- OLED TV topic
- Bluetooth hangszórók
- ASUS notebook topic
- Videós, mozgóképes topik
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-book olvasók
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #7500 üzenetére
Egyik cellában alacsonyabb volt az elektrolitszint. Szerintem ott kezdődött.
Jah, rajtahagytam tavaly, fel is töltötte, működött a motor, 1 hónap alatt meg
csontra lemerült az állásban. Az, hogy nem tartja a feszt és "könnyen" feltölt,
számomra aggasztó jelek, de elektromos-mókus sem vagyok... Banner akku.Mosquito34: egyikről tudok, de nem különösebben zavar, mert a videó csak
felgyorsítva poén, amúgy nem sokkal megyek gyorsabban a forgalomnál.
(Eleve a Maja 80 fölött már nagyon lusta, az a cikázás jó ha 60-nál volt.)Ui: egy pillanatra elgondolkodtam, hogy mit mérnek az egéren... A duplakatt
sebességét, az optika felbontását, esetleg az akku töltőfeszültségét?[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Tényleg van még ember aki logikusan gondolkozik?
-
DigitXT
félisten
Egy pici bukfenc van benne: kétszemélyes használat szinte nulla,
és ha van, az is csak a városon belül, szóval kár kizárni a 125-öst.Szerk: persze-persze, jó a 250-es, ideális kompromisszum. Csak
gondoltam, ha ennyire racionális kár elvetni a 125-öt: városba jó
az is. Mondjuk mint kiderült, sose próbáltam: 150/180/250/400!
(Pedig azt hittem 125-össel kezdtem 6 éve. Jesszus. 6 éve.)[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
Köszönöm, lehet, hogy élnék vele. Azt mondja a töltő, hogy feltöltődött,
de a motorban már csak 12,5V-ot mért a feszmérő. Mindenesetre forgatta
az indítómotort, s baromi nehezen (egy csomó ideig nem is röffent, szvsz
kiszáradhatott a karbi, vagy valami ilyesmi), de sikerült beröffenteni!Utána, ahogy bemelegedett, már volt stabil alapjárat, és pöcc-röff indulás.
Levittem tankolni. Aztán felszerelkeztem a kamerákkal, és nyomtam egy
tesztkarikát. Kicsit hűvös volt, de élveztem: a Hold hihetetlen jól nézett ki
a Lágymányosin élőben, de nem hiszem, hogy a kamera ezt úgy látta.Na, megnéztem: nagyjából annyira értékelte, mint egy nagyobb lámpát... [ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Érdekes konstrukció ez a közel 100 éves Jawa:
Innen eredhet a mondás, hogy "Verjem a f*szom a hengerfejbe!" Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ha valaki nagyon unatkozik, itt lehet csemegézni: [link]Nem ide. De végül is mindegy...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Hauptmann
addikt
Kijöttem Érdre a Bálnával, jönnek elő a hétvégi motorosok, szép idő van. Lassan viszont kezdek leszokni az intésről, 5-ből 1 ha visszaköszön.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #7512 üzenetére
Érdekes, mifelénk vidéken gyakorlatilag minden motoros vissza köszön, pedig "csak" 125-ösön ülök. Akik szinte soha, azok a nagyrobogósok (10-ből 9 nem).
(#7513) kcsa: nekem mennem kell vagy 10km-t, hogy bemelegítsem a gépet, a délutáni program kompressziómérés lesz saját műszerrel.
Szopóroller! Szopóroller! Szopóroller! Szopóroller! [ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #7506 üzenetére
Nekunk van ilyenunk. Sokan vannak megsem tudunk roluk szinte semmit. Ez szomoru. Az oreg pedig egy jofej.
Gyuru keszlet megrendelve. A lancok megerkeztek. Holnap ha ilyen szep ido lesz lefestem az idomokat.
A lehajtas osszerekva. Kuplung ferodolozva. Rugot kellene cserelni, de egy gorgo csereig es szij csereig meg jo lesz. Gumik fent, Vilagitas keslelteto automatika fent. Muszerfal ledesites megvan. Hatso doboz megvan, konzolt meg gyartanom kell. A keslelteto feladta a lecket, alig talatam vezerleshez megfelelo agat. Remelem a feszabalyzobol kijovo szal ami atmegy az elektronikaba jo lesz, ha nem akkor keresgelhetek tovabb. Tul egyszeru, a cucc, mondhatni faek, de valahogy megoldom[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Jah lemaradt, uzemanyag szivattyu fent, 0.3bar max nyomas, es max 80 L/h.
Kivamcsi vagyok hogy fog musikalni. Konnyeden lehet lefogni, remelem nem nyomja at a tuszelepet. A gyari 30L/h tudott szallitani. Megkerdeztem hogy mukodik ez a szivattyu. Azt mondtak, hogy a motor nem all meg, de a szallitas megszunik ha nyomas eleri, a max nyomast, es csak annyit nyom szallit a 80L maximum alatt amennyit a karbi szabalyoz. Mikor bent lesz a blokk, es megy, beszamolok a tapasztalayrol. Az elado azt mondta ezekhez a karbulatorokhoz van kitalalva. Ezen meg a regi membranos klattyogos szivattyu volt, de menet zarlatos lett 14 ev alatt.
A hatso telot is ossze raktam. Vettem egy kinai qad telot. A rugot levettem es vissza raktam a Hondaet. Az also felfogatast levagtam es felhagasztettem a Honda villat. Olyan telom lett mint az alom. Nem esik ossze, eros megsem kemeny. Erzem, jo lesz. Legalabbis a reginel sokksl sokkal jobb. Ha mar nem vallaltak a felujitast, megoldottam magam. A qad telo rugoja olyan eros, hogy nem birtam rajta ossze nyomni, 5mm_t. Ez kicsit eros lett volna, igy a ketobol szuletett egy sajat kompozicio.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Elhoztam a Lead-et, kíváncsi leszek, hogy szopóroller lesz-e belőle. 80-nál nem megy többet, úgy 50-ig nagyon jól megy, 50 felett azért már egy kicsit lagymatag. A fogyasztásra majd kíváncsi leszek, remélem, 3 Liter alatt marad.
Délelőtt jó volt egy kicsit krúzolni a Bálnával, azért ez nagyon más világ. Hazafelé jövet egy taxis le is szólított a lámpánál tetszett neki a gép.
-
kcsa
veterán
huszi: látom a kisrobogósban azért szorgalmasan etetitek a házi trollt
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nekem most "kikívánkozott". Vállalom a hozzászólásom minden szavát:
tudom, hogy a személyeskedés tiltott kategória, de néha ki kell mondani
a nyilvánvalót. Ha hülye, akkor azért, ha meg csak trollkodik, akkor azért.Deszart is most b*szták ki, mint macskát sz*rni, 1 hétre: gondolkodjon...
(Mondjuk őróla tudjuk, hogy gondolkodni azt nem szeret / nem szokott.) -
csongi
Topikgazda
Merre garazdalkodtok ti?
-
csongi
Topikgazda
Ertem, megy a trollkodas
-
Brogyi
senior tag
Szezonnyitó szerelés megtörtént az utcán. Nem záródott az ülés a nyamvadt bowden miatt. Olyan mérges voltam, hogy szétborítottam az utcán.
-
huszi.gyb
senior tag
Srácok. A családban történt egy tragédia, halálos autós baleset. Most nincs lelki erőm írni, de szüleim eldöntötték, lecseréljük a Golfot egy fiatalabb autóra. Ha valaki gondolkodik egy olcsó, jó autó vásárlásában, akkor írjon rám privátban, örülnék, ha ismerőshöz kerülne. Korához képest nagyon jó állapotban van, sok dolgot felújítottunk rajta.
www.dongosofor.hu
-
Hauptmann
addikt
Tök érdekes a Lead fékje, amolyan mechanikus integrál fék. A bal oldali kar meghúzásakor egy kicsit ráhúzódik automatikusan a jobb kar is,a mit aztán persze még lehet húzni, ha kell.
-
kcsa
veterán
ph kedvence lettem.
.szóPHosó -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #7542 üzenetére
Kéne rá egy plecsni, aztán kigurulna a világból (amíg el nem fogy a kuplung).
Felhívtam a Moszkító által ajánlott vizsgahelyet, hogy xenonnal levizsgázik-e
a motorka, de sajnos nemleges a válasz: fényképezik, gyárinak kell lennie...
Utána persze tőlük rakhatom vissza bele, ezt így konkrétan mondták.Szóval kell szereznem egy lámpatestet, vagy visszarakni a sérült foncsoros
gyárit, , vagy fémgőzöltetni párezerért...hátha nem veszik észre felkiáltással
Amúgy az Autóklubnál 10K körül vizsgázik, előzetes átvizsgálás include-ed,
Érden meg 9K-t mondtak, amikor visszahívtak. Azt nem mondták, hogy egy
huszas, és maradhat a xenon, muhaha. Pedig teljesen faszán világít... -
Bogyó bá'
nagyúr
Drakulálok!
(#7544) DigitXT: nekem egy éve a helyi Autóklubnál 8.500,- ért vizsgázott, a gyári szögletes helyett már kerek lámpával, és hát ugye (a 35 éves Jawa lámpát leszámítva) egyetlen alkatrészén sincs E-jelzés (minden gyári volt, de ugye mitől volna egy japán belpiacos gép alkatrészein E-jelzés). Körbe fotózták, de úgysincs mihez hasonlítaniuk...
(#7546) lehella: maga a hatósági vizsgadíj még 5000,- forint sincs motorkerékpárra, a többi a vizsgabázis munkadíja, haszna.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #7546 üzenetére
A műszaki vizsga hatósági áras, valami 4800 Ft körül van.
Minden más azon felül egyéb szolgáltatás lehet. Mondjuk
"elnézőek" a vizsgahelyen (bár ez ma már nem jellemző),
vagy csak szimplán lehúznak (előzetes átvizsgálás címe).Körbe fotózták, de úgysincs mihez hasonlítaniuk...
Sajnos a Malaguti Madison nem egy ilyen ritka típus, és
valószínűleg borulna a bili, ha megjelenne projektorral.Szerk: egyébként E jelzés van a búrán: a belseje más... Mozaik utcáról hallottam olyat, hogy csak munkaidőben
a legszigorúbb hely, "nyitás előtt" a legelnézőbbek...hanem megmondják, hogy mi nem OK.
Ez korrekt amúgy, eddig kétszer voltam, nem volt semmi.
(Pontosabban a kifújó kiput mondták, hogy legyek szíves
tömítést rakni bele, de azért a plecsnit megadták...)
Amúgy tényleg csak véletlen maradt ki a tömítés.[ Szerkesztve ]
-
-
kcsa
veterán
válasz lehella #7546 üzenetére
Motorra tavalyelőtt valami ~5k volt a vizsga. Azóta gondolom drágult, a többi díj az a vizsgáztatóhely saját sápja (előzetes átvizsgálás, és hasonló kamu dolgok). Ha a legolcsóbb áron akarsz vizsgázni, és a motoroddal minden (!) rendben van, és kb. gyári állapotú, akkor irány a Mozaik utca.
szerk.: kb. mindenki leírta már
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Minden rendben volt, azért is írtam hogy ablakon kidobott ezresnek tekintem a költségét a vizsgának.
5 perc volt az egész, szánalmas. Igen, pont abban az évben emelték négyezer párszázról ~15 környékére, lehet azóta csökkent. Na majd jól kihasználom ha megy idén a gép. Csak cserélnék már ki a kormánycsapágyatwww.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Eredeti játékok OFF topik
- OLED TV topic
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Bluetooth hangszórók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sweet.tv - internetes TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs