- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Mikrofon topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Notebook hibák
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
plömplöm
őstag
ma rendeltem meg:
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
tkazmer
addikt
azt hogyan lehet megtudni, hogy egy új (2.0 benzines 170le) espace-on mennyi a regadó illetve az áfa, valamint a cé, a bé és a défa? (úgyértem: pontosan mennyi rajta a különbözők adókból rárákódó összeg)
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
plömplöm
őstag
ha nem is száztizenegynéhány, de 104 azért van, 5750-nél, szóval nincs széjjelhegyezve, és 148Nm 3750-nél. vannak furcsaságai, pld az 50literes üzemanyagtartályt keveslem, de ez van, ennyi pénzért ne akarjom sokat az ember
románok éppen nem szerelnek autót, ha jól értesültem akkor sztrájk van
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
nemma
addikt
válasz plömplöm #209 üzenetére
Akkor az mégiscsak a régi motor, az előző szériás Mégane 1.6-os motorja
Mindegy, az rossz nem lesz, meg kell tapasztalni, hogy hol húz és akkor nem hagy ott.
Szintén a Mégane-t hoznám példának, ott is asszem 60 literes a tank, úgyhogy az 50 nem is olyan kevésEzek szerint mindenhol sztrják van Egyébként módosítanám az előző hsz-emet. Érdekelne, hogy a románok hogy raknak össze autót 2008-ban!
Jah, és tkazmer kérdésére tud valaki választ? Nehogy ezért ne vegye meg az Eszpászt
Na, még valami. Leírnád, hogy milyen extrákat kértél és hogy mennyibe került. Vagy biztos van neve a felszereltségi szintnek...
[ Szerkesztve ]
-
tkazmer
addikt
igazából egy "Espace Grand Initiale 2,0T 170LE", néhány extrával, 12.6m.
amiért fontos ez a mindenféle adóteher, az a következő:
lehetőség van külföldi hosszúbérletre, amivel meg lehetne spórolni a regadót, és az itthoni(bérleti díj utáni) áfát, mert az autóbérlést a cégek mint költséget elszámolhatják. a vétel utáni áfa annyiban játszik be, hogy ha jól tudom, mivel egy külföldi cég veszi, ezért nem itt fizet áfát, hanem a bejegyzése szerinti országban, kevesebbet.(tehát ennyivel is kedvezőbb a bérleti díj)
ezen kívül a magánemberhez képest mégegy komoly előnye van a dolognak, nem 20milliót kell keresni egy 10milliós autóhoz. tehát a lényeg a lényeg, nagyjából a magyar adókat ki lehet iktatni(helyettük persze a külföldieket be kell fizetni, de egyértelmű okonál fogva ez olcsóbb).
Nehogy ezért ne vegye meg az Eszpászt sokkal inkább az ára aggasztó, a végéről néhány 0-t levehetnének egyébként sajnos még csak a viszonylag távoli jövőben várható a csere, de nyilván a költségeket jobb mielőbb tudni, az adóterhek csökkenésére pedig nem fogadnék...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
plömplöm
őstag
nemtom minek a motorja, de nem is nagyon foglalkoztat. "F" motor jó lett volna, de az ezekben nincs. lagunából ülök át, abban megszoktam a 66literes tankot, bár ez meg kevesebbet fog inni szóval végülis nagyjából ugyanolyan gyakran kell majd itatnom. "Lauréate" felszereltség, plusz kértem még hátsó villanyablakot, légkondit, metálfényt, felsőpolcot, csomagtértakarórolót, biztonsági csomagot. most az 5 év garancia ajándék. a legvége kereken 3ésfél milla lett.
amúgy itt az info ezügyben.espace meg nagyon szép dolog, de ennyi pénzért én inkább vennék mégegy egy lakást, az tuti. na jó, ha ezt már megtettem volna mondjuk 5ször, akkor jöhetne egy espace.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
tkazmer
addikt
válasz plömplöm #212 üzenetére
de ennyi pénzért én inkább vennék mégegy egy lakást, az tuti.
a jelen gazdasagi helyzetben ez valoban megfontolando, hasonlo okok miatt nincs meg lecserelve a jelenlegi.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
plömplöm
őstag
nem tudok elképzelni olyan gazdasági helyzetet, hogy tizenmilliókat költsek egy egyszerű használati tárgyra, amin 100% hogy bukok, és nem is kicsit. najó, száztizenmilliós lottónyeremény esetén esetleg igen, de ennek viszont semmi köze a "gazdasági helyzet"-hez
nem véletlenül mondtam egyébként hogy "mégegy", nekünk sikerült úgy kiköltöznünk a belvárosból a kertes vonzáskörzetbe hogy nem kellett megválnunk attól a kecótól, és bár néha macerás a dolog de azért mégiscsak hozogatja havonta a pénzecskét. pedig az árából pont kijönne egy laguna apának, egy tália anyának és a lentemlített mcv amikor családilag mocorgunk, és aztán ezeken többet lehetne bukni mint a kecón nyerni, és aztán az egészet rá lehetne fogni a gazdasági helyzetre
de ez már off volt a négyzeten, szorri, éljenek a rönók és a leányvállalat-termékekAll systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
tkazmer
addikt
válasz plömplöm #214 üzenetére
konkrétan arról beszélek, hogy a gazdasági helyzet miatt az autó finanszírozása több problémába ütközik, mint tette volna mondjuk 3 éve.
amit írtam, az pedig autóbérlés, ott tuti, hogy ilyen szemmel nézve 'buksz' a dolgon - és mégis jobban megéri, mint megvenni. azért ez vicces szerintem.úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
Lejszi
senior tag
Nekem ennél a Dacia-nál is el kell telni pár évnek, mire megbarátkozok vele, mint ahogy volt ez a Suzukival. A régi (I.-es és II.-es) SWIFT köztudott hogy "papír"-ból van és hiába nagyon jó a motorja, életveszélyes. Az új (2004-től gyártott) Swift már jobban tetszik és a törésteszteken is ha jól tudom **** -ot kapott, ami sztem nem rossz eredmény és azért nem olyan puritán mint elődei.
Nah vhogy ugyan így vagyok a Dacia-val is, még bennem él, hogy anno a szabad ég alatt raktár össze Romániában és még a Dizájn-on is van mit csiszolniuk, de majd csak kialakul De mivel felkarolta a Renault ez előbb-utóbb meg fog történni[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Ezt az életveszélyes dolgot kimutatta valami törés teszt is, vagy csak közszájon forgó legenda? Ugyanis nem baj, ha papír, van gyűrődőzónája. Gondolom a mérnökök úgy tervezték meg, hogy ott gyűrödjön ahol kell. Szóval törésteszten - ahol nem a haver mondja, hogy papír a karosszéria - azé' ki is próbálják
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Lejszi
senior tag
válasz Topiccsendőr #221 üzenetére
Utána olvashatsz gugliba, sztem találsz teszteket, de saját tapasztalatból is mondom. 2002-ben a kocka ladámmal bele mentem egy SWIFT-be (nem mentem gyorsan kb 30-al).
A Suzuki állt (épp az út szélén parkolt)A két autó sérülései az ütközés után:
SUZUKI SWIFT:
- gazdasági totál kár
- a motorháztető és a tető is behorpadt elég rendesen, gyakorlatilag a kaszni rogyott meg. Nem értem hogy a motorháztető miért hiszen hátulról mentem bele.
- A csomagtartó a hátuljával együtt mejdhogynem eltünt.
- 2 ajtót nem lehettt kinyitni
Summa summarum: Elég csúnyán nézett ki.A LADA 2105 sérülései:
- bal első lámpa csere (3ezer Ft)
- bal első sárvédő csere (9 ezer Ft)
- futóműbeállítás (2ezer Ft)
Szóval festés nélkül megúsztam 14e Ft-ból és még a kerekem se durrant el. Az ütközés után a kocsim a "saját lábán" ment haza.
A Ladának csak a bal eleje sérült, a motorházető és csak egy nagyon kicsit (ezért nem is írtam a sérülés listára, mert az tényleg nagyon pitin sérült.)Sok minden került már forgalomba aminek nem szabadott volna
Én csak annyit szerettem volna közölni, hogy a régi szuzi egy cseppet sem biztonságos, hiába a jó motor. -
Lejszi
senior tag
bocsi, igazad van, tényleg 2005-től gyártják.
A szabad ég alatti össze szerelés még Csaucseszku (faxom tudja hogy kell leírni a nevét, útálom a románokat) idejében volt
Egyszer volt szerencsém egy 5-öshöz, benzines volt és turbós...hmmmm...elég cool volt, mondjuk zabált is már 110km/h-nál
-
Topiccsendőr
addikt
Ehh. Ha teljesen széttörik az nem baj, az a jó, mert kiszállsz belőle. Példának okáért, ha egy Ladának meg lefejezi az utastérbe beszabaduló motorháztatője az utasokat de nem törik, akkor melyik jobb? Ez óriási nagy tévhit, hogy páncélautókkal biztonságban vagyunk. Az a jó, ha törik, ugyanis a nagy sebességnél a gyűrődőzóna nagysága határozza meg, hogy mekkora úton lassulsz le egy ütközés esetén x km/h ról 0-ra. És az a nem mindegy, mert ugye a belső szerveid nem bírnak ki bármilyen g-t. Nem kampányolok a Suzuki mellett, Renault-óm van. Csak egy törésteszt sokkal megbízhatóbb, mint az, amikor a paraszt nem előírt helyen emeli meg a Suzukit és a lemez meg elhajlik, és akkor megy a tévhit terjesztés, hogy mennyire szar autó.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Lejszi
senior tag
válasz Topiccsendőr #224 üzenetére
Tisztában vagyok vele , hogy energiát vminek el , de a suzuki akkor is egy rakás fos a törés és biztonság szempontjából, ezt akárki megmondja. Nem tudom miért erősködsz, és próbálod megcáfolni az ellenkezőjét....
Én csak egy lájtos példát mondtam ezzel. a tény attól még tény marad.Nah, sztem váltsunk témát, mert ez Renault topic. hiába az offolás
-
ABnormal
őstag
segítséget kérek:
ezekben az 1.2-es renault motorokban (konkrétan twingó) van hidrotőke? vagy kézzel kell állítani a szelephézagot? ,ha kézzel kell akkor tudja valaki,hogy olyan kis hézagoló lemezkékkel vagy hogyan?
-
Füge007
senior tag
válasz ABnormal #226 üzenetére
Szia!
Nekem erős a gyanum, hogy ezek már hidrotőkések! De ha nem is , ha még nem csináltál szelephézag állítást ne kezdj bele, legalábbis ne szakamber felügyelete nélkül! Ha nem jól csinálod nem kis kárt okozhatsz a vezérlési rendszeredben, konkrétan beég a szelep.
De ha beszélek a renaultos ismerősömmel konkrét választ adok. Mikori a Twingi?
[ Szerkesztve ]
Füge
-
ABnormal
őstag
köszönöm a válaszokat kedves fórumtársak,balga módon nem adtam meg minden infót,pótolom:
D7F-es a motor,2000-ben gyártották a kis 8szelepest.
az infóra azért van szükség,hogy kalkulálni tudjam a javítás időtartamát,sajnos a szerelőm még soha sem szedett szét twingó mocit,nem volt rá szükség soha de engem nagyon zavar az a kis szelephang amit néha hallok...
az nagyon jó lenne ha simán csavarhúzóval lehetne állítani hézagmérővel a szelephézagot és nem kellene a renault-tól rendelni olyan kis hézagoló alátéteket...
előre is köszönök minden infót....ABno
-
nat
senior tag
válasz ABnormal #231 üzenetére
A df7-en belül is van 4féle motor,amit 2000-ben gyártottak.
df7-700 44KW
df7-701 44KW
df7-702 43KW
df7-706 43KW
Ha hézagmérős-csavarhúzós megoldás,akkor kb.1ó.
Ha korongos,akkor függ a beszerzés időtartalmától.
Vagyis leméri(1/2ó),kiszámolja(3perc),utána elmegy megveszi(1ó-1nap) kicseréli(2ó).[ Szerkesztve ]
-
Lejszi
senior tag
ABnormal!
Sikerult megoldani a dolgot?
Csak azert kerdem mert nem jelentkeztel a CD-ért. -
nemma
addikt
Sziasztok!
Még mindig nézegetem az autókat, de van is időm, mert jogsim sincs( ) és először az 5-össel szemeztem, de most megtetszett a 19-es is!
Van valami ismert hibája, vagy esetleg panaszok rá? Egész korrekt(130k körüli) km-es modelleket látni a használt piacon.
Esetleg azt tudjátok, hogy melyik a megbízhatóbb? A 19-es vagy az utód Mégane? -
Lejszi
senior tag
A 19-esből es a Megane-bol is rengeteget eladtak, szerintem mind a ketto jo valasztas, bar en a Megane mellett andam le a voksomat, mert mar az I.-es megane-ok mar korrekt aron vannak, viszont ha benzinest veszel akkor csakis 1.6-osat vegyel.
Ne dőlj be annak, hogy az 1.4-es mekkora jo valasztas, mert kisebba motor és kevesebb lesz majd a fogyasztasa is. Ez tévhit....
Ráadásul köztudott, hogy az 1.4-es motor jobban erőlködik ugyanakkora kasznin, mint egy 1.6-os.
Jó nézelődést!!!...de mindenek elott a jogositvany
De tényleg. Mostansag mennyiert szerezhet vki jogsit? Nekem anno (8éve) 70e Ft-omba kerult, ez is csak azert mert a KRESZ-em masodjara lett meg, a tobbi elsore.
-
nemma
addikt
Azért kérdeztem, mert mintha valahol azt hallottam volna, hogy a 19-es kiforrottabb, mint az utána lévő Mégane, mert azt csak a modellfrissítésnél(ugye 99-ben) pofozták rendbe
Na, én ezt nem így gondolom, 1.6-osat semmiképp nem vennék, ugye pont ott van a határ a biztosításnál, 1500 köbcentitől drágább, kb egy 20-assal, úgyhogy én kihagynám
Hát a jogsi úgy összességében szvsz 100 körül jön ki, nekem kiszámolták, hogy akkor ez 74k, de ugye jönnek még rá olyanok, hogy KRESZ-vizsga díj, Eü tanfolyam, vizsgadíj, meg ha olcsóbb iskolát választasz, előfordulhat, hogy megbuktatnak direkt, hogy vegyél még órákat és fizess mégegyszer vizsgadíjat
-
Lejszi
senior tag
Hát szerintem 20e Ft kicsit soknak tűnik.....
A másik meg ha egy 1.4-es bele ültetsz 4embert a 70-75L csak erőlködik, de akkor is ez van ha 2-3 ember +csomagok.
A használtauto.hu-n nem véletlenül van sokkal több 1.4-es autó mmint 1.6-os (ugy általaban), mivel az emberek azt hiszik az 1.4-essel jobban jarnak....
Több a biztositas, de az a kts a későbbiekben kiegyenlítődik sztem.
Bár ez az én szubjektív véleményem, de tiéd a döntés -
-
Lejszi
senior tag
Szia!
Már nem eladó, meggondoltam magam
Rájöttem, hogy tök fölösleges úgy eladnom, úgy hogy az ég egyadta világon semmi baja sincs.
Motorikusan is tökéletes, szervizben is csak olaj cserekor volt meg mikor a Xenont rakták bele, illetve téli-nyári gumi cserekor.
Úgy hogy marad. Most amúgy is lakás projekt van!... -
tkazmer
addikt
espace-nál egy kis fekete valami, nem kifejezetten észrevehető, ami, ha bekapcsolt lámpánál ablakot mosol, előremegy és spricceli a lámpát. habár ez gyári rendszer....
[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
plömplöm
őstag
ami xenon-hoz kötelező legutolsó információim szerint, pont ugyanúgy mint az automata lámpásmagasságosállítós. meglepne ha egy klióban benne lenne
de hagyjuk, mert a xenon olyan trendi manapság
szerk: mielőtt belémkötne valaki: tudom hogy milyen jó egy xenonnal látni az utat magamelőtt, de azt is tudjuk mindannyian hogy az milyen jó amikor semmitsem látsz magadelőtt a szembejövő gagyixenon miatt
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
kornél1
aktív tag
remélenm nem bénjátok ha ez beszurom ide, szerintem szép (1,5dci 106Le monaco)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Politika
- Parfüm topik
- Mobil flották
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Off The Grid - Ilyen lesz Neil Blomkamp battle royale játéka
- Nintendo Wii U
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs