- Milyen TV-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sokkolóan drága az idei csúcs TCL tévé
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Mikrofon topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Notebook hibák
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
Hirdetés
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #5505 üzenetére
Jah. Az a vicc, hogy nálam volt megint minden, mint azon a gödöllői napon:
mentem volna a szerelőhöz, este meg hoztam volna el a kész motort. De a
Prox lánc az gyakorlatilag ugyanaz a szar volt, mint a gödöllői. (A 412-esre
hajaz.) De könyörgöm: azért csak észrevenni, hogy valami 3x4, vagy 4x5...!
Oké, elsőre nem triviális, mit kell nézni, de egy kereskedőnek? Legalább
legyen tolómérője, ha már a szeme nem jó, vagy szemüvege... Vagy valami.Szerk: azt már le is szarnám, hogy SCA, vagy SCR, igaz, előbbi gyengébb,
de legalább lenne valami. De nincs. Pedig sok motorban használják. Rontás
az maga a ritka motor... 110 csaposban nem igazán lehet beszerezni ezt.
Végső megoldás persze a gyári szett lesz 100K-ért, az biztos beszerezhető.
Csak annak megrendelését elkerültem volna 10K-ért. ill. 12-ért... Vagy 18-ért.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #5506 üzenetére
A "ritka motor" miatt én is kezdek aggódni: mintha kezdene eltűnni a Csótányból a kompresszió. Hidegen qrva nehezen indul, és nem is forogja ki magát olyan virgoncan, mint mondjuk még a nyáron is tette. A karburátorok rendben, melegen minden rendben, csak valahogy az egész sokkal gyengébbnek tűnik. Pedig még egy-két évet jó lett volna vele túrázgatni (Székelyföld reloaded), mielőtt a gerincproblémáim és a reumám miatt végleg feladni kényszerülök a motorozást. Na, ehhez egy szöget sem lehet beszerezni....
(#5508) DigitXT: neked nem kell?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #5507 üzenetére
Add el mielőtt végleg meghalja magát, és csinálj nagyobb jogsit. Simán
lehet, hogy éveket fogsz vidáman motorozni, csak nem a Csótánnyal.Szerk: nekem? Én még nem vagyok hozzá elég öreg. Meg aztán ha
én ráülnék, azonnal kilehelné a lelkét... Tegnap is visszaültem a régi jó
Majámra 3 km erejéig, erre azzal kezdte, hogy akkor most nincs index.
Mondjuk aztán meggyógyult. De "vicces" volt... Pedig azt a relét (is) én
magam szereltem be, és hibátlanul működött jó ideje. Noha a kapcsoló
az bontott motorból jött, és olyan is volt. De egy kis WD40 csodát tesz![ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #5508 üzenetére
Azért a meggyógyult erős kifejezés...
Ha épp olyan kedve van, akkor jó. Hazafelé úgy jöttem, hogy nem volt hajlandó balra indexelni egy kereszteződésben, ahol szemből is hatalmas kocsisor, meg mögöttem is, ezért elmentem egyenesen
Mindjárt lemegyek, és adok WD40-et a kapcsolónak.www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5509 üzenetére
Hátööö: ugye az egy bontott sz*r volt, eredetileg nem kapcsolt egyáltalán.
Aztán úgy tűnt, hogy megjavul. Olyan sokat nem használtam, de eddig bírta.
Gondoltam, hogy át kéne rakni az indexkapcsolót a régiből, mert azzal soha
semmi baj nem volt csak a lámpakapcsolóval. De nem akartam forrasztgatni.Mégegyszer nem.Kéne menni gurulni egyet, hogy ne csak sírvaröhögős bejegyzések legyenek.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #5512 üzenetére
Az. Meg még öreg is, mint az országút. Honda CBX 125 Custom (CP-azaz fojtott verzió) [link] - Az enyém csak 12 lóerős. Egy henger, két kipufogó, két karburátor! De másfél év alatt bele rámoltam 13100 km-t, csak túrákon, a városban nem használom.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
lac1
csendes tag
Sziasztok,
nah, megvan, megvettem, de nem robeszt, a környéken nem nagyon volt távolságban, értékben, formára, és állapotra olyan, ami jó lett volna, ezért egy Derbi Senda DRD 125 4T gazdája lettem.
A számítástechnika nem egy egzakt tudomány...
-
DigitXT
félisten
Mértünk egyet huszival: enyhe lejtő, állórajt a
stopperes villantására (reakcióidő benne van).
Majesty 250: 10.8 s
Majesty 180: 10.4 s
Nagy Maja rajtja papis: tempónál erősödik.
Viszont a finom rajt tök jó kezelhetőséget ad...
(Olyan, mint anno a SYM VS 150-em volt.) -
Grillo
senior tag
válasz huszi.gyb #5509 üzenetére
Nekem is így kezdte a Gulliver, aztán miközben a fesszabályzó szépen lassan feladta, magával vitt még egy-két relét és izzót... mondjuk 1 hét motorozás alatt.
Elhoztam a Scarabeot a hídról, nem bántotta senki szerencsére. Holnap még próbálok vele mókolni, aztán felhívom a szerelőt.
Bár gondolkodom rajta, hogy egyszerűbb lenne itt Dunakeszin keresni valakit, van is valami szerviz az egyik utcában, lehet holnap beugrom érdeklődni. -
huszi.gyb
senior tag
Na a szívatós kérdés eléggé szívatós... Valamiért a bontott csak hosszabb út végére (vagy még akkor sem) zár rendesen. A hibásat szétszedtem (I love Yamaha), és roncsolás nélkül cserélhető a törött műanyag:
Holnap szétszedem a másik szívatót is, kicserélem... Illetve szóltam pár ismerősnek, ha van rossz szívatója, gondoljon rám.
Hálás köszönet DigitXT-nek a muffért, kicsit elvoltam vele, egy előtte-utána kép, még menthetőnek tűnik:
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #5524 üzenetére
Egy próbát megér, mert az "nem járja", hogy olyan magas az alapjárat.
Ugyanez igaz a muffra is, csak alapjárat nélkül: nem válik be? Kuka.Közben megpróbálom felidézni, hogy pontosan mi volt (anno) a kuplungos
rángatós dolog, s pontosan mi oldotta meg! Meg megnéztem GPS logból,
hogy egy picit meredekebb emelkedőn mit tud az a 4000 rpm: 30 km/hNézd már: 2,5 évvel ezelőtt ugyanezt csinálta. Mondtam, hogy ismerős!
Ez se ma volt. Csak a mai óratekergetés (szigorúan előre) margójára.
[ Szerkesztve ]
-
Skizz
addikt
válasz DigitXT #5529 üzenetére
Hát de most nézd meg a kismaját... elvileg minőségben 6x-osan túlszárnyal mondjuk egy rotaxos Apriliát, oszt mégis annyi nyűg volt vele neked is meg Huszinak is, hogy már semmi sem eredeti rajta.
Ennyi erővel mitől járok jobban egy 150-es majával Bakonyfarhátfelső mellől Kovács Pistitől? Lehet, hogy abban sem cseréltek mondjuk olajat, mióta beléptünk az euba..[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
Kuplunghoz és haranghoz... ahogy kcsa is mondta, valószínűleg meg van égve a kuplung pofám vagy a harangom már nem teljesen kerek.
Kérdések:
1. Érdemes-e a kuplung pofákat újra ferodoloztatni? Ha igen, a gyári értékeket hol kellene keresnem? (gondolom a vastagság mellett van keménység stb értékek is),2. Ha cserélek, akkor gyárira vagy valamilyen más hasonló árú szettre? Pollini, malossi meg nem tudom még mik vannak..
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
DigitXT
félisten
Halkan jegyzem meg, hogy a kis Maja is Rotax, és egy lelakott szar olasz
import volt. Minden ki lett cserélve rajta, csak egy valami nem, a motor...
Leginkább azzal van most a nyűg: szívató, olajfogyasztás/a többi kismiska.
Szerk: mondjuk én abszolút nem értek ehhez, ezt Runner írta annak idején.MÁS: bejelezte a nagy Maja, hogy éhes. Nosza, begurultam a kútra.
Elsőre elcsattant a pisztoly ~6-nál, aztán 8,5 körül, végül 9,1-re már kilötyi
felé kezdett orientálódni. Úgyhogy abbahagytam a tömését. Ez így most
4,3, ami már egész normális. (Biztosan elszámoltam telefon halál miatt.)VÉGÜL: simán eltört a rotor annak idején a km óra meghajtóban. (9 pénz.)
Minta:
Ennyi:
Kb. 15 perc a csere, ha megvan az alkatrész, szóval innentől már sima liba.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Egyre kevésbé értem, hogy miről is van szó, de sebaj!
Szerintem vedd meg a b*zirózsaszín Scarát: jó lesz!Ui: nagy Maja lassan összeáll, szóval 300 alatt felejtős.
Talán rakok be szivargyújtó csatlakozást a kesztyűtartóba.Barna
Bocs, akkor biztos elnéztem. Attól még lehet szar.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz AndrewTdi #5539 üzenetére
Nem véletlen hordom a Pro L2-t a kabátom alatt: a polifoam nem véd...
Ja meg a protektorok sem voltak sokkal masszívabbak benne gyárilag,
szóval azt is cseréltem FF-re, és milyen jól is jött, amikor elpotyogtam.#5542: akkor lehet, hogy ha beolajozod, véd: jobban csúszik...
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Kis Majával tényleg sok szopás volt... De ha megnézed mivel kapcsolatban?? Kurvasok km, nem megfelelő szervizelés, szakbarbár szerelők... Ez okozza a legtöbb szopást... Ha a motor felújítása meglesz, akkor össze kell, hogy álljon...
Ugye a csapágyak elkopása... sok km, szar utak...
A szíj szkadás, ugye a hézagoló miatt volt, vitte magával a szabadon futót.
Gumik elkoptak, 4 évesek voltak, csere.
A kipufogó megrepedt, robogó, nagy rugózatlan tömeg, benne van a pakliban... A szerelők odabaxtak neki, megtépték a csavarokat, ezért nem lehetett rendesen rögzíteni... szopás, lengőkarcsere.A szívató szétesése a tegnap mutatott műanyag xar törése miatt, azt mi okozta, passz...
Index elmenetele kérdéses, majd kiderül, ma szétszedem.
Néha jó, néha nem, kontakthibára gyanakodnék...Ülés kiszakadása, no comment.
Eddig úton még nem hagyott, lelke van... Olajszintet figyelni kell, mert eszi... viszont amikor szerelő tanácsára olajjal próbálták javítani, hát... rontott az állapotokon. Amióta gyári előírású olaj van benne, az olajfogyasztás felére csökkent.... A generált meg kell csinálni, de szétesni nem fog a motor.
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz longwild #5533 üzenetére
Vastagság benne van a szervizmanualban. Ellenben anyagminőségről nem esik egy szó sem - kisiparilag ferodolozzák ugyan, de asszem itt a fórumban is volt valaki aki próbálkozott vele és nem vált be. Aztán neked lehet be fog, de mivel aprópénzbe kerül, mielőtt veszel új kuplungot egy próbát megérhet - adott esetben kidobott pénz, de tényleg olcsó.
A csere már egyéni ízlés kérdése szvsz A legendárium szerint a tuningszettek jobban harapnak, kevésbé csúsznak, aztán nem tudom hogy ez a mindennapokban jobb-e vagy sem.
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #5545 üzenetére
Ez is annyi volt (8 éve)
-
DigitXT
félisten
Nem volt javítható a One X. Erre adtak egy One Maxot. Péklapát.
Ez nem fog beférni GPS-nek a GIVI tokba, de tulajdonképpen nem bánom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Politika
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Off The Grid - Ilyen lesz Neil Blomkamp battle royale játéka
- Nintendo Wii U
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- Parfüm topik
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest