Hirdetés
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Magyarországon is megjelent a Honor Band 9
ma Fekete színben már megtalálható a Honor friss aktivitáskövetője a nagy elektronikai áruházakban.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz forceberg #45800 üzenetére
Csak azért is gimi után autószerelőt fogom tanulni. Aztán a rendszergazdát. Katasztrófa hogy nincs normális és megbízható szerelő
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
rob210
Topikgazda
válasz Ganz-[HUN] #45801 üzenetére
Az a baj, hogy manapság nem autószerelést tanÍtanak, hanem programozást, meg cserélést.
Azaz a gyári diag kiÍrja mia baj, te meg kicseréled az alkatrészt, még ha csak tekerni kéne két csavaron, vagy kicserélni egy darab gumicsövet akkor is.
Autószerelést mamár nem tanÍtanak.Renault power
-
#32577792
törölt tag
Akkor némi saját tapasztalat (Laguna II)
Bizony párszor megadta magát a levegő keringetés szabályzó kis villanymotor, emiatt beragadt pl, a meleg vagy a hideg levegő adott oldalon.
Gyári baromi drága, utángyártott nincs. Bontott van, elmentem szerelőhöz, kimérte, tájékoztat, hogy jó, de hogy meddig, az lutri.
Kb 2 hónapig volt, szóltam, adta a másikat, ez bírta.
A központi zár mechanikája szintén tré lett.
Gyári?
Fenét. Elmentem hozzá, telefon bontóba és nem Lagunát keres, hanem Megane-t, Hozzam el, csinálja.
Átpakolta amit kell, mutatta miért Megane. Kicsit módosítottak rajta, már jók.
Szóval lehet általánosítani, hogy minden szerelő szar, és le akar húzni, de ez nem igaz.
Ha kellett, SOS fogadott, laptop rá, diagnosztika, és mondta mi a helyzet, 4-5k volt a diag.Szerintem meg kell keresni aki ért hozzá és azzal javíttatni. Hirtelen több ilyet is tudok.
Jó autó ez, de olyan mint a nő. Szereti ha megkapja, ami kell neki. -
feco6512
tag
Hozzá értő szerelökről egy mai példa:a fiamnak/22éves/ van egy 2000 évjáratu meganja vett hozzá alufelnit a gumis megigérte neki 30ezerért felújítja/görgözés homokfújás festés/addig adott neki négy felnit amit Ő rakott fel.Eljött a megbeszélt idő gyerek ment szerelő neki esett négyből három csavart bele törött bal oldalán az első keréknél amit Ő rakott fel 10napja!Mondta semmi gond az Ő hibája orvosolja 2nap kész az autó ma ment a gyerek érte dobozban az agy a féktárcsa betétek vett a PhIIre bontóban PHI agyat féktárcsát betéteket felrakta a gyereknek!ami ráadásul olyan csapágyas majd kiesik a kerék!Kérdem én hogy lehet egy autót úgy összerakni hogy az egyik felén nagyobb féktárcsa van a másikon kisebb képes így kiadni a kezéből valamit és ha fejre áll vele /ráadásul most van kis baba is náluk/ mossa kezeit???😁😁😁😁Egy szerencséje hogy külföldön vagyok de még igy is ebből nagy balhé lesz! 😁😁😁😁oda viszünk egy /kb egy hónapja lett komplett fék tárcsa/ jó autót és kapunk egy doboz alkatrészt! és azt mondta a gyereknek nem kér semmit a szerelésért!Azt sajnálom hogy a gyerek elhozta tőle a kocsit/meg hogy pont nem voltam otthon/ gondolta úgy sem mer neki szólni
-
Ganz-[HUN]
addikt
Van a környéken jó autószerelő, sőt itt mind jó és korrekt.
De az, hogy nem tanítanak autószerelést, csak cserét... Katasztrófa!
Elfogadhatatlan, és sz@r.
Elmegyek majd "Lópihoz" gyakorlatra (ingyen és bérmentve, ha megengedi...), mert ő még korrekt embernek tűnik.
Anyu E39 520i-jét szépen megcsinálta. (Olajfolyás tömítésnél, lengéscsillapító, stb).Remélem meg***lik az összes szemétláda autószerelő!
vagy legalább csődbemegy.[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
gkawka
tag
Urak! A 130 lovas 1.6 dCi motorokról mi a szakmai vélemény, vannak már tapasztalatok ezügyben?
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
kisgyerek85
senior tag
válasz Ganz-[HUN] #45807 üzenetére
Hát az biztos, hogy nehéz idők jönnek nekik is, mert rájuk szállt a Nav. Be lesznek kötve az online gépek.
-
speedydb23
senior tag
Dci témához hozzászólva, szerintem egyáltalán nem fos motor, mondom ezt úgy, hogy volt gondom nekem is ezzel a Cliomnál.
Eddig 1 db porlasztót kellett felújítani, ezen kívül olaj+szűrő ment még csak bele.
270k mutat az óra, ami szerintem egy kocsinál se kevés, ez az a pont amikor már elő jönnek a hibák, és ez márkától függetlenül igaz.
Nálam most 2 zavaró dolog van, az egyik, hogy néha nem akar indítani, ami kulcs vagy immo hiba, vagy a legrosszabb esetben központi computer.
A másik zavaró, hogy néha gondol egyet menetközben és nem húz, hiába padlózom egyszerűen nem akar gyorsulni. Ez nem tudom mi lehet, de hibakód sincs, így rejtély.
Ezeken a hibákon kívül nekem semmi gondom, a motorral pedig egyenlőre 0 probléma.
Gázolajról meg annyit, hogy akinek dci motorja van, mindenképpen az OMV Maxxmotion gázolajat tankolja, én személyes tapasztalatom szerint sokkal jobb a fogyasztás, és szebben is jár a motor.
Mostani példa, Horvátban tele tankoltam az INA kúton Class dízellel, és a fogysztásom 5,4liter lett átlagban, kifele itthoni Maxxmotion-el mentem, úgy 4,7liter volt az átlagom.
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz speedydb23 #45810 üzenetére
A másik zavaró, hogy néha gondol egyet menetközben és nem húz, hiába padlózom egyszerűen nem akar gyorsulni. Ez nem tudom mi lehet, de hibakód sincs, így rejtély.
Ezeken a hibákon kívül nekem semmi gondom, a motorral pedig egyenlőre 0 probléma.komolyan?
[ Szerkesztve ]
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
forceberg
veterán
válasz speedydb23 #45810 üzenetére
Nem indításkor nem is teker? Kattanás hallatszik?
Önindító testkábel volt nekem egyszer meglazulva.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Graphics
Jómunkásember
válasz speedydb23 #45810 üzenetére
Immo vagy izzitorele, de az hogy nem húz, az nem túl jó jel
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással
-
forceberg
veterán
válasz Graphics #45813 üzenetére
Immo, vagy izzítórelé.
Khm! Csak nem te is autószerelő is vagy, hogy így rávágod? Mi alapján?
Ebben a sorrendben cserélnék az alkatrészeket a nemrég tárgyalt autószerelők...A nem húzás még a nem indulás oka is lehet ugyanaz...
Ráadásul izzító nélkül be kell indulnia, ha egészséges a motor...[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz forceberg #45814 üzenetére
Az én Thaliam is csinálja néha (igaz az 1.4 benyás) hogy ha beindítom pl, kiállok a kapu elé, és míg becsukom a kaput stb... leállítom a motort akkor utána nehezen indul. Volt olyan is hogy nem is indult be, csak forgatott és hallani lehetett hogy indulna de mint ha az akku lemerült volna. De ha várok olyan 2 percet pl akkor egyből beindul. Akku, generátor ki lett mérve azok jók.
Viszont nekem jól húz a verda sőt... jobban húz mint amit egy 8 szelepestől elvártam.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
Graphics
Jómunkásember
válasz forceberg #45814 üzenetére
1eve hasonló jelenséggel kinlodtam én is , ugyanilyen motorizaltsagu kocsinal.
Akkor semmi más problémam nem volt a kocsival, semmi köze a pár nappal ezelőtt leirtakhoz.Gépre kötve hibás izzitorele volt a gond, amelyet cseréltünk, és a hiba megszűnt.
Nem autószerelő vagyok, de gondolom itt sokan nem azok.
Azt se írtam , hogy ezeket cserélje, max nézzen rá....Vegyük targytalannak amit írtam, többet Renault-ról nem írok ide.
[ Szerkesztve ]
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással
-
Predator2
addikt
Ha odakerülne a dolog, hogy cserélni kell, te fogod kicserélni, vagy van olyan szerelőd aki bevállalja? Beszéltem pár szerelővel, a kínai alkatrész "minősége" miatt mind húzta a száját. Nem vállalják a hibás alkatrész (kapcsolószelep) miatti következményeket!
Ha viszont elkezdesz otthon barkácsolni, annak következményei lehetnek. Aztán elgondolkodik, az ember, hogy megérte e. Viszont egy cég által felújítottnál van hol verni a tamtamot, főleg ha a motor is károsodott.Kuplungot cseréltem a Clioban, Luk szettet kapott. Én vittem az alkatrészt, mert szerelők által csak sokkal borsosabb árral találkoztam. Viszont elmondta, hogy alkatrésszel kapcsolatos felelősség engem illet. Ha szerelési hiba van akkor őt (azt meg bizonyítsam be ahogy akarom)
Nem pont kapcsoló szeleppel, de más alkatrésszel belefutottunk egy ilyen pofonba. Drága volt.Azért Bosch izzító gyertyákat kapott, mert a szerelő azt ajánlotta. A környékbeliek eléggé dicsérik.
Rengetegen járnak hozzá, rendes várólista van nála.
Idézem: Sok szemetet gyárt a Bosch de izzító gyertyában nagyon jó minőséget képvisel.
Még az ő termékeik minimum 1 évet bírnak addig a többi gyártó maximum 1 évet!Öcsém 1.4 16v Clio-jában ő cserélt gyújtótrafót. Denzot kapott a gép, mert szerinte az e legjobb. Viszont a Berut már nem dicsérte. "Régen jó volt de mára már nem az igazi". Voltak garanciális problémáik vele.
Az ilyen dolgok miatt gondolom azt amit: [link] itt a teljes cikk: [link]
Kérdések:
Csak akkor kell kódolni, ha kompletten porlasztót cserélsz?
Mi a helyzet ha maga a csúcs kopott már? (ha jól tudom ez is előfordulhat)
A "száraz" gázolajhoz milyen adalék ajánlott? Linket tudnál adni hozzá?(#45794) ungawa
Rendben , ebben egyetértünk, én is ilyen vagyok, bár más emiatt "betegnek" titulál.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
#32577792
törölt tag
válasz Predator2 #45817 üzenetére
Persze hogy húzza a száját, hiszen nem ő vette neked. Azért tegyünk már rendbe pár dolgot!
A szerelők kereskedelmi kapcsolatban állnak a nagykerekkel. Ott forgalomarányos bónuszt kapnak, ami azt jelenti, hogy biza kemény százalékokkal olcsóbban kapja, mintha Te megveszed pl, a unixnál, ez bizony nem 5-10%-ot jelent, hanem 30-50 is összejön. Az, hogy Te ebből mit látsz majd a számládon, csak rajta múlik.
Egy 50%-os kedvezménynél visszaad nagyvonalúan 10-et, és már happy vagy. Még szép, hogy nem tetszik neki és nem akar felelősséget vállalni, holott az alkatrészért nem is vállal, mert az a gyártóé.Ó igen. Egy cég által felújított termék.. Bizony itt is lehetne mesélni pl. turbók felújításáról. Jaa, adnak garanciát rá. Jjjjaaa. Azzal gond semmi, mert kell. Aztán lejár és jönnek a gondok. Széttárt karok. Lejárt a gari, szar volt az olaj, nem megfelelően használtad, túlhajtottad, stb...
Volt már nekem "márkás" sok (2év) garis akkum, amelyik 2 év 1 hó után nyekk meg trotty lett. Pedig ajánlották nagyon. Azóta legyen 1 év, bírjon ki annyit, ha több már happy vagyok, és ne kerüljön 1,5x-be mint az átlag.
Off: sokan szidják a Samu mosógépeket (szerelők és szervizek főleg), ez lesz vele, az lesz vele, 2-3 év és beszarik. Szóltam is neki, hogy így 6 év után mi a franc van veled
No, én írtam itt, hogy tudok megbízható, korrekt szerelőket, igaz egyik sem kecskeméti, de ezek beváltak. Nem reklám, akkor megyek hozzájuk, ha a saját szerelőm nem vállalja.
Gázolaj: nem tudok nyilatkozni hosszabb tesztekről. Egyszer még Lanos benyás időből teszteltem mindet.
mol, shell, omw, auchan (prémiumokat is). Hibahatáron belüli értékek voltak (kivéve egy kiskőrösi noname kút) mind, 1-3dl eltérés nem szignifikáns, ezt akár a levegő hőfoka is tudja befolyásolni. A noname elég ratyi volt, majd 1 liter pluszban.
A volt 1.9dci-be auchan ment, 6l átlagot ment.
Ebbe sima omw: 5,9
Vezetési stílus nem változott.Részemről ennyi. Köszönöm a figyelmet
Kiléptem. -
speedydb23
senior tag
válasz forceberg #45812 üzenetére
Amikor nem indul folyamatosan világít a piros led, tehát letilt az immo.
Motornak véleményem szerint nincs baja, mert ez a nem húz hiba csak addig tart ameddig nem indítom újra a motort.
Tehát ha leállítom és egyből újra indíto, akkor újra húz ahogy kell.Menet közben is csináltam már ezt meg, egyből megjavul, így véleményem szerint inkább elektromos hiba, mint sem a motor hibája.
[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
válasz speedydb23 #45820 üzenetére
Én már csak halkan merem mondani, hogy immot mondanék én is
Nem gyenge az elemed a tavnyitoban?
Rakasd valahol gépre, hibakod alapján azért kb kitalálja a szerelő is mi a baja.
[ Szerkesztve ]
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással
-
#32577792
törölt tag
válasz speedydb23 #45810 üzenetére
A másik zavaró, hogy néha gondol egyet menetközben és nem húz, hiába padlózom egyszerűen nem akar gyorsulni. Ez nem tudom mi lehet, de hibakód sincs, így rejtély.
Ilyenkor nem szokott pl, az izzítás visszajelző kivillanni, folyamatosan égni?
Kísértetiesen hasonlít a Lagunam egyik tünetére. Nálam a turbó ilyenkor leállt, vagy letiltott, fene se ért hozzá.
Ilyenkor a turbónyomás szabályzó szelepet levettem, fejre állítva megráztam, majd vissza. Ezek után ment tovább. A hiba okát is elmondta szerelő, de ne kérdezd, a lényeg, hogy turbó csere lett volna.
Ez egy 1.9dci motor, 1.5 esetében nem tudom van-e és ha igen, hol.[ Szerkesztve ]
-
dhgm
tag
válasz Predator2 #45817 üzenetére
Üdv!
Szerintem megkísérlem magam. Felénk a legtöbb szerelő fos franciázik, a legtöbb azt sem tudja, hogy hogyan fogjon hozzá egy-egy műveletről. Szóval nem ismerik a típust. Sőt a márkaszervíz sem.... mellette van egy műszaki állomás ( tán egy a cég) azt nem tudták, hogyan kell az M2 gyári könyöklőjének az elejét levenni a vázról. Szerinted rájuk merjek bízni egy injektor kapcsolószelep beépítést?
Nem márkaszervíz szerelőhöz vittem volna vez. szíj cserére és kértem árajánlatot. Azzal kezdte, hogy nyissam ki a motorháztetőt megnézné... fingja nem volt arról, hogy az M2-n hogy kell, szerinted rábíztam. Nem. Tavaly egy szép áprilisi napon reggel 7-kor hozzáfogtam 11-kor készen volt... és legalább tudom, hogy új alkatrész került mindenhová.
Szóval a kapcsolószelep cseréje sem lehet sokkal bonyolultabb művelet...
A tamtam veréséről meg az a véleményem, hogy a kocsid akkor sem lesz jó, sőt még azt is szétbarmolják ami egyébként működik... Nem valószínű kiadom a kezeim közül. Elb@szni én is tudom. Ingyen és bérmentve.
Olvastam a cikket a Delphi szívattyú milyen szabályozású túlnyomás oldali vagy igény oldali?
Más típusokat nem ismerek, de ... szerintem 1600 baros gázolajnyomást szinte csak ugyanazon az elven lehet előállítani fém alkatrészekkel. Ezek előbb utóbb kopnak, ha meg kopnak ugyanúgy körbeszórják a rendszerben mint a Delphi. Ez megint csak foshfranciázás, szerintem.Csúcsot is lehet cserélni...
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
válasz speedydb23 #45810 üzenetére
A dci-vel vannak tapasztalatok... sok tapasztalat. Hány márka egyes típusaiba is szerelik a Nissantól a Suzukiig kb négy márka, most meg már a Merci is sorban áll érte. valóban szar lehet.
A Renault csak 6 típusába szereli a Cliótól a Lagunáig. Érdekes módon a Lagunások szerint sem rossz abban a böhöm nagy kasztniban.
Kolléganőm B6 Passátján ma ment el a turbó, 3 hete volt olajnyomás szivattyú meghajtás felújításon ( gyári hiba) mert szétkopott. Miről beszélünk?
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
eTrade
tag
-
#32577792
törölt tag
válasz diablo1984 #45827 üzenetére
Sőt még az ajtókilincs is egészen más
De a váltót pl. saját automata is kapcsolható lesz hozzá. Közös fejlesztés egyébként.. -
speedydb23
senior tag
válasz #32577792 #45823 üzenetére
Egy fix hibakód van jelenleg, az az EGR szelep, de nem jelez a műszerfal semmilyen hibát. Nem tudom, hogy az EGR okozhat-e ilyen tünetet, hogy egyszer gondol egyet és nem húz, ami meg is javul egyből ha újra indítom a kocsit.
Igazából el is adom most már a kis dci-t, mert én többet már nem költök rá.
Értelemszerűen úgy is fogom hirdetni, hogy ezzel tisztában legyenek a potenciális jelöltek.Költöttem már rá eleget, persze ennek egy részét tudtam, hogy meg kell csinálni (vezérlés, futómű), viszont a klíma nem olyan volt amit vártam. A porlasztó is mondhatni várható volt, bár elsőre én azt hittem csak az akksi szar, de miután újat vettem tudatosult bennem, hogy valami a befecskendezéssel lesz, és szerencsére megúsztam 1db porlasztóval, és a rendszer többi része hibátlan bemérés szerint.
Összegezve én nem szídom a Renault, se a dci motorokat, mert bőven az akkori átlag alatti áron 415ezer ft-ért vettem, és így tudtam, hogy lesz dolgom vele.
A másik ami nagy előnye az 1.5dci-nek, az az 5L/100km fogyasztása, 1800km 120km/h átlaggal 4 személlyel csurig pakolt csomagtartóval, Horvátországban ahol azért akad emelkedő is bőven a szerpentineken.
-
#32577792
törölt tag
válasz speedydb23 #45829 üzenetére
EGR szelepet én a Lagunában az első héten mikor megvettem, szépen levakoltam, elég dzsuva volt, tisztítás szinte reménytelen volt, onnantól semmi baja nem volt.
-
mycso
Topikgazda
válasz gkawka #45808 üzenetére
Szia, egyelőre még elég kevés infó van róla, viszont amik vannak, azok pozitívak.
A 2.0 dci-hez hasonlítgatják, hogy olyasmi a karaktere, tudása, sőt a kialakítása is.
Nyilván majd ezzel is akkor lesz még több tapasztalat, ha már lesznek belőle 300k km-t futott példányok. Bár kétlem, hogy ilyen futás felett is hibátlan lesz ez a pici, de erős motor, ellenben a 2.0 dci-vel.Én személy szerint egy megane méretű autóban simán bevállalnám, nagyobba már nem. A laguna még a 150 lovas 2.0 dci-vel is butus.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
just
aktív tag
válasz #32577792 #45835 üzenetére
Azért az simán érezhető, olyan mintha 2 felnőtt mindig a kocsiba ülne Sajna elég nehézkesre sikerült a laguna. Az itteni beteghordó autókba amik szintén 2.0dci-k, simán 500ezer km felett jár mind és még csak a vezérlőlánc volt cserélve. Turbó, kéttömegű gyáriak. Nehéz ezekbe kinyírni, azoknak tényleg nem való autó
Two things what i hate. People that can't count...
-
mycso
Topikgazda
Skizz & ungawa: a számok, így papíron jól festenek, meg nyilván ízlés kérdése is, de az életbe picit másabb a szitu.
Nekem 106 lovas 1.5dci m2 volt, ami 1-2 emberrel használható, tele ülve, megrakva azért már harmatos.
Ezzel szemben vannak itt, akik azt mondják, hogy a 86lovas dci milyen jól megy. Volt ehhez is szerencsém, én max. városban tudnám elképzelni és ott is csak kompromisszumokkal. Pályán/főúton számomra gyötrelem volt
1.6dci-hez megane 4-nél volt szerencsém (klíma, 3fő), egész jónak tűnt.
Illetve barátom vett egy 2.0dci lagunát, onnan a lagunás tapasztalat. Nem azt mondom, hogy nem használható, de semmi extrára nem kell számítani, nem versenyautó. Hiába mutatnak jól a számok, a számok alapján jobbra számítottam. Ilyen 1.5 dci-vel el sem tudom képzelni, hogy milyen lehet....de nem is vágyom rá.Mod.: viszont ami tetszett a 2.0dci lagunánál az 1.5 és 1.6dci-vel szemben, hogy 100 felett is ugyan úgy tol, mint alatta, illetve nyugodtan lehet 3000 felé is forgatni, mert ott sem fogy el. Szóval mindet egybe véve egész szimpatikus (még mindig)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
diablo1984
veterán
furcsa a dolog, nekem c veki kombim volt 6 sebességgel 1,9 cdti motorral, 150 lóval 1650kg-os önsúllyal és úgy gyorsult mint a rakéta! pedig ebben is volt már részecskeszűrő is. fordulata 130nál asszem 2200volt, 110nél 2000alatt, tehát a váltó sem volt rövid áttételű.
ebből azt gondolnám, hogy a modernebb motorú 150lovas 2 literes dci a könnyebb kasztnit csak repítheti.... -
Pecc
őstag
válasz speedydb23 #45829 üzenetére
Az nem az egr hibája, amikor nem húz ilyen vészmódba kapcsol az elektronika és kb úgy működik, mintha nem menne a turbó. Haver egy toledo tdi-n ugyanezzel szív.
-
rob210
Topikgazda
Na uraim egy tanulságos sztory mindenki számára.
A Bosch Car Service Budakeszi telephelyét egészen nyugodtan kerülje el mindenki.
Hanyag, trehány banda, csillagászati áron dolgoznak, és pitiáner kezdő hibákat követnek el.
Saját tapasztalat, én a lábam többé be nem teszem hozzájuk.(klíma miatt voltam náluk, amit most Tresh édesapja orvosolt, akit viszont csak ajánlani tudok )
Renault power
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Akinek esetleg van Scenic 1 ph2-je: Nem tudjátok pontosan milyen izzók valók a beltérbe? Jelenleg szerelőnél van az autó, de addig rendelnék bele ledeket.
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz LamerGyuri #45849 üzenetére
Mikor hajnal 1-kor felnéztem és megláttam, azt hittem álmos vagyok és rosszul látok.
MÁS:
Igaz hogy jobban örülnék ha 16 szelepes lenne a kicsikém de ez a 8 szelepes motor meglepett engem vétel óta. Három személlyel is elég sok ereje van ahoz képest hogy 8 szelepes. Tényleg igazuk volt a jó pár éve írt tapasztalatoknak hogy amikor a kocsi kijött viszonylag régi konstrukció volt ez a motor már akkor is de megbízható és elég jó féle ha a kötelező dolgok cseréjét időben végzik el.Remélem sokáig nem lesz bajom vele mert nagyon megszerettem a kocsit a hibái ellenére is, de hát szerintem mindenki az első autóját hasonlóan megszerette.
Smoke some weed nigga!
Új hozzászólás Aktív témák
- Hisense LCD és LED TV-k
- Ukrajnai háború
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- magmakocka: PSX/PS2 CD/DVD tokhoz jó minőségű borító elkészítése
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vigneau interaktív lokálblogja
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest