- Vezetékes FÜLhallgatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Házimozi belépő szinten
- Projektor topic
- Azonnali notebookos kérdések órája
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Kompakt vízhűtés
Hirdetés
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
3.5 dCi V6.
MOTEUR
177 (240)
Puissance maxi KW (ch)
FAP
Filtre à particules
Diesel
Carburant
3498
Cylindrée (cm3)
6
Nombre de cylindres
Directe Common Rail et Turbocompresseur
Type d'injection
24
Nombre total de soupapes
EURO5
Norme de dépollution
45Érdekes egy gép lehet. Bár ez a fogyasztás amit írtak a vicc kategória.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz FRENK1988 #11352 üzenetére
Én szeretem az ilyen "sport" coupe gépeket. Nem is tudom mit választanék.
Vagy egy ilyen Laguna Coupe a 3.5 V6 benzinest vagy egy Volkswagen CC 3.6 V6 4Motion DSG.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
A szerelőmé akkor is jobb.
Most már nem is tudom,hogy hány Le. De közelebb van a 300 mint a 200-hoz.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #11362 üzenetére
Hát igen elégé kezd hajazni rá a dolog pedig most egyre jobban gondolkodok a diesel-en,csak az hogy egy 2001/2-es 1.5 dci Clioért magene 2 öt kapok elégé elgondolkodtat és mostani megane-al is az van hogy nagy ,nem használom ki akkor egy kisebb diesel jobb választás lenne és lehet lenne is rá lehetőségem...
-
tresh
addikt
válasz Kornel #11364 üzenetére
Engem még a km-se izgat ha tudom az előéletét Csak az árak kicsit túlzottak thaliából első tul. dci kb 600-ért van már clioba hasonló kb 8-900ezer azért meg már megane 2 van
De nekem "kicsi" kéne mindenképp...a régebbiek meg tényleg sajnos a végüket járják 200-250ezres futással.. -
-
Kornel
veterán
mitől jobb, mint egy splash? és nem a mo-i megítélésére vagyok kíváncsi, hanem a tényleges műszaki/ergonómiai/fogyasztásbeli előnyeire.
(#11371) FRENK1988: elmúlt évben 35k km-t mentem a kocsimmal, ilyen sok km-nél már nem mindegy, hogy 5 v. 6 liter. 450*350=157k HUF, csak egy évben!
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Kornel #11374 üzenetére
Azért arra a splashre ami lemegy 5 liter alatt kíváncsi leszek.
Nehogy meglepetés érjen.
Csak azért mert sok suzukist hallottam már panaszkodni a gyári adatok megközelíthetetlenségérőlEnnek ellenére az biztos, hogy egy suzuki benzines kevesebbet fogyaszt mint egy renault benzines.
Cserébe mondjuk nem is kéne az az amorf kissámli, inkább igyon többet de autó legyen alattam.Renault power
-
Kornel
veterán
oké, mutass jókat
de ami gáz, hogy 2-3 jót mindig találtam neten, aztán élőben meg...
dci megane 2 110k km-el... bent szanaszét kopva, saját bevallás szerint is turbo már volt cserélve. mondom neki hogy cserélsz benne olajat? azt mondja szokott... de hogy milyen időközönként, arról fogalma se volt. bent meg azért kopott el úgy, mintha 300k km lett volna benne, mert izzad a keze De higgyem el neki, hogy csak 110k van benne.(#11378) rob210: nekem annak idején a swift 2 tudta a 6 litert országúton, és nem nagypapás tempóban, de ez már nagyon off a lényeg, hogy egy benzines renault biztos többet eszik, max. egy megkímélt diesel jöhetne szóba!
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #11378 üzenetére
Az újabb stift 1.3 16 v 7-8 liter átlag a gyári adatokat meg ugye be se merem írni ..havernak van és panaszkodik rá..(persze csak fogyi terén) hasonló használat mellett nekem 7 max és 10-11 évvel idősebb kocsi plusz 5 literrel tuti nem megy el semmilyen benyás gép max ha áll egy helyben
kornelka: 1.9 DTi vagy DCi én inkáb az adaggólosra szavazok(dti) azokba reális az ilyen kb 150e km-es futás és még 2xszer ennyit elmegy ha gondozod...
ebbe picit több van de ha vissza számolsz reális lehet bár engem nem ez érdekelne hanem a műszaki állapota és szokott jó vétel fent lenni ezekből és normál használat mellett országúton elmegy ez 5-5,5 el és még biztonságba is vagy mert nem fújja le az útról a szembe döngető kamion
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Szakadt fos 1000es motorral.
oké, hogy 2008-as és állítólag 60.000.van benne, de könyörgöm ezért már autót kapok.ÁÁÁÁÁ
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Ezt így ne jelentsd ki, mert a turbósokkal pl 1.2 es turbós tsi-vel el lehet szépen ésszel közlekedni 5liter alatt.
A másik meg az, hogy pl. apósom a 99-es fiat puntóval 1000ccm-es 5.2 vel közlekedik a városban.
Cserébe a múltkor autópályán Szombathely-Budapest viszonylatban 8.1-et mért pedig 120-nál többet nem ment.
Csak hát ott már egy ekkora motor forog mint a részecskegyorsítóRenault power
-
Kornel
veterán
tényleg nagyon off, de legalább veletek lehet társalogni az autókról
nekem a stift 2 5,5-7 liter között mozgott, pedig hiába próbálok nyugisan vezetni, előbb utóbb felidegesítenek, és akkor odalépek neki, persze már ésszerűbb keretek között, mint régebben
Én egy ilyet néztem mostanában, nem olcsó, de majdnem új, és ki is próbáltam egy ilyen tesztautót, 3-4 km alatt 5 liter alá tudtam vinni az átlagfogyasztást. 1.0-áson gondolkoztam, de ha valami miatt autópályázni kényszerülnék rendszeresen, akkor ott eléggé meghalna, illetve a klíma se tesz jót a nem létező menetdinamikájának[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #11382 üzenetére
Őszintén Rob ha ingyen adnák ezt az 1.2 tsi-t kéne és vinném az első kereskedésbe és hagynám ott ...egyszerűen én fizikai úton nem hiszem el hogy ezek a gépek hosszú ideig életképesek maradhatnak...és igen tök jó meg szép hogy mivel több üzemanyagot égett el a turbó végett kevesebb a távozó el nem égetett benya és jobb a fogyasztás..de ha haladni akarsz vele pörgetni kell akkor meg eszik...pályán pláne..azért nem hiába teszik még rönóék az 1.6 8szelepet mindig ...az tény hogy fogyasztásban nem veri le de amit ott bukik azt a javítási karbantartási költségeken mind mind bőven megspórolja sőt..
-
rob210
Topikgazda
Nézd rohadt drága tehát nem vennék ilyet, de egy dolgot el kell ismerni nagyon jó kocsi.
Dinamikus és tényleg keveset fogyaszt.
160-at mentünk vele pályán amikor kellett (céges autó tényleg nem volt mese időben oda kellett érni még a 300.000.- es bünti is kevesebb veszteség lett volna, mint ha nem érünk oda)
160.nál tök virgonc volt még és 6.5 et fogyasztott.
(octavia 2011.02.03. azaz több mint egy éves)Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #11386 üzenetére
Elhiszem nem mondom hogy rossz elgondolás de nem hosszútávú még ha az anyagok minőségét nagy terhelhetőséghez igazítják..és lehet picit megragadtam a régi technikánál de én szeretem ha egy adott köbcentihez adott reális teljesítmény társul..tehát amikor az 1.2 ből csinálunk 140 Le-t az már sok minden téren Bár ahhoz képest hogy egy oktáviába duruzsolt egész jó fogyija volt tényleg
Amúgy +1 a röncire
kornelka: A cégnél van egy a6-os audi 09-es közel 280ezer km-rel és ha lenne rá pénzem megvenném mert hibátlan és tudom az elő életét csak egy ember és csak pályán használja..belül pedig mint ha most vetted volna..a kormány kerék sincs szét kopva.. szóval ahogy írták km-t hanyagold lehet 10ezer km-rel is hulladék autót venni
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Kornel #11388 üzenetére
Nézd akkor elmondom újra az autóvásárlás alap szabályait.
Magyarországon leszarjuk a km-t mert úgy sem igaz.
Ami fontos a próbavezetés, kiderül milyen a futómű, a motor karakterisztikája.
Diag nélkül nem veszünk autót.
Kompresszió mérés nélkül nem veszünk autót, főleg dieselt nem.Ezek után én pont leszarom mennyi kilóméter van benne, ha f@sz@ a kocsi.
Az enyémbe se 10 kilóméter van tavaly télen mégis az én kocsimról bikáztuk az indulni nem akaró bmw-t meg octaviat is.Igaz majdnem gyári értéken van a kompresszióm.
(ehhez a xado sokat hozzáttett akár ki akár mit mond. )
Renault power
-
tresh
addikt
-
válasz Kornel #11374 üzenetére
100-as tempó, 1.5dci, inkább 4L, vagy alatta...(attól függ, hogy klíma megy-e, hány személy, stb. ...)
A belsejük --> pl.: kormány, váltógomb, már akár 60k km után is nézhet ki úgy, mintha 300k km lenne bennük, ezt is már leírtam többször. Sajnos sz@r anyagból van, tehát ebből nehéz lesz megállapítani a futott km-ert.
A turbo nem egy esetben ilyen 200-250k km után megadja magát, rendes olajcserékkel és mondjuk, hogy átlagos használattal is, de ennyit azért el kell menniük.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
rob210
Topikgazda
Na jelentem már csak a szeptember 4-et várom, a toronycseréhez a cumót ma megvettem jó pízé
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kés topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Metal topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen