- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
Hirdetés
-
Tekken 8 - Nyáron érkezik Lidia Sobieska
gp A lengyelek karatézó vezére lesz a franchise nyolcadik részének legújabb DLC karaktere.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #205099 üzenetére
Azért gondoltak erre a gyártónál is, GTE csoportot nézve nem nagyon voltak (visszahíváson kívül) gondok, régebbi és magasabb futású típusoknál 1-2 (Ampera illetve Volt - kb egy év állás miatt töltés stb nélkül, V60 - talán valami északi országban láttam, nameg azokból akar 3-400 körül futott).
-
imyourfriend
őstag
válasz rob210 #205100 üzenetére
Ez a jelen bohócműsora, az elektromos bódék elterjesztése, majd befolyásolják a népet, oda teszik az árat ahova szeretnék ráadásul egy villanyszekér előállítása annyira káros, mintha egy BEM-el ellátott bódét használunk 20 évig. Persze annak idején előadták az egyetemen, majd a prius.. majd az megváltja a világot, az egy mekkora csoda..
Aztán ledobnak 20 akkumulátor gyárat magyarországra és leszünk összeszerelő üzem, de ennyiért a magyar nem fog dolgozni majd hoznak ide Kínait meg Filippínót, mit is profitálunk az akkumulátor gyártásból? Annyit hogy a Kínai gyár már az EU-ban adja el az akkumulátort amit fele olyan olcsón állít elő mint vetélytársai.
-
Paxker315
addikt
Hmm.. Felmerült, hogy, lenne értelme fejegység-upgrade-nek, azonban. Milyen androidos fejegység lenne az, ami ráköthető a gyári kamerára & radarszenzorokra, gyk beépíthető egyszeruen az RNS315 gyári fejegység helyére? Banggoodon vagy más kínai portékákat forgalmazó helyen érdemes nézegetni?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Gergőke88
addikt
Sziasztok,
A TT-ben található 1984ccm-es motorról mit lehet tudni? Mennyire kényes?
S tronic váltó?
köszi -
yodamester10
őstag
válasz atos19881101 #205099 üzenetére
A töltés pofon egyszerű,nem rég leugrottam a Lidl-be ami 4 km tőlünk,ott ráduktam töltőre pont annyi ment bele fél óra alatt,hogy 22 fokos fűtéssel és ülés fűtéssel ingyen megjártam a 8 km-t.Itthon meg esténként rádugom ami kb 20 sec és reggelre nevetve feltölti 5A-al.
-
atos19881101
senior tag
válasz molnarpeter #205101 üzenetére
Arra gondoltam, h ha menni kell akkor én nem akarok azzal sakkozni, hogy hol fogok 1-2 órát szobrozni egy töltőnél. Télen azzal játszani, hogy a fűtést inkább nem kapcsolom be, hogy odaérjek ahova akarok… számomra ez a fajta szüttyögés nem fér bele egy több tíz milliós autó árába. Városba még csak csak jó.. csak ne fogj ki nagyobb dugót, mert akkor lehet ott rohadsz. De csak arra fenntartani egy autót, hogy városba mászkálj vele nekem kissé se tűnik túl zöld gondolkodásnak…. Mert ha messzire akarsz menni, akkor legyen egy másik autód.
yoda
Majd képzeld el, ha mindenhol is ilyen autó lesz… akkor nem hiszem, h egy parkolóban találsz szabad töltőt..[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
bul07
nagyúr
válasz rob210 #205100 üzenetére
Nekem az egésszel az a bajom hogy nekem sose lesz annyi pénzem hogy új autót vegyek, főleg nem 10millió felettit
Így ha majd csak elektromos lesz használtba milyet fogok kapni, annyira tönkre lesz téve az akkuja hogy majd 70-90 töltögetnem kell, vagy költsek rá sok százezret vagy milliót hogy az akkuját kicsit rendbe tegyékBár lehet ez engem nem fog érinteni mert ha 2035-ig fognak benzineseket meg dízeleket árulni akkor azok amire 10-15 évesek lesznek 2045-2050-et írunk, én meg 2045-ben 65éves vén fószer leszek már ha megélem
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
rob210
nagyúr
válasz yodamester10 #205103 üzenetére
Nem ez nem a jövő lesz, hanem ez nyírja ki a gyerekeink jövőjét, ebbe pedig nem nyugszom bele amíg élek . Bocs, de nekem fontosabbak, mint pár milliárdos zsebét mégjobban megtömni.
Renault power
-
yodamester10
őstag
válasz atos19881101 #205107 üzenetére
Ezért jobb választás a Plug in hibrid Volt kicsi nagy benzinesem ugyan ez dízelben és egyiket se sírom vissza.3 éve hajtom a GTE-t és csak a kicsi akku ami fájó pont de semmit nem kell nélkülözni amiket írtál.Távol álljon tőlem,hogy bárkit is meggyőzzek csak sokan azt sem tudják hogy működik egy ilyen autó.Most mindegy melyik márka,nekem összességében ez a teljesítmény jött be.jelenleg a töltő felhozatal miatt se cserélném tisztán elektromosra.
-
Kecsua
tag
válasz atos19881101 #205107 üzenetére
Nem lesz ezzel gond.
Ahogy növekszik az autók száma úgy növekszik a töltőké is. Sőt már egyre több benzinkúton is van töltési lehetőség. Ráadásként gyorstöltők vannak szinte mindenhol, negyed óra alatt is elég sokat beletöltenek az autókba már. Aplikációt használnak ha kell előre le foglalják a töltőt. Itt nálunk az ár ami miatt lassabban terjed. Alsó hangon 15-20millió egy elektromos autó. Nem az átlag magyar pénztárcája. Dugóba meg nem fogyaszt, hiszen áll szemben a folyamatosan pöfögő autókkal. A kérdés, hogy nálunk lesz e elég energia erre? Mert jelenleg szélerőműveket nem lehet telepíteni, a lakossági napelemprojekteket is kinyírta a kormány és paks2 se lesz hamar, pedig már paks3-on kellene gondolkodni ha mindent elektromos árammal akarunk üzemeltetni.[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Kecsua #205112 üzenetére
Hidd el nem lesz annyi töltő, amennyi elég lesz. Dugóban télen hacsak nem akarsz megfagyni, akkor a villanyos autó is fogyaszt. Előbb az akku technológiát kellett volna megfelelően megoldani, majd utána ráépíteni mindent is. Kicsit beelőzi a szekér a lovat.
De ahogy írod. Az elektromos energiának olyan ára lesz, hogy nem fogod győzni fizetni./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
yodamester10
őstag
válasz atos19881101 #205113 üzenetére
Mi lesz ha nem lesz gázolaj,vagy kevés amit majd csak kamion és mezőgazdasági gép használhat csak?Oda vissza a dolog
-
imyourfriend
őstag
válasz yodamester10 #205115 üzenetére
Lesz ami lesz a jövő, nincs minden embernek csakúgy 10 millió forint a zsebében, hogy vegyen egy elektromos szekeret, sőt sokan nem is akarnak kimenni Ausztriába, Németbe dolgozni ezért így felőlem lehet bármi a jövő valószínű jut majd szekérre meg banánra is.. majd igazán akkor ha kitalálnak egy élhető technológiát és nem csak ipari mennyiségű hulladékot gyártanak melyet 10 évig használhatunk elektromos autó révén. Azt tény díjaznám, ha valami használható és újrahasznosítható dolgot találnának ki akkumulátornak.
-
atos19881101
senior tag
válasz yodamester10 #205115 üzenetére
Ha nem lesz gázolaj, akkor sztem lesz más gond is mint h mit tankoljak…
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz yodamester10 #205115 üzenetére
Illetve ha gázolaj nem lesz akkor benzin sem. Mivelhogy a kőolaj finomítás mellékterméke a gázolaj.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #205117 üzenetére
Szintetikus üzemenyag lesz és elvielg az nem is lesz tiltott. Szóval van még remény.
#nincsbennetarcsi
-
K Norbi
addikt
válasz imyourfriend #205116 üzenetére
Hagyjad már, nem itt kéne tartania az emberiségnek nagyon rég.
Kőkorszaki szemétre való elavultak már ezek az belső égésű motorok.
Meg fával tüzelünk még mindig...Ha ténylegesen nyilvánosságra hoznák azt a technológiát amit visszatartanak.
Amin isten tudja mióta kotlanak.
De mivel ez nem érdek...Az Olaj, gáz, szén végét jelentené, mivel egy új fejlettebb a technológia teljesen átalakítaná a világot.
Azok, akik több billió dollárt fektettek be ezekbe az Iparágakba, nem örülnének ezen új lehetőségnek.
Ez a fő oka a titkolózásnak. -
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #205079 üzenetére
Tempo mindegy, illetve a tul magas nem idealis mert a menetszel is hut. Fordulat/terheles legyen a tobbit intezi a technika.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
-
imyourfriend
őstag
válasz K Norbi #205121 üzenetére
Nyugodtan alszom emiatt, bár minap ugye megragasztottam a hátsó ablakfűtés egy szálát, és felfedeztem hogy az alattalévő nem jó.. Így tegnap este megragasztottam azt is, ma délután kipróbálva visz át feszültséget a szál, az oldalsó ablakban is felfedeztem azt még nem méricskéltem. Amikor egy szál nem működik télen az flusztráló mikor ráfagy a hó és javarészt leolvad, de nem tudod törölni mivel egy szál nem működik és ott jeges.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz atos19881101 #205126 üzenetére
Passat B6-nal onnan tudtam, hogy regeneralni akar, hogy uzemmelegen az alapjarat 1000-1100 volt (amugy 900 korul). Ki kell tapasztalni.
#nincsbennetarcsi
-
atos19881101
senior tag
Még csak 1.5 hete van nálam, így még sajnos nem értem a rezgéseit. De majd idővel sztem összeszokunk. Nekem ami fura, hogy az alapjárat van h 700 körül van, majd van hogy 900 körül. Még nem jöttem rá mi befolyásolja.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #205128 üzenetére
Hidegen, télen mindig majdnem 1000 amint bekapcsolod a klíma panelt, mert rászabadítja a kisegítő fűtést ami villamos áramból csinál meleget, nem várja a motor melegét. CSak ehhez fordulat kell, de nem kell félni használni, legalább meleg van és a motor is melegszik.
Amúgy azt a DPF lámpát én még nem láttam az enyémen, pedig 100 000km belement.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz atos19881101 #205128 üzenetére
Nekem regenerálásnál a CCFB Superb-em meleg motornál mindig megemeli az alapjáratot 700-800-ról 900-1000-re, és a vezető oldali ajtót kinyitva érezni lehet a kipufogó szagot. Ilyen esetben 100%, hogy regen. van. Párszor már jártam így, de nem minden esetben volt időm karikázni vele. Ha tudtam foglalkozni vele, akkor egy negyed órás 3-as, 4-es fokozatban történő sportosabb veretést tartottam. Ettől eddig minden esetben be tudta fejezni a folyamatot. Meglepő módon a pillanatnyi fogyasztás ilyenkor 3-5 litert mutat.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #205129 üzenetére
Áá köszi! Akkor ez lehet az oka. Ma is tanultam valamit.
DPF azért villant fel, mert gondolom nem hagytam neki sosem befejezni a dolgát. Legalább is bízom benne, hogy nem fog kelleni tisztítani vinnem.
Neked amúgy még megvan a szekér? Vagy már váltottál? Sajnos mostanában gyerek / ház miatt nem sokat jártam erre.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #205132 üzenetére
Meg is van meg váltottam is. Elég ha benézel az összefoglalóba.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #205134 üzenetére
Saša nyugdíjas lett, apum használja bevásárláskor, vagy ha orvoshoz mennek. De legalább garázsban tartja.
A Golf minden nap megy, az a városi támadó járgány alias mama taxi, az újat meg ha lehet csak hétvégente használjuk, ez lesz a hosszabb távokra. 1 év alatt a hétvégi utakból azért összejött 18 000 km.
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #205135 üzenetére
Az nem kevés. Nekem így, hogy legfőképp itthonról dolgozom, kb 12-13ekm jön össze. Ha majd a második gyerkőc is kicsit nagyobb lesz, akkor lesznek hosszabb utak.
Ja garázs. Az jó lenne nekem is. Csak oda még nem jutottam el ilyen fa árak mellett.
Gondolkodtam egy második kis benzinesen én is, de ilyen árak mellett kettő kocsi fenntartása nem egyszerű.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #205136 üzenetére
Kell venni valami szutykot, ami bírja a várost. Nekem anno nagyon kellett egy verda, ami hűt-fűt és nincs semmi flanc a motorjában. Így esett a választás a golfra, gázbovdenes és EGR nélküli kivitel. Csak egy lambda szondája van szegénynek, nem egy űrtechnika, de az egyszerűségében van a szépsége. A 100 ló meg mindenre is elég.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Kiskokó
veterán
válasz rob210 #205100 üzenetére
Én sem vagyok nagy elektromos párti, de azért nem kell túlgondolni ezt az akkugyártást sem.
Sokkal nagyobb baj és környezetszennyezés az akkuk újrahasznosítása(ha nem megfelelően végzik, ami még jellemző mert nincs rá kiépülve infrastruktúra), mint maga a gyártás! Gyártástechnológia már kivan fejlődve, persze nemesfém meg sok víz... de azért na... abban az autóban élete folyamán nem kell 8-10ezrenként 4-8L olajat cserélni a motorba, kevesebb fékport szór a levegőbe stb.
Egy erős középút a belsőégésű motorok, és a lábbusz között, ha a környezeti hatásait nézzük.
Az meg, hogy a problémát a városból oda tesszük ahol gyártják. Ez is nézőpont kérdése, ha nem lesz több a probléma, viszont sokkal több ember életminősége javul ezáltal akkor az már szerintem pozitív.
A hibryd hajtás meg egyenesen a legjobb választás és szerintem hosszú távon sokkal életképesebb lesz mint a tisztán elektromos.
Én évek óta mondtam (ami kezd valóra válni) hogy a Hybrid hajtásnak Dízel motorral egyben lenne a legtöbb értelme! (és még csak Plugin-nak sem kell lennie!!)
(tudom szélsőséges példa, de pl egy hibryd porsche cayenne, amiben benne van a 3000 V6, és kb 450Lóerő az összteljesítménye, mindezt úgy, hogy vegyes fogyasztásban eljár 10-11L-rel a 2500kilós behemót,de ha kell olyat lép meghalsz)Nem vagy megkötve mint egy elektromosnál, viszont pont akkor működik elektromosan, amikor a rendes motor a legjobban szennyez és a legtöbbet zabál. Az autó megmozdításánál, elindulásnál.
Ami ugye megint csak a városi levegőnek tesz jót.Persze, lehet nézni távolabbról és tök igazad van, hogy a nagy globális környezett szennyezésben sehol nincsenek a világ autói, mert a szállítmányozás , repülés stb, nyilván ott kellne igazán megfogni a dolgokat.
Én teljesen kivagyok ,hogy pár ezer Ftért elvisznek már bárhova repülővel... meg ilyenek. Igen is legyen geci drága a repülés! Ne vicceljünk már, hogy olcsóbb repülővel kimenni londoba, mint elvonatozni Balatonra az ország keleti feléről... a sok jöttment senkiházi ruppótlan csöves életművész meg aprópénzből repülget körbe koldulni a világot... szánalom.De ha mindent az adott dolgokhoz mérten nézünk, azért nem olyan rossz ez az elektromosozás.
Persze ez is csak egy vélemény, az enyém.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz atos19881101 #205139 üzenetére
Átérzem a nyűgöd, annó a 2006-os A4 2.0Tdi amikben először jelentek meg a DPF-ek akkor tájt... hogy én mennyit szoptam vele és mennyire utáltam!!! Aztán ki is derült, hogy az autó legnagyobb baja amire sose jött rá senki, az egész a DPF miatt volt.
De manapság ez már nem olyan vészes, sokkal jobban megvannak csinálva.Engem is idegesít néha de ez van, én is próbálok a lehető legjobban vigyázni a kocsira, de ugyebár a "lóf.sznak is van vége".
Aztán amikor a 2km-re beindított jéhideg autót ottho na garázsban leállítom és felbőg a ventillátor mert ő regenerált/na... hát ott baszom rá a garázsajtót úgy ahogy van...
Ilyenkor nagyon nem értem, mert álítólag annyi minden szart néz az autó mikor szabad neki regenerálni.... aztán meg mégsem...
Ez ugyan olyan mint a Startstop, fateromék Sharanja is elmebeteg.
Tudtammal start stoppal csak akkor állítja le a motort ha, meleg a motor, az olaj, az akku állapota , a kocsi dőlése stb... na hát a Sharan is kb leszar mindent és 60fokos víznél, emelkedőn felfelé olyan nyugodtan lövi le a motort mintha kötelező lenne....| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
-
Reggie0
félisten
válasz rob210 #205100 üzenetére
Az olomakku sokkal mergezobb. A debreceni gyarral sem lenne nagy baj, ha nem a mutyi-lopas-beleszaromsag szentharomsagaban epulne. De legalabb jo helyre epitik: ott ahol eros tobbsegben megszavaztak ezt
Az pedig baromira nem mindegy, hogy az emberekhez milyen kozel tortenik a pofekeles, ha mar laktal belvarosban es agglomeracioban akkor tapasztalhattad, hogy mennyivel porosabb egy belvarosi lakas.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #205148 üzenetére
Normal esetben igy kene mukodnie. De a CO kvota ennek is odaver(t).
#nincsbennetarcsi
-
rob210
nagyúr
válasz Reggie0 #205145 üzenetére
Így igaz, de azért mert valaki a belvárosban lakik azt kíméljük, aki kimenekült onnan (mint én is) annak tegyük tönkre az életét? Nagyon nagyon kétélű dolog ez és mind a két oldal tud érveket sorakoztatni. Egy dolog viszont biztos, az elektromos autó nem megoldás a problémára !!!
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Politika
- Fűnyíró topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen autót vegyek?
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest