- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- iPad topik
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autóhifi
- 1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Az e-ink minden jó tulajdonsága, de 60 Hz-en
Hirdetés
-
Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
ph A 19 dB-es zajterheléssel dolgozó, médiaszerverként is bevethető megoldás lineáris adatáteresztése elérheti a 283 MB/s-ot.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
ma A Galaxy Ring mellett az ultraprémium Watch X is bemutatkozhat július 24-én.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #1078 üzenetére
Akkor ez a klasszikus: keveset eszik, viszont nem megy? Amúgy
nem értem, mi az a fene nagy élvezet az össze-vissza váltogatásban.
Visszarakod, padló, felmegy a fordulat, autó/motor megindul: wow!Robogónál: nyél, varió visszarakja, felmegy a fordulat, motor megindul
Autónál: padló, váltó visszakapcsol, felmegy a fordulat, autó megindulDe ez megint csak hitvita, nekem nincs semmi bajom a váltós autóval,
motorral, de a dízel autóval sem, habár a (turbólyukas) 1,4-es* Toyotát
nem szerettem. Kell bele köbcenti, és lesz benne erő kis fordulaton is.
Igen, nem olyan pörgős, mint a benzines, de ennek nem is kell. Azért
egy 200 LE főlé húzott "tádét" megnéztem volna. Oké, kormol. Ez van.*: ilyen kis motort belerakni egy akkora kasztniba? Szégyen. Jó, hogy
ha felépült a turbónyomás, elindult, alatta tudott "meglepetést" okozni.
(Szó szerint: lepadlózod, aztán semmi. Iszonyat lassan indul meg, és
a megfelelő fordulaton meg "kilő". Tényleg nagyon "barátságos" volt...)Ui: nagyrobogósok baráti topikjában elkezdeni fikázni a robogókat, hát:
bátor? Nem mintha zavarna, vagy magamra venném, csak furcsállom...
Mindezt úgy, hogy valójában nincs tapasztalatod, Maját szerettél volna,
ki sem próbáltad, de meggyőzöd magad, hogy a csótány miatt élvezed
még mindig a túrázást ("automatával már meguntad volna")? Inkább azt
mondanám, hogy kisköbcentis robogóval lett volna "unalmas", mert egy
nagyobb, túrásabb gépen több a szabadságod, nem bináris a gáz.
Ha túl gyorsan esel be egy kanyarba, fékezni is kell, meg ilyenek, LOL.kcsa: ja igen, a fentiből kimaradt, hogy egy erősebb manuális dízelnél:
nem rakod vissza, mert nem kell pörgetni, padló, megindul, viszlát...
Valljuk be, az átlagember vezetési stílusához sokkal inkább passzol a
dízel nagyobb nyomatéka alacsony fordulaton, mert az átlagember nem
közlekedik végig üveghangon. Azt hagyjuk a versenyzőkre, gépészekre.
(Ezzel nem azt mondom, hogy nem poén visszarakni, és lepadlózni, de
amikor úgy sem megy a technika, csak üvölt, azért egy picit csalódás...
Nővérem Ignisébe egész család, érdi emelkedő az M7-esen... Küldeni
kellett rendesen: 5-be szerintem megálltunk volna, hiába a padlógáz...)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen