Hirdetés
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ThodEE
őstag
válasz forceberg #65450 üzenetére
1.4 benzin meganeba volt nálam Perion 74Ah-680A, most lett volna 6 éves és -15foknál már kicsit nehezebben indult a kocsi. Kímélve nem volt, 1-1 rendes basszushoz csak a hátsó erősítőre elment pillanatnyilag 50A Plusz volt az első szetthez is egy
Ez az adagolás volt a dobozán azért tettem bele annyit, munkatársaim szerint szép hangja van, én nem értek hozzá
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
forceberg
veterán
válasz ThodEE #65453 üzenetére
Kondizva nem volt?
Amikor több napig -20 körül volt talán két éve? akkor jártam úgy, hogy délelőtt -17-ben nem indult be a kocsi.
Másnak is ajánlom a módszert: aksi kivesz, lavórban először hideg, majd langyos vízben melegítés, majd mehet vissza a kocsiba. Dehát tudom, hogy dízelbe nem alapból karcsú a 60Ah/540A.Ja, és még mindig az az aksi van benne.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #65456 üzenetére
Mikor a sütőnkben fűtőszálat kellett cserélni, kiszedve látszott, hogy az egyik szál égett csak ki. Azt eltávolítva hamarosan elkészült a kartermelegítő, kis T25 alá az is segít valamit MTZ-n meg már játszik a vízmelegítő, ha kell, keresek kontaktot, biztos csinálnak még NASA űrhajóra is fűtőelemet ha az kell Utóbbi gép szerencsére gyertyás izzítás, ahogy beindul, mindig tartom a kulcsot félúton, amíg nem jár szépen minden henger. Mondjuk most generálozzuk, utána csak szebben indul majd...
-
hupisom1
tag
Sziasztok !
Érdekelne hogy melyik motor variáció lehet jobb.
Megane III 1.5 dci 90 paci dcm 3.4
Clio IV 1.5 dci edc17c42
Melyik befecskendező a jobb , tartósabb ?
Kettőstömegű egyikben sincs ?
Milyen nagyobb hibái lehetnek esetleg ?
Köszönöm -
vASalo
tag
válasz hupisom1 #65460 üzenetére
Sziasztok,
Szerettem volna kipróbálni a klímát így szezon előtt, de sehogy sem tudom elindítani a klíma kompresszort bármilyen hőmérsékletre is állítom a klímát. (m2, digit klíma)
Nem tudom, hogy mivel még kint hideg van azért vagy mert elromlott. Van valami olyan beállítás, ahol biztosan beindul? -
Gabady
aktív tag
válasz vASalo #65464 üzenetére
hát miután megnyomod az AC gombot el kell indulnia. Vagy ha AUTO gombot megnyomod és állítod a hőfokot. Vagy ha kiállsz a napra vele, és szintén AUTO-n van és leveszed a hőfokot.
szerk:Vagy ha bekapcsolod a belső levegőkeringetést....
[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Plero
tag
Laguna 1.9 dTi nem indulás megoldódott. Uj gázolajszűrő és tömítések cseréje + szűrőpohár csere.
Nem sokáig örülhettem. Tegnap lengyelből hazafelé az autopályán a forráspont jelzö világít és mondja, hogy meleg a motor álljak meg és nézzem meg a manualt. A vizhőmérséklet jelző műszer a üzemszerü helyén. Megállok gyorsan, motorháztető felnyit , hűtőventillátor ezerrel megy. A kiegyenlítöben a viz a helyén. Vízcsövek puhák nem kemények. Forrás hang nem hallatszik. Egyszer csak eltünik a hibaüzenet. Minden ok. Hazafelé még párszor eljátszotta ezt. 760km-et megtettem. Hazahozott. A garázs előtt megint hiba üzenet, de a motortérben látszólag minden ok. Clippel ki kelene olvasni a hibát? Mi lehet a gond?
Milyen olajat javasoltok bele , mert az is aktuális. 325 ezer km van benne. 10 ezrenként szoktam cserélni olajszűrővel és levegőszűrővel együtt."Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
molnarpeter
nagyúr
Szerintem szenzor csere, ha jól tévedek, külön megy a jel a műszernek és az ECU-nak, gondolom a figyelmeztetés utóbbi jel alapján megy. Ilyenkor ha lehúzod és gyorsan mérsz ellenállást, valószínű nagy eltérés lenne [link] - ha jó az ellenállás, vagy simán két pines szenzor, még mindig lehet kábel
[ Szerkesztve ]
-
nyalifali
aktív tag
válasz rob210 #65168 üzenetére
@Gabady
Megoldottam.
ECU PCB-n lévő Siemens miniPCB-n oxidálódtak el a lábak, valószínű úgy függ össze a belső takarítással, mint betegnek az utolsó kenet, csak gyorsította a hiba kialakulását.
Ezért nem működött az EPCOS B3550.Csatolok egy képet, a szürke kocka a RF low-loss filter for remote control receivers.
Tisztítás után azonnal indult.Kössz!
[ Szerkesztve ]
VaNmIT
-
rob210
Topikgazda
Na és, hogy én is írjak valami remek storyt.
Ma gondoltam kicserélem végre a váltórúd szimeringet, mert nem vészesen de azért szivárgot.
Szétkaptam összeraktam, és most mehetek a párom kocsijával dolgozni, mert az új szimering olyan szoros, hogy nem tudok sebességeket váltani
Van egyesem meg kettesem.
De amikor a rudazatnak fel le kéne csúsznia a szimeringben akkor meg se moccan, csak ha kalapáccsal felkocogtatom, meg csavarhúzóval lefeszítem.
Na így cseréljen otthon mindenki szimeringet.
Meg ha már alatta voltam találtam még egy két hibát.
Öreg autó ez vanRenault power
-
nyalifali
aktív tag
válasz rob210 #65472 üzenetére
Köszönöm.
Összefoglalva volt egy hibám, amire független szerelők széttárták a karjukat, márkaszerviz 150e+munkadíj.
Megoldás: féktisztító + fogkefe ~ 900Ft.Nem vagyok szakmabeli, de mindig is érdekelt az ok-okozat, összefüggés és a működési elv.
Most bejött, nem mindig alakul azért így, de megosztom veletek.VaNmIT
-
#89309696
törölt tag
válasz ThodEE #65437 üzenetére
Szerencsétlenről hogy lejött a lakk. Én is eladtam a Kangoot, "testvérek" jelentkeztek érte, 150-ért vitték is. Szerintem a legjobb állapotú autó ami a kezükbe került valaha, még így is. Azt el is felejtettem mondani, hogy oldalt mindkét ajtónál megnyomkodtam és beszakadt az ujjam úgy el volt rohadva, de a kerékíveknél is mállott, amit egy Renault-nál művészet megoldani.
-
pubos
tag
Helló.Valaki használ vagy használt már VASCO légszűrőt esetleg?Ha igen mennyire vállalható?köszi
-
Plero
tag
válasz molnarpeter #65468 üzenetére
Esetleg kapcsolási rajz az autóról valahol elérhető?
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
-
ThodEE
őstag
válasz forceberg #65455 üzenetére
Ehhez a zenei stílushoz nem jó a kondi, 35ös tápkábel elég volt.
Faternál a Suzukiba van kondi és kikapcsolt zene mellett észrevehetően könyebben indul a kocsi mint mikor nincs bekötve a kondi, 10es kábelezése vanFehér Farkas
Ezen is hosszú volt már a hibalista és jelentősen áron alul kínáltam (50k) , még hagytam is magam csak vigyék, így 35öt adtak érte, tegnap leadtam az adásvételit és el is vannak felejtve, remélem nem jutok újra eszükbe így is hazudoztak össze vissza de legalább a hivatalos részeken túlvagyok[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Gabady
aktív tag
válasz nyalifali #65469 üzenetére
Szép munka. A kültéri vezérlő (motorvezérlő) = ECU , a beléti vezérlőegység pedig az UCH.
Amúgy kisbarátom clioja eszi az olajat. 2002-es úgy emlékszem, 2/2 clio. 1.4 16v.
Elég rángatós, szar az alapjárata, és mellé kb 5000km-enként elfogyaszt 1liter olajat. Nem teszkós, motul 5w40.
Az alapjáratot próbáltuk orvosolni gyertyacserével, a szívósor és pillangószelep tömítéseinek cseréjével. Diagnosztika azt mondta, hogy szar a lambda szonda, így mind a kettő ki lett cserélve Bosch-ra....
Nincs gyújtáskimaradás, illetve kis gázadásra, meg fordulaton kisimul...
Ötlet?*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz Gabady #65484 üzenetére
Jha és azt még hozzátenném, hogy hidegbe elég köhögősen indul, meleg motornál meg van amikor nem is tartja meg az alapjáratot.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
A nemrég vásárolt Twingón előjött pár hiba:
Tegnap mentem hazafelé és a kormánykerék mögül mintha füst jött volna ki. Égett szag nem volt, leállítottam, vártam kicsit, majd továbbindultam. Utána nem láttam hogy füstölt volna. Ennek ellenére ma nem indultam el vele. Valami zárlatos lehet?
Másik probléma, hogy fékezéskor jobb hátulról súrlódó hang jön, hol kisebb, hol nagyobb mértékben. Gondolom a fékkel lesz valami probléma, vagy okozhatja valami más?
Leginkább az bosszant, hogy próbaúton ezek nem jöttek elő. Mindegy, mit vár az ember egy nagykorú autótól?Üdv: Z
-
Gabady
aktív tag
Van benne klíma ?
Ha elektromos zárlat lett volna, úgy gondolom szagról felismerted volna.... jellegzetes szag az amperszag.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #65489 üzenetére
Abból a potenciométerből mi az ajánlott márka ? úgy látom elég hoki áron mennek.
https://alkatreszek.hu/termekek/auto_erzekelok_jeladok_kapcsolok_elektronika/fojtoszelepallas_erzekelo/renault/clio/clio_ii_bb_cb_1998_09/15562*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
-
rob210
Topikgazda
A füstölésre nincs le kell bontani és megnézni van-e bárhol égésnyom.
Ha van akkor orvosolni.
A fék pedig valószínűleg levállt a ferrodo réteg.
Et twingo betegség magyarázatom nincs rá, de sok esetben kellett már pofát cserélni, mert féma fémen fékezett.
Sokat ne használd így, mert a dob is oda lesz és az már nem olcsó mert abban van a csapágy is és felszereltség függően az ABS gyűrű is..Le kell kapni a fékdobot és megnézni, olyan is volt már, hogy csak a rugó tört el és egy 1800.- os rugószettel orvosolható volt minden hiba.
Doblevétel nélkül nem úszod meg.Renault power
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #65495 üzenetére
Nem digitklímás, de a pillangószelep az elektromos...
Igen, ellenőrizve lett. A kis barátom most vesz 4 trafót, azt mondta, hogy leszarja, illetve vett 4 db NGK gyertyát.
Pillangószeleppel akkor bukta van...*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
#89309696
törölt tag
[link]
Valaki kicsit elnézte azt az árazást.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen