Hirdetés
-
47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
it Kína egy 47,5 milliárd dolláros alappal pörgetné fel a saját félvezetőszektorát, a miniszterelnök pedig további befektetésekre bátorítja a Samsungot.
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
imibogyo
veterán
válasz rob210 #75015 üzenetére
Igen az immo kikötésre én is gondoltam, csak azt sem olcsón csinálják. Házilag pedig nem állnék neki. Láttam fenn YT videókat, hogy hogyan csinálják, de én tuti nem mernék neki állni. Hadilábon állok az elektronikai szerelésekkel (forrasztás)...
Azt tudom, hogy kapok az új központi bekötéséhez rajzot, csak még soha sem csináltam ilyet. Hol érdemes Twingo esetében nézelődni, magyarul hol tudok a legkönnyebben "ráállni" a nyitó/záró vezetékekre? Mert ahol a Cobra központ található (vezetőoldalon a térdnél lévő kis ajtó mögött), oda alig fér be a kezem, a modul viszont nem jön ki. Ott nőgyógyásznak kellene lenni, hogy a blankolás/sodrás/forrasztás/zsugorcsövezés munkasorozatot elvégezzem.
Nem tudod, hogy a vezető oldali ajtóban milyen motor van? Mert ha 5 vezetékes, akkor elvileg közvetlenül arra is ráköthetem a cuccot, nem? Mert a többi "slave" motort már az fogja vezérelni masterként. Vagy félreértem a dolgot?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen