Hirdetés

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

  • PC-s demót kap a The Alters

    gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.

  • Közeledik az X Fold3 Pro

    ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.

Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    válasz orosziem81 #47370 üzenetére

    Komoly.

    Viccet félre téve:
    "Sajnos a csere nem egyszerű művelet, megfelelő műszer szükséges hozzá. Abban az esetben, ha utólagos, tanítható szenzort szereltetünk be, akkor klónzoni kell a gyári szenzort, továbbá egyes márkáknál az autó tanítása is szükséges lehet."

    A TPMS szenzorok átlagos életkora:

    kb: 4-5év vagy 160000Km, ha a benne levő akkumulátor lemerül, a szenzorokat újra kell cserélni.

    A szenzorokat minden átszerelésnél szervizelni kell.
    • A tömítése légzáró legyen – gumitömítés
    • A szeleptest korrózióját elkerüljük
    • Cseréljük a kifáradt alkatrészeket – külső nyakrész
    • A szeleptű cseréjével szintén a légzárást segítjük elő – (Nikkel bevonatos szeleptű)

    A TPMS szenzorokat az adott autóhoz kell programozni (feltanítani) abban az esetben, ha a kerekek pozíciója megváltozott, vagy ha új szenzor beépítésére kerül sor Pl: felni csere esetén, vagy ha a szenzor sérült vagy elromlott.
    Néhány típus automatikusan felismeri a szenzorait és újratanulja ha a kerékpozíciók megváltoznak. (BMW, Mercedes, Landrover, Jaguar…) Néhány típusnak az OBDII csatlakozón keresztül kell feltanítani a szenzorok azonosítóit (ID) ha a szenzorok, vagy a kerekek pozíciói változnak. (Peugeot, Citroen, Renault, Toyota, Lexus…)

    Számodra a lényeg:
    Direkt rendszer esetén 15.000 Ft-ba kerülnek a szelepek kerekenként.
    Amennyiben szükséges, az OBD2 programozás 5500 Ft-ba kerül autónként

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák