Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#32577792
törölt tag
válasz LamerGyuri #45849 üzenetére
Értelmezni kellett volna csak....
Ha nem megy... -
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45850 üzenetére
8 szelepessel jobban jártál, stabilabb konstrukció, egyszerűbb, asszem a gyújtótrafó gond sem sújtja!
sőt még lamda szonda sem megy tönkre benne(asszem szabályozatlan katalizátoros, ha katalizátoros), így még egy gonddal kevesebb! -
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #45852 üzenetére
Nono
Nekem a 8 szelepesben pont, hogy a magas minőségű Bosch gyújtótrafó volt ami megadta magát.
Egyébként pedig katalizátoros és lambdaszondás a megane már 8 szelepes verzióban is.
Az utolsó az R19 volt amiben nem volt lambda és katalizátor és abban is volt már olyan ami fel volt szerelve ezekkel a cukiságokkal.Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #45853 üzenetére
Lehet hogy a gyújtótrafóm miatt van az hogy nem mindig indul pöccre? Arra gondolok amit már írtam hoy van olyan mikor kiállok a kapu elé utána már nem nagyon akar beindulni egyből. Olyan mint ha az akku nem adna elég kakaót neki.
Érdemes lenne meglesnem a gyújtótrafókat? Vagy inkább gyertyákat kéne inkább megnéznem?
(#45852) diablo1984:
Nem is bántam meg. A-ból B-be elvisz, ami a lényeg volt, már 600km vertem bele. És sose hagyott cserbe csak amit írtam most is fentebb annyi van. De tuti nem a motorral van valami. Inkább akkor önindító lehet.Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #45853 üzenetére
és korban hozzá illő lagunában meg semmi? mert az enyémben még a szondák helye sincs pedig egy szennyező dízelről van szó! 99es, euro2-es!
nem tudom a szóban forgó thalia az mikori és hanyas eu normát tud, mert clo02est elvileg 98-tól tolják, így azokból is kell lenni euro2esnek..... -
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #45854 üzenetére
Nálad nem az önindító lesz a ludas.
Szerintem az FHP jeladó, vagy a központi injektorban lévő nyomás szabályzó lesz a ludas.
Meg kéne nézni.
A gyertya ilyen hibát nem okoz.
A trafó sem, az vagy indít mindig vagy nem indít soha. (mármint a te verziódban)
Ettől még a testpontokat átnézheted megcsiszolhatod.
Indítási áramot is mérhetsz, hogy mennyire esik le.
Ezek már jó kiindulási alapot jelentenek a hiba megoldásához.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #45855 üzenetére
A diesel és a benzines technika nem ugyan az és nem is egyszerre fejlesztette a renault.
Nézd meg a hasonló korú benzines lagunákat, mindben ott lesz a katalizátor és a lambda.
Míg a diesel 1.9 DTI megane okban sem fogod megtalálni, csak úgy mint a tiedben.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #45858 üzenetére
Addig amíg nem akarsz behajtani riadó esetén Pestre
Egyébként megértem amit írsz kevesebb hibalehetőség jobb teljesítmény.Renault power
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #45855 üzenetére
Az enyém 2001-es és euro4-es a forgalmi szerint.
(#45856) rob210:
Akkor amint lesz több időm, átnézem ezeket.Úgy is valami rezonál még a motortérben, de csak ha olyan 5-10km/h-val megyek. Szerintem az egyik műanyag takaró lehet, nem komoly dolog.
Smoke some weed nigga!
-
zsizsef
senior tag
Urak!
Az hogyan lehetséges, hogy ha a hátsó ablakra engedem az ablakmosót, akkor az első kettő spriccel. -
rob210
Topikgazda
-
dhgm
tag
válasz diablo1984 #45827 üzenetére
A gázolajszűrő, igen az más nem 4 ezerbe kerül, hanem 20-ba.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
1,5 dci Kreszt betartva ( sőt egy kicsit áthágva) városon kívül is teljesen jó ( nekem), nem egy versenyautó, de, hogy A-ból B-be elvigyen nem utolsó sorban takarékosan.
Nagyobb motorosok autópályára valók. 90-nél egy hatodikban kínlódnak, mint az egyötdci ötödikben kilencvennel 2000-es fordulaton.
106 pacist még nem próbáltam. Lagunában sem.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
dhgm
tag
válasz rob210 #45853 üzenetére
Az enyém 94 decemberi volt ph2. Abban 3 utas katalizátor és szonda is volt ( Euro2).
Szerintem az R19.-ben már az elején is volt katalizátor. A német ugyanis anélkül nem engedte be. A foswagen golf 2-t viszont vígan értékesítették otthon katalizátor nélkül ( 1987-88).1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Skizz
addikt
En se youtubeos acceleratiln videokhoz mertem. Sokezer kmt hajtottam 130as dcivel laguna II-t, 1800tol barhol helytall, ossztomegen is... Ugyanilyen motoros insignia ~1750kg volt, meg azzal is lehetett kamionsort elozni. Akinek ekkora autoba keves a 300nm az takaritson dpf-et.
Mod: igen, van osszehasonlitasi alapom, 600nm 1700kg-ra.
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #45859 üzenetére
ez a veszély nem fenyeget, Debrecen mellett lakom, karácsony után szoktunk Pestre menni, ha akkor riadó lenne, akkor a yarissal mennénk!
(#45860) Syd2012: abban az időben még euro 3 volt a divat, euro4-es norma asszem 2005 körül jött be ha jól rémlik, de 2001-ben már biztosan szondás a tied is....
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz diablo1984 #45875 üzenetére
Én is Euro3-ra tippelek inkább, de hát ami a forgalmiban van...
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45877 üzenetére
mert mi van a forgalmiban, milyen szám?
-
Ganz-[HUN]
addikt
1,5dci erőlködik 2k-nál?
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Wiz Khalifa
addikt
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #45880 üzenetére
-
Wiz Khalifa
addikt
-
rob210
Topikgazda
-
Cane
őstag
A vas 09 - euro IV-es. Megvárom a szmogriadót azt indulok is rükiben rajoskodni.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
norbert1998
veterán
Üdv!
A 2004 környékéig gyártott thalia és clio 1.5 dci 65 és 82 lovas variánsai miben térnek el egymástól? Csak a computer, vagy pedig más is van, fizikai eltérés?
Azért kérdezem, mert a 65 lovas verziók sókkal olcsóbbak (thalia esetén közel a duplája a legolcsóbb 82-es a legolcsóbb 65-osoknek), és ha nem lenne fizikai különbség, lehetne-e a 65-ost a 82-es szintjére (vagy fölé) hozatni, és megérné-e ez egyáltalán?
Előre is köszi -
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #45887 üzenetére
Turbó eltérés van computer eltérés van és abban nem vagyok biztos, de azt hiszem mások a befecskendező szelepek is.
A motor maga ugyan az és a többi része is.De ha erősebb kell akkor azt vedd.
Nem éri meg otthon reszelgetni.Renault power
-
dhgm
tag
válasz Ganz-[HUN] #45879 üzenetére
Az 5. fokozat nagyon hosszú szerintem. ( k9k724 jr5-ös váltóval). Arra gondoltam, hogy ötben 2k 90 km/H...
Szerinted nem ?
2200-tól szebben indul meg.
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
Ganz-[HUN]
addikt
Dízelnek 2k szerintem egy kiscst sok, bár mivel nem nagy motor, optimálisnak tartom.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
forceberg
veterán
válasz Ganz-[HUN] #45891 üzenetére
80-90 az ideális tempó azoknak a motoroknak, mert kb. 80-nál 5-ben már elérik a nyomatékuk csúcsát. Ez fogyasztás szempontjából ideális. De a 2000-nél kb. van 55LE-re lehetőség.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
diablo1984
veterán
válasz forceberg #45889 üzenetére
cooler szerintem ezekben van csak a 65 lovas clioban nincs, a 82 lovasaok és a 86 lovasok is cooleresek tudtommal!
205/55 r16-os guminak lagunában megane2-ben mennyi az üzemi nyomása? néztem a gyári könyvében, de abban csak a 15-ös szerepel. múltkor kúton 2,3ra nyomtam mindet, ma ráellenőríztem a kézi digit nyomásmérővel, mindben 2 bar van..... laposnak is láttam őket, de 2,3 csak elég, azt nem gondoltam, hogy ott az óra esetleg szar.....
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
És 80-90 paci közötti (most meg nem mondom pontosan mennyi ) 1.9 dTi az 1,5 dCi-hez képest jobb valamiben? A gyári értékek nem igazán mérvadóak, tekintve pl a talicska majdnem 25-el többet megy végre, mint írnak hogy tud.
-
diablo1984
veterán
válasz norbert1998 #45896 üzenetére
98lovas a dti lagunában és megane-ban is! clioban nem tudom.
-
eTrade
tag
Sziasztok,
Nemrég voltam Rob-nál és kicseréltük a motortartó bakokat, pontosabban Rob cserélte ki, én csak asszisztáltam. Hát eléggé ramaty állapotban voltak a régi bakok, hamarosan rakok fel képeket.Ezúttal is ezer köszönet Rob a kiváló munkáért/segítségért!
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #45895 üzenetére
65 vs. 82LE volt a téma, nem?
Én MII-n 2,3-2,1-re szoktam fújni.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- SkyShowtime
- Windows 10
- Telekom mobilszolgáltatások
- Házimozi belépő szinten
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Motoros topic
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest