Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
glutamin
őstag
Nekem ez volt az első telem saját autóval és összesen 2 olyan nap volt, amikor haszna lett volna a téli guminak. Így utólag nem bántam, hogy erre a szezonra még a 4 évszakos maradt. Ugynakkor elgondolkodtató, hogy a következő télire vesze-e majd.
Enyémen 4 évaszkos Michelin van. Nem tudom most így fejből a típisát (egyébként 175/70/R13-as - jó ballonos, de ez a pesti utakra nem hátrány), de kb 80e km-t el fogk tudni menni vele. (most van benne kb 56e)
[ Szerkesztve ]
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
eddie88
csendes tag
SETH: a beltér világitást akkor elüzleteljük
-
TasiA
senior tag
Jaa, ilyen szemszögből mindjárt más a gondolat menet. Viszont, ha igazi tél lenne, akkor én csak is a télit ajánlom. Sok szor volt már, hogy 1 telet téli gumiztam, aztán NO MANY, maradt nyári gumi. Én nagyon éreztem a külömbséget, de akkor még -15-20 fokos telek voltak, sok csapadékkal, meg hó is volt azért elvétve. Nyárival alig tudtam elindulni, sokszor kidudáltak, hogy haladjak már, fékút millió méter, stb, stb. ezekben a száraz, max esős, legfeljebb -8-10 fokhoz, én sem erőltetem a mindenáron téligumit, péáne itt az alföld legsarkában.
-
dragonfx
veterán
hi!
mi a véleményetek az 1.4es 90lovas és 1.6os 106 lovas opel tigráról az elözőről?
szériuahibák fogyasztás ilyenek?...tévedés ne essék a bmw.t le enm cserélem, csajom van rágerjedve
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
#TOTTI
őstag
Hozzá tudnék jutni egy Új zafira OPChez.. 21.000Km-errel.. kerek 5M forintért..! Mentem vele megszerettem... Nem tudtok valami jó üzletet.. kellene még 2M.. és akkor felvennék 3at hitelre... Ha ez meglenne házasodnék is és jöhetnek a gyerekek..
-
#TOTTI
őstag
Az az autó szerepel a 6 hónapos tervemben.. viszont a család csak a 6 évesben..! A többi OPC nem izgat fel ennyire.. jelenleg nem vágyom másik autóra... Nézegettem mit lehetne még.. de nincs jobb 5letem..! Ami zavar hogy lassan jön az uj zafira.. ha jön.. és lesz még opel..
-
bbchris
senior tag
A váltókar és a váltó közt van állítási lehetőség . Nem volt már szinkronban a váltókar és a váltókapcsoló , ugye P állásba tettem és majdnemhogy az R-be ugrott át annyira el volt állítódva . Végül is nem is ez volt a probléma hanem az akku mögött van 3 sokpólusú csatlakozó , ez jön ki a computerből és eléggé oxidosak voltak , megtisztít és lám azóta semmi baj nincsaz automata váltóval . Már csak a lambda szondákat kell kicserélni aztán elvileg jó lesz teljesen . Oscilloszkóppal kimérte a villanyász hogy nem ad jelet vissza egyik szonda sem már így cserére szorul . Vezetékek jók , azt is kimérte . Annyi a hátrány hogy így 14-15 litert eszik az Omega amúgy elmegy 10-11-el , főleg nálam szinte 10 alatt mert én már eléggé finoman megyek vele . Nem gondoltam volna hogy az Omegák ilyen jó kocsik .
-
glutamin
őstag
válasz dragonfx #7166 üzenetére
Anyáméknak van egy abból a generációból való Corsajuk 1.2-es 16 szelepes motorral. Arról tudok pár dolgot leírni. Légtömegmérő megadta magát, cserélni kellett (ez olyan 100e Ft-os nagyságrend). Az 1.2-es 65LE-s motorral egész használható a Corsa, de pörgetni kell a kis motort (kevés nyomaték). A Tigra viszont hasonló súlyú kasztnival már nagyon jól megy. (1.2-es motorral nincs is)
Fogyasztása óvatosan hajtva 6 liter küröl mégvan még városban is.
A Corsa felfüggesztése nagyon lágy, Tigráé gondolom feszesebb, de nem sportfutómű az sem. Ugyanaz, csak feszesebbre hangolva.
A fékek a Corsában nem túl erősek ,130-140 fölött már óvatosnak kell lennie vele, ez alatti tempónál megfelelő. Tigrában is dobfék van hátul, úgyhogy ott sem lehet sokkal többre számítani.
Az 1.6-os motor már így saccra túlméretezett a fékekhez és a felfüggesztéshez képest. De normális tempóhoz bizonyára nagyon élvezetes.
[ Szerkesztve ]
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
Calogero
addikt
válasz dragonfx #7166 üzenetére
Ha betekintünk a meglehetősen rövid motorháztető alá, a szokványos 1.4 és 1.6 l-es Opel 16 szelepes Ecotecjét találjuk. Számszerűsítve ez 90, illetve 106 lovacskát jelent, ami a 980 kg önsúlyú autót 10mp körüli idő alatt juttatja el a 100km/h-ás tempóra. Ez a lájfsztájlhoz valószínűleg elég, de ha sportos autót szeretnénk, hamar eljön az a pillanat, amikor rá kell beszélni a házisárkányt, hogy kerüljön a családi kasszából néhány forint a gépjármű izmosítására is.
Vezethetőségét tekintve a nagyobb tempóban vett kanyarokban hajlamos vadabb dülöngéléseket bemutatni, de paraküszöbünk jóval a tényleges megcsúszás fölött helyezkedik el. Ki tudja miért, de hátulra csak a kisdobosok férkőzhettek be,így komolyabb fékezés esetén tetszőleges irányba tolja a farát.
[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
Tudom hogy jók a CDTI motorok teljesítményre.. de amúgy..? és sztetek hogy tudok nézni Astra H OPC hátsó szoknyát kompletten... Astra GTC 1.9 CDTin töröm a fejem.. OPCsitanám kivülről meg a lehetőségekhez képest belülről.. Azt hittem ez is valami ultra sport de van 1.3CDTI is..
lemondtam az zafiról ahhoz még fiatal vagyok.. és nem olyan jól kereső..
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
Látszatra hasonlót lehet csinálni, d az nem ugyan az. Az 1.3-ast meg felejtsd el, még egy Corsát is szarul visz, ha csak nem élvezed a folyton váltogatást le-föl. Én nem vennék dízelt, na nem azért mert rosszak, csak számomra hülyén adja a szép sportos forma, a kerrregő motorral, de ez egyéni felfogás. Egy síma 5 ajtós, vagy kombi, na aaaz má dízelben kéne.
-
#TOTTI
őstag
Egyelőre egyedül vagyok 1.6 1.8as vagy CDTIből 1.7 125- és 1.9 120- érdekel.. persze használt.. 1.9 150 100E kmrel 2.890E 1.9 120LE 32E kmrel 2.790 itt inkább a 120ast választanám.. Azért nem vennék OPCt 1 mert drága 2 mert nem birnék magammal.. GTCben is a fekete tetszene.. a zafira csak azért kellett volna mert kurva jó.. a 7 személy csak extra.. És persze kereskedésből kell vegyem mert autót akarok beszámitatni.. egy 206ost... szal magánszemélytől csak akkor ha el tudnám adni..
-
senior tag
Na mára virradóra berepedt a szélvédőm, kb 30-cm-t egy kőfelverődésből kiindulva.
még szerencse, hogy anyós felől, de csere lesz a dologból................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
bambano
titán
Az opc-ség egyik fontos eleme a kanyarodási képesség, ehhez a zafi túl magas. Vezettem sima zafit, tengeribeteg lettem benne, annyira dülöngél. Ezt hiába faragják keményebb felfüggesztéssel, attól ez még nagy bódé marad.
Szerintem a dízel autó költség szempontjából rossz vétel. Sose térül meg.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
KrAt
veterán
Nézzétek, mim van
Többi kép: KÉPEK
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
-
TayRol
veterán
[ Szerkesztve ]
-
glutamin
őstag
Elképesztő!!!. Mondjuk a lapát kormáyn nekem annyir anem jön be, de a többi részlet zseniális.
Az Opelt lehúzó cikk szerintem erős túlzás. A fikázott modellek, nem voltak annyira rosszak a maguk korában. Valszeg nem véletlenül vettek az emberek F astrát, mondjuk 3-as golf helyett.
Az én Astrám pl 14 éves és egy rozsdapötty nincs rajta. (igaz garázsban állt sok évig )
[ Szerkesztve ]
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
glutamin
őstag
Insignia kombi: [link]
Épp csak a négy karika hiányzik róla. Eszméletlen mennyire Audi lett.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
TasiA
senior tag
válasz glutamin #7192 üzenetére
Azért lássuk be, ha nem Opel buzi szemmel nézed, akkor igen is hitvány minőség jellemzi a korrózióvédelmet és még finoman fogalmaztam. Kb 95-körül ébredtek rá a mérnökök, hogy nem tetszik az embereknek, ha kiszakad a futómű az autójuk alól, meg át lehet látni a köszöbön/sárvédőkön. Én szeretem az Opeleket, de attól még ez a helyzet. A Vectra B meg az olajzabáló, gyárilag fos 1.6-os motorral pedig tény. GYenge is, füstöl is, meg kár benne olajat cserélni, mert folyamatasona cseréled. Na a Pócvágennél is van hiba nem kevés, de azok legalább nem néztek ki rozsdabogjának. A Tigrát nem ismerem, de azzal nem is értek 1-et. A dízeleket már fel sem merem hozni.
Remélem nincs harag, de ami tény az tény.
[ Szerkesztve ]
-
glutamin
őstag
Harag az biztos nem lesz. Akkor úgy látszik én szerencsés helyezetben vagyok a sokáig garázsban tartott verdámmal. A régi Ople dieselek valóban nem a legjobak voltak. A B Corsáról lehetne vitatkozni. Aki városi atónak használja, annak nem zavaró a lágy, imbolygós futómű és az ülés sem, mivel nem ül benne egyszerre sokat. A szervó hiánya viszont tényleg baj. Egy nőnek már problémás vele parkolás. Nyugaton persze, ilyen fapados változat nem nagyon volt gondolom. Vectrákat nem ismerem nagyon, de az 1.6-os motor vaslzeg kevés volt abba a kasztniba. ez is ilyen Kelet-Európai lowbudget összeállítás lehetett.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
TasiA
senior tag
válasz glutamin #7195 üzenetére
A szervó nélküliséget nem értem miért szidta, mikor az egyéni opció, hogy kérsz-e bele, vagy sem.Fapados verzió minden típusból van, ha meg a kazdája olyat vesz, megérdemli. Dízellel kapcsolatban pedig talán még a régebbiek érnek valamit, az újabbak meg kb nem sokat. Nem hiába nem erőltette tovább, az Opel ami nem megy, inkább megvette az Isuzuét, meg a Fiatét.
-
#TOTTI
őstag
Ő a kiszemeltem..
1.9 CDTI 120LE 2006 32E km.. 3M ft.. Valami eszméletlen jo kocsi astra Ghez képest.. és a 2.0DI motor mintha álló lenne ehhez képest.. pécsi elkerülőn 190 megvolt.. nagyon korrekt csendes 17 felnivel se üt remeg nem kemény tulzottan csak amennyire kell.. Valakinek valami jobb ötlete 3Mig és 2.5 felett.. ami jobb választás lehet.. hasonló kategóriába..? -
eddie88
csendes tag
hát nekem is isuzu (1.5td)van benne de igy ez nagyon eltalállt sztem,(német ótó japán moci)az enyém mondjuk elég ritka de az astrákba 1.7 td is fasza,sztem, a szervórol meg akit olyat vesz annak van aki meg nem annak nincs,de servo nélkül is el lehet élni sztem,egy b corsan a gyári kerekekkel gond nélkül főleg ha az illető még 1km/h val gurulva rásegít közben,űlésröl tanáromnak golf 4 kombi van és beleűlt hosszabb távra egy sima f-astrába mondta h jobb mint a gófé pedig wv fanatikus
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- BestBuy topik
- Házimozi belépő szinten
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Androidos tablet topic
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Netfone
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest