Hirdetés
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
Bár kicsit Offtopic, 50 2T robogóval kapcsolatos a kérdés... Tökéletesen működött, majd némi állás után (pár hónap) berohadt a karbiba a benzin. Kipucoltam, rúgom, nem indul. Kiderült, hogy nincs szikra. Új NGK japán gyertyával sincs szikra. Van ötletetek, honnan induljak el? Gyújtáshoz nem értek. Honda Dio AF28ZX
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Grillo #20352 üzenetére
A gyertyapipát leszedtem, a kábelből vágtam kb 1cmt, és visszatettem a pipát. Eddig eljutottam. Sajnos nem ott lesz a hiba
Nyilván az alkatrészcserélgetős megoldás is játszik, első körben CDI-t fogom kicserélni rajta, de jobb lenne, ha mérhető/tesztelhető lenne a dolog.
www.dongosofor.hu
-
Gaboman
nagyúr
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, gondolkodom azon hogy közútra, 200-400 kilométeres túrákra vennék inkább nagyrobogót.
Két típust néztem eddig ki magamnak amik formára is tetszenek:Gilera Nexus 500
Kymco Xciting 500Ki melyiket és miért ajánlaná?
Mik a pozitív és negatív tulajdonságaik a típusoknak, melyiken jobb a vezető és az utas kényelme, fékek, futómű, blokk, megbízhatóság és alkatrészárak/ellátás?Válaszotokat előre is köszönöm!
Gábor
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
kcsa
veterán
válasz Gaboman #20355 üzenetére
Lesznek ellenvélemények is, de túrázni nem robogót vennék.
Xciting 500-asom volt, van típusbaja is, ezzel együtt kényelmes, szerethető, és valóban inkább hosszabb utakra való, semmint városba.
Nexusom nem volt, de amennyire tudom nem túrázós stílusú, nem kanapén fetrengős
-
csongi
Topikgazda
válasz Gaboman #20355 üzenetére
Attól függ mennyi az éves tervezett vagy elképzelt túra km?
Ezek a nagy robeszek kb 6ezer km és olajcserések.
HA az éves mennyiség kb ebbe belefér akkor jó lehet. Ha ennél többet tervezel, akkor inkább egy kardános valami.
Persze függ a pénzügyi kerettől is.kcsa jó írta. Kymco nagy vas, kényelmes stabil darab. Gilera budin ülős, és inkább sportos karaktere van.
Ha túra robogó... akkor inkább
Kymco, spidermax, atlantic(Bálna), Burgman 650,[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
Köszönöm mindkettőtöknek!
Túl sok időm nincs motorozni, hétvégente esetleg egy kisebb túra mint ahogy írtam is 200-400 km között, ennyi a max amit eltudok tölteni napi szinten motoron.
Azért gondolkodtam a nagyrobogón mert gondolom kényelmesebb mint egy túrasport vagy chopper, abból Hyosung GV650-et néztem.
Igazából ez a kettő amin nagyon gondolkodom, kényelem a fő szempont.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
-
csongi
Topikgazda
válasz Gaboman #20363 üzenetére
Igen!
Azért hétvégente 2-400km egybe motorozás már nem olyan kevés.
köztes értékkel 300km.Az havonta 1200. Egy szezonba gyorsan meg van a 10000Km.
Teljesen jó egy nagyrobogó erre. 500ccm-től.
De költségesebb mint egy kardános.Sűrűbb a servce intervallum, és a lehajtás ezeknél a ccm-nél már igen drága[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Gaboman #20363 üzenetére
Fárasztó azzal nincs semmi gond. Többet kell edzeni. A kérdés hogy melyik pozícióban mid fáj. Én túráztam nagyobbakat (500km felett naponta) túramotorral, sportmotorral és robogóval is. Legkevésbé a sportmotoron fájt a seggem/hátam utána, de ezen fáradtam el a legjobban.
Érdekes hogy xmaxon valahogy nem volt gond a 700km-es napi menet sem. Tökre élveztem. Kicist a derekam fájt utána. De mostanában érzékeny, szóval lehet csak emiatt. A függőleges üléspozíció hosszú távon nem annyira jó nekem mint a sportmotoron. Pedig az ember fordítva gondolná.
200-400km-re sztem bármilyen motor jó amivel lehet normálisan előzni (20le plusz). 200kmre még egy supormotoval is elindulnék
Robogót szerintem akkor vegyél, ha egyébként ki szeretnéd használni a robogó tulajdonságait. Pl használnád városban, szükséged van a jó pakolhatoságára folyamatosan.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Lehet, hogy én vagyok a puding de az 500-as Atlantical és a 650-es Krumplival vígan elmentem 1-2ekm-es Lengyel és 2-3ekm-es Erdélyi gurira. De pl a Yamaha fórumon is meg tettek ilyen távokat a 250-400-as gépekkel.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #20367 üzenetére
Mentek már Babettával is Fekete tengerhez, de személyesen is ismerek olyat, aki Satelis 125-el ment Bulgáriába. De ha őszinte mosollyal mondják hogy jó, és nincs erre jobb jármű, engem akkor sem fog meggyőzni.
-
Gaboman
nagyúr
Köszönöm nektek, ha lesz ehetőségem kibérlek egyet hogy milyen is.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-Mosquito-
őstag
Bezony. Sőt Glockner parkolóban kicsit körbe nézz az ember lát érdekes dolgokat mivel/honnan mentek oda. Egyik része fanatikus a másik meg költséghatékony tábort erősíti.
Digit:
Kintről rendelt cuccokkal,talán megáll/hat 150eFt-ból is. Amúgy a Bmw Gt 650-es robira ~100eFt a szíj.Bár ott nem tudom mennyi km-ként kell azt lecserélni. Meg ugye ott van még a lengőkarban is a lánchajtás,talán az sem örök élet meg egy.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz -Mosquito- #20374 üzenetére
Ilyen dragan meri a BMW a kymco szijat?
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #20377 üzenetére
Hát, aki majmot vesz, vegyen hozzá banánt is...
-
kcsa
veterán
válasz yodamastah #20376 üzenetére
Holy shit, ebben benne van már az elkopott vezérműtengely (by Kymco ) cseréje is, vagy ez csak olaj?
-
kcsa
veterán
Így hogy szép lassan építem le a robogós dolgokat, megtaláltam a hibakódolvasó kütyüt is. Valaki az évezred bizniszét?
-
bajnokpityu
félisten
válasz -Mosquito- #20385 üzenetére
Nekem is necces a kawa olaj cseréje 25ért, tekintve, h fél óra, és kb 1l
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
kisp113
tag
válasz bajnokpityu #20386 üzenetére
Kb másfél kell bele, nyilván kiszamlazzak a két litert markaszervizes áron. +gyári szűrő és egy rezsióra. Ott is vagyunk.
-
DigitXT
félisten
Egyszer meg fogom ütni ezt a csávót, aki hajnali kettőkor megy haza
az ótvaros szarjával, ami kilométerekről hallatszik és még tovább... -
DigitXT
félisten
Úgy néz ki a Morini 400-as blokkja kínában tovább él. "Az európai stílusú juhok
ülései általában magasabbak a japán juhnál, és a szélvédő beállítása magasabb."ON: furcsa nekem ez az Egér úti kút. 8.2L-t sikerült tankolni, gyanúsan kedvező
fogyit ad. Ugye ugyanitt tankolva fért 11.2 a bizonyíthatóan >12L-es, üres tankba.
Meglehet, hogy nem vízszintes a terep, ezért nehéz itt "pontosan" tankolni?[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #20392 üzenetére
Ha juhokat es a birkakat kiveszem a kepletbol...
A 400ccm es 27 Le tartos darabnak igerkezhet.
Jo lenne latni egy, kiprobalni egy ilyen darabot.Scarabeo kaland folytatodik. Megvan a galibat okozo alkatresz. A karbi vakumszelep szoknyajabol letort egy darab, nem is ertem,hogy nem vettem eddig eszre.
Emlekeim szerint ez tipus hiba a Keihin cv26 os karbiknal.
Igy az alapjarat beallithatatlan. Alkatresz megrendelve.
Amugy vas jar, es szepen ketyeg. . -
DigitXT
félisten
válasz csongi #20393 üzenetére
Nekem az ülés kezd kalandossá válni. Előbb utóbb szétverem ezt a szart... De
sikerült kinyitni, és a kulcsot se kell beletörni az elektromos nyitómechanika miatt.
Viszont most már nem merem bezárni, amíg nem csinálok vmi überfasza nyitót.Szerk: érdekes, hogy 27 lovas, szerintem visszafogták a max. fordulatszámot...
Amúgy 10 éves cikk, csak véletlen futottam bele az MMSK olvasgatása közben...
Ha akkora siker lett volna, akkor biztos lett volna róla több cikk is, szóval passz...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #19206 üzenetére
Azóta újra belefutottam, csak november 1-jei feladással, 50K-val kevesebbért.
Valahogy nem akarják elvinni. Pedig igazi seggrakéta... Ez mondjuk hangyányit
félre lehet karburálva, hogy akkora lángcsóvákat köpköd napfényben alapjáraton. -
Grillo
senior tag
Kipróbáltam ma a blinkee erobogót, Nyugatitól a Villányi útig.
Hát, a reggel 7.15-8 óra közötti forgalomhoz épp, hogy elég, de inkább nem, a bármilyen robbanómotoroshoz képest eléggé halott a gyorsulása, főleg 30 felett. 46 volt a vége, de akkor már amúgy is eléggé zörgős.
Maga a robogó kényelmesnek mondható, de eléggé leharcoltnak tűnt, az órában 3800 körül volt, de szerintem ez már egyszer átfordult.
Sisak kritikán aluli, legalábbis nekem nagyon ergyának tűnt, de legalább van.
Az utat olyan 20 perc körül tettem meg, 24 percet számlázott, ami 1100 Ft. Nem kevés, kiváltani a BKVt nem fogja, de ha mondjuk saját ügyben kéne eljutni az V. kerület közepébe, és ott saját pénzen tankolni, akkor lehet reális alternatíva, vagy ha siet az ember. -
Burt1793
veterán
válasz Grillo #20396 üzenetére
Nem tudom, én pont 0-ról éreztem tetű lassúnak. Amikor bevezették, kipróbáltuk, persze saját sisakkal. Asszem lejtőn 54-et is mutatott az órája. Ijesztő, hogy nincs semmi motorfék. Az limó és greengo autókhoz képest nagyon olcsó. Én mondjuk ennyire a belváros közelében tuti, hogy bicikliznék. Nagyobb távokra meg saját motor.
-
Grillo
senior tag
válasz Burt1793 #20397 üzenetére
Jó, de én jöttem Dkesziről vonattal, és nem volt kedvem a Karolínára lemenni 2/3 átszállással. Ha azt nézem, hogy 3, és mindegyikre kell külön jegy, akkor árban ugyan ott vagyok, csak gyorsabb, bérletem nincs.
Bicikli nem alternatíva eseti használatra, főleg, ha mondjuk egy Kossuth tér környéki tárgyalásra kell mennem a 30 fokban.
Én a kesztyűmet vittem, jól is jött. -
DigitXT
félisten
Teszteltem egyet tompító nélkül, egész barátságos:
Szerk: azt vettem észre, hogy eltűnt a 6000-re ejtés,
gondoltam akkor mérhető lesz belőle vmi, s tényleg.
Tudom, nem egy blinkee, de azért megteszi.Szerk: de a Madisonos élet nem csak játék és mese!
Megint csöpög a hűtővíz, kérdés most honnan/miért.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Már megint megöltem a topikot? Sebaj, akkor blog! Vettem egy Beverly 500...
...ugyanitt keresem a motort, amire rárakható a dob + megbízhatóan működik...
-ra való 4Road-ot. Miért? Occó volt + egyben futottam tesztkarikát Esztergomba:
olyan borzasztó nagy benzinszint probléma nem lehet, mert 4.3L/100-ra jött ki...
Viszont a városi az 6.3 lett megint. Jó, tépem a szarvát, tuningolt a J.Costa varió
benne, de azért picit sok: 5.5 jobban tetszene. Ráadásul most 95-össel megyek.Összehasonlítva a tompítókat, úgy néz ki, a Beverly 500-hoz kisebb fojtás dukál!
Kíváncsi leszek a hangjára. Aztán ha tetszik, örülök! Ha nem, van mivel gányolni.Ja és visszatérve a hűtővíz csöpögésre, egy bilincs adta meg magát: csúszott le
a cső a termosztátfedél tartályba visszatérő (légtelenítő?) ágáról, s az csöpögött.
Ugye ez az a cső, amit Gergő anno szétvágott a bilinccsel. Nekem vissza kellett
vágnom belőle (így jobban feszül), sőt, az általam használt bilincs se volt kóser...
Most kapott komolyabbat, bár az is lehet, hogy ezt meg túlhúztam: meglátjuk!Szerk: állítanom kell az xenonon, mert vagy 5-6-an is rámnyomták a refit. Láttam
is, hogy kicsit magasan van a levágás, de menet közben nem tudtam mit csinálni.
(Max. néha az első fékkel bebólintottam a motort, hogy inkább lefelé világítsak.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- LEGO klub
- Projektor topic
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Aliexpress tapasztalatok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen