- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- TCL LCD és LED TV-k
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Projektor topic
Hirdetés
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Ren Hoek #20650 üzenetére
hát igazából a ebben a tesztben a szarult optimalizált COD ww2 ami lehúzza a legjobban + GTA 5 már elég elavult motor. A többi régebbi játékban 38-40 % körül mozog, az újakban meg 50% fölött. Mindegyik játékban gyorsul. Nvidia állítólag a driverekkel nincs még kész az RTX hez, Szept 14 re jönnek az optimalizáltak.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
KAMELOT
titán
válasz KillerKollar #20644 üzenetére
Hol a kártya, a konfig meg a beállítások? Ez egy kamu semmi más!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
regener
veterán
válasz Heroes fan #20654 üzenetére
Biztos nem max grafikán, főleg ahogy eddig szidtad csóri kártyát
-
sirszevenap
addikt
Még mindig nem értik páran, hogy senkinél sincs egy darab húsz nyócvan' meg tiáj' sem. Találgattak egyet ezek is, hogy kapjanak sok kattintást az oldalra.
[ Szerkesztve ]
Bankkártyával? Hát persze!
-
KAMELOT
titán
válasz sirszevenap #20657 üzenetére
Ezzel csak az oldal hitelességét nyomják lefele.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
#45185024
törölt tag
Szeretném megtudni hogy érzitek ciki a Battlefield 1 RTX pocsolyaszimulátor nélkül ?
AMD következő szponzorált hitman játéka biztos egy sivatagba fog játszódni és az RTX ON-ra fatal error üzenet jön -
Locutus
veterán
válasz #45185024 #20660 üzenetére
Az RTX-et nem hiányolom belőle, sőt kilőttem belőle a többi béna effektet is, mint film grain, motion blur, meg ilyen vakítások. Van is FHD-ben ultrán 120-150fps-em, néha beesik 90-100 köré...
Csak a játékmenet az, ami túlzottan a BF1-re emlékeztet, így már kb a tegnapi 3 óra alatt meguntam az egészet... A rombolás/fizika se lett jobb, az építés meg vicc, kár volt energiát fektetniük bele ezen a szinten.Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
voodoo98
addikt
GeForce RTX NDA dates:
September 14th — Turing architecture
September 17th — GeForce RTX 2080 reviews
September 19th — GeForce RTX 2080 Ti reviewsGangsters on the Boardwalk http://play.google.com/store/apps/details?id=com.hattedskull.gangsters
-
nagyúr
-
Dandris
tag
válasz FollowTheORI #20663 üzenetére
Hátha most el is készül, nem úgy mint a másik oldalon, ott még mindig várják egyesek...
-
Jack@l
veterán
válasz voodoo98 #20662 üzenetére
Lehet addigra kint lesz az új win service pack is, meg az rtx-es démárk.
@Pepeeeee: néztem multkor videót, dx12-vel 4k-bal tolta az 1080ti is a 60 fps-t. (pocsolya is egész jó volt nélküle)
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Dyingsoul
veterán
-
Heroes fan
őstag
válasz regener #20655 üzenetére
De csutkára felnyomtam amit engedett, ezt a játékot még elbírja a monitor csináltam belőle vidit is berakom.
-
félisten
válasz Heroes fan #20654 üzenetére
Attól hogy beállítottad a futó játék közben egy restart kellett volna a játéknak, hogy minden opció érvénybe lépjen.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Jack@l
veterán
Kezdődik, csak RTX kártyákon lesz raytracing BFV-ben
https://www.techpowerup.com/247365/dice-to-dial-back-ray-tracing-eye-candy-in-battlefield-v-to-favor-performanceDX12 még mindig szar
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
huskydog17
addikt
válasz Jack@l #20671 üzenetére
"DirectX 12 Is a Stuttery Mess"
"Using DX12 the game suffered major stuttering with both AMD and Nvidia GPUs. This is something we saw with Battlefield 1 upon release, so we guess it’s not entirely surprising."
És ez a világ egyik legfejlettebb grafikus motorjától. Úgy tűnik a BF5 sem fogja javítani a DX12 már így sem túl fényes hírnevét.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Crytek
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #20672 üzenetére
A DX12-vel semmi baj, másnak problémamentesen megy. A Frostbite itt a bűnös, illetve leginkább az EA vezetősége, akik szerint nem fér bele egy év Battlefront vagy Battlefield nélkül, hogy rendbe kapják a motort. Itt majd valamikor 2021-ben lesz változás, amikor a next-gen konzolokra úgyis át kell azt írni. Addig marad a problémás memóriamenedzsment.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Naná hogy nem, ekkora cégnél már a tőzsde meg a részvényesek kegyeit kell keresni, különben nincs év végi C level bónusz...
Valahol amúgy írtak/nyilatkoztak róla, hogy mi a gondjuk? (mondjuk nem lepne meg ha közvetlen, vagy közvetve az NV keze is benne lenne, így vagy úgy )
Lehet csak átfutottam felette...[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FollowTheORI #20675 üzenetére
Az NV-nek nincs köze ehhez.
Azért azt látni kell, hogy itt tényleg a Frostbite a gond. Mindenki, aki használt Mantle-t, újraírta a memóriamenedzsmentet DX12-re. Egyedül a Frostbite ragaszkodik egy eléggé bonyolult modellhez, ami már Mantle alatt is köhögött, ha kevés volt a VRAM. Ezt a kódot csak tologatják maguk előtt, mert ha újraírnák, akkor egy rakás más kódot is át kellene dolgozni, és az marhára nem fér bele úgy, hogy jövő ilyenkorra az EA új Battlefront/field játékot vár.
Az lehet itt a stratégia, hogy a next-gen konzolokig kibekkelik ezzel.Nem akarom őket bántani, de tök jó példa a Rebellion. Írtak a Mantle-re egy memóriamenedzsmentet, azt pedig nulláról újraírták a DX12-höz. Igaz azóta nem azt használják, hanem egy még újabbat, de marhára nincs ilyen problémája a Sniper Elite 4-nek és a Strange Brigade-nek, pedig az Asura ugyanúgy Mantle-ön kezdett. Tehát nem az API-kkal van a baj. Rendbe lehet ezt rakni, csak nem úgy, hogy évi több játék jön közben a Frostbite-ra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Heroes fan
őstag
Gépigényen kijött egy nem hivatalos teszt mit tud a kártya de szerintem kamu mert a far cry 5-öt nézzétek meg.
-
powerray
tag
Sziasztok!
Miért fut annyi Nvidia Container process? Használom a shadowplay-t és gondolom köze lehet hozzá, nade ez akkor is sok.
Köszi a segítséget.
-
Dyingsoul
veterán
válasz powerray #20679 üzenetére
Bevallom trollkodni akartam, de inkább megkímélem tőle a topikot... Viszont azt nem hiszem el, hogy aki ide beír, legalább az előtte lévő 1-2 hsz-t nem olvassa el, ha már az összefoglalót mellőzi.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Jack@l
veterán
Csak senki nem tudja milyen kevés vramról beszélsz egy 1080ti-n (vagy bármelyik 2 éves kártyán)...
1080p-nél[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #20681 üzenetére
DX12-ben a GeForce-okon 0 MB-nyi a VRAM-on az a terület, ahova host visible flaggel menthetők pufferek. A Radeonon ez 256 MB-nyi, de amúgy ez sem elég, 100-150 MB-ot mindenképpen a RAM-ba kell menteni, mert nem férsz bele 256 MB-nyi host visible típusba a VRAM-on belül.
Az a baj, hogy csak a hardvert nézitek, amin van 6-8-10-akárhány GB, de igazából kitörölheti a Frostbite ezzel a seggét, ha ebből csak 256, vagy rosszabb esetben 0 MB, az ahova a CPU direkte írhat puffert. Márpedig a Mantle miatt a Frostbite eleve úgy lett felépítve, hogy ezt a fajta CPU ír a VRAM-ba, a GPU pedig olvas modellt követi. Csak annyi változott, hogy amíg Mantle esetében a teljes VRAM host visible volt, addig a DX12 és a Vulkan ezt nem igazán szereti. És persze visszavették ezeket a puffereket 300-400 MB-nyira, de ettől még ott vannak, és az olvasásukhoz a rendszermemóriáig kell vágtatni.
Amikor a DX12-t nézitek, akkor érdemes inkább ezt nézni, mert nem a nyers mennyiség határozza meg igazán a működést, hanem a memória strukturális felbontása:
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
sakal83
addikt
2 eves vgajon 100plusz fpssel szalad a bfv. Miert kellene penzt es idot forditania egy cegnek hogy dx12on menjem ami nem hozna semmilyen latvanybeli kulonbseget?
Varom a valaszod.
Te kifizetnel egy hazepitesnel mondjuk olyan teglat ami tobbe kerul mint egy masik ami minden tulajdonsagaban ugyanaz csak mas a szerkezete?
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz sakal83 #20684 üzenetére
Hogyan futtatod a DXR shadereket DXIL futtatási környezet nélkül? Na kb. ezért kellene erre erőforrást költeni, mert DX11-ben bizony csak a D3BC IR van támogatva, abba pedig nem lehet DXR shadert fordítani. Tehát a BF5 sokat reklámozott réjtrészing húzófícsőre egy olyan leképezőhöz van kötve, ami csúnyán akadozik. Persze elleszünk a DX11-en réjtrészing nélkül, mert menni fog, emellett a motor is GPU-driven pipeline, szóval alig dolgozik rajzolási paranccsal, így a DX11 és szépen skálázható. De ettől, ha valamit fejlesztenek, azt érdemes használható formába is önteni. Ha nem az, akkor vegyék ki és kész.
(#20683) Keldor papa: Akkor lesz Battlefield 6.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
-
Joshi
titán
Nem akarok belevau, de mindennek akkor van értelme ha van értelme. A Battlefield 5 akció fps, ahol a kirakat tükröződése sokad rangú ficsör ha tetszik ha nem. Az egy dolog hogy épp most csak ezzel a játékkal lehetett promózni az RTX-et. Mindent a helyén kell kezelni és nincs probléma. Én sokkal jobban várom a valós erejét a 2080-nak, mint az RTX-es méréseket.
-
Jack@l
veterán
Ki mondta hogy dxr -hez külön shader kell? Pont azt írták a minap hogy ugyanazok az anyagok maradnak, azért is erősebb néhol a tükröződés mint kéne.
Ki mondta hogy raytracinghez kell egyáltalán a dxr? (csak 4 másik verzió jut eszembe hirtelen amivel meg lehet oldani)A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
->Raizen<-
veterán
Nagyon dragak. Faj a szivem de ennyiert nem fogok venni vgat tovabbra sem 2 ev mulva 200 ert sem.
[ Szerkesztve ]
-
egyedülülő
őstag
Előrendelni egy olyan kártyát amiről igazából egy hiteles teszt sincsen, szerintem kissé megfontolatan dolog a vásárlók részéről, fóleg, hogy mennyire titkolózik még mindig az nvidia. Nekem mindenesetre furcsa.
"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
-
snecy20
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Politika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Wise (ex-TransferWise)
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Xbox One
- TCL LCD és LED TV-k
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Xbox Series X|S
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs