- E-book olvasók
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SSD kibeszélő
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Dell notebook topic
- Mikrofon topic
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- MILC felhasználók szakmai topikja
Hirdetés
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
longwild
aktív tag
válasz sentinel #1500 üzenetére
Pedig szerintem jó tud lenni. Ráadásul esztétikusan be is lehet építeni. A bal oldalon van ugye az indexkapcsoló. Annak van a jobb oldali párja, ami vak terület. Annak a közepére szépen be lehet fúrni. Szóval rendeld meg! Legfeljebb majd együtt szívunk a berakásukkal.
Mondjuk még kellene a gyári Vespa megoldás nyakán látható takaró műanyag keret, azt majd valahonnan fabrikálok egyet...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
válasz longwild #1499 üzenetére
Hasonlít, hasonlít... De azért ez nem csak egy sima töltő azon a Vespán.
Van valami fedkomp, amire rá tudsz csatlakozni, és okostelefonon nézgetni
az aktuális fordulatszámot, nyomatékot, meg mindent. Instant get egy ilyen
"geeknek", mint én, de maga a motor sajnos (vagy szerencsére) nem jön be.De úgy néz ki, nem Vespa specifikus a dolog, hanem általános (Piaggio-nál).
-
longwild
aktív tag
válasz sentinel #1502 üzenetére
Bal hüvelykujjnál van az indexkapcsoló. Jobb hüvelykujjnál ugyanazon a területen van egy műanyag vak ablak. Abba akarom berakni.
Lentre nem akarom, az baromság szerintem... Ráadásul a Beverlyn a hátsó homlokfalon nincs is olyan egyenes felület, amin ne nézne ki vacakul...
Igen, Beverlym van. Mint neked is azt hiszem. Milyened is van? Mert a hasonló avataru kollégának van 500-as.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
longwild
aktív tag
válasz DigitXT #1503 üzenetére
Mint mondtam, van egy bluetooth egysége is, meg az ECU okosabb mint a mi gépeinken, de az ECU minden modellben okosabb. A 200fontos felár bizony az az USB aljzat meg a bluetooth...
Mint az autóknál is: minden autóba okos ecut raknak, csak ha kérsz tempomatot, akkor a hozzá való kapcsolót és a szoftveres funkcióaktiválást eladják 80e pénzért... Holott ha egyel kisebb felszereltséget vennél, akkor otthon 10e-ért meg tudnád oldani. Nem egy ilyen modellt tudnék mondani, ahol így gyártják az autókat, gondolom a motoroknál is ez a módi...
[ Szerkesztve ]
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
sentinel
aktív tag
válasz -Mosquito- #1509 üzenetére
Évente? De miért? Miért kell azt évente cserélni?
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nem tudom, hogy fogjak hozzá doksi híján... ...illetve ha szét is szedem, honnan szerzek hozzá új szimmeringeket, porvédő gyűrűket Ha meg elviszem egy specialistához, akkor az 20-30-40-... ezer pénz, és "tulajdonképpen most sincs baja".
(#1517) sentinel: semmi gond, azért köszi, hogy válaszoltál! Van szivargyújtó alj a motoron (de nem vízmentes), és van dupla USB-s töltőm is hozzá, csak ez így praktikusabb lehetett volna. PayPal-om nincs, nem is vettem még külföldről soha semmit.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
sentinel
aktív tag
-
DigitXT
félisten
-
-Mosquito-
őstag
válasz sentinel #1514 üzenetére
2évente ajánlott. Mondjuk a 15-20ekm/év meg van. Azért a hegyek/völgyeken van használva a fékeim. Jobb a békesség meg a biztonság. 2-5eFt nem a világ vége.
DigitXT:
A Majások is rendeltek Dr. Pulley-t.
Idézem.."Carlos:
Egy tolmács barátom segítségével, lefordíttattam a DR.Pulley csúszógörgők használati utasítását. Bár, ez az én motoromhoz való, de a méret és a súly kivételével, mindenhol ugyanez a szöveg olvasható!!! Remélem segítettem! Én is cserélem az enyémben, a beszerzés itt Dorogon nagyon egyszerű, hisz' itt van Egümotors, 3 nap alatt megjön,és az ára is ugyanannyi, mint a honlapon. Dr. Pulley csúszó görgő 20x12mm-es, 7,5 gramm-os, 6db/csomag kiszerelésben. A Dr. Pulley görgők sokkal jobb gyorsulási teljesítményt biztosítanak, mint az általános görgő súlyok. Precízen gyártják olyan nylon anyagból, ami különösen jól csúszik alumínimumon. A kopás minimális és a rettegett egyoldalú megtörés/behorpadás a standard görgők esetében,nem lehetséges. Más, mint a normál vario görgők. A Dr. Pulley görgők élettartama akár 15-ször annyi is lehet. Dr. Pulley azt javasolja, hogy a súlyokat úgy válaszd meg, hogy az SR csúszó görgőé kb. 10-15%-al legyen a szériáé alatt. Ekkor a jelentős és erőteljes gyorsulás szinte változatlan végsebesség és fogyasztási érték mellett jelentkezik. Ha a súly úgy van megválasztva, hogy egyenlő az eredeti súllyal, a gyorsulás ugyan csekély mértékben lesz jobb, de kicsit a végsebesség is megnőhet ugyanolyan vagy kisebb fogyasztás mellett."[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #1522 üzenetére
Már csak arra lennék kíváncsi, mit csinál a Dr.Pulley egy Multivarban.
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #1525 üzenetére
Abban van most benne. Csak a görgő cserével elérte azt, hogy sehol nem megyek el neki. (csak kanyarban )
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #1526 üzenetére
Szerintem két oldalról közeledtünk. Nekem egy picit jobb lett,
Neked meg van vmi gebasz a kuplungoddal. Nem rugdal úgy
seggbe a gép, mint tavaly. Persze viszonyítás* kérdése.
A kanyar az tényleg úgy van, viccen kívül: nem is merem úgy
dönteni, meg tényleg bizonytalanabb. (Bár könnyedebb is.)A hangja most is nagyon jó. Aluljáróban is mekkorát szólt.
Fura volt utána a Madison minimalista kipuff hangja.
Nekem bejött a kisplexi, jó volt a szellőzés meg minden: faja!*: akkor, Majához képest nagyon durva volt. Viszont múltkor
felfelé simán elgyorsultál: mióta szaraxik a kuplung? (Ennyit
a méréseim szerint nem hozott, nem hozhatott a Dr. Pulley.)[ Szerkesztve ]
-
balazs1011
aktív tag
válasz -Mosquito- #1467 üzenetére
A környéken nincs megfelelő szakszerviz.
---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #1527 üzenetére
1. Miért ne hozhatott volna ennyit Puli bácsi?
2. Lehet a kuplungom szar (de attól még fent el kéne csorogjak)
3. Kidobtam a sportszűrőt, jött papír
4. Lehet hogy a kisplexi rosszabb légterelő ezért kevésbe áramvonalas?Tény, hogy a 2 motor stabilitása ég és föld.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #1530 üzenetére
1) mert annyival nem könnyebb, nem emelte nagyon a fordulatot.
2) a kuplungot Te mondtad, én csak azt éreztem, hogy nem "rúg".
Egyébként jogos, mert tempónál biztosan nem kéne csúsztatnia.
3) gondoltam én, hogy volt itt még valami "lassító" tényező.
4) tempónál ez is számíthat, bár a túraplexid sem vmi Pininfarina.
Megjegyzem az enyém sem: zavaró mögötte a turbulens áramlás.+1) tény. Egyik előzésnél ez kissé meg is tréfált: kiraktam, aztán
csodálkoztam, hogy nem akar visszajönni... Elég hosszú íveken
sikerült csak a dolgot abszolválni, pedig ugye tisztában vagyok az
ellenkormányzással, de sokkal nagyobb erő kell a Nexuson hozzá,
nem ezt szoktam meg. Azért gondolom, hogy a nagyobb átmérőjű
kerék inerciája is bejátszik, mert kis tempónál még "virgonc".Amúgy őszintén megmondva, nem tetszett a féklámpám... Nem
tűnt vmi markánsnak a különbség, lehet visszarakom az izzókat... -
-
TommyGun
őstag
válasz longwild #1507 üzenetére
Ott elvileg az elakadás jelző szokott lenni az újabb gépeknél, vagy régebbieknél helyzetjelző/tompított kapcsoló, érdekes hogy neked üres
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
longwild
aktív tag
válasz TommyGun #1534 üzenetére
Nekem szerintem átmeneti gépem van. 2006-ig gyártották a karbis változatot kicsit másabb kormánnyal, de azonos arccal. 2006-tól gyártották ezt, módosított kormánnyal, ugyanazzal az arccal mint a korábbiakat, gyanítom a felszereltségen sm módosítottak, csak az EU-s követelményeknek feleltek meg: gyújtásra automatikusan ég a tompított. Így a kapcsoló helye kimaradt.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
TommyGun
őstag
válasz longwild #1535 üzenetére
Az stimmel is, nekem 2003-as a burgonyám azon tompított kapcsoló van, haverom 2005-ösén már elakadásjelző, nem tudom eldönteni melyik a jobb
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #1533 üzenetére
19:00-nál nem korábban. Talán 19:03. (Azt mondod, 35 perc Gödöllőig?)
Az előző HSZ-ed valahogy megszakadt a 4-esnél, de a lényege érthető.
Btw. a Madisont könnyebb "táncba vinni", de nem akar ott maradni. Szvsz.
Effektíve végig izmozni kell vele, hogy íven maradjon. (Most hogy ez a más
villaszög, a kisebb kerekek, vagy a fos teleszkópok miatt van, nem tudom.)Önmagában a kisebb súly/alacsonyabb súlypont is segíti a "játékosságot",
de kanyarstabilitást biztosan nem ad. Én már tavaly is megmondtam, hogy
a Nexus sokkal inkább nagymotorosabb, mintsem egy nagy robogó...
Aztán persze le lettem hurrogva az 1000-es motoron ülők által. Tudjukki. -
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #1538 üzenetére
Neeem. 35perc a nappaliig városon keresztül.
A 4-esre már nem tudok mit írni, jobb így a kisplexivel (de túrázásokhoz biztos felrakom a nagyot. bár 40 fokban lehet nem)
Felvetem itt is a kérdést, amit privátban feltettem, hátha a többiek is rágódnak rajta.
Szóval a 8 görgős Nexus 500 gyári görgői 21,7 grammosak. A Malossi multivarhoz 15 grammos jár (ezzel jobb lett a gyorsulás is és a végsebesség is). Puli görgőt mihez kell nézni? a gyári mérethez vagy a Multivarhoz kapott mérethez?
ezt tulajdonképpen azért krédeztem, hogy ha DigitXT multivart akarna, mihez számoljon? -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #1539 üzenetére
Ahogy priviben megválaszoltam, szerintem mindig a gyárihoz. Bár nem
tudom, hogy a Multivar más kialakítását mennyire szeretné a Puli, LOL.35perc a nappaliig városon keresztül.
Mondjuk a 70-es táblánál 140 az tényleg egy picit erős volt. Valamit
muszáj lesz kezdeni a bal tükrömmel, mert az egy dolog, hogy a nagy
menetszél behajtja, de lassan már 80-100-nál is elállítódik folyton.TommyGun: nem is az, hanem visszalassításnál mindig állítgatni kell.
140 az elég extrém, most már kisebb tempónál is problémázik: laza...[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz DigitXT #1540 üzenetére
Szereld le 140-nél nem sokan fognak követni városba hogy használni keljen
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #1540 üzenetére
Az a baj, hogy ebben nem vagyok biztos.
Szóval a gyári konfighoz képest a multivaros konfig könnyebb könnyebb súllyal jobb gyorsulást és jobb végsebességet hozott. Ebből gondolnám, hogy a variátor görgőútja is más. Ebből azt gondolnám, hogyha visszakerülne a gyári görgőméret, sokkal lomhább lenne, mert más a variátorban lévő görgőpálya. Innen viszont úgy mennék tovább, hogy a 15grammost kéne figyelembe venni. legorsszabb esetben meg 15grammos pulit.
Rosszul gondolkodom? -
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #1542 üzenetére
Ugyanarról beszélünk. A Pulit a gyári varióba, a gyári súlyhoz képeset ajánlják.
A Multivarba berakás egy érdekes kísérlet lenne, csak egy kicsit drága.
Viszont Multivarba én ugyanazt a súlyt raknám Puliból is, mint a Malossiék.
Nem mellékesen azért (is), mert az esetemben 16 gr Malossi görgők vannak a
Madisonhoz, ill. a Burgman 400-hoz (meg a Velvet 400-hoz) való Multivarban,
és a Puli már megvan nekem, ami szintén 16-os. Szóval, adja magát a kísérlet.Kérdés, hogy mennyi értelme lenne. Picit csalódtam a Puliban is, mert rosszul
választottam meg a súlyt: le kellett volna menni 15-re, és akkor "robbanna"...
(A +3 LE: LOL.) Viszont nagyobb tempónál a nagyobb áttétel miatt hoz, mert a
motorka később pörög a teljesítménymax. fölé, ami ugye rontja a gyorsulást.
Szóval lehet, hogy 0-100-on csak kicsit hozott, de sanszos, hogy az már a Puli
hozadéka, hogy 100 fölött is jobban húz. Összességében: kiegyensúlyozottabb. -
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #1543 üzenetére
Szerintem ne csalódj benne, mert elég fasza lett a gépezet. Ha még a futóművet, stabilitást helyretennéd, fasza lenne. És a 5,4 egész effogadható.
Amikor tegnap felület a Madisonra és túl voltam az első pár kanyaron, bevillant a kép, amikor multkor robogós túra alatt Dobogókőre felfelé előre mentünk, és űztük a kanyarokat, és volt amit angyon nehézkesen tudtál bevenni, mert sodródtál át a szembejövő sávba. megértettem miért. Virgonc a Madison, de nagyon arra törexik, hogy egyenesen menjen és jelen helyzetbe utálja a kanyarokat, minél hamarabb ki akar egyenesedni belőlük.
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #1544 üzenetére
jelen helyzetbe utálja a kanyarokat, minél hamarabb ki akar egyenesedni belőlük
Én is ugyanezt érzem! Baromi könnyű ledönteni, de ott kell tartani:
magától azonnal egyenesedne fel. Pont ezért virgonc: könnyű kivenni
a kanyarból, de pont ezért nem stabil, mert "magától" nem mard íven.Más kérdés, hogy azt nem tudhatom, hogy ez most a telók miatt van,
vagy csak gyárilag ilyen, de sanszos, hogy eléggé el van használódva:
az elejétől fogva olyan, mintha egy ladikban ülnék. Persze kényelmes,
de úgy tudom a jó kanyarstabilitáshoz feszesebb futómű (is!) dukál.Szerk: egyszer viszont jártam úgy, egy lassabb kanyarban, hogy már
inkább be akart esni, mint kifelé jönni belőle. Picit ijesztő is volt.
Majánál még megértem, mert azon lassan 4 éves lesz a gumi, s ugye
nem nagyon volt kanyarvadászkodva vele - tuti kockásra bekopott már.
Madisonon viszont viszonylag új gumi van, szóval ez az átesés nekem
picit fura/para volt. Ebből is látszik, mennyire NEM tudok motorozni.És mennyire más motor, és motor: fel tudok ülni a Nexusra, és tudom
"terelgetni", de igazán meghajtani/magabiztosan kezelni, nagyon nem.
Oké, hogy szokás kérdése, de azért na... lehet, tényleg el kéne menni
a Safety ismétlőre... Neadjisten most robogóval abszolválni, és tényleg
kicsavarni mindent abból a - bukócsöves - gépből. (Hadd karcoljon...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #1546 üzenetére
Ez tetszik. Csak az ára nem. De majd meglátjuk. Lehet, hogy inkább ez,
mint a nagy hang. Egy 4Road is 60K körül jönne ki - már ha kapható lenne.Szerk: mondjuk gyorsban rákeresve a cikkszámra, ez a magyar ár még olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #1547 üzenetére
Az enyémbe 90K egy gyári, egy BItubo meg 120K tól felfele.
40 ből felújították, és hoppsz egy másik motorra ültem. Nem volt stabil a kanyar íven, vagy kifele sodródott, vagy felegyenesedési hajlama volt. Elég küzdős volt íven tartani. Ezt igazolta az előző gumi kagylós kopása is.
Most könnyű az irányváltás, nem kell izmolnom, hozzá, de stabil a kanyar íven. A nexuson elég széles gumi van. Ugyan ilyen eltérést tapasztalunk a Kymco Xciting 500 és az enyém között. Az xcitingen is széles a hátsó gumi, nem kicsit.
Lehet felesleges százezreket költeni ilyenre. Persze te tudod. -
Brogyi
senior tag
Hát fiúk a német hülyeséget vesszük át. Írjátok be a gogliba E10.
A kollégám ma azzal jött be, hogy ilyet tankolt, de a cimke marha pici. Simán be lehet nézni.
1-2 hete valaki írta, hogy fullad a motorja, és az első gondolatom a benzin volt. Pont akkor váltottam kútat én is. Na, mindegy a karbis motorok szívni fognak. Bár lehet, hogy az se érzi meg a 10%-os piát.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen