- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Dell notebook topic
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Hobby elektronika
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Apple notebookok
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
ph A ZMK platformmal kompatibilis, porvédővel szállított típus a Logitech MX Keys Mini kedvezőbb árú alternatívájának tekinthető.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Minden előzetest megerősít a TENAA a Razr 50-nel kapcsolatban
ma Az előzetes információknak megfelelő formában és specifikációval regisztrált a Motorola következő kagylója a TENAA adatbázisában.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Én nem haragszok... nekem is mikor először mondta... 2006 1.5dCi 40e km. És utána benyögte ,hogy kereskedés is.. azt hittem ,hogy a szemem.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
rob210
Topikgazda
Urak kérdéssel fordulok hozzátok.
Bármilyen ismétlem bármilyen forrásból tudtok szerezni vagy valami elérhetőséget tudtok olyan bolthoz webshophoz bármihez ahol sárvédő gumit lehetne venni a renault megan I 97' esemre?Renault power
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
sNORh
addikt
Na hétfőn kész is lesz a kocsi, megragadt a motor, de nem a legvészesebb. A Főtengelyre csak kicsit olvadt rá a csapágy, kis csiszolás és polír megoldja, egyébként nem lett baja a főtengelynek. Új csapágyak kellenek, olaj+szűrőcsere. Víz került egyébként a motorba, olyan fél-1 liternyi, a páralecsapódás, meg az olajtrutyi miatt, alulra lecsepegett megfagyott, és nem volt olajnyomás.. ezentúl nem hanyagolom el az olajcserét, tényleg ha még az olajnak nincs baja, nem látszik, de szennyeződés lehet benne, +víz.
30 lesz a vége az olajcsere elhanyagolásának.[ Szerkesztve ]
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
sNORh
addikt
jaja örülök is neki, de még kell egy hét mire azt mondhatom hogy 100%-osan jó lett..
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
Most vettem nemrég egy Renault Megane II-t.
De a gyári cd-s autórádiója hibás, nem játssza le a cd-ket és van mikor ki sem adja.
Van bent multikormány is, amiről tudom vezérelni (kényelmes)...Viszont nekem lenne itthon egy Sony CDX-GT25 névre hallgató fejegységem, azt be tudnám szerelni, de akitől vettem azt mondta, ha kicserélem nem tudom majd kormányról vezérelni a sony-t, mert csak a gyárit lehetséges vele.
Kérdésem az lenne, hogy ez tényleg így van? Ha beteszek egy sajátot, azt nem tudom majd kormányról vezérelni?
Másik kérdésem, ha esetleg az előző kérdés igaznak bizonyul, hogy: Valamilyen módon ezt nem lehet megcsinálni? (Apósom jó elektroműszerész, valamit lehetne eszközölni, hogy működjön azzal is?)Válaszotok várom és lőre is köszi!
Üdv: Dave -
FRENK1988
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #8415 üzenetére
A sonyt nem lehet amúgy sem vezérelni kormányról, de nézd meg a hátsó csatlakozóját.
Egy biztos a Renault kormányvezérlő csatlakozóival nem egyeztethető össze a Sonyé még ha van is rá opció, akkor is más a kábelezése.
Vannak olyan gyártók akik külön szakosodnak a gyáritól eltérő fejegység készítésére a gyári vezérlő egységekhez.
Nekem a blaupunktban pl. van vezérlési lehetőség de a gyári renault nekem sem jó hozzá csak a saját blaus.
Szóval ha elektroműszerész van a családban az sem fogja neked megcsinálni.
Ha csak nem épít egy átalakítót vagy te nem veszel.A legegyszerűbben úgy tudom neked elmagyarázni, hogy a kormányvezérlőröl jön le 4 szál.
(nekem 4 szál de ez eltérhet)
A négy szál úgy néz ki, hogy sárga piros barna fekete.
A hangerő fel az a piros fekete a hangerő le az a piros barna.
A számváltás az a sárga fekete sárga barna.
A némítás a sárga fekete barna.
etcetc.
A jeleket amiket a szerkezettől kap a magnó vevő egysége dekódolja ami más a philipsben (renaultban az szokott lenni) blauban, sonyban, panában, pioban.Remélem érthető voltam
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Reaper04
aktív tag
Érthető, igen
Kár ... pedig azt hittem, hogy sikerülhet megoldani.
Bár a sony fejegységen van pluszban 2 db 4 vagy 6 os csatlakozási lehetőség, ami nem tudom mire jó...
De még az sem garancia, hogy tudja dekódolni, igaz?FRENK1988: Köszi! Már nézegettem ezt én is. Meg találtam valami másfélét is, bár lehet ugyan ez, csak máshogy néz ki.
-
rob210
Topikgazda
-
AMD Power
titán
Új ruhában legkisebb sport-Renault
Ebben van ám szufla!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Ez nem jó hír.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Reaper04
aktív tag
Sziasztok!
Észrevettem valamit a járgányon. (Megane -berline- 1.6 16V)
Mintha lassan reagálna a kocsi gázadáskor. (benyomom és kb fél sec el később morog csak az autó.... ha jobban megnyomom akkor hamarabb hallani, de akkor is késik egy hangyányit.)
Eddig fel sem tűnt, tegnap este egyik tolatáskor vettem észre.Valakinek tapasztalat ezzel kapcsolatban? Normális jelenség?
Válaszotok várom és előre is köszi!
Üdv: Dave -
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #8422 üzenetére
Normálisnak semmi képen nem normális de hogy mitől lehet arról fogalmam sincs.
nem tankoltál másik kúton, vagy ez már régóta fennálló jelenség?
én ha rálépek a gázra akkor rögtön reagál rá, ilyen akkor van ha szar minőségű az üzemanyag, rossz a gyújtás(bár ez nem jellemző) nem kap elég üzemanyagot, vagy magával az injektorral van valami bibi esetleg dugulás.Első körben nézd meg a gyertyákat,esetleg egy hézag állítás is segíthet.
Renault power
-
Reaper04
aktív tag
válasz Reaper04 #8424 üzenetére
No meg is volnék.
Menet közben is észrevehető...
Gurulok 30-cal, neki nyomom, és cska kis idő után kapcsolMég valamit észrevettem...
Üresben, ha kicsit benyomom a gázpedált, hogy pörögjön ... felmegy pl. 1200 fordulatra, úgy hagyom a lábam, de még sem marad ott. Kicsit lejjebb megy, aztán vissza...
A motor hangja sem egyenletes.... lelassul, majd vissza... aztán megint lelassul ... vissza.Hibát nem jelez a rendszer.
A kettő összefügghet egymással?
Bakker ... átvertek? Utálom az ilyen szemétládákat -
Reaper04
aktív tag
update:
Az útmutatójában rákerestem a "Működési rendellenességek" résznél, találtam egy ilyet:-A motor teljesítményhiányos (menet közben)
-- hibajelenség oka:
1; Piszkos a levegőszűrő
2; Rendellenesség az üzemanyagrendszerben
3; Hibás gyertyák, hibás gyújtás
-- Mi a teendő?
1; Cserélje ki a szűrőbetétet
2; Ellenőrizze az üzemanyagszintet
3; Keresse fel a legközelebbi RENAULT szervizt.illetve még egy:
-Bizonytalan alapjárat, vagy a motor lefullad (menet közben)
-- hibajelenség: kompresszióhiány (gyertyák, gyújtás, levegő)
-- Mi a teendő: Keresse fel a legközelebbi RENAULT szervizt.Ezek alapján, és amit az előbb írtam, hogy nem egyenletesen morog ha kicsit nyomon neki, meg késve indul gázadásra ... valami ötlet?
Cseréljem ki a gyertyákat, meg a levegőszűrőt?
Most elmentem tankoltam bele még 10 litert (95ös, ólommentes), majdnem félig van most a tank ... üzemanyag gond akkor nem lehet... Vagy mégis? -
mycso
Topikgazda
válasz Reaper04 #8426 üzenetére
Monjuk ha most vetted, akkor alapból ezeket már meg kellett volna csinálni: levegő-, olaj-, benzin-, pollen-szűrők cseréje, olajcsere esetleg fékfolyadék csere, gyertyák cseréje, és komplett vezérlés csere. Nagyjából ez lenne az alap, természetesen az elhasznált kopó alkatrészeken kívül. Ha valami kimaradt, majd a többiek kiegészítenek.
A szűrők vagy a gyertya miatt pl.lehet a fent írt jelenség.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Reaper04
aktív tag
Huh .. rendben köszi! Vasárnap délután hoztam haza. Még nem volt időm nekiállni a cserélgetésnek.
Mivel most "váltam" renault tulajjá ... még nem vagyok tisztában a dolgokkal:
- ELF ... az a gyári olaja a rönónak ... megfelel neki gondolom a castrol is, ugye?
Van itthon Castrol Magnatec 10w-40 ... ez mehet bele?
-Olajszűrő?- Gyertyák ... Milyet érdemes ? (néztem van 800 ft-ért is meg 4000 ft ért is)
- levegő és pollenszűrő ... mind1...
- benzinszűrő .. (mire megtaláltam ... pff)
... még valami a komplett vezérlés alatt mit értünk? (v.mű szíj, görgők, vízpumpa?)
Előre is köszi a segítséget
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
válasz Reaper04 #8429 üzenetére
Persze a Castrol is jó h szintetikus.
Olajszűrőből a kicsi kell.
gyertyából jó az aranyközépút.D
benzinszűrőből is a legelső van nekem.
igen minden.
Bár ha én kompletten szoktam rendelni az ilyeneket egy alvázszámmal és motorkóddal mindenből a legjobbat küldikNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Reaper04
aktív tag
válasz FRENK1988 #8430 üzenetére
Beszéltem telefonon egy szerzizessel, azt ajánlotta hogy 10w40-est ne tegyek bele, mert 10e km-enként cserélhetem.
vagy 5w30, 5w40 vagy 0w30 ast használjak Vélemény?Köszi a segítséget a kütyükkel kapcsolatban.
Mit értesz az alatt hogy kompletten? (vezérlés?) Vagy a szűrők minden?
Illetve mi a "legjobb" ?+ honnan rendeled ?
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #8429 üzenetére
Na a leírtak alapján számomra egyértelmű a gyertya hiba, szóval első a csere de az újnál is ellenőrizendő a hézag nagyon fontos! Aztán az üzemanyag szűrő cseréje is fontos, illetve a többi amit leírtak már. A MOL-os tankoláshoz csak annyit, hogy amióta Lukoilnál tankolok,sokkal kellemesebben jár a motor és messzebre megyek el mint a MOL-ossal szóval részemről NOMOL az olajból meg inkább a castrol mint az ELF, mert azzal többünknek is meggyűlt már a baja.
Renault power
-
Josi
aktív tag
válasz Reaper04 #8429 üzenetére
Olajból inkább az ELF SXR 5W-40 (de itt megoszlanak a vélemények erősen)
Gyertyából inkább NGK, Eyquem, Champion
Vezérlés: Szíj, görgők vízpumpa 4 év vagy 90 e km.
További kérdéseidet szivesen megválaszoljuk a Megane klub fórumában:
Megane klub fórum''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Reaper04
aktív tag
Köszi mindenkinek!
Akkor első nekifutásra gyertyát és légszűrőt cserélek.
Olaj ... akkor most? Nem lesz gondja ha a castrol magnatec 10w40-et öntöm bele? ... most komolyan kérdem
(csak cseréljem 10e km körül megint)Gyertyákból kettőt néztem ki:
- BOSCH 0.8 -as (ennyi az elvárt ugye?) Honlapon a 3. ~1100ft
- NGK (nem írják mekkora az elektróda távolság) Honlapon a 2. ~1300ftLevegőszűrőből az elsőt gondoltam innen ~2900 ft
Benzinszűrő, szintén elsőt innen, ~2200ft
Melyik a jobb választás a gyertyáknál? +a levegőszűrő, benzinszűrő is okés ?
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #8438 üzenetére
Gyertyából NGK az elektróda távolságot mint már írtam ellenőrizni kell így is úgy is én is NGK-t vettem gyári paraméterekkel mégis 0.5 ön volt a hézag, beállítottam.
Szűrőből MANN FILTERT vegyél, minden szűrőből, annál jobbat nem tudsz venni, (hálás érte nagyon a kis szekér).
Olaj, ha nagyon nincs pénzed belemehet a 10w40-es castrol, de abba a motorba 5w40 dukál, ha bele is teszed minnél előbb cseréld, le csak addig legyen benne amíg nincs lóvé 5w40-re.Renault power
-
Reaper04
aktív tag
Ó, értem!
A 0.5 az rossz? (ehhez a részéhez sem értek )
Pénz ... nem ezért gondoltam a 10w40-et. csak ha már egyszer ithon van akkor miért ne. De nem tart semeddigse (max egy kicsit tovább) elpasszolni , és venni helyette 5w40 et.
Apropó ... 5w30 és 5w40 között mi a különbség? Jobb a 40-es ?
+olvastam valahol hogy a rönóknak gyakran van trafó problémájuk... valami szigetelés hiánya miatt ... és a gyertyától .. vagy nem tudom már hogy olvastam ... a fesz eljut a trafóig és annyi.
Itt is írták, hogy ellenőrizni kell mindig a gyertya hézagját, mert ha rossz akkor lesz ez a trafós probléma...
Ehhez kapcsolva: Ugyanott valami home made szigetelést leírtak , zsugorcsővel Ráhúzták a trafóra , hajszárító és yeah.
Tapasztalat valakinek ilyesmi téren ?Akkor mindig 0.8 on kell "tartani" ? Vagy visszatérve az első kérdéshez ... 0.5-tel jó?
-
Josi
aktív tag
válasz Reaper04 #8440 üzenetére
Az a zsugorcsövezés csak ideiglenes megoldás lehet.
A gyári Sagen trafókat kell kicserélni BERU gyártmányúra, és többet nincs vele gond.
Ha gyárilag Denso van benne, akkor azzal sincs gond.
A mi éghajlati viszonyunkra inkább az 5W-40az ajánlott.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Reaper04
aktív tag
Köszi!
Gyertyánál melyik hézag a jó? Vagy minél kell tartani ? (írta rob210, hogy figyelni és állítani kell)
0.5 az jó? vagy az rossz? Ahogy néztem az újnak 0.8 as ... az akkor ?
+ amit ajánlottál fórumot ..ott azt írták normális a késés.... az elektronika miatt.
Mostakkor ?[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #8442 üzenetére
A sagem trafókkal elképzelhető a késés de azokat előbb utóbb úgy is ki fogod cserélni.
Sajnos azok gyárilag kakik.
A gyertyahézag 0.8-0.9 efölé alá ne menj mert nem lesz megfelelő a szikra.
A 0.5 kicsi volt ezért is írtam, hogy utána kellett állítanom.Én egyébként a Denso trafókat javaslom, azok nagyon jók.
De mint itt Josi írta a beru is kifogástalan.
A sagem az viszont egy hulladék, záros határidőn belül elfüstölnek.
A gyújtótrafótól pedig jelentősen függ a menetdinamika.Holnap jobban leszek gép előtt ma csak telón nyomtam most értem haza.
Ha lesz még kérdésed akkor írj!Az olajnál a 40-es szám a hőtartomány felső értéke.
Így Magyarországra a nyári melegekbe inkább a 40-est javaslom.Renault power
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest