, a térkép szerint....
Ha sokat görcsöl a lábam, első körben nekiállok magnéziumot, kalciumot enni, ezek hiánya fokozza a görcskészséget. De ne egyszerre vedd be, gátolják egymás fölszívódását, a gyógyszerész szerint. Mindegyikből pár napos löket meg szokta oldani az izomgörcsöket. Meg persze nálunk az sem rossz, ha az embernek van egy masszőr végzettségű felesége, nem abba dolgozik (nővér), de jó keze van. Nem kell hozzá amúgy végzettség, a vádliban könnyen kitapinthatók, nyomkodhatók az összeugrott izomkötegek, meg kell kérni barátnőt, menyasszonyt, feleséget, házisárkányt, exet.. (Osszátok be ki hol tart, nagyjából így néz ki a kronológia ) nyomkodja meg egy kicsit. -
HoaryFox
őstag
válasz Zoli bácsi #148038 üzenetére
Nem görcsölt, hanem csak így fájdogált, de a magnéziumot (megint) el kezdem szedni, van, csak ilyen rendszertelenül szoktam szedni
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
bacus
őstag
válasz Zoli bácsi #148038 üzenetére
Maximum négyzet..
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
válasz macilaci78 #148029 üzenetére
Reszben.
Masik resze a dolognak -ami miatt nem lesznek a kinaiak sose jo gyartok- hogy nincs meg bennuk az a mar-mar szexualisan perverz tokeletesre torekves mint a japanokban megvan.
Vagy meg volt... Nem tudom.
Lehet, hogy elernek majd, egyszer, valamikor, talan egy elfogadhato minosegre, ami ugy-ahogy jo lesz valamire, de soha nem lesz meg bennuk a "szukseges plusssz"
Tudod, az X-force
Teljesen mas mentalitasuk van.
Teljesen mas mentalitasban nonek fel.
Lesz majd mindenfele eye-candyvel, parasztvakito neonfennyel telepakolt cucc, ami az impulzusvasarlast triggereli, de nem fognak soha 250es negyhengeres 20ezret forgo fogaskerekes blokkot gyartani, mert sose lesznek ott agyilag.Ez van.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
válasz macilaci78 #148047 üzenetére
A gyarto profitorientalt.
Ha profitszag van, gyartani fog.
A baj ott van, ha hulye a gyarto, es nem veszi eszre az igenyt. Kockaztatni meg mar nem fognak, mert ez nem a 80-90es evek.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz bardi #148048 üzenetére
Nemeteknel nezek egy NC29 hondat, karcmentes kb, gyari szin.
Erosen gondolkodom rajta. Ha tovabbra is bika marad a tozsde, juniusban elhozom.
Szeretnem a harom 400ast a garazsomban tudni. Nc29-30-35.
Letunt kor, eltunt japan elmebetegseg mementoi.
Aztan ha nyerek a lotton, akkor rc30-40-45 is jonどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen