Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
TasiA
senior tag
Oszt azzal én mit csináljak??
Eleve családom van, szal nem köll Barkas.
G Astrát én így képzelem el: 2.0 ,(nagy duzzogav 1.8 a 125 lovas)(dízel eszembe sem jutna) Caravan legyen , minden földi jó és az se baj, ha sport kivitel. Év elején láttam olyat, csak az 1.37 milla volt. Annyim nincs, hitelre meg nem veszek autót. Maximum 500 ezret vagyok hajlandó hitelre felvenni, de azt is foghúzva.[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz Winner_hun #7961 üzenetére
Szerinted?? Ja, ez itt álomország, ahol én lakom
-
KrAt
veterán
Hamarosan összeszedek mindent, beméretezem, felteszem, csak nem kis meló
De meglesz
Zsír lett az ótó
[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
Valaki tudja mit jelent a parametrikus szervókormány..?
OPCben van meg a GTChez Sport csomagban..
Én annyit tapasztalok hogy közvetlen, kemény és kibaszottul elfáradok 200km kanyargós uton tőle. mert minden kis bukkanóra érzékeny és tekeredik.. -
lesaux
veterán
Sziasztok!
Négyéves Opel Corsa C esetében ha nincs semmi probléma, mennyibe kerül egy műszaki vizsga? Érdemes/ajánlott/kötelező/kerülentő/tilos szakszervizbe vinni? -
Daywalker
addikt
Hali!
Hatósági ára van, asszem 17510 forint, plusz ha kell zöldkártya, ami 7280 euro 2 esetében (ha nem tévedek).
Szakszerviz alatt mit értesz? A szalonok szervizét?
Ez attól függ, hogy van-e elegendő pénzed Általában drága, de nekem még nem volt gondom. Persze vannak lehúzások, de ha mindent magad veszel (jó minőségű cuccokat) és találsz egy hozzáértő szakit, akkor jobban kijössz."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
AMD Power
titán
Ez nagyon durva.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
wwhy
veterán
szalon nélkül ugrik a szervizfüzet pecsétje, ami, ha majd el akarod adni, nagyon jól fog jönni. Kérj árajánlatot pl. az Opel Scorpiotól, lehet, h nem sokkal több, mint a szaki, és elég rendes hely
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
Daywalker
addikt
Az a baj, hogy a pecsétet a hajadra kenheted, ma már a szervizfüzetnek sem szabad hinni. Kb. olyan ez, mint amikor a sérülésmentes autóról kiderül, hogy kettőből van összerakva...
Marsu: szerintem ő sem arra gondolt, csak te kevered. Persze az is lehet, hogy ő úgy gondolta, a fene sem tudja
A lényeg: vizsgáztatni oda viszed ahova akarod...én az általános szervizelésről beszéltem.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
marsu
addikt
válasz Daywalker #7977 üzenetére
Na jah, de a kérdés a műszaki vizsga volt.
Persze ha az Opel épen 4 éves, akkor aktuális lehet az éves szerviz is, akkor már hivatalos márkaszervizbe érdemes vinni, ha a szervizfüzetbe is be akarja bélyegeztetni. Opel autóknál 6 éves korig lehet hosszabbítani az Assistance szolgáltatást is. Ennek is feltétele a szakszervizben történő kötelező átvizsgálás, de műszaki hiba esetén, esetleg baleset esetén jól jöhet az ingyenes segítség, nem csak Magyarországon, hanem egész Európában. Ingyen jön a szerelő a helyszínre, ingyenes a beszállítás a legközelebbi szervizbe, ingyenes a szállás, vagy csereautó .... stb.
De ha csak a műszaki vizsgáról van szó, akkor akárhova mehet, akár egy autóklubos műszaki vizsgabázisra is ....
Press any key to continue ...
-
wwhy
veterán
így igaz, csak a #7974-t olvastam a műszakihoz nem igazán kell semmit se venni/vinni.
Daywalker: igaz, de a szervizfüzet alapján azért az adott szervizben rá tudsz kérdezni, illetve természetes, h előtte szakival átnézeted, ne adj isten, pénzt stánsz rá, és kérsz egy állapotfeltárást márkaszervizben[ Szerkesztve ]
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
#TOTTI
őstag
Ma voltam a dombóvári Opel szervizbe.. Futómű és fényszóró beállítás 5000Ft. brutto.. ez nagyon korrekt és nem voltak lusták 2.x is rátenni a gépet..
-
Pyton
aktív tag
Most, hogy már vezetem egy ideje a Kadettot, kezdenek kijönni apró (hehe, naivitás?) hibák.
1.: a fűtés mindig megy, ha akarom, ha nem Most, nyáron különösen kellemes Hiába húzom a kék szektor felé az equalizert, nem áll le. Remélem csak az összekötő bizbaz akadt ki, vagy hasonló.
2.: egyik nap a távolsági fényszóró csinált hasonlót, ha be volt kapcsolva a világítás, mindig az égett, kivéve balraindexkor . Következő indításnál már nem csinálta, gondolom kontakthiba lehet.
3.: a már említett motorprobléma. Hidegen hihetetlenül kelletlen, ha engedném, szerintem le is fulladna alapjáraton (üresben), kuplungoláskor eléggé felpörög. Rángat is, bár azt nem túl gyakran, viszont egyszer melegen is rángatni kezdett kigyorsításkor.
4.: vizes úton, esőben csúszik a kuplung, az elindulás elég érdekes olyankor. Ékszíjcsúszásszerű hangot ad, de nem hinném, hogy az ékszíj lenne, mert visszaváltáskor, amikor motorfék van, egy rövid nyikkanás jön elölről. Vizet kapna valahol? Vagy ez normális?
(nem csapkodni a fejeket, az autókhoz nem értek mélységben, remélem ez az állapot meg fog szűnni egyre inkább )
Végül egy kérdés:
Miből lehet megállapítani, hogy olaj(ak)at kéne cserélni? (előző tulaj nem mondta mikor volt)
Egyébként jó az autó, egyre jobban megszeretem.
-
RpPRO
őstag
Remelem, nem hulye a kerdesem.
Miert ilyen porgetos motort raknak be egy Astra G-be? Most vettem egy 2 es fel eveset, optima 1.4-eset, 90 loeros es 100-nal otosben 3200-as ford.szam?
Ti is lomhanak tartjatok ezt a tipust? En nagyon. 125 Nm 4000-nel. Hmmm.
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
RpPRO
őstag
Uj info. Ahogy elnezem, gyarilag 185/65/15-os kerekekkel jon ez a tipus, az enyemen egy ilyen felni van es 195/60/15-os Dunlop gumi. A kerdes az, h mennyi lehet a kulonbseg 65 es 60 kozott?
Szerk:
Meg is valaszolom magamnak, ime egy kalkulator, erdekes: [link][ Szerkesztve ]
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
Mawyx
senior tag
Az eltérés minimális, mert a 185 helyett meg 195 van
[link]
A mutató 100Km/óra valós sebességnél 101.0 Km/órát fog mutatni.Már neked is megvan.
[ Szerkesztve ]
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
TasiA
senior tag
Mivel a / 60 az a szélesség 60 százaléka.
A motorral kapcsolatban: pont ennyit tud az összes kisköbcentis motor.
Mit vártál?? Valami versenyautót?
Ha kevés a köbcenti, relatíve magas a lóerő és nincs feltöltés (turbó, kompresszor) akkor nyomaték se lesz. Ez nem baj, ha könnyű az autó. Na de ki a franc akar egy papírdobozt? (Ignis, WagonR)
Megoldás a nagyobb motor, vagy turbó. Amennyivel többet eszik az kb semmi. Vársoban érezhető, kemény 1 liter az 1.4-es és a 2.0 között. Ha meg az ember fél, hogy leeszi a gatyáját, rakjon bele gázt!!! 145 Ft/liter. Még, ha plussz 3 litert eszik, akkor is 1 év alatt 200 ezert megspórolsz, ha 20 ezert elmész évente! Na de csúnya is lenne +3 liter! -
TasiA
senior tag
Miért is ??
Tudsz valami ellenérvet, vagy ez ilyen semmit se tudok róla, azért útálom??
Nekem volt gázos autóm, ráadásul kezdetleges leggagyibb rendszerrel, karburátoros Ladán. Aztán sokat hajtottam központi injektoros gázost, 1 fokkal volt komolyabb a LAdámban találhatónál és már az teljesen korrekt volt. Beröffentettem hidegben benzinnel, majd kb elindulás után fél percel már gázzal mentem vele. A Lada 2 literrel evett többet gázból és ment is rendesen, a központis meg 1,5-el és az is teljesen jól ment. A LAdánál nagyon érezni lehetett a benzinnel jobban menést a másiknál épphogy. HAverom a karbis Passatjával olcsóbban jár gázzal, mint a 2.0HDI Berlingó.
JA és a Lada kb 1 hetes volt a "szalonból" mikro fater begázosította, majd onnantól csak azzal jártunk. 230 ezer volt benne mikor megforráztam mert nem bírta húzni a nagy ponyvás futót szegény a 40 fokban. Hengerfej levételkor jött a nagy csodálkozás, kb mint egy 300km-es motor, olyan tiszta volt minden. Ezt 1 benzinesnél nem tapasztalod[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
Konkrétan semmi ellenérvem nincs.
Tudod vannak az olyan emberek, akik azt mondják, h az autó benzinnel megy, a traktor meg gázolajjal. Na rájuk semmiben sem hallgatok (az utóbbi miatt). De ez a gáz téma, olyan idegen számomra. Tuti nem tennék a kocsimba. Már csak azért sem, mert dízel párti vagyok. Olvastam róla szakirodalmat is még régebben, volt szerencsém vezetni is...de, nem.
-
TasiA
senior tag
Jaaa, azt hittem már konkrétan tudod mi a bajod vele! Így már más ;)Én nagyon sokat vezetek dízel autót, de nem nagyon szeretem őket.
Amit szívesne vezetek az VW csoport PD/TDI verziók, meg a Berlingó.
A Nissan Pathfindert pl kifejezetten útálom!!! Na az a tipikus lent semmi, fél napos turbó luk, aztán megindul mint a barom, de már el is fogy és ha nem vigyázol letilt a faszba se perc alatt. Elég 2x lefullasztani, onnantól bajos az elindítás. Na meg a 80-ig váltok 10-et típusú vezetéstől is herótom van. Nekem nem jön be ez a tolok 1 nagyot, érzetre de jól megy, váltani kell, tolok 1 nagyot, "pfúúú de fasza", de már megint váltani kell, tolok 1 nagyot, jééé, még csak 70-80. de érzetre hú de megy. Megy a faszt! Olyan mint az 1.0 Suzuki, hangos, váltasz 20.at és már is úgy érzed de nagyon megy. XD Szerintem úgy szar az egész ahogy van.(már mint a NISSAN 2.5 DCI-je) Tökre ilyen az új D Corsa 1.3-as CDTI-je is. Egyfeszt kamillázbom kellett a váltóvál, hogy ne ragadjak be, meg haladjon. Rendesen tanulni kell a városi szapora haladáshoz az autót. Szal nem az igazi. Nekem dízelből marad a VW meg a hosszú váltó De pl haver 3.0 A6-ja az automatával, na az bejön. Mondjuk az 525D sem volt annyira rossz, ha már mentél legalább 50-el,onnatól jól ment, d az is automata volt.
A másik, minél komolyabb a dízel moci, annál drágább és bajosabb, kényesebb, ami meg bazira sokba tud kerülni.[ Szerkesztve ]
-
fero02
veterán
Anno a tanuló autó amin toltam az volt gázos 1.3-as Swift Sedan. Azt ugye nem lehetett úgy kipróbálni. Menni ment, de semmi extra. Meg volt még egy 2106 Lada, amiben az volt.
Nekem ugye jelenleg X17DTL motor van az Astra-ban. 1.7 Td. Karcsú, de ez van.
Barátomnak 2.5 TDI V6 ~160 (ha jól tudom) paci automata A4-ese van (2000-es évjárat), nagyon szeretem. Hihetetlen, h mit kapott az az autó (igénytelen a tulaj sztem) és még mindig szolgálja szegény.
Dci Rönő/Pözső bejönnek (Master, Partner, Volvo amihez volt szerencsém).
VW PD-s cuccok szintén bejönnek. A sima TD-k sztem kevéskék voltak. PD jó cucc, amíg hozzá nem kell nyúlni.
Illetve még a Ford Duratec motorok is egészen bejönnek, de a szívem mindig is a Német technikák felé húztak.
Japók meg kapják be , sztem nem tudnak jó dízelt csinálni (bár mostanság mintha...)
-
bambano
titán
-
TasiA
senior tag
válasz bambano #7996 üzenetére
Egyém 170-nél tilt 3.-ban és csak egy őskövület C20NE
Na mondjuk értelme nem sok van.A Japóban meg Francia dízel van, ez a szégyen! A DCI az rönyó. Mondjuk az egész autó egy szégyen. Akkora gagyi fos, az a Nissan hogy hihetetlen, a beltér az meg borzalom. Nem elég, hogy minden bakelit, az ülés 40 ezer km után szarrá van ülve, szó szerint. A váltója 1 az 1-ben Lada níva. Nehezen megy, és egy nagy keverőkanál, amivel keresgetni kell a fokozatokat.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
Kénytelen voltam gumit cserélni a kocsin, mert már kopott is volt meg vizsgára is megy, a pzero nero helyett michelin primacy hp-t tettem fel. Még meg kell szoknom, hogy tapadás nyista, csúszik, mint atom... mondjuk ez még csak a kezdeti vélemény.
#7998: azért ennyi a vége, hogy az eleje kényelmes legyen városi környezetben.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest