- Milyen SSD-t vegyek?
- Gigabyte alaplap topik
- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #21015 üzenetére
Várjunk csak...
A kuplung harang és a kuplung pofák közözött illik lenni pár mm-nek.
Ha nincs, az baj. az állandó visszahajtást eredményezhet.
A kuplung pofák nálam kb2500-2800 között nyitnak ki.
Azalatt motor kínzás, illetve későn jön meg az üres fokozat, motorfékszerűen vissza hajt.
Akkor aztán lesz szíjcsattogás fékezésénél.
A rángatás része lehet ez is, nincs fordulat, és hamar kerül terhelés a kerékre. Onnan felköhögni magát nem lesz egyszerű.
alapjárat 1500+-100.
Első sebességi áttétel valahol a 2700rpm környékén kezdődik. Onnan már van fordulat és a nyomaték fele kb rendelkezésedre áll.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen