- Gaming notebook topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen monitort vegyek?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- iPad topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Premier előzetesen a napokban megjelent SERUM korai kiadása
gp Az early access verzió egyelőre kizárólag PC-n érhető csak el.
-
Az e-ink minden jó tulajdonsága, de 60 Hz-en
ma A Daylight DC-1 tablet ezt ígéri egyedi LCD kijelzővel és Android rendszerrel.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Victoryus #41401 üzenetére
Ez a megane nál kisebb.
Egyébként az 1.6 16 v jó motor csak a lendkerék szokta megadni magát 200.000.kilométer körül ha eszetlenül van hajtva 70000kilométer körül.Ennek mondjuk a számlájára Írható, hogy jóval fiatalabb, de kisebb!!! újra hangsúlyozom, valamint 110le azaz "könnyű" kasznija ellenére nem egy rally gép.
Renault power
-
Szendwich
tag
Mar csinaltam ilyet, mas autoban. Sot a mostani hetvegi automban is van 3as VDO oracsoport beszerelve (volt mero, olaj nyomas es olaj hofok).
En arra lettem volna es vagyok tovabbra is kivancsi, hogy a kabelezes mennyire maceras. Illetve az olajszuronel elfer-e a plus adapter, vagy a blokkon eleve van mar ilyen gomba es csak arrol kellene levenni a jelet. Mert az adapteres megoldas jo, de nem a legjobb.Amugy meglepodtem az ebay-es arakon. Itthonrol olcsobban lehet rendelni 1din-es 3 helyes orakeretet, mint az ebay-rol... Az orakon meg gondolkozom, mert jo lenne ha a piros - Megane II - szinekben vilagitananak,
-
Lacy6
senior tag
Hát ez tényleg elég érdekes.
Fogalmam sincs hogy mi lehet a gond.
Szerintem nincs rossz áron, szóval biztosan voltak akik megnézték, de lehetett valami ott amit észrevettek és nem vették meg. Turbó körüli olajfolyás ami veszélyes, vagy ha haldoklik a kettős tömegű lendkerék. Az is előfordulhat, hogy gyaníthatóan több km van benne az autóban, de ez mindig kérdéses.
Elképzelhető szerintetek, hogy egyik sem csak ennyiért nincs rá kereslet?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
FerNandor
őstag
Régebben azért nem ennyiért volt fent. Ja jól rémlik legalább 1.8m körül is volt az ára. Ez az 1.4m nem lenne drága egy 2.0dCi-ért, főleg ha a képeken látható állapotban van. Szerintem.
(Amúgy, ha jól tudom, ez Luxe felszereltség.)[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
gooool
őstag
Ezt sem hittem volna...
Egy dolog hiányzott a hibátlan beltérhez a Laguna-ban, mégpedig egy jobb oldali első biztonsági öv csavarborítás. 12 bontót hívtam fel, hogy van-e, mind elhajtott, majd a helyben lévő Isten háta mögötti bontóban nem hogy egyet, egy párat pattintottam ki egy rommá tört Laguna-ból.
Szóval most már hibátlan a beltér, nagy örömömre.Üdv, Balázs
-
FerNandor
őstag
válasz gooool #41407 üzenetére
Nekem meg múltkor valaki lenyúlta az ablakmoso tartály kupakjat. Szerencsére neten találtam hirdetést ahol volt cikkszam úgyhogy megrendeltem autós boltban. 1100Ft.
Meg kíváncsiságból le akartam kérni a rendszamom meg haveret... Erre meg ide nem is lehet olyan egyszerűen regisztrálni.. Be kell menni személyesen az okmanyirodaba.. LOL LOL LOL"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
dhgm
tag
válasz Szendwich #41404 üzenetére
Én nem csináltam, de terveztem. Szerintem a kábelezés nem lehet nagy ügy...
A motorolaj gombánál lehet megoldás egy hármas csatlakozó ( eredeti lámpagomba+olajnyomásmérő+ motorolajhőmérő) esztergályos, lakatos szakember a menetek ismeretében le tudja szerintem gyártani.
A szűrőadapter talán 4 cm magas, ennyivel emeli meg az olajszűrő legmagasabb pontját, így a szűrő teteje szerintem már nagyon nyomná a gumi vízcsövet ami a szűrőmelegítőhöz csatlakozik.
Nem tudom....
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
FerNandor
őstag
[link] ismeritek ezt az olajat? Nagyon jónak tűnik. Erre fogom asszem lecserélni az sxr-t.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
diablo1984
veterán
laguna 1 alá melyik talpas illetve stabilizátor márka ami ajánlott és nem kottyan meg az első kátyúban?
mayle, monroe, swag/febi,moog? vagy valami más márka?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #41413 üzenetére
Én a Febit preferálom, de a meyle is jó állÍtólag, bár ezt eddig csak vw tulajoktól halottam.
Nekem amit csak cserélni kell törekszem, hogy febire cserélődjön.Renault power
-
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #41415 üzenetére
na megvan a rendelés lista:
a változatosság kedvéért febi minden
- 2 talpas
- 2 stabpálca
- 2 toronycsapágy(mert kattogott fékezés közben és kormány tekeréskor, az asszonynak szóltam, hogy tekergesse már a kormányt, és a rugó fordul, nem a csapágy a bal oldalon...... 2 hónap állás csodákra képes, íg jól sejtettem a toronycsapágy kínt.......)
- egy szett kumho winterkraft wp51-es gumi, mert tél van......elvileg jövő hétvégén először a yaris 2 talpasa lesz ledobva, utána következik a lugu újból......
de legalább motorikusan eddig jól működik, bár piszok nehezem melegszik a víz benne, pedig új a termosztát is a termosztát házzal, bár fűteni fűt, de kicsit zavaró, hogy városi használattal sosem éri el a középső csíkot, főúton húzatva eléri, de hamar visszahűl városban.....
az adagoló gázolaj bevezető gyorscsatit hol lehet venni?(kiment belőle a tömítőgyűrű és állás közben picit nedvel, ezzel egy időben le is levegősíti a rendszert.....amúgy felpumpálva pöcc-rőff, levegősen azért forgatni kell.....
-
SZATA
senior tag
válasz rob210 #41329 üzenetére
Tudom, hogy a LEDeknél számít a polaritás, de nem hiszem, hogy mindhármat fordítva tettem be. Most már a harmadik is "dereng" menet közben. Akkor sötétül el teljesen ha auto állásból átteszem off-ba. Valószínűleg ellenállás kellene elé, vagy a kapcsoló hibás, és átereszt valamennyi áramot auto állásban, csukott ajtókkal is.
(#41332) diablo1984:
Lehet, ezügyben viszont nem tudok semmit tenni. Az elektronika kezeli a feszt. Azért próbálkoztam meg a LEDesítéssel, mert a Clioban Rob által beszerelt szalagok tökéletesen üzemelnek.Ha már írok: Leszigeteltem neutrális szilikonnal a tető és a C oszlop találkozásánál, ahol el volt repedve az eredeti szigetelés. Fölé húztam az átlátszóval, nem akartam kiszedni a régit. A probléma viszont nem oldódott meg, csak csökkent, továbbra is beázik. Két napig állt az esőben az autó múlt hétvégén. Indulás előtt megnéztem az ülés alatt, nem volt víz. Megérkezés után viszont már igen. A rázkódás és a lejtő, emelkedő miatt folyik oda valahonnan.
Szóba került, hogy egy Clio IV váltaná a Thaliát. Melyik motorral ajánlanátok? A dci-kben van DPF? Ősztől tavaszig sok lenne neki a rövid városi út. A 90-es TCe halott ötlet? Ha más nem, akkor marad a 1.2 16V. Az legalább bevált technika, az én 15 éves Cliomban debütált szinte. Kérdés, hogy azóta az Euro X+1 mennyire fojtotta le az alacsony fordulaton sosem virgonc motort.
-
diablo1984
veterán
ha tce korabeli dci-t akarsz az már mind részecske szűrős, asszem 2008tól nagy általánosságban mindegyik dízelhez hozzá dobták a DPF-et, mert a normákat így tudták csak elérni(németben már jóval korábban a kedvezőbb adók miatt, ezért lehet onnan olyan autót hozni, amiről nem ig gondolnád, hogy dpf-es és mégis)
-
SZATA
senior tag
válasz diablo1984 #41418 üzenetére
Igen, azt. Clio IV-ről van szó. Azt mondjuk nem írtam, hogy újban gondolkodunk.
-
Sly189
senior tag
Sziasztok, indexre már leírtam az alapjárati problémámat - ami kicsit összetett. Akit érdekel, olvassa el, és véleményezze akár itt, akár ott
Minden ötletet szívesen fogadok!
-
tresh
addikt
válasz Sly189 #41422 üzenetére
Az látszik hogy alapjáraton amikor ingadozik akkor a nyomásod is ugrál nem fix. A leírtak alapján terhelésnél minden rendben ami azért fura mert általában ez fordítva szokott lenni. Mármint hogy nem megy úgy a vas mert a légtömegmérő elfáradt. Hogy pénzt spórolj szerintem kéne szerezni egy légtömegmérőt próbára ami tuti jó és megnézni mit produkál vele a vas. Mert én nem vennék mérget hogy ez lesz a baja. Simán lehet hogy a nyomásszabályzó szelep lesz a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
Szendwich
tag
A kábelezést azért kérdeztem, hogy a tűzfalon van ledugózott lyuk amin kilehet vezetni két szál vezetéket?
Félre értettél az olajszűrős adapterrel kapcsolatban. Én arra gondoltam, hogy a gyári gombáról levenni jelet. Mert egy-két kocsiban van olyan olaj gomba, amiről lehet mérő műszert is működtetni. Nem csak azt jelzi, hogyha a nyomás X alatt vagy Y felett van.
Szűrőadapteres megoldásról néztem képet. Igaz 2.0 16V volt. Ott elfért. Na majd jövőhéten leméricskélem. Szerintem el kell férnie az 1.6 16Vben is. -
feco6512
tag
Sziaztok olyan kérdésem lenne megane I-sen szeretnék hátsó gátlot cserélni a felső csavarhoz milyen kulcs kell?sajnos a készletemben nincs ilyen ha esetleg valaki tudna méretet meg köszönném!
-
rob210
Topikgazda
Csak a Dephis KlÍmával szerelteknél lehet külön cserélni.
Az enyém szerencsére az és a Bárdinál lehet venni 3.200.-De le kell gyártani egy ellen darabot amikor a tárcsát le akarod szedni.
egy kőr lapra fel kell rakni 31mm es körben 3db 4 es furatot egyenlő oldalú háromszög alakzatban.
A közepére pedig tenni egy minimum 10 es furatot ahol a 30 as torxfejet be tudod majd dugni.
mindjárt lerajzolom.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
feco6512
tag
Előre már betettem a Bilstein gátlókat azt rakom hátra is csak addigra kéne szereznem kulcsot hozzá abban sem vagyok biztos hogy az torx?valahol kell vennem sajnos a sima kèszletben nincs ekkora.Most nekem az elsők kedvezménnyel a 2db volt 30ezer a két torony csapágy meg 5ezer ft volt
-
Lacy6
senior tag
Nemsokára akarok olajat cserélni az autómon.
Megane II 2.0 dCi
Szerintetek milyen olajat érdemes beletenni?
Ezen gondolkoztam, de van még egy jelölt ami drágább viszont nem tudom hogy miért.
Van ezek között olyan nagy különbség?
Egyáltalán árba miért van különbség?Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
Lacy6
senior tag
Nincs benne részecskeszűrő. Ha jól tudom ez inkább áldás a mai világba.
(#41440) Pecc: Köszi, szeretem is nagyon. Mondjuk az első autóját szerintem mindenki szereti
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
-
tresh
addikt
válasz rob210 #41446 üzenetére
Ja az alap pont héten cseréltem céges jumperbe zárbetétet az önindítóba ,mert szénné volt kopva. Minden okos közölte hogy csak gyári és egybe cserés. Aztán eldurrant az agyam rendeltem egy utángyártott önindítót 20k ért gyári 50 és szépen kicseréltem az óta is hibátlan
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen