Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Meglepő lesz az okostévékre szánt X applikáció
ph Nem a szöveges posztokra helyezik a hangsúlyt, hanem a videókra.
-
Infravörös kamerákkal vagánykodik az Umidigi
ma Az előlapra is került az éjszakai arcfelismeréshez, és a hátlapra is fotózáshoz.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #697 üzenetére
Átgondolod, mennyit kell rá esetleg költeni, mik a benyomásaid milyen gazdája(i) voltak az autónak, alszol rá egyet és döntesz. Vagy elhozod, mert rá vagy kattanva, és a tiéd, esetleg utánna vakarod a fejed.Volt olyan, hogy képen minden oké volt, mikor elmentem és átnéztem az autót 20 perc után már tudtam nem kell.
Én még kereskedőtől nem vettem autót, mindíg tulajtól szereztem be a verdáimat. Ott látod, garázsban tárolta, a tulaj normális, aki ad a környezetére, az általában a kocsijára is, beleegyezik egy konkrét átvizsgálásba. Ezekről a benyomásokról beszéltem.
Füge
-
AMD Power
titán
Megvolt a "teszt".
Rohad szegény mint a dög. Amennyire ok volt belül annyira "problémás" volt kívül.
- Repedt szélvédő
- Törött-repedt bal első lámpa
- Törött-repedt bal hátsó lámpa
- Lökhárító nem volt vészes. De a ball hátsó kerék mögött a lökhárítónál iszonyat rohadás
- Elöl az ajtóknál mind két küszöb rohadt mint a dög.
- Porlasztó problémás
- A fék iszonyat gyenge volt benne.
- Mentem én is vele és a bátyám is. Szerinte elég gyenge volt. Nekem "jó" volt.
- Valami kopogott-nyikorgott a kormánynál kanyarodásnál
- Motornál ahol a kerék ív van jobb oldalt akkor luk volt a ,hogy befért rajta az újam.200K alá nem mennek. De rá kéne költeni a kötelező (90-100K)dolgokon túl vagy 50-70K-t.
Ebből se lesz vétel.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Ez így is van. Engem a rohadás őszintén szólva annyira nem "érdekel".
Ami nekem a problémám. A szélvédő , törött lámpák , porlasztó probléma. Ez a +60-70K amit rá kéne költeni. Az meg már nekem sok a másik 100K-n felül. Ha ezek nem lennének akkor nem is lenne nagy probléma nekem a többi.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Hát igen. Mert én is pont azt mondtam bátyámnak haza fele ,hogy engem az csak nagyon minimálisan zavar ,hogy rohad. Ennyi pénzért én nem várok semmi csodát. De az a +70K amit még rá kéne költenem ahhoz ,hogy "jó" legyen az már sok nekem.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Füge007
senior tag
Mikor már jópár autóvételen túlvagy, már nem nagyon futsz bele rossz autóba. Mint mondtam vétel előtt teljes átvizsgálásra viszem. Az eredeti szakmám személygépjármű technikus, s bár nem sokat dolgoztam a szakmámba, azért totál megvezetni nem lehet. A km számláló nem érdekel, nagyjából úgy is tudod, kb mennyinek kell egy kocsiban lenni ha nagyon kevés gyanus. És hidd el annak is nyoma van ha belenyúlnak egy KM órába!!!!
Füge
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #705 üzenetére
Valami kopogott-nyikorgott a kormánynál kanyarodásnál
Féltengelyes mint az állat, azt is cserélni vagy felújítani kelett volna. Meg látom szép hibalistát írtál össze. Jól döntöttél. Tudom, hogy dizelt szeretnél, de ennyiért nem lesz egyszerű kifogni egy normálisat.
És a rohadás is zavarjon, hiszen gyengíti a karosszériát, ami nem mellékes!
[ Szerkesztve ]
Füge
-
AMD Power
titán
Ez pontosan így van. Ezért is leszünk nagyon alaposak. Sőt ha végre egy BP gépet is megfogok tudni nézni akkor visszük a tulajjal együtt bátyám autó szerelőihez ,hogy nézzék át.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
-
ABE
őstag
Ezeket még nagyon olcsón vissza lehet tekerni (lehet, hogy évekkel ezelőtt tekerték vissza). Egyik korábbi autónkban rossz volt a számláló (korábban babrálták már, amiatt haldoklott), szintén ilyen analóg változat volt benne. Elvittük egy szakihoz, megjavította, és megkérdezte, mennyire állítsa be (nem tekertettük el)... Ez volt 2000-ben emlékeim szerint 7e forint.
Sajnos a piac többre értékel egy letagadott, irreális értéket, mint egy bevallott, nagyobb futásteljesítményt.
[ Szerkesztve ]
-
Lejszi
senior tag
Igazar adok neked, nekem csak az ujabbakrol van infom. Az egyik ismerosomeknek tobbek kozott rt "fonjak kolbaszbol a keritest". Azt mondja a szoftver draga, mert a kulonbozo tipusokhoz mas es mas.
Igen sokan csinaljak ezt manapsag...
En is elitelem ezt a fajta tevekenyseget. -
ABE
őstag
Olyasmit magyaráztak nekem, hogy az újabb, de nem túl bonyolult digitális egységeket is meg lehet buherálni 20-30e forintból, de ezt csak egy ember mondta, így ez nem biztos. A lényeg, hogy nem a számlálónak, hanem az állapotnak kell hinni. És persze az is igaz, hogy le lehet lakni egy autót 100e km alatt is, és lehet tip-top állapotban 200e km után is. Régi autóknál tényleg nem a km és a kor számít, hanem az állapot. Ami gázos az ilyen 200-300e forintos kategóriában, hogy jó eséllyel már az előző tulaj is spórolt a karbantartáson, legalábbis a magyar gyakorlatot ismerve ez nem lenne meglepő...
-
Füge007
senior tag
Van benne valami amit mondasz! De vannak olyanok pl. én is aki akárhány éves a kocsija normálisan karbantartja. Mert dolgozom a segítségével, és az én és mások testi épségét is veszélyeztetem egy elhanyagolt autóval. Van a családban egy Fiat Panda 16 éves, és nagyon jó állapotban van. Mert tőlle sem sajnálom a normális szervizelést.
Jó gazda kell egy autónak, aki törődik vele, és ezt meghálálják, és sokáig gond nélkül üzemelnek.
Ui: Még a céges autómat sem vágtam, meg is látszott a külömbség a kollégáim leélt verdái mellé mikor beparkoltam a céges parkolóba.
Füge
-
ABE
őstag
Végülis mindegy, hogy honnan származik az autó és mennyi futott, ebben a korban az állapot lesz a döntő. (Ennek a narancssárga színnek meg utánakérdezek, mert sosem találkoztam ilyennel.)
Más: ha tényleg 147e km van benne, az átlag 8600 km/hó futásteljesítményt jelent. 17 éven keresztül, egy dízelnél. Márpedig dízelt (legalábbis fiatalabb korában) jellemzően nem azért vesznek, hogy mindössze ennyit autókázzanak vele.
Már ne is haragudj, de az órát visszatekerők pont erre építenek, hogy "de az akár reális is lehet"...
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
Az előző HSZ nem kötekedésképp ment, inkább mondok példát, mire akartam kilyukadni.
Barátomék pár éve megvették első autójukat. Egy 10 éves benzines Ford Escortot vettek (5 számjegyű a számlálója), és 95e km-t mutatott az óra. Mivel nagyon laikusok voltak, elhitték, de utána egy szerelő közölte velük, hogy az inkább 295e km. Ebből adódóan volt mit javítgatni az autón, ami nem is csoda, csak ugye kissé váratlanul jöttek a kiadások.
Barátnőmék pár éve egy dízel Golfot vettek, az autóban 15 éves korában volt 340e km. Maga az autó jó állapotban volt, de fel lehetett rá készülni, hogy ilyen futásteljesítmény után lesz jó pár dolog, amit a természetes elhasználódás miatt cserélni kell.
Szóval inkább legyen az ember bizalmatlan, és készüljön fel a szükséges javításokra, mintsem váratlanul érje a sok kiadás.
[ Szerkesztve ]
-
-
gabx76
senior tag
Nem vettem kötekedésnek.
Én is csak azért írtam, hogy nem elképzelhetetlen.
Amúgy tényleg nem a kmóra számít. Ha az ember kicsit belekukkant (szakértő) úgyis látja mennyire van lestrapálva.Amikor én vettem a kocsit, minden kiszemelt példányt vittem fater munkahelyére, ahol a "kommandó" (4 szerelő srác) és a szöcske készen várta a pácienst, hogy lámpákkal felszerelkezve minden négyzetcentimétert átnézzenek rajta.
Az első kocsi tulaja megszégyenülve távozott amikor szembesítették a hibákkal.
-
plömplöm
őstag
válasz AMD Power #743 üzenetére
nagyon csendes, az 1.8D fiestából átülve állandóan azt hiszem hogy leállt a motor amikor megállok pld egy lámpánál. ergonómiából egyes alá, de ezt tudtam, ilyenektől kerül annyiba, amennyibe. több "mackó" ismerősöm lepődött meg, hogy milyen kényelmesen férnek be mindenhová. bejáratós, úgyhogy 3000 felett még nem volt a motor, nemtom mire képes, de mondjuk ez annyira nem is érdekel. könyöklőt az előbb dobtam bele, kap még sárlapokat majd, ott vannak már a csomagtartóban, gyári szőnyegek kerültek bele. lett az autóval egy új gyerekülés is a nagyobbik lurkónak, a régiben már elég passzentos volt neki, azt is ki kell találni, nyekliknyaklik mindenfelé, mindene állítgatható. bajuszkapcsolók egy-az-egyben az eladott lagunámé, egy dolgot nem tud, a szakaszos ablaktörlés üteme nem állítható. kibutították belőle a pillanatnyifogyasztást, ezt nem mutatja, ennek a dolognak az okát egyelőre senki sem érti, hogy miért kellett, kit zavart, jaés a balelső el.ablak is megszűnt automata lenni (a többi három sose volt az), két hónappal ezelőttig még azok voltak, a mostanában átadott autók meg nem, felfoghatatlan...
(#746) Lejszi: dehogy céges, enyimé, két gyerekhez, gyakran nagymamához, és harmadik gyerekre felkészülésből. mert? honnan jött a cégessége?!?
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Videós, mozgóképes topik
- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby elektronika
- Gaming notebook topik
- Kupon kunyeráló
- Alkoholista nevelde
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs