- Táp ventilátor csere
- Projektor topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben (videóval!)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
it Szaúd-Arábia is csatlakozott a Nemzetközi Fizetések Bankja és Kína által vezetett jegybanki digitális pénzes projekthez, ami nagy változásokat hozhat.
-
PC-s demót kap a The Alters
gp A teljes kiadás már konzolokon is elérhető lesz majd, a próbaverziót azonban csak Steamen és Microsoft Store-ban érjük majd el.
-
Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
ph Egy 16 és egy 18 hüvelykes, Stealth sorozatú megoldás látott napvilágot, amik Intel Core Ultra platformra és NVIDIA GeForce RTX 4000-es GPU-kra épülnek.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #13076 üzenetére
Igen elirtam, de direkt volt. De teged nem tevesztett meg, csak megtalaltad a garazsom.
Mas. Egyebkent gondolkoztam egy kamera beszerzesen, es lenne kedvem csinalni egy you tube csatornat.
Igy vezetunk Magyarok cimmel. Ahol egy kis szerkesztessel fel lehetne hivni a figyelmet az Ordas hibakra, hatha lenne egy kis hatasa a kozlekedokre. Van ehhez valakinek kedve? -
kcsa
veterán
Így van felrakva a sisak hátuljára, öntapadós rögzítéssel
Máshol nem adja ki az ív, vagy a felnyithatós mivolta miatt korlátozottan tudnám használni a kamerát (vagy nem tudnám felnyitni )
@AndrewTdi: annyit szerettem volna még hozzátenni, csak lusta voltam telefonról pötyögni, hogy a kis kocka forma is bejön, és 90$-ért szerintem kb. a legjobb vételek egyike. Ennél többet pedig nem szántam a dologra.
@csongi: én rendszeresen válogatom a kis jeleneteket (amiket tegnap linkeltem is), szóval ha érdekel, szólj.
-
-
DigitXT
félisten
Kameraminőség témához annyit, hogy az a nem mindegy, mire kell,
és milyen utófeldolgozáson fog átesni. Ebben a kis gokartos mókás
videóban az egyik kamera közel 100K volt, a másik meg alig 25K.
Aztán elég nehéz megmondani, hogy melyik-melyik.Szerintem.Persze napfényben, eredeti méretben üvölt a különbség, de ha vág,
újrakódol, YT-ra feltölt (ami szintén újrakódol!) a processz, kevéssé. -
üszök
őstag
Nem tudja valaki véletlenül az 500-as Piaggio blokkra való Shindegen feszab pontos típusát?
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
miresz
veterán
DigitXT:
Na végre haza került a paripa! Holnap majd dobok fel képeket! Mindjárt egy kérdés. Valami test hiba lehet,amikor húzom a féket,és megy az index, a lámpa behalványodik,és átvillog a lámpába,és a fed comp világítása is behalványodik. Hol van ezen testkábel?
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz miresz #13120 üzenetére
Ahogy kcsa írja, alapjáraton nem nagyon van töltés... Sajna a HS1
2x35W-ja mellé a féklámpa 2x21W-ja, és az index 16+10W-ja már
rendesen leterheli az akkut, ami miatt esik a tápfesz, akár 12V alá.
Ezért halványul a fedkomp háttérvilágítása. Természetesen bőven
súlyosbíthatja, ha gond van a testeléssel! De készülj fel, ha ahhoz
hozzá akarsz férni, tejesen le kell kabátolni a motorkát: kb. fél nap.Az akku az alagútban van, de a lábtartó kiszedéséhez a díszléctől
kezdve minden frincfrancot le kell szedni: persze a fesszabhoz alá
fekve, a hasidom leszedése után is hozzá lehet férni! Arra megy a
testkábel, de alulról nehezen férsz hozzá csavarozni, meg pucolni.
Biztosítéktáblát is érdemes átnézni (a kesztyűtartóban), mert azon
meg a tápfesz eshet sokat ha nagy az átmeneti ellenálás (oxidált).Ui: én powerledre cseréltem mindent, úgy marginális a jelenség...
Természetesen a kábelek, kontaktok átnézése, pucolása sem árt!
Ha lekapcsolom a xenont, és csak LED-ekkel megyek "gyilkolom"
a fesszabot, mert el kell fűtenie a plusz töltést... olyankor 14,7V is
előfordul. Viszont alapjáraton is van 14+. Xenonnal 14,1 fölé nem
igazán megy, alapjáraton meg 12,3-ra is leeshet, vagy akár alá is.
(Az kemény még, amikor 86 fokos hűtővíznél bekapcsol a venti...) -
kcsa
veterán
válasz Burt1793 #13123 üzenetére
Kis látószögre van opció a menüben, de az csak kivágja a kép közepét.
Torzítás pedig természetesen van, és lesz is, mert halszem optikával oldják meg a széles látószöget.Ez videószerkesztéssel kompenzálható, de értelme (szerintem) nem sok.
Ha bekapcsolod a rezgéscsillapítást, az is levesz egy kicsit a látószögből, ott kompenzálja ki a rezgéseket.
-
csongi
Topikgazda
válasz miresz #13125 üzenetére
A legesitesnel fontos eldontened, hogy a muszaki allomason atmegy e a motor. Szivas ha bukta van, vagy kicserelteti az izzokat. Leginkabb a szinekre gerjednek a kozlekedes felugyeletnel. Ha a lampa rendszer olyan, hogy van ertelme ledre cserelni akkor cserelj. Ez alatt azt ertem, ha lampa bura szinezett pl hatso lampa es a foncsor rendszere homogen fenynel hatekony nem biztos, hogy megeri cserelni. A Villamos rendszer legyen toppon, par izzo cserevel is mar tudsz tartalekott kepezni, pl rendszam tabla, muszerfal...par uj fogyasztonak. A xenon nagyon jo fenyt ad, de ha a foncsor rendszer nem tudja azt a feny mennyiseget iranyiatni nagy kibaszas a szembe jovokkel. Bar Digitxt nek sikerult jol belonni a lampat. Eleg sokat kiserletezett vele szerintem.
Jelenleg az automba gyarilag sarga izzokat tettem bele, a testverem motorjaba is azt tettuk. Nekem jobban bejon a fenye. Az en szemem nem szereti a hideg fenyeket. Kodbe, esobe, nekem sokkal jobb, nagyon frankon latok vele. Ugy hogy megy a motorba is bele . Erdekes kivitel, mert bizonyos szogbol nezve szembol kekes szinu lesz, nagyon latszik es figyelem felkeltobb szerintem.
Persze ez mind, szem fuggvenye. Lathatosag szempontjabol pedig erdemes minel tavolabb elhelyezni a kozponti lampatol a kiegeszito lampakat, akkor nagyobb az esely, hogy jobban eszre vesznek. Sajnos ez eleg nehez feladat. Jo ledeket valassz, a gyenge minoseguek nem birjak a feszultseg ingadozast. Erdemes stabilizalni a feszt, ehhez persze kell egy kis kotogetes. Az alapjarati toltes sokszor keves a rendszer mukodesehez, mint ahogy Digi is irta, ekkor tud vibralni a led, ezt nehezen viseli. Mikor van toltes, akkor mar ok, mert lehet stabil 12v ra szabalyozni. Amugy jo moka, es szep dolgokat lehet elerni. Muszerfal ledesitesnel, en mindig javaslok egy ejszakai gurulast elotte. Megpedig ugy, hogy takarja le a muszerfalat, ne latszodjon a fenye, mennyen egy 20 percet motorzzon, majd vegye le, es figyelje meg zavarova valik e a muszerfal fenye, erzekeli e , hogy mennyivel lat kevesebbet a megvilagitott utszakaszbol. Es ehhez merten allitsa be a muszerfal vilagitasanak a fenyerejet. Erdekes kis proba, de odafigyelve megeri kiprobalni. Egyebkent erdemes belevagni, ezzel is kicsit egyedibbe valik a vas . Persze megvannak az arny oldalak is, amit Digit leirt, a fesszab tulterheltte valik kis felvetelkor es jobban melegszik, amitol hamarabb elhal. Ha van mod akkor ennek az alkatresznek a huteset erdemes valahogy javitani. En az aprilian a felfogatasi ponttot pc-s hokozlo pasztaval kentem be, igy probaltam megnivelni hogy a motor vaz tobb hot tudjon felvenni. Genyo forro tud lenni valobanBurt1793: A legnagyobbat amit tamogat, szerintem.
Kcsa: Nezegettem a kamerakat. A latoszog engem is zavar. Ezek a 170° latoszogek mennyire valodiak, mert a 120 nagyon keves nekem
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz csongi #13127 üzenetére
A színekről jut eszembe, a havert azért büntettek meg a rendőr 10 ezer Ft-ra, mert a féklámpa búra el volt törve, és némi fehér fényt is kiadott. Jogos a büntetés, ezt em vitatom, viszont a kedves, jófej, senkit sem zavaró kerékpárosoktól is nyugodtan bel lehetne szedni ennyit egy piros lámpáért. kcsa videóján kapásból 40 ezrett be lehetett volna húzni kb. 1 perc alatt, teát borzalmas pénzeket lehetne kimenekíteni a Mészároshoz. . De mint tudjuk, a kerékpárosok valamiért védettséget élveznek.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz miresz #13125 üzenetére
A linkelt oldalon lévők közül csak a T10, 5050-nel szereltek jók valamire.
Nevezetesen az első helyzetjelzőbe, rendszámvilágításba, műszerfalba,
más felhasználásra pl. első az indexbe, vagy BA15S foglalatban a hátsó
indexbe teljesen felejtősek, rém gyenge a fényerejük (balesetveszélyes).Megjegyzem a 10W-os hátsó index izzó gyárilag is rém gyenge, amikor
ott világít mellette 2x21W-tal a féklámpa. Szomszéd srác azt mondta,
hogy többször nem is mert balra fordulni, mert annyira nem látszott. Jó,
ő végül azért adta el a motort, mert ráparázott, hogy statisztikailag meg
fog halni x hónapon belül, szóval... Mindenesetre a powerled elég jó.
A falon balra a hagyományos izzó fényereje és vetítési képe illusztrálja.Természetesen ilyeneket eBayről érdemes rendelni. Darabja 1-3K körül.
csongi: nekem projektoros xenonom van. Gyári foncsorba bedobva egy
xenon izzót, csak mókusvakításra jó, levillognak, joggal és te sem látsz.
Kérdezte miresz, hogy hogyan raktam be: ez a 2,2"-os pont befért.
Az előző 2,5"-os a csavarozási pontjai miatt nem fért be, vágni kellett a
foncsorból néhány darabot, ill. aztán kipótólni kicsit. (De a lényeg, hogy
a foglalatba beleillett, így egyenesen* világított, és a magasságállítás is
működött, szóval nem volt nehezebb azt sem belőni, hogy ne vakítson.)*: egy kicsit ferdén állt benne a takarólemez, nem vágott le tökéletesen.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Hauptmann #13129 üzenetére
A valamiert egyszeru. Ha elkezdik oket baszogatni akkor... az politikai kiahatassal van. Aki meg viseli az azonositot rendaszam tablat az megkapja a magaet.
Digitxt. A linkelt kepek kozott a felso brutalis kontrasztos. Ez a masik erdekesege a modositott lampanak. Ha a szort feny minimalis, akkor a kontraszt lesz brutalis, vagyis csak a megvilagotott teruletben fogod eszlelni a valtozats. A fene tudja melyik a jobb valahol a ketto kozott szerintem.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #13131 üzenetére
Ez nem vélemény kérdése. A szórt fényre elég szigorú előírások vannak: ami az
első képen van, nem csak szabálytalan, de látni is sokkal szarabbul lehet vele...
Pontosan nulla relevanciája van ugyanis, hogy a fán ülő mókust észrevedd, de a
szembejövőt ez a fény fogja szanaszét vakítani. Láttam szemből is... Durva volt.
(Nem is sokat jártam úgy vele, mert nem vagyok a magam és mások ellensége.)Szerk: na nem mintha a lámpatest módosítása nem volna szabálytalan, de érted.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Pilisszentlászló és Visegrád felé kirajzottak a motorosok. Egész elfogadható a közlekedési morál is, csak két donorjelöltet láttam, abból is egy autós volt
Ui.: bobpályán akkora a sor, mintha fizetnének érte hogy lecsússz
-
kcsa
veterán
válasz Hauptmann #13136 üzenetére
Hazafelé már én is másfajta arcokkal találkoztam mint odafelé. És itt mindenki érti hogy melyik állatfajtára gondolok
Mondjuk soha nem fogom megérteni azt a kipufogót sem, amelyiket egy felső középkategóriás autó felhúzott ablakánál is úgy hallok, hogy összerezzenek tőle. És a motoros topikban is erre áll fel a jelentős többségnek.
[ Szerkesztve ]
-
miresz
veterán
Köszönöm mindenkinek a segítséget! Tehát akkor elég lenne ledesíteni az Indexeket+rendszámtábla villágítást? Az órákat mindenképp meg szeretném csinálni,mert az elég silány.
DigitXT: Tudnál linkelni konkrét típust a sárga power ledről?
Itt vannak az ígért képek.
Így nézett ki mikor megvettem:
És így néz ki most:
Rengeteg meló volt vele. A felniket 1 doboz brigéciol-al tudtam megszabadítani a fékportól. (Szerintem sosem volt pucolva) Lefényeztem a féknyergeket is.a plexiből is lett vágva ~ 10cm. A kipuffogó nagyon baba! Nagyon jó hangja van,a db. killer-el is,de nélküle meg..... Mondjuk visszatettem,mert hosszútávon már zavaró lehet. Még a kitámasztóvak(nem az oldalsóval) kell kezdenem valamit,mert ha belemegyek egy kis zökkenöbe akkor csattog. Pedig néztem a gumi stucni rajt van de mégis. Lehet,hogy gyenge a rugója?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz miresz #13140 üzenetére
Elöl ez van 2013 vége óta, magában is gyönyörű a fénye, de befér a búrába is.
Szóval a búra alatt van: nem látszik, hogy LED, csak az azonnal kapcsolásból.
Nem mondom kétszer, hogy a műszakin is így ment át, de nem emlékszem.A hátsót most novemberben raktam be. Annak nem (!) szép, sárgás fénye van,
a belső búra alá se fér, viszont van vmi, amitől mégis tökéletes a Madisonba...
Nevezetesen a lámpa kialakítása! A külső búra piros. A belső sárga. Így együtt
narancsszínű az index: ha kiveszed a belső búrát, hagyományos izzóval vacak
piros villogást kapsz, viszont a belső búrának pont olyan vacak sárgás a színe,
mint ennek a LED-nek. Tehát a végeredmény tökéletes, ahogy a képen látszott.Féklámpában ez van, brutál jó, de "helyzetjelző módban" túl erős, ezért raktam
be egy előtétellenállást (nem nagyot, talán csak 100 Ohm-ot), azóta: tökéletes!
Megjegyzem, ez is azonnal kapcsol, szóval sokkal jobb, mint a gyári. Kiégni se
tud, míg a hagyományos izzó simán megnyekken. Egy baja lehet, ha szétrázza
a gép, mint ahogy egy szettel megtörtént. Az egyik index is csörög, fél év után!---
Szép lett a fényezésed. 2 dolgot nem értek: díszléc, akkufedél miért maradt ki?
Valamint a féknyeregnél a csövet + a légtelenítő csavart miért fújtátok pirosra:
ha majd szerelni kell, lesz anyázás. Amúgy meglepő, mennyivel kisebb a fék,
már az első tárcsa átmérője, és csak 2 dugattyús. Akkor ez nem is integrált?
Sajnos a piros féknyereg hamar összekoszolódik a fékportól. Amivel viszont a
fékport lepucolod, sanszos, hogy megkezdi a festéket is. Sajna, ez ilyen bicikli.Szerk: a vágott plexidre nagyon kíváncsi volnék! Szinte egyáltalán nem feltűnő.
Lehet, nekem is olyan kéne, pont kikerülnék a turbulens/hangos menetszélből?[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Akkor én sem tévedtem, nem rám méretezték a Downtown-t. Kár érte,
jó ügynök voltszimpatikus típus. -
csongi
Topikgazda
válasz miresz #13140 üzenetére
Szep lett, gratula!!!
A feknyerget en eloxaltam volna, es ezustre. A piros nekem sem jon be. De tenyleg nagyon szep lett. A kozepso elemen egy picit lehetne sotetiteni. At se kell festeni, finoman megcsiszolni, es sotet lakkal atfujni
A legfontosabb, hogy neked tetszen, sok sok kilometer balesetmentesen!!!!
Szep munka -
kcsa
veterán
Nabazeg, a link lemaradt:
http://totalbike.hu/tesztek/2016/05/22/kawasaki_j125_-_2016./
-
miresz
veterán
válasz DigitXT #13143 üzenetére
Köszi a linkeket! Megrendelem ezeket én is.
A díszléc,és az akkufedél sem maradt ki,csak ugyanolyan ezüstre lett fényezve mint volt! (nekem így tetszik. ) Majd a felnik is ezt az ezüstöt kapják meg idővel. Mit értesz azon,hogy integrált fék? Meglepően jó a fék egyébként rajt,pedig nem sokkal nagyobb a tárcsa mint az SR-en volt! A féknyergen azért lett lefestve pirosra a a cső része is mert csúnya barnás volt,a légtelenítővel együtt. Idővel úgy is cserélem a légtelenítőt,és a fékcsövet is. Nem lesz ideje fékporosodni nálam annál én többször takarítom! Plexit kipróbáltam úgy is,hogy nincs levágva,és úgyis,hogy le van,én nem érzek különbséget! Mindenhogy volt menetszél. Egy jó sisakkal orvosolható!
(#13145) csongi: Köszönöm szépen!
(#13146) kcsa: Én kipróbáltam,nagyon alacsonyan van az üléspozíció. 184cm magas vagyok,,és a térdeim a nyakamba voltak. Kár érte,mert baromi jó motor amúgy.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz miresz #13147 üzenetére
Jaa hogy a felni is megkapja ezt a szint.... Mindjart mas a leanyzo fekvese.
Integralt fek, mikor a hatso feket huzot, akkor az elso fek is dolgozik kisebb erovel, egy dugattyuval. Makd az elso fek huzasakor masik ketto rasegit ezzel novelve meg az elso fekhatast. A dupla tarcsas vasaknal, ugyan ez, csak masik tarcsan lep uzembe feknyereg. Atlantic 500 pl,
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen